Gönderen Konu: C180-Vtec2-3.16-Caddy  (Okunma sayısı 9839 defa)

gocebes7

  • Gocebes7
  • İleti: 286
C180-Vtec2-3.16-Caddy
« : Ağustos 23, 2014, 11:36:24 ÖS »
EsselamuAleykum.
Eski aracım 2007 Caddy 1.9 TDI
Şu an evde bulunan araçlarımız ise.
2011 MB C180 Kompressor AMG
2011 BMW 3.16 Premium
2006 Honda Vtec2 Es


Caddy ticari diye genç işi değil diye sattık ve bana Vtec'2 aldık sedandır hondadır binektir genç işidir iyidir diye.
Ama gaza basınca caddy ile arasında dağlar kadar fark var.
1.6 ve 1.9 motor kıyaslanamaz +turbo beslemede olunca farklı kulvarlar ama bu kadar fark olacagını sanmıyordum.
Bana göre Caddy 1.9 un sürüşü keyifi çok daha iyi. gaza basınca asfaltı kazıyor hissi veriyor ki bu 2000-4000 devirleri arasında yeterli.
ARacı zorlayım kasayım uzatım gibi heveslerım yok ki bu aldıgım vtec2 de de devir saati daha 3000 geçmemiştir.
Sıra Mercedese gelsin.
Kompressor besleme ve mercedes farkını ortaya koyuyor direk es geçiyorum bu konuyu :)

BMW 3.16 ise tamamen berbat durumda.
Olaki bir roll de kalkışta vtec2 onu yerden yere vurur gider gelir birdaha vurur.
Kuru gürültü hantal motor çok ses sıfır performans.
Onun haricinde bmw kalitesine diyecek laf yok.
Yani diyeceğim ve sıralamam o ki.
C180>Caddy 1.9>Vtec2>3.16
EsselamuAleykum.
|| Allah nazarlardan kem gözlerden kotusun, Allah herkese istediğini değil hayırlısını nasip etsin. ||
« Son Düzenleme: Ağustos 23, 2014, 11:39:22 ÖS Gönderen: gocebes7 »



Eren53

  • İleti: 787
Ynt: C180-Vtec2-3.16-Caddy
« Yanıtla #1 : Ağustos 23, 2014, 11:46:51 ÖS »
3000 deviri geçmediysen daha hondayı değerlendirme bence honda üst devirleri sever yüksek devirlerde dene birde

gocebes7

  • Gocebes7
  • İleti: 286
Ynt: C180-Vtec2-3.16-Caddy
« Yanıtla #2 : Ağustos 23, 2014, 11:55:11 ÖS »
3000 deviri geçmediysen daha hondayı değerlendirme bence honda üst devirleri sever yüksek devirlerde dene birde

İçim elvermiyor diyebilirim :) çünkü Caddy kullanırken 3000 deviri çok nadir geçmişimdir. Ama benzinli ile dizel i aynı tutmamak lazım. Depomun dolu oldugu bırgun bir kereliğine deneyebılırım ;)

Carismatiq

  • Mustafa
  • İleti: 2887
Ynt: C180-Vtec2-3.16-Caddy
« Yanıtla #3 : Ağustos 24, 2014, 12:32:58 ÖÖ »

Sen hafifden vtec2 ye  headers-düz boru-güzel bir son susturucu ile açık hava filtresi taktır bak araç nasıl gidiyo ve rahatlıyo anlarsın  >=ok

gocebes7

  • Gocebes7
  • İleti: 286
Ynt: C180-Vtec2-3.16-Caddy
« Yanıtla #4 : Ağustos 24, 2014, 01:33:26 ÖÖ »

Sen hafifden vtec2 ye  headers-düz boru-güzel bir son susturucu ile açık hava filtresi taktır bak araç nasıl gidiyo ve rahatlıyo anlarsın  >=ok

kardeşim iyi diyorsun güzel diyorsunda alırken öyle bır araba almam yorulmuştur dıye hor kullanılmıstır dıye o yuzden bende dokunacagımı sanmam. öyle olsa bıle yıne zorlamam basmam sıkısştırmam ama insan alırken bir stock var birde dedıgın gıbı olan.
o yüzden dışına bıle dokunmuyorum motoruna dokunım :)

mtl34

  • İleti: 823
Ynt: C180-Vtec2-3.16-Caddy
« Yanıtla #5 : Ağustos 24, 2014, 10:27:23 ÖS »
Aracım 2011 fd6 kasa cıvıc satıp 2012-2013 model c180 amg turbo düsunuyorum araştırmaktayım sordugum kişiler tavsıye edenıde var tavsıye etmeyenıde hantal bı arac vs. Boyle cevaplarda aldım kullanıcı olarak sizin fikriniz nedir?

gocebes7

  • Gocebes7
  • İleti: 286
Ynt: C180-Vtec2-3.16-Caddy
« Yanıtla #6 : Ağustos 24, 2014, 10:41:04 ÖS »
Aracım 2011 fd6 kasa cıvıc satıp 2012-2013 model c180 amg turbo düsunuyorum araştırmaktayım sordugum kişiler tavsıye edenıde var tavsıye etmeyenıde hantal bı arac vs. Boyle cevaplarda aldım kullanıcı olarak sizin fikriniz nedir?

kardeşim 2013 C180 CGI motor yanı yenı nesıl 1.6 7 ileri otomatik turbo beslemeli olan cins.
Makına gidiyor 3-4 ay kullandım onu. Ona hantal diyen kişi Ferrari den, Aventador dan inmiş heralde :)
kalkısta gaza bas kökle arac yaldır yaldır ediyor o gücü hissediyorsun.(150 küsür beygir olması lazım)
Kavşaklarda virajda hafif bir yanlamak için gaza çok az dokunup direksıyonu az bişe kırman yetiyor.
Onun tadı paha biçilemez zaten :)
 Kullanımı keyifli, araç kendıni belli ediyor heryerde.
Yalnız yakıta gelınce 13-14 litre şehir içi ki ben agresif kullanıyordumda sakın kullanımda da 12-13 litre olacaktır.
Turbo besleme var diye LPG ile uyum sağlamıyor. O yüzden alacaksan benzinli kullanacaksın.
Bizde ki C180 Kompressor Otomatik 5 ileri.(150 küsür)
Ondan kalır yanıda pek yok beygir güçleri aynı hemen hemen 3-4 beygir oynuyor, artı olarak LPG ile uyumlu tabii kaliteli bir usta takarsa.
Uzun yolda 80 lira ile maraşa(Adanadan) gidip geldik geçen bayramda.
Şehir içide 30-35 krş yakıyor.

Ama teknoljı donanım gösteiş olarak 2012-2013 ler daha iyi.
Gidiş tepkime olarakta CGI motor %5-10 daha iyi gidiyor.
Ama kompressor ömrü turboya göre daha uzun.
Ve kompressor sesi ise çok daha tatmınkar.
2012-2013 lerinde kompressorlerı var.
Alacaksan ondan al derim.
Maddi durumun iyi ise CGI motor yeterde artar.
« Son Düzenleme: Ağustos 24, 2014, 10:44:12 ÖS Gönderen: gocebes7 »

Cherkess

  • İleti: 160
Ynt: C180-Vtec2-3.16-Caddy
« Yanıtla #7 : Ağustos 25, 2014, 08:50:38 ÖÖ »
Buraya üye olmama sebep yakın arkadaşımın honda sıydı.  Onu çok sık kullandım 2007 civic elegance gayet performanslı kickdown yapıldığında.
Bende ise 2008 Impreza var 1.5 cc elegance manuel. 2çeker 2 iter lerle kıyaslamayacağım. Ama o da benzinli turbosuzların geneli gibi yüksek devri seviyor ama devir yükseltmesem bile kalkışta patinaja düşmediği için çok atik.
Ayrıca bir de mazda 626 var bende 93 model 2.0 cc 115 hp. Tam bir canavar donanım olarak güncel araçların çoğundan dolu konfor olarak harika. Performans olarak şöyle diyeyim gaza basınca asla nazlanmıyor süper atik bir araç.


Özgür Kızılkaya

mtl34

  • İleti: 823
Ynt: C180-Vtec2-3.16-Caddy
« Yanıtla #8 : Ağustos 25, 2014, 09:23:33 ÖÖ »
bilgi için teşekkürler

gocebes7

  • Gocebes7
  • İleti: 286
Ynt: Ynt: Ynt: C180-Vtec2-3.16-Caddy
« Yanıtla #9 : Ağustos 26, 2014, 12:52:14 ÖÖ »
bilgi için teşekkürler
Ne demek kardesim.
Yalniz bugun 3.20D sahibi bir abiyle konustum. O da c180 e kalkista hantal dedi.
Bana gore gayet iyi tatminkar bir kalkisi var yani draglara katilmadigin sure icinde sehir icinde eline su doken az olacagina inaniyorum.
Bir araca 120-130 milyar vermeye dusunuyorsan iyice arastir derim.
Bin bilsende bir bilene sor demisler.
İnsallah hakkinda hayirlisi olur kardesim.
İnancini kaybetme.
GT-I8150 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

gocebes7

  • Gocebes7
  • İleti: 286
Ynt: Ynt: Ynt: C180-Vtec2-3.16-Caddy
« Yanıtla #10 : Ağustos 26, 2014, 12:54:16 ÖÖ »
Buraya üye olmama sebep yakın arkadaşımın honda sıydı.  Onu çok sık kullandım 2007 civic elegance gayet performanslı kickdown yapıldığında.
Bende ise 2008 Impreza var 1.5 cc elegance manuel. 2çeker 2 iter lerle kıyaslamayacağım. Ama o da benzinli turbosuzların geneli gibi yüksek devri seviyor ama devir yükseltmesem bile kalkışta patinaja düşmediği için çok atik.
Ayrıca bir de mazda 626 var bende 93 model 2.0 cc 115 hp. Tam bir canavar donanım olarak güncel araçların çoğundan dolu konfor olarak harika. Performans olarak şöyle diyeyim gaza basınca asla nazlanmıyor süper atik bir araç.


Özgür Kızılkaya

Sende japon takilmissin hep :)
Japonlarin performansindan suphemiz yok 626 ise japon gemisi masallah.
Oturakli agir araba.
Kazasiz belasiz binersin umarim : )
GT-I8150 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

cagatay54

  • İleti: 1229
Ynt: C180-Vtec2-3.16-Caddy
« Yanıtla #11 : Ağustos 26, 2014, 01:00:40 ÖÖ »
caddy ile vtec2 farklı araçlar ama gidişini gücünü kıyaslamışsınız ki bu da yanlış bir kıyas.caddy nin vtec 2 yi kalkış+uzun yol +yokuş aşağı yukarı hiçbir şansı yok kendimden biliyorum ;) vtec 2 ile mercedes i sağla sonuna kadar basacak biri ile denemekte yarar var o zaman anlarsınız vtec2 nin ne olduğunu ;) bunların içine ies girmesin ama :)

gocebes7

  • Gocebes7
  • İleti: 286
Ynt: Ynt: Ynt: C180-Vtec2-3.16-Caddy
« Yanıtla #12 : Ağustos 26, 2014, 01:12:41 ÖÖ »
caddy ile vtec2 farklı araçlar ama gidişini gücünü kıyaslamışsınız ki bu da yanlış bir kıyas.caddy nin vtec 2 yi kalkış+uzun yol +yokuş aşağı yukarı hiçbir şansı yok kendimden biliyorum ;) vtec 2 ile mercedes i sağla sonuna kadar basacak biri ile denemekte yarar var o zaman anlarsınız vtec2 nin ne olduğunu ;) bunların içine ies girmesin ama :)

Dedigin gibi farkli ordada belirttim dizel benzin turbo atmosferik.
İkisi farkli kulvar ama hepsini kullandim diye belirtmek istedim.
Vtec2 yi forumda gercekten cok ovuyorlar Allah Allah diyorum : )
Ovdukleri kadar ahim sahim gelmiyor bana nedense.
Kotulemiyorum yanlis anlasilmasin bende kullaniyorum araci zaten.
Sanirim forum arkadaslari limitlerde tam guc tam peformans deniyor.
Bizde ogrenci olunca, lpg olmayinca biraz kasiyor bizi :)
Bir arkadas daha yazmisti vtec2 yuksek devirleri sever diye ama 6000-7000 devir bana cok ucuk geliyor yani motor bagirirken icim yanar heralde.
Aldigim zevkten cok uzulurum gibi.
Cunku kullandigim araclara bagimliyim.
Oturup karsisinda izlemisligim var.
Gogusumu kabarta kabarta bakip bir sigara yakip izlerim genelde.
Bir arabadan fazlasidir her zaman aracim.


GT-I8150 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

cagatay54

  • İleti: 1229
Ynt: C180-Vtec2-3.16-Caddy
« Yanıtla #13 : Ağustos 26, 2014, 01:58:04 ÖÖ »
burda genelde araçlarını sever herkes.benim 2009 cıvıc ım var siyah günde 3 kere yıkamışlığım var arabamı.silmeden kurutmadan da bırakmam.siz basmıyorsunuz arabanıza.arabaya gaz basmakla hiçbişey olmaz arada gazlamak gerekiyor :) dediğim gibi iyi gaz basabilen biriyle mercedesinizi kalkış yaptırın ama sonuna kadar verecek hakkını.bakın vtec2 neler yapıyor :)

gocebes7

  • Gocebes7
  • İleti: 286
Ynt: Ynt: C180-Vtec2-3.16-Caddy
« Yanıtla #14 : Ağustos 26, 2014, 02:18:02 ÖÖ »
Oyle diyorsan dogrudur hocam :)
İkisinide limitlerde denemedim cunku.
Bir ara araba yikarken vtec2 li birisi daha yikiyordu.
Makyajsiz kasa olandan.
Bakti bakti isterseniz kalkalim falan dedi.
Bende bizim arabalar 130 gecmez abicim dedim :)
Demek ola ki gaza gelsek birsey olsa c180 le araya gidecektik :)
İlk isim mercedesi arayip sovmek ikinci isimde.hondayi arayip tebrik etmek olurdu :)


GT-I8150 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

cagatay54

  • İleti: 1229
Ynt: C180-Vtec2-3.16-Caddy
« Yanıtla #15 : Ağustos 26, 2014, 02:38:57 ÖÖ »
:) aynen mercedes 155 ps tabi yüksek hızlarda rahat alacaktır ama denemek lazım kalkışları nereye kadar vtec yürüyecek görmüş olurdunuz.vtec2 yabana atılacak bir makina değil.ondan daha iyi 99-00 ies ler var 1.6 onlar daha da fena :) ne olursa olsun japon japondur yürür :)

mtl34

  • İleti: 823
Ynt: C180-Vtec2-3.16-Caddy
« Yanıtla #16 : Ağustos 27, 2014, 09:48:28 ÖS »
C180ı neye gore hantal ama 320 ye gore tabıkı hantal kalır 316 ıle kıyaslamak gerekli degılmı

gocebes7

  • Gocebes7
  • İleti: 286
Ynt: Ynt: C180-Vtec2-3.16-Caddy
« Yanıtla #17 : Ağustos 27, 2014, 09:53:41 ÖS »
3.20d de kullandim 2-3 ay.
Zaten 3.20d bambaska bir arac 2006 modeldi birde.
Ama basinca aliyor yatiriyor ki yakit tuketiminide diyecek birsey yok.
O yuzden dizelde vw ve bmw den sasmamak lazim.
3.16 hantal ama duz motor.
C180 1.6 kompressor beslemeli. O yuzden farki ortada yani.


"Taş kırılır, tunç erir. Ama Türklük ebedidir"

murat can

  • İleti: 9
Ynt: C180-Vtec2-3.16-Caddy
« Yanıtla #18 : Ağustos 28, 2014, 08:11:15 ÖS »
mercedes farklı  bı dunya herseyı kalıtelı

gocebes7

  • Gocebes7
  • İleti: 286
Ynt: C180-Vtec2-3.16-Caddy
« Yanıtla #19 : Ağustos 28, 2014, 09:32:54 ÖS »
mercedes farklı  bı dunya herseyı kalıtelı
ona diyecek lafımız yok kardeşim.
Hayat Yıldız da derler :D

gocebes7

  • Gocebes7
  • İleti: 286
Ynt: Ynt: C180-Vtec2-3.16-Caddy
« Yanıtla #20 : Ağustos 29, 2014, 10:11:06 ÖÖ »
Kardesim 20 liralik yakit aldim ve dedigini yaptim :)
İsiklarda beklerken birden dedigin aklima geldi ve gaz pedalinin hakkini verdim.
Patiyle kalkmadim sakin kalktim ama sonra abandim ve 6000 li devirde kesiciye girdi ikiye gectim ve diger isiklara gelecem diye basamadim :)
Sonraki isiklarda da kalabalikti 2 vites 3000 devirde seyirderken yuklendim ve su an Honda kullandigimi farkettim :)

"Taş kırılır, tunç erir. Ama Türklük ebedidir"

Carismatiq

  • Mustafa
  • İleti: 2887
Ynt: C180-Vtec2-3.16-Caddy
« Yanıtla #21 : Ağustos 29, 2014, 10:22:00 ÖÖ »

Sen hafifden vtec2 ye  headers-düz boru-güzel bir son susturucu ile açık hava filtresi taktır bak araç nasıl gidiyo ve rahatlıyo anlarsın  >=ok

Önceki mesajda belirttiklerimi yaparsanız kalkışta ve hızlanmada stock haline duruma göre daha seri yürürsünüz.  >=ok

gocebes7

  • Gocebes7
  • İleti: 286
Ynt: Ynt: C180-Vtec2-3.16-Caddy
« Yanıtla #22 : Ağustos 29, 2014, 10:35:29 ÖÖ »
Hiz tutkum pek olmadi acikcasi dedigim gibi aracla pek oynamak istemiyorum.
Elbette dedigin gibi daha iyi yurur ama alirken bende oynanmis araba almam o yuzden en azindan motoruna dokunmam : )
Oneriler icin sagolasin kardesim ( :

"Taş kırılır, tunç erir. Ama Türklük ebedidir"

Carismatiq

  • Mustafa
  • İleti: 2887
Ynt: C180-Vtec2-3.16-Caddy
« Yanıtla #23 : Ağustos 29, 2014, 10:42:21 ÖÖ »

Bu uygulamaların motora zararı yoktur. Motora müdahale etmiyorsunuz. Bu uygulamalar ile motor iç modifikasyonuna girmeden motordan alabileceğiniz az bir güç açığa çıkar.

gocebes7

  • Gocebes7
  • İleti: 286
Ynt: Ynt: C180-Vtec2-3.16-Caddy
« Yanıtla #24 : Ağustos 29, 2014, 10:59:13 ÖÖ »
Pek sicak bakmiyorum dedigim gibi.
Zaten birazda maliyetli olur sanirim.
Ona da cikisamam kardesim : )

"Taş kırılır, tunç erir. Ama Türklük ebedidir"