Gönderen Konu: civic 1.6 ies vs 2005 corolla 1.6 sedan  (Okunma sayısı 10958 defa)

floyd

  • İleti: 327
Ynt: civic 1.6 ies vs 2005 corolla 1.6 sedan
« Yanıtla #25 : Eylül 08, 2011, 11:15:12 ÖS »
arkadaşlar biraz once akıl hocama başka bir forumdan özel mesaj atmıştım. honda toyota vs. performans değerleri için.( test verileri tabii.)
cevaplar ezberden ve sıfır hatalıdır. t-jet konusu buraya ait değil ama oda girmiş olsun araya. benim araç jetta malum, onu ki linea-tjet. cevaplara dikkat ederseniz sevinirim. konu ile alakasız, ies dahil 20 den fazla araca sahip olmuş 25 yıldır bu işlerin içinde olan bir insanın cevaplarıdır.
 benim mesaj:
abi selam hoşgeldin. ben de salı sabah gelcem istanbula. ama işlerim var akşama kadar. çarşamba da evi taşıtacağım. salı akşam buluşalım. senin araba ile deneriz video çekeriz. inanmayanlara göstercem 3 de zor gectiğimi:).
abi benim aracın 0-400 16.2 miydi. birde senin aracın 0-130 u ile golf tsi 140 ın 0-130 nasıldı. sen daha iyi çıktı diyodun testte seninki için. birde şu vtec2 lerin test verisi kaç çıkmıştı. fabrika 9.2 diyo ama testlerde ne çıktıydı? birde şu 114 lik corollalar vardıya? efi motor onlar kaçtı? birde 105 likleri vardı onlar xl mi neydi onlar kaçtı?. 120 lik honda civic 10.2 galiba dimi?
neyse uzun oldu. admin arkadaş okuduysa şaşırıyordur, kafasına göre soruyo adam diye:). admin bey adam sorunca soyluyo ki soruyoruz. 25 yıllık tecrübe var adamda:))
onun cevabı:
hoşbulduk . teker teker cevaplayım.evet 16.2 idi.0-130 değildi 0-120 linea t-jet 12.9, golf tsi 140 13.01sn.  vtec2 testlerde 10.1 sn de çıktı.toyota xli 114 10.2 sn de, 105 lik olan 10.4 sn. 120 lik honda ies ler ise 10.3 sn yede çıktı.tamam deneriz.








galantus

  • İleti: 822
Ynt: civic 1.6 ies vs 2005 corolla 1.6 sedan
« Yanıtla #26 : Eylül 09, 2011, 01:28:26 ÖS »
10.1 -10.2 -10.4 bence bu değerler şoförden şoföre baskı balatadan debriyaj ve şanzımanın durumuna göre cok cok rahat değişebilecek değerler. Saniye değil salisede farkından bahsediyorsunuz düşünün. Şahsi görüşüm bu değerlere bakıp masa başında değerlendirilip şu aracın değeri daha iyi bu gecer denemez. Mesela uzun süreli takipli ve virajlı kapışmalarda dinlemekte olduğum müzik bile beni gaza getirip performansımı etkileyebiliyor gerisini siz düşünün artık :):)   

ctr07

  • İleti: 990
Ynt: civic 1.6 ies vs 2005 corolla 1.6 sedan
« Yanıtla #27 : Eylül 09, 2011, 01:31:49 ÖS »
10.1 -10.2 -10.4 bence bu değerler şoförden şoföre baskı balatadan debriyaj ve şanzımanın durumuna göre cok cok rahat değişebilecek değerler. Saniye değil salisede farkından bahsediyorsunuz düşünün. Şahsi görüşüm bu değerlere bakıp masa başında değerlendirilip şu aracın değeri daha iyi bu gecer denemez. Mesela uzun süreli takipli ve virajlı kapışmalarda dinlemekte olduğum müzik bile beni gaza getirip performansımı etkileyebiliyor gerisini siz düşünün artık :):)  
katılıyorum.süreler çok yakın en küçük pilotaj hatasında durum değişebilir.

floyd

  • İleti: 327
Ynt: civic 1.6 ies vs 2005 corolla 1.6 sedan
« Yanıtla #28 : Eylül 09, 2011, 01:44:29 ÖS »
10.1 -10.2 -10.4 bence bu değerler şoförden şoföre baskı balatadan debriyaj ve şanzımanın durumuna göre cok cok rahat değişebilecek değerler. Saniye değil salisede farkından bahsediyorsunuz düşünün. Şahsi görüşüm bu değerlere bakıp masa başında değerlendirilip şu aracın değeri daha iyi bu gecer denemez. Mesela uzun süreli takipli ve virajlı kapışmalarda dinlemekte olduğum müzik bile beni gaza getirip performansımı etkileyebiliyor gerisini siz düşünün artık :):)  
Dogru. Ama sonucta kriter olarak bisey almak zorundayiz. Biz zaten o mu gecer bu mu gecer derken soforlerin ne yapabilecegini veya araclarin durumlarini katsak isin icinden hic cikamayiz gibi geliyor.

kayaci26

  • İleti: 1443
Ynt: civic 1.6 ies vs 2005 corolla 1.6 sedan
« Yanıtla #29 : Eylül 09, 2011, 03:30:27 ÖS »
10.1 -10.2 -10.4 bence bu değerler şoförden şoföre baskı balatadan debriyaj ve şanzımanın durumuna göre cok cok rahat değişebilecek değerler. Saniye değil salisede farkından bahsediyorsunuz düşünün. Şahsi görüşüm bu değerlere bakıp masa başında değerlendirilip şu aracın değeri daha iyi bu gecer denemez. Mesela uzun süreli takipli ve virajlı kapışmalarda dinlemekte olduğum müzik bile beni gaza getirip performansımı etkileyebiliyor gerisini siz düşünün artık :):)  
Dogru. Ama sonucta kriter olarak bisey almak zorundayiz. Biz zaten o mu gecer bu mu gecer derken soforlerin ne yapabilecegini veya araclarin durumlarini katsak isin icinden hic cikamayiz gibi geliyor.



bennceee çok da önemli değil kimin geçeceği... nerde geçeceği... nasıl gideceği....

2 salise için corolla tercih edilecekse buyursunlar, yarım saniye için ies tercih sebebi olmamalı...

en önemli kriter kim kimi nerde geçmiş değil... Arabanızın size güven vermesi.... başkalarına da hırs vermesi....

ben den 10 - 15 yaş küçük arkadaşlar bazen sağdan soldan yol isterler çekilirm.... hemen kenara çoğu kez... çünkü arkada kocaman not var...

BABY ON BOARD ! . . .

CAGLAR28

  • İleti: 978
Ynt: civic 1.6 ies vs 2005 corolla 1.6 sedan
« Yanıtla #30 : Eylül 09, 2011, 05:29:43 ÖS »
06 hb corolla ile balıkesirden dönüyordum arkadaşın arabası.kalkışta kabul gelebilen yok şükür çok seri araba.bursa otobanda ise arkadaşımdaydı 215 gördük ama izmitte sert viraja onu da fd6 sanıp bi viraja girmişim araba döne döne :) viraja sert girilmez yani :)

Utku Ataç

  • İleti: 709
Ynt: civic 1.6 ies vs 2005 corolla 1.6 sedan
« Yanıtla #31 : Eylül 09, 2011, 06:00:23 ÖS »
Benim facebookta 2 tane videom var.corolla 4ten sonra ayırıyo.çünkü şanzıman çok kısa.2005 corolla ve 2000 ies ile denedik

CAGLAR28

  • İleti: 978
Ynt: civic 1.6 ies vs 2005 corolla 1.6 sedan
« Yanıtla #32 : Eylül 09, 2011, 08:09:15 ÖS »
şanzuman kısa aynne araba 5te 105te 3500devir nasıl bağırıyor anlatamam :) toyo düşünmemiş bunu tasarruf olmaz bunda