Tork arayı kapatamaz. Çünkü o motorun yüksek devirde torku yok. O torku devam ettirebilseydi, 130bg değil 200bg olurdu. O zaman da tartışmaya bile gerek kalmazdı.
Insignia'nın tek avantajı biraz daha iyi olan aerodinamisi sayesinde çok yüksek hızlarda rüzgar sürtünmesinden biraz daha az etkilenmesidir.
Arabayı tork değil beygir yürütür. Insignia 300nm torkuyla 2.500rpm'de 106 bg güç üretir. 4.000rpm'de de 130bg güç üretir. Bu devirdeki torku da 225nm civarındadır. Bundan sonra tork eğrisi çok çabuk kırılır ve devir artsa da güç 130bg'in altına düşer.
FD6 ise 4.200 rpm'de 157nm torkla 94bg güç üretir. 6.500rpm'de 125 bg güç üretir. Bu devirdeki torku da 135nm civarındadır.
FD6 4.000-7.000rpm arasında koştuğu müddetçe, Insignia FD6'nın ancak arkasından bakar. İkisini aynı devirlerde yani 4.000rpm'in altında kullanırsanız tabiki Insignia geçecektir.