Gönderen Konu: Bugün olsa Civic Sedan mı? Fluence mi? yoksa jetta mı? alırdınız?  (Okunma sayısı 16941 defa)

mehmet zengin

  • İleti: 583
Öncelikle fluence veya jetta almaya karar vermiş falan değilim :) Sadece sabah merak ettim acaba benim civic aldığım dönemdeki gibi hala en ucuz araba mı diye? (o dönemde megane, jetta falan aynı fiyatlarda gibiydi benzinlisi). hem megane hem de fluence benzinli CVT şanzımanlı olanı ekstra özellikleri ile birlikta 72bin gibi bir fiyat. jetta 1,2 122hp olan 73bin gibi. civic ise 77bin tl (honda Türkiye sitesinde). Özellikler olarak tam bir inceleme yapmadım, fakat eminimki yaklaşı en full donanımlar birbirine denktir? Kendi kendime sordum acaba bugün olsa fluence mi, jetta mı alırdım diye (civic alırken de daha önce hiç kullanmamıştım). Sizle de paylaşmak istedim. Belki kim bilir Honda Türkiyeden birileri de okur da yahu millet sorgulamaya mı başladı ne falan der :). Honda Türkiyenin birşeyler yapması gerektiği düşüncesindeyim. Sanırım ben de dahil birçok kişi araç değişikliğine gitse marka değiştirebilir emin değilim?



ysr

  • Yasir
  • İleti: 311
Ynt: Bugün olsa Civic Sedan mı? Fluence mi? yoksa jetta mı? alırdınız?
« Yanıtla #1 : Aralık 08, 2014, 12:19:01 ÖS »
jetta ile civic arasında kalırdım. Fluencenin bu grupta şansı yok kanımca :D Jetta ile civic arasında da honda alırdım yine çünkü lpg uyumu daha iyi artı civicin seviyeleri arasında çok bir fark yok ve ekstra eklenecek birşey yok paket geliyor opsiyon yok. Jetta öyle mi aldıkça alıyorsun opsiyon üstelik de o paralar etmiyor bence :)

obkavi

  • İleti: 397
Ynt: Bugün olsa Civic Sedan mı? Fluence mi? yoksa jetta mı? alırdınız?
« Yanıtla #2 : Aralık 08, 2014, 12:53:27 ÖS »
jetta Meksika üretimi, bir arkadaşımın 4-5 yaşında jettanın tavan döşemesi değişti.  ayrıca dsg ve edc ye kesinlikle güvenmem sanayi siteleri dsg edc şanzuman arızalarından geçilmiyor.

benzinli alacaksam Civic. dizel alacaksam Toyota alırım.


Vtec typer

  • Hondakolik
  • İleti: 391
Ynt: Bugün olsa Civic Sedan mı? Fluence mi? yoksa jetta mı? alırdınız?
« Yanıtla #3 : Aralık 08, 2014, 01:11:05 ÖS »
Böyle bir durumda olsam hiç düşünmeden civic alırım. Benzin zaten pahalı ülkemizde. Civicin lpg uyumu büyük bir artı. Jetta da tasarım olarak çok güzel ama işte ruhsuz geliyor bana. Bir de jetta gereksiz pahalı. Aynı fiyata donanımı da daha az jettanın.

mustafah

  • İleti: 39
Ynt: Bugün olsa Civic Sedan mı? Fluence mi? yoksa jetta mı? alırdınız?
« Yanıtla #4 : Aralık 08, 2014, 01:33:43 ÖS »
Otomatik araba kullanmayı seviyorum, gerçekten büyük bir nimet (arıza çıkarmadıkça :D) ve otomatik araç istiyorsanız türkiye koşullarında piyasadaki diğer üreticiler tüketiciyi civic'e mecbur ediyor gibi komik bir durum var. VW grubu kalite olarak civic'in belirgin şekilde üstünde ama sorunlu DSG şanzımanlarını 8bin farkla satıyor, toyota CVT şanzımana döndü ama LPG takıldıktan sonra servis garantiyi tamamen devre dışı bırakıyor, ford'un powershifti ile renault'un EDCsi tam güven vermiyor. Çoğu kişi dönüp dolaşıp Civic'e dönüyo :) Bendeki durum böyle idi...

mehmet zengin

  • İleti: 583
Ynt:
« Yanıtla #5 : Aralık 08, 2014, 05:09:26 ÖS »
Yorumları okuyunca konuyu iyiki acmisim dedim.

ysr

  • Yasir
  • İleti: 311
Ynt: Bugün olsa Civic Sedan mı? Fluence mi? yoksa jetta mı? alırdınız?
« Yanıtla #6 : Aralık 08, 2014, 09:51:28 ÖS »
Dsg 11 bin fark ediyor :(


Sent from my iPhone using Tapatalk

emre16

  • İleti: 1995
Ynt: Bugün olsa Civic Sedan mı? Fluence mi? yoksa jetta mı? alırdınız?
« Yanıtla #7 : Aralık 08, 2014, 10:37:39 ÖS »
Bence hiç biri... Hiç biri o paraları hak etmiyor, fluence zaten tam bir facia, en mantıklı temiz 2.el fd6..

bbhnda

  • İleti: 4095
Ynt: Bugün olsa Civic Sedan mı? Fluence mi? yoksa jetta mı? alırdınız?
« Yanıtla #8 : Aralık 09, 2014, 02:55:27 ÖS »
düz vites 1.4 tsi highline jettayı 66 ya alır çıkarım

bbhnda

  • İleti: 4095
Ynt: Bugün olsa Civic Sedan mı? Fluence mi? yoksa jetta mı? alırdınız?
« Yanıtla #9 : Aralık 09, 2014, 02:57:36 ÖS »
Otomatik araba kullanmayı seviyorum, gerçekten büyük bir nimet (arıza çıkarmadıkça :D) ve otomatik araç istiyorsanız türkiye koşullarında piyasadaki diğer üreticiler tüketiciyi civic'e mecbur ediyor gibi komik bir durum var. VW grubu kalite olarak civic'in belirgin şekilde üstünde ama sorunlu DSG şanzımanlarını 8bin farkla satıyor, toyota CVT şanzımana döndü ama LPG takıldıktan sonra servis garantiyi tamamen devre dışı bırakıyor, ford'un powershifti ile renault'un EDCsi tam güven vermiyor. Çoğu kişi dönüp dolaşıp Civic'e dönüyo :) Bendeki durum böyle idi...

aynen katılıyorum yoruma. ne yazıkki fb7 de kalite fd6 dan bir tık daha geri. vw araçlarında iç mekan kaliteside fd6 dan bir tık daha üstün. dsg şanzumana asla girmeyin. ama otomatik isteyen kullanıcılarda çok parası varsa bmw alıyor ortalama bir bütçe ise civic alıyor çünkü sorunsuz.

Krtl38

  • İleti: 57
Ynt: Bugün olsa Civic Sedan mı? Fluence mi? yoksa jetta mı? alırdınız?
« Yanıtla #10 : Aralık 09, 2014, 09:26:32 ÖS »
Otomatik araba kullanmayı seviyorum, gerçekten büyük bir nimet (arıza çıkarmadıkça :D) ve otomatik araç istiyorsanız türkiye koşullarında piyasadaki diğer üreticiler tüketiciyi civic'e mecbur ediyor gibi komik bir durum var. VW grubu kalite olarak civic'in belirgin şekilde üstünde ama sorunlu DSG şanzımanlarını 8bin farkla satıyor, toyota CVT şanzımana döndü ama LPG takıldıktan sonra servis garantiyi tamamen devre dışı bırakıyor, ford'un powershifti ile renault'un EDCsi tam güven vermiyor. Çoğu kişi dönüp dolaşıp Civic'e dönüyo :) Bendeki durum böyle idi...

aynen katılıyorum yoruma. ne yazıkki fb7 de kalite fd6 dan bir tık daha geri. vw araçlarında iç mekan kaliteside fd6 dan bir tık daha üstün. dsg şanzumana asla girmeyin. ama otomatik isteyen kullanıcılarda çok parası varsa bmw alıyor ortalama bir bütçe ise civic alıyor çünkü sorunsuz.
Fb7 de kalite fd6dan geri derken kardeşim hangi yönüyle daha geri açıklarmısın bizde bilelim?

bbhnda

  • İleti: 4095
Ynt: Bugün olsa Civic Sedan mı? Fluence mi? yoksa jetta mı? alırdınız?
« Yanıtla #11 : Aralık 09, 2014, 09:37:41 ÖS »
Otomatik araba kullanmayı seviyorum, gerçekten büyük bir nimet (arıza çıkarmadıkça :D) ve otomatik araç istiyorsanız türkiye koşullarında piyasadaki diğer üreticiler tüketiciyi civic'e mecbur ediyor gibi komik bir durum var. VW grubu kalite olarak civic'in belirgin şekilde üstünde ama sorunlu DSG şanzımanlarını 8bin farkla satıyor, toyota CVT şanzımana döndü ama LPG takıldıktan sonra servis garantiyi tamamen devre dışı bırakıyor, ford'un powershifti ile renault'un EDCsi tam güven vermiyor. Çoğu kişi dönüp dolaşıp Civic'e dönüyo :) Bendeki durum böyle idi...

aynen katılıyorum yoruma. ne yazıkki fb7 de kalite fd6 dan bir tık daha geri. vw araçlarında iç mekan kaliteside fd6 dan bir tık daha üstün. dsg şanzumana asla girmeyin. ama otomatik isteyen kullanıcılarda çok parası varsa bmw alıyor ortalama bir bütçe ise civic alıyor çünkü sorunsuz.
Fb7 de kalite fd6dan geri derken kardeşim hangi yönüyle daha geri açıklarmısın bizde bilelim?

şöyleki  özellikle kapı kolundaki materyaller çabuk dökülüyor aşınıyor trim sesleride cabası. yumuşak malzemelerde fd6da özellikle kapı kısmında daha çok kullanılmış. fb7 de maalesef göremedim. sıkıntı özellikle kapı kolundaki cabuk aşınan malzemede göze çarpıyor. ama ben şöyle birşeyde ekleyim 2014 mercedes a180 cdi da dahi trim sesleri mevcut buyrun videosu

http://www.youtube.com/watch?v=45MCtRskqYM

power

  • İleti: 305
Ynt: Bugün olsa Civic Sedan mı? Fluence mi? yoksa jetta mı? alırdınız?
« Yanıtla #12 : Aralık 10, 2014, 02:21:23 ÖÖ »
Bir depoyla 1290 km yapan sınıfının en geniş bagaj ve iç mekanına sahip parcası ciklet fiyatına olan fuluanceyi eleştren ahkam kesenler acaba hiç kullamışlarmı?

vtec08

  • İleti: 552
Ynt: Bugün olsa Civic Sedan mı? Fluence mi? yoksa jetta mı? alırdınız?
« Yanıtla #13 : Aralık 10, 2014, 07:12:28 ÖÖ »
Ben iki yıl boyunca fluence kullandım şirket aracı olarak evet yakıtı az ama hiç 1290 kilometre göremedim,bagajı ve içi gayet büyük parçası hiç oyle ciklet fiyatı değil ayrıca normal düzeyde  aman aman bir fark yok ,aracın en güzel yanı sadece yakıt tüketimi gerisi standart bir otomobil,eğer otomobili sadece bir ulaşım aracı olarak görenler için on numara araç,ama benim gibi hem ulaşım aracı hemde keyif makinesi görenler için için sadece araba ,şu dünyaya bin kere gelsem bile hayatta almayacağım otomobildir renault,hayat paradan ibaret değil bazen otomobilinizle gezerken keyif duyabilmektir..gerisi hikaye

obkavi

  • İleti: 397
Ynt: Bugün olsa Civic Sedan mı? Fluence mi? yoksa jetta mı? alırdınız?
« Yanıtla #14 : Aralık 10, 2014, 07:41:23 ÖÖ »
fuluens ile jetta ve civic karşılaştırılamaz bile üçünüde kullandım,

fulence çok düz bir araba hiç esnekliği yok.

GrcnTml

  • İleti: 178
Ynt: Bugün olsa Civic Sedan mı? Fluence mi? yoksa jetta mı? alırdınız?
« Yanıtla #15 : Aralık 10, 2014, 07:47:25 ÖÖ »
Civic Sedan

ysr

  • Yasir
  • İleti: 311
Ynt: Bugün olsa Civic Sedan mı? Fluence mi? yoksa jetta mı? alırdınız?
« Yanıtla #16 : Aralık 10, 2014, 07:49:49 ÖÖ »
fluence 1.5 dizeli 7 ay çalıştığım yerde kullandım araba da ne yol tutuş var ne de performans hadi geçtim onları araba da 30k km trim seslerinden motor sesini duymuyordum. Fluencenin neresi ciklet parası bilmiyorum ama sonuçta bir renault

mustafah

  • İleti: 39
Ynt: Bugün olsa Civic Sedan mı? Fluence mi? yoksa jetta mı? alırdınız?
« Yanıtla #17 : Aralık 10, 2014, 06:54:46 ÖS »
Otomatik araba kullanmayı seviyorum, gerçekten büyük bir nimet (arıza çıkarmadıkça :D) ve otomatik araç istiyorsanız türkiye koşullarında piyasadaki diğer üreticiler tüketiciyi civic'e mecbur ediyor gibi komik bir durum var. VW grubu kalite olarak civic'in belirgin şekilde üstünde ama sorunlu DSG şanzımanlarını 8bin farkla satıyor, toyota CVT şanzımana döndü ama LPG takıldıktan sonra servis garantiyi tamamen devre dışı bırakıyor, ford'un powershifti ile renault'un EDCsi tam güven vermiyor. Çoğu kişi dönüp dolaşıp Civic'e dönüyo :) Bendeki durum böyle idi...

aynen katılıyorum yoruma. ne yazıkki fb7 de kalite fd6 dan bir tık daha geri. vw araçlarında iç mekan kaliteside fd6 dan bir tık daha üstün. dsg şanzumana asla girmeyin. ama otomatik isteyen kullanıcılarda çok parası varsa bmw alıyor ortalama bir bütçe ise civic alıyor çünkü sorunsuz.
Fb7 de kalite fd6dan geri derken kardeşim hangi yönüyle daha geri açıklarmısın bizde bilelim?

şöyleki  özellikle kapı kolundaki materyaller çabuk dökülüyor aşınıyor trim sesleride cabası. yumuşak malzemelerde fd6da özellikle kapı kısmında daha çok kullanılmış. fb7 de maalesef göremedim. sıkıntı özellikle kapı kolundaki cabuk aşınan malzemede göze çarpıyor. ama ben şöyle birşeyde ekleyim 2014 mercedes a180 cdi da dahi trim sesleri mevcut buyrun videosu

http://www.youtube.com/watch?v=45MCtRskqYM

FD6 ilk çıktığında aracın tanıtım videolarını izlemiştim, tasarlayan mühendisler üretirken amaçlarının "extremely competitive" yani "aşırı rekabetçi" olduklarını belirtmişlerdi. FD6 gerçekten üretildiği yıla göre birçok yönden çok çok iyi çalışılmış mühendisliğe sahipti.
http://www.youtube.com/watch?v=Wj543F_NV_Y
Açıkça FD6 için hazırlanan tanıtım videolarının hiçbirini FB7 için bulamadım.
Bence FB7 Civic'in iki önemli talihsizliği var. Birincisi tasarım aşamasında iken 2008 krizinin patlak vermesi ile Honda'nın kalite ve performans odaklı yaklaşımının maliyet odaklıya dönmesi, ikincisi ise Civic Honda'nın simge araçlarından biriyken, civic'in boyutlarındaki büyümeye bağlı japon tüketicilerin ilgi göstermemesi ve 2010 yılında civic'in japonyada satışının durması. Bu durum biraz civic japonya merkez gözünde ikinci plana atılmasına neden oldu. Bu nedenlerden Honda büyük bir hata ile FD6 Civic'i dizayn, konfor, yakıt ve yalıtım yönünden düşük seviyede güncelleyip, FB7 olarak piyasaya sürdü. İlginç bir şekilde motor seçeneklerinde bile önemli bir güncellemeye gitmedi. Açıkça FB7 sedan dizelle gelse bile ülkemizde birçok kullanıcıyı memnun edecekti ama onu bile başaramadılar. Ancak Honda'nın en büyük araç satışlarını gerçekleştirdiği amerika piyasasında, civic'in c segmentinde 2012 yılında önerilen top 5 araç listesinden düşmesi ile birlikte Honda Amerika durumun vehametinin farkında vardı ve tüketici şikayetlerine göre aracı birçok yönden güncelledi. Yalıtım, iç malzeme kalitesi, konfor, yol tutuş, direksiyon sistemi, teknoloji paketleri gibi ciddi güncellemeler sonrasında 2014 başında ancak toparlayabildi.
Açıkça bir sonraki kasa civic'te ciddi gelişmeler bekliyorum çünkü Honda en azından Civic'te yaptığı hatanın farkında ve toparlayabilmek için tekrar "aşırı rekabetçi" olmaları gerektiğini de biliyorlar.
Bekleyip göreceğiz  >=ok
« Son Düzenleme: Aralık 10, 2014, 06:57:52 ÖS Gönderen: mustafah »

PREDATOR06

  • İleti: 213
Ynt: Bugün olsa Civic Sedan mı? Fluence mi? yoksa jetta mı? alırdınız?
« Yanıtla #18 : Aralık 30, 2014, 12:19:29 ÖS »
Fluence performans olarak o kadar kötü degil bence 110hp 6 ileri bi araba. Yol tutuşu cok kötü ama dizellerle kiyaslarsak basınca gitmiyor diyen yalan söyler alacak butcem olsa dizel manuel bi jetta yada civic alırdım heralde.
« Son Düzenleme: Aralık 30, 2014, 12:20:29 ÖS Gönderen: PREDATOR06 »

alperd

  • alperd
  • İleti: 978
Ynt: Bugün olsa Civic Sedan mı? Fluence mi? yoksa jetta mı? alırdınız?
« Yanıtla #19 : Aralık 30, 2014, 01:42:10 ÖS »
Seçenek dışı belki ama hiçbirini değil MAZDA 3 SEDAN (yeni kasa) alırdım sanki.
Yolda gördüm Maserati sandım bir an  >=ok
Özelliklerine de baktım; yakıt tüketimi olsun performansı olsun oldukça iddialı, donanım seviyesi 4 tip ve 2-3. seviye bile yeterli, fiyat da Civic'le aynıydı sanki.
Her taraf Fluence her taraf Jetta biraz fark olsun :)
« Son Düzenleme: Aralık 30, 2014, 01:45:48 ÖS Gönderen: alperd »

emre16

  • İleti: 1995
Ynt: Bugün olsa Civic Sedan mı? Fluence mi? yoksa jetta mı? alırdınız?
« Yanıtla #20 : Aralık 30, 2014, 03:40:48 ÖS »
Seçenek dışı belki ama hiçbirini değil MAZDA 3 SEDAN (yeni kasa) alırdım sanki.
Yolda gördüm Maserati sandım bir an  >=ok
Özelliklerine de baktım; yakıt tüketimi olsun performansı olsun oldukça iddialı, donanım seviyesi 4 tip ve 2-3. seviye bile yeterli, fiyat da Civic'le aynıydı sanki.
Her taraf Fluence her taraf Jetta biraz fark olsun :)
kesinlikle katılıyorum...

kokfe

  • İleti: 1
Ynt: Bugün olsa Civic Sedan mı? Fluence mi? yoksa jetta mı? alırdınız?
« Yanıtla #21 : Aralık 30, 2014, 06:09:12 ÖS »
Ben dizel jetta almayı düşünüyordum ama çok pahalı diye vazgeçtim. Benzinde ise lpg uyumu sorunsuz olduğu için civic aldım. fulence almayı ise hic düşünmedim 

hamzaffo

  • İleti: 65
Ynt: Bugün olsa Civic Sedan mı? Fluence mi? yoksa jetta mı? alırdınız?
« Yanıtla #22 : Aralık 30, 2014, 07:08:23 ÖS »
Ben hemen gider 2012 ya da 2013 passat 1.4 tsi lpg li alırım

Vtec typer

  • Hondakolik
  • İleti: 391
Ynt: Bugün olsa Civic Sedan mı? Fluence mi? yoksa jetta mı? alırdınız?
« Yanıtla #23 : Aralık 30, 2014, 07:13:19 ÖS »
Ben hemen gider 2012 ya da 2013 passat 1.4 tsi lpg li alırım
tsi lpgye uyumlu mu acaba?

serdaraci

  • İleti: 2
Ynt: Bugün olsa Civic Sedan mı? Fluence mi? yoksa jetta mı? alırdınız?
« Yanıtla #24 : Mart 10, 2020, 10:14:43 ÖÖ »
Fluence performans olarak o kadar kötü degil bence 110hp 6 ileri bi araba. Yol tutuşu cok kötü ama dizellerle kiyaslarsak basınca gitmiyor diyen yalan söyler alacak butcem olsa dizel manuel bi jetta yada civic alırdım heralde.
İnceleme videolarını izle bence
Bkz: https://www.youtube.com/watch?v=F8-Ay-DWKsI