Gönderen Konu: civic 14.is vs. 306  (Okunma sayısı 2660 defa)

vtec_dream

  • Ziyaretçi
civic 14.is vs. 306
« : Nisan 21, 2009, 12:51:28 ÖS »
306 gti deil ama tek kapı olan baska bi model
arkadaslar bu iki karsılastırmaya aslında hic düsmeden direk vti gönlümdeki bu ama gücüm yetmiyor su anda bende en azından honda olsun vti a benzeteyim diyorum ama birde 1.4 motor düsündürüyor beni 1.4 poloya binmiştim klima acıldımı araba rampada boguluyo bizim hondanın kasası da poloya göre daha agır olacagını tahmin ediyorum tecrübesi olan arkadaslar yardımcı olursa sevinirim size link te vereyim
http://www.sahibinden.com/white_civic_inside_son_1_hafta_-85WQQaXQQ13314137WQQpXQQdisplayitem
http://www.sahibinden.com/honda_civic_white-62WQQaXQQ12810201WQQpXQQdisplayitem

ikinci linkteki arac cok cekici geldi bana hondayı anlatmaya gerek yok sadece düsündüren 1.4 olması tecrübesi olan arkadaslar yardımcı olurmu bu arada vtec in 15 jantları kalıcak üstünde 17 düsünmüyorum yorumlarınızı ve yardımlarınızı buna göre bekliyorum arkadaslar saygılar.. :)



poşetçay

  • Ziyaretçi
Ynt: civic 14.is vs. 306
« Yanıtla #1 : Nisan 21, 2009, 01:01:58 ÖS »
rob un ne çok kısmeti warmış ya :) klimayı aracınca her araçta düşme olur polo kadar yansıtmaz size

vtec_dream

  • Ziyaretçi
Ynt: civic 14.is vs. 306
« Yanıtla #2 : Nisan 21, 2009, 01:13:22 ÖS »
evet bunu biliyorum ama demek istedigim bu değil arkadaslar beni tatmin edermi 1.4 is size sordugum bu tam olarak soruma yansıtmamısım düzeltiyorum 1.4 is alsam tatmin edici olurmu bi kac arkadas 1.4 is icin rezalet felan yazmıslar forumda motor icin su ara tam zamanı bana yardımcı olursanız sevinirim
1.4 is motorun 0-100 ü nedir son hızı nerelerdedir modsuz hali işte buna benzer cvplar bekliyorum arkadaslar bu arada ben 3 senedir vtec alcak oluyom alamadım gitti hep bi engel cıktı simdi ise vtec i yine alamıyom ama en azından 1.4 is alıcak gücüm var ilk arabam olucak :)
« Son Düzenleme: Nisan 21, 2009, 01:15:23 ÖS Gönderen: vtec_dream »

tarantino

  • Co-Admin
  • İleti: 3270
Ynt: civic 14.is vs. 306
« Yanıtla #3 : Nisan 21, 2009, 02:49:43 ÖS »
evet bunu biliyorum ama demek istedigim bu değil arkadaslar beni tatmin edermi 1.4 is size sordugum bu tam olarak soruma yansıtmamısım düzeltiyorum 1.4 is alsam tatmin edici olurmu bi kac arkadas 1.4 is icin rezalet felan yazmıslar forumda motor icin su ara tam zamanı bana yardımcı olursanız sevinirim
1.4 is motorun 0-100 ü nedir son hızı nerelerdedir modsuz hali işte buna benzer cvplar bekliyorum arkadaslar bu arada ben 3 senedir vtec alcak oluyom alamadım gitti hep bi engel cıktı simdi ise vtec i yine alamıyom ama en azından 1.4 is alıcak gücüm var ilk arabam olucak :)
kardeşim bende var araba sıkıntısız bana bir tane katılım  kazandırdı sitede de herkes biliyor aracı 1.4 rezalet diyen insanda hayatında 1.4 is görmemiştir alacağın var sa kimse yi dinleme parasına göre sınıfının en hızlı arabası

vtec_dream

  • Ziyaretçi
Ynt: civic 14.is vs. 306
« Yanıtla #4 : Nisan 21, 2009, 03:41:48 ÖS »
evet bunu biliyorum ama demek istedigim bu değil arkadaslar beni tatmin edermi 1.4 is size sordugum bu tam olarak soruma yansıtmamısım düzeltiyorum 1.4 is alsam tatmin edici olurmu bi kac arkadas 1.4 is icin rezalet felan yazmıslar forumda motor icin su ara tam zamanı bana yardımcı olursanız sevinirim
1.4 is motorun 0-100 ü nedir son hızı nerelerdedir modsuz hali işte buna benzer cvplar bekliyorum arkadaslar bu arada ben 3 senedir vtec alcak oluyom alamadım gitti hep bi engel cıktı simdi ise vtec i yine alamıyom ama en azından 1.4 is alıcak gücüm var ilk arabam olucak :)
kardeşim bende var araba sıkıntısız bana bir tane katılım  kazandırdı sitede de herkes biliyor aracı 1.4 rezalet diyen insanda hayatında 1.4 is görmemiştir alacağın var sa kimse yi dinleme parasına göre sınıfının en hızlı arabası
1.4 is in son hızı 0-100 ve yakıt bilgisini bana yazarmısın rica etsem ben ikinci ilandaki aracı düsünüyorum benım gücüm buna yetcek vti alamıcam bunu düsünüyorum nasipse eger bana bu bilgileri yazarsan cok makbule gecicek saygılar...

vtec_dream

  • Ziyaretçi
Ynt: civic 14.is vs. 306
« Yanıtla #5 : Nisan 21, 2009, 07:23:27 ÖS »
bir kişi yokmu bana cvp verebilcek arac sahibiyle görüstüm nasipse alıcam arkadasa soramadım ciddi oldugumu düsünmez geyik yapıo muhabbetleri olmasın diye arkadaslar lütfen biri yazsın sonucta paylasım icin burdayız

cobra34

  • İleti: 1427
Ynt: civic 14.is vs. 306
« Yanıtla #6 : Nisan 21, 2009, 07:57:49 ÖS »
kayseride olan aracımı alıcan?

ibommmm79

  • İleti: 246
Ynt: civic 14.is vs. 306
« Yanıtla #7 : Nisan 21, 2009, 08:09:29 ÖS »
ben pistte gördüm tarantino nickli mehmet kardeşimi arabasının performansı baya etkiledi beni.yani 1,4 ama felaket makina.

vtec_dream

  • Ziyaretçi
Ynt: civic 14.is vs. 306
« Yanıtla #8 : Nisan 21, 2009, 08:21:26 ÖS »
evet kayserideki olan aracı alıcam

cobra34

  • İleti: 1427
Ynt: civic 14.is vs. 306
« Yanıtla #9 : Nisan 21, 2009, 08:27:07 ÖS »
ben kayseriliyim ama urfada çalışıorum.mmpower iyi araba yapar ondan şüphen olmasın,araçta yazdıgına göre açık hava filtresi ve headers var.bunlar varken 1.6 lardan daha iyisini yaparsın.

can34

  • İleti: 2468
Ynt: civic 14.is vs. 306
« Yanıtla #10 : Nisan 21, 2009, 09:36:03 ÖS »
1.4 is i vardı sitemizde infaztim nickli bi abimizin 225krş yakıyordu... performansı tatmin eder sizi! kayserideki araç çok temiz duruyor. alınacak bi araç. kaza yoksa motorda sorun yoksa

infaztim

  • İleti: 3903
Ynt: civic 14.is vs. 306
« Yanıtla #11 : Nisan 22, 2009, 03:54:25 ÖÖ »
satılık 1.4 is var kırmızı

ben 1.4 is in kralıyım diyene 3 boy :)


vtec_dream

  • Ziyaretçi
Ynt: civic 14.is vs. 306
« Yanıtla #12 : Nisan 22, 2009, 10:54:32 ÖÖ »
evet arkadaslar kazasız ve bakımlı sorunsuz bi civic oldugu yazıyor ilanda nasipse eger bu aracı almayı planlıyorum bi kac bilenlede görüstüm simdi denizliden taa kayseriye yolculuk var insallah bi kac gün icinde belli olucak yardımlarınız icin cok tsk ederim

can34

  • İleti: 2468
Ynt: civic 14.is vs. 306
« Yanıtla #13 : Nisan 22, 2009, 01:47:58 ÖS »
satılık 1.4 is var kırmızı

ben 1.4 is in kralıyım diyene 3 boy :)


:D :D hayırdır serkan abi o araçta ne var öyle =)

tarantino

  • Co-Admin
  • İleti: 3270
Ynt: civic 14.is vs. 306
« Yanıtla #14 : Nisan 22, 2009, 05:23:33 ÖS »
satılık 1.4 is var kırmızı

ben 1.4 is in kralıyım diyene 3 boy :)


getirsene kanka onu bu hafta sonundaki draglara geri geri 3 boy atayım ona puhahhaa