Gönderen Konu: Audi A3 2.0 FSI , Honda Civic HB 1.8  (Okunma sayısı 5706 defa)

canguder

  • İleti: 3873
Audi A3 2.0 FSI , Honda Civic HB 1.8
« : Eylül 12, 2011, 10:57:41 ÖÖ »
Arkadaşlar çok yakın bir arkadaşım bu iki aracı bana sordu. Ailesi ona araba alacak üniversiteye gidiyor. Bende kendisine tavsiyede bulunmak istiyorum. Öncelikle sizlere sormak istedim. Araç otomatik olacak ve bütçesi 37.000 bin liraya kadar. İkinci el olabilir. önceki aracı 2004 golf 1.6 otomatikti. Tavsiyelerinizi bekliyorum.Teknik verileri araştırdım aşağıdaki gibidir ;

AUDI A3 2.0 FSI AUTO
1984cc
150 hp @ 6000 rpm
200 nm @ 3250-4250 rpm
0-100 hızlanma = 9.10 sn
Max hız = 211 km/h

HONDA CIVIC HB 1.8 I-SHIFT
1799cc
140 hp @ 6300 rpm
174 nm @ 4300 rpm
0-100 hızlanma = 10.9 sn
Max hız = 205 km/h



ctr07

  • İleti: 990
Ynt: Audi A3 2.0 FSI , Honda Civic HB 1.8
« Yanıtla #1 : Eylül 12, 2011, 11:11:41 ÖÖ »
honda tam otomatik olsa honda derdim ama i-shift olunca a3 diyeyim.
+ olarak arkadaşınızın arabadan beklentisi ne yönde performans sağlamlık güvenlik donanım konfor?
beklentisini bilirsek daha iyi yardımcı oluruz..

Grafink

  • İleti: 939
Ynt: Audi A3 2.0 FSI , Honda Civic HB 1.8
« Yanıtla #2 : Eylül 12, 2011, 11:46:29 ÖÖ »
bütçeyi 40 binlere çıkarabilirse Tam otomatik Honda HB. i shift genç adama saç baş yoldurur. :D
Yok çıkaramıyorsa, Tam otomatik Honda Elegance Sedan. Kırmızı logolar, Body Kit, Yaylarla havasına kolay yetişilmez...

A3'ü ben değil Değme audi fanları dahi önermiyor, Özellikle kabin işçiliğinin audiye yakışmadığını A3 ün Audi olarak değerlendirilmemesi gerektiğinde hem fikirler... Ama en önemlisi, Otomatik viteste Japondan şaşma yolda kalma derim...

canguder

  • İleti: 3873
Ynt: Audi A3 2.0 FSI , Honda Civic HB 1.8
« Yanıtla #3 : Eylül 12, 2011, 12:22:02 ÖS »
valla sedan almak istese benim arabayı hemen vereceğim ama hb olmasını istiyor :) arkadaşım golften sonra üzmeyecek bir araç istediğini söyledi. biraz daha performanslı tek kapıda olabilir. seat leon falanda sordu ben hiç cevap vermedim :) en azından alacaksa kaliteli birşeyler alsın istiyorum.

Grafink

  • İleti: 939
Ynt: Audi A3 2.0 FSI , Honda Civic HB 1.8
« Yanıtla #4 : Eylül 12, 2011, 12:29:56 ÖS »
Leon bence a3 ten daha iyi bir seçim. Hatta sahibinden de 1.4 180 beygirlik tek kapı bir ibiza cupra var, 45 bin civarı bir rakam söylemiş. Ama Civic HB tam otomatik araştırın derim. Çok güzel bir araç. İ-shift te doğru kullanıldığında sorunsuz bir araç ama 140 beygirlik bir arabayı sakin kullanabilmek genç işi bi mesele değil gibime geliyor. Ve malesef i-shifti spor kullanamiyorsunuz, kullanmaya kalkarsanız şanzıman kucağınıza gelmeye can atıyor :)
« Son Düzenleme: Eylül 12, 2011, 12:30:53 ÖS Gönderen: Grafink »

redmoon

  • İleti: 312
Ynt: Audi A3 2.0 FSI , Honda Civic HB 1.8
« Yanıtla #5 : Eylül 12, 2011, 01:14:14 ÖS »
kesinlikle Honda 1.8 i-shift.. (i-shifti kullanmayı bilirsen vazgeçemessin)

floyd

  • İleti: 327
Ynt: Audi A3 2.0 FSI , Honda Civic HB 1.8
« Yanıtla #6 : Eylül 12, 2011, 01:50:20 ÖS »
kesinlikle Honda 1.8 i-shift.. (i-shifti kullanmayı bilirsen vazgeçemessin)
İ shift e ben de karsi degilim. Sifirdan kalkarken surekli abanmadigin surece ishifte bisey olmaz gibi geliyor. Hem cok az yakiyor. Ustelik duz otomatiklerin cok uzun oranli oldugunu kullananlar soyluyor, dolayisiyla ondan bile seri olabilir..

canguder

  • İleti: 3873
Ynt: Audi A3 2.0 FSI , Honda Civic HB 1.8
« Yanıtla #7 : Eylül 12, 2011, 02:04:54 ÖS »
bende honda alması taraftarıyım sonuçta performansı yol tutuşu a3 ile çok fark etmez diye düşünüyorum. en azından üstündeki kendini kanıtlamış honda motoru.

MerT01__civic

  • İleti: 2680
Ynt: Audi A3 2.0 FSI , Honda Civic HB 1.8
« Yanıtla #8 : Eylül 12, 2011, 02:13:33 ÖS »
alsın bi civic hp 180 beygir :) ama MANUEL bence arabanın tadı manuelde çıkıyor :) (kişisel görüş) şimdi bana hiç otomatik kullanmamış dicekler ama kullandım :) doğru sıkışık trafikte çok rahat oluyor.. rahatlığıda var.. ama bence hiçbir zevki yok otomatik civic elegance'de kullandım 94 integra vardı onuda kullandım :) ama yok ben otomatik kullanırken kendimi bisiklet sürer gibi hissediyorum :) kısaca manuel bir civic hb alsın :) a3'ü pek beğenmiyorum ben :) yaşlı işi gibi :D
« Son Düzenleme: Eylül 12, 2011, 02:15:21 ÖS Gönderen: MerT01__civic »

Grafink

  • İleti: 939
Ynt: Audi A3 2.0 FSI , Honda Civic HB 1.8
« Yanıtla #9 : Eylül 12, 2011, 02:17:58 ÖS »
kesinlikle Honda 1.8 i-shift.. (i-shifti kullanmayı bilirsen vazgeçemessin)
İ shift e ben de karsi degilim. Sifirdan kalkarken surekli abanmadigin surece ishifte bisey olmaz gibi geliyor. Hem cok az yakiyor. Ustelik duz otomatiklerin cok uzun oranli oldugunu kullananlar soyluyor, dolayisiyla ondan bile seri olabilir..

i-shift için servis önerisi manuel modda, vites yükseltmeden önce gaz kesilmesi yönünde, yani manuel modda spor sürüş pek mümkün değil, gaz kesmeden vites değiştirdiğinizde hem araç yığılıyor hem de, balatalar kucağımıza göz kırpmaya başlıyor. Otomatik modu ise, yarı otomatik olduğu için, Tam otomatik bir şanzumanın performansını beklememek gerekir. Bir çok i-shit kullanıcısının en sık şikayet ettiği şey, kick down yapamamaları mesela.sistem o tip bir gaz haraketine tepkiyi robotik olması sebebi ile veremiyor.  Oysa tam otomatiklerde böyle bir durum yok. Belki dişli aralıkları uzundur ama gaza tepki verme süresi ve stabilitesi mükemmeldir. Fazla gaz verirseniz 3000+ devirlerde vites yükseltir az verirseniz 2000+ , Mesela kırmızıda size biri kafa gösterdiğinde i-shift ile yapabileceğiniz birşey yok. Ama tam otomatik ile bir şansınız var. Demek istediğim bu...

Ha bence de i-shift, efendi efendi kullanan biri için oldukça başarılı bir yarı otomatik sistemi. çift kavramalıları dışarı çıkarırsak, piyasadaki yarı otomatiklerin en iyisi olduğu bile söylenebilir...

floyd

  • İleti: 327
Ynt: Audi A3 2.0 FSI , Honda Civic HB 1.8
« Yanıtla #10 : Eylül 12, 2011, 02:51:48 ÖS »
kesinlikle Honda 1.8 i-shift.. (i-shifti kullanmayı bilirsen vazgeçemessin)
İ shift e ben de karsi degilim. Sifirdan kalkarken surekli abanmadigin surece ishifte bisey olmaz gibi geliyor. Hem cok az yakiyor. Ustelik duz otomatiklerin cok uzun oranli oldugunu kullananlar soyluyor, dolayisiyla ondan bile seri olabilir..

i-shift için servis önerisi manuel modda, vites yükseltmeden önce gaz kesilmesi yönünde, yani manuel modda spor sürüş pek mümkün değil, gaz kesmeden vites değiştirdiğinizde hem araç yığılıyor hem de, balatalar kucağımıza göz kırpmaya başlıyor. Otomatik modu ise, yarı otomatik olduğu için, Tam otomatik bir şanzumanın performansını beklememek gerekir. Bir çok i-shit kullanıcısının en sık şikayet ettiği şey, kick down yapamamaları mesela.sistem o tip bir gaz haraketine tepkiyi robotik olması sebebi ile veremiyor.  Oysa tam otomatiklerde böyle bir durum yok. Belki dişli aralıkları uzundur ama gaza tepki verme süresi ve stabilitesi mükemmeldir. Fazla gaz verirseniz 3000+ devirlerde vites yükseltir az verirseniz 2000+ , Mesela kırmızıda size biri kafa gösterdiğinde i-shift ile yapabileceğiniz birşey yok. Ama tam otomatik ile bir şansınız var. Demek istediğim bu...

Ha bence de i-shift, efendi efendi kullanan biri için oldukça başarılı bir yarı otomatik sistemi. çift kavramalıları dışarı çıkarırsak, piyasadaki yarı otomatiklerin en iyisi olduğu bile söylenebilir...

Eger ishift anlattiginiz gibiyse piyasadaki en iyisi degil belki en kotusu denilebilir.
Dualogic, mcp ve easytronic araclarim oldu. Ucude malum ishiftle ayni yani yari otomatik. 3 aracimida hep manuel kullanirdim. 3 ucude devirli kullanmaya cok uygundu. Zaten bravo ve c4 f1 oldugu icin surekli vitesle oynardim. Yigilma dediginiz sey manuel araclarda oldugu gibi vites kuculturken olan seyse o cok kisa bir sure oluyor ve performans kaybi filan olmuyor. Ustelik gazi cekmeden vites kuculturseniz  arac atliyor resmen.3 aracta da kick down vardi ve kick down yaparsaniz 5 ten 2 ye bile cekebiliyorlardi. Kirmizida duz otomatigin ne avantaji var?

bigfree

  • İleti: 2
Ynt: Audi A3 2.0 FSI , Honda Civic HB 1.8
« Yanıtla #11 : Eylül 13, 2011, 10:35:14 ÖS »
audi fsi motorlara lpg takılmıyor takılsada faydası yok ben honda derdim

Rpm..

  • İleti: 52
Ynt: Audi A3 2.0 FSI , Honda Civic HB 1.8
« Yanıtla #12 : Eylül 13, 2011, 10:59:26 ÖS »
audi fsi motorlara lpg takılmıyor takılsada faydası yok ben honda derdim

birçok 1.6 fsi ve 2.0 fsi motor a3'lere lpg taktırmıs ve çok iyi verim almış arkadaslarım var. Konuya gelince bence düşünmeden a3 heleki bir üni. öğrencisi için.. havası ve ortamı civic hbten çok daha iyi. kendimden biliyorum 1 yıl a3'e 3 ayda civic hbye bindim..

canguder

  • İleti: 3873
Ynt: Audi A3 2.0 FSI , Honda Civic HB 1.8
« Yanıtla #13 : Eylül 14, 2011, 06:40:10 ÖÖ »
araca lpg takılmayacak okulla evinin arası 15 km , her gün gidip gelecek. basit bir hesapla yılda 11 bin km yapmış olacak

Grafink

  • İleti: 939
Ynt: Audi A3 2.0 FSI , Honda Civic HB 1.8
« Yanıtla #14 : Eylül 14, 2011, 09:52:57 ÖÖ »
kesinlikle Honda 1.8 i-shift.. (i-shifti kullanmayı bilirsen vazgeçemessin)
İ shift e ben de karsi degilim. Sifirdan kalkarken surekli abanmadigin surece ishifte bisey olmaz gibi geliyor. Hem cok az yakiyor. Ustelik duz otomatiklerin cok uzun oranli oldugunu kullananlar soyluyor, dolayisiyla ondan bile seri olabilir..

i-shift için servis önerisi manuel modda, vites yükseltmeden önce gaz kesilmesi yönünde, yani manuel modda spor sürüş pek mümkün değil, gaz kesmeden vites değiştirdiğinizde hem araç yığılıyor hem de, balatalar kucağımıza göz kırpmaya başlıyor. Otomatik modu ise, yarı otomatik olduğu için, Tam otomatik bir şanzumanın performansını beklememek gerekir. Bir çok i-shit kullanıcısının en sık şikayet ettiği şey, kick down yapamamaları mesela.sistem o tip bir gaz haraketine tepkiyi robotik olması sebebi ile veremiyor.  Oysa tam otomatiklerde böyle bir durum yok. Belki dişli aralıkları uzundur ama gaza tepki verme süresi ve stabilitesi mükemmeldir. Fazla gaz verirseniz 3000+ devirlerde vites yükseltir az verirseniz 2000+ , Mesela kırmızıda size biri kafa gösterdiğinde i-shift ile yapabileceğiniz birşey yok. Ama tam otomatik ile bir şansınız var. Demek istediğim bu...

Ha bence de i-shift, efendi efendi kullanan biri için oldukça başarılı bir yarı otomatik sistemi. çift kavramalıları dışarı çıkarırsak, piyasadaki yarı otomatiklerin en iyisi olduğu bile söylenebilir...

Eger ishift anlattiginiz gibiyse piyasadaki en iyisi degil belki en kotusu denilebilir.
Dualogic, mcp ve easytronic araclarim oldu. Ucude malum ishiftle ayni yani yari otomatik. 3 aracimida hep manuel kullanirdim. 3 ucude devirli kullanmaya cok uygundu. Zaten bravo ve c4 f1 oldugu icin surekli vitesle oynardim. Yigilma dediginiz sey manuel araclarda oldugu gibi vites kuculturken olan seyse o cok kisa bir sure oluyor ve performans kaybi filan olmuyor. Ustelik gazi cekmeden vites kuculturseniz  arac atliyor resmen.3 aracta da kick down vardi ve kick down yaparsaniz 5 ten 2 ye bile cekebiliyorlardi. Kirmizida duz otomatigin ne avantaji var?


Yaklaşık 2 ay kadar önce i shift. 14 HB ile test sürüşüne çıkmıştım, Konuşurken i shift problemlerinden bahsettim, temsilci i shiftin bir kullanım karakteri olduğunu ve bu karaktere uyulduğunda problem çıkarmadığını söyledi. Bunu da yukarıda anlattığım gibi açıklamıştı. Gerçekten de manuel modda, gaz keserek vites yükseltip alçalttığımda araçtaki tüm vites geçiş sarsıntısı gitmiş, motor gaza daha iyi tepki verir durumdaydı. Yığılma dediğim şey ise hem Manuel viteste anlattğınız gibi bir durum, hem de robotik sistemin vites yükseltmek istememesi durumu. ,yani hızlanmak için gaza bastığınızda i shift bazen vitesi değiştirmiyor. askıda kalıyor. Bu konudaki şikayetleri forumda okuyabilirsiniz. Bu askıda kalma meselesini gaz kesip vites geçip aracı kavradıktan sonra gaz vererek tamamen ortadan kaldırıyorsunuz... Bu tip kısıtlamalar da bana spor sürüş için mümkünsüzlüğü işaret ediyor...

Yani i shiftle kırmızıda kalkığınızda her geçiş için bir kavrama anını izlemeniz gerekiyor. Ha evet i shift diğer yarı otomatikler deki gibi davranmıyor mu? aslında davranıyor. ki bu test ettiğim araçta başımada geldi, dediğiniz gibi araç atlıyor, manuel moddaysanız. ancak ben bunu yaptığımda yanımdaki temsilci, işte bi şanzumanı böyle kullandıkları için balatalar bitiyor, bu yüzden de honda bunu garanti kapsamında görmüyor ve şikayetler arttıkça artıyor gibi bir cümle kurmuştu... Bana mantıklı göründü...

Aracım tam otomatik, Si 93 sedan... Kırmızı'da kafa çıkaran araçlarla ki niyedir bilmem genelde Ticari doblo tipi araçlar çıkarıyor bu kafayı... yaptığım prosedür, 3 konumunda frene basıp devri yüksltiyorum, yeşil yandığında freni bıraktığımda araç zıplıyor, gaza yükleniyorum, devrim 4000 üstü oluyor, 4500 de d4 konumuna alıyorum. Ayna da kaybolan bir takım araçlar görüyorum... Ben bunu 18 yıllık bir şanzumanla yapıyorum... Zannediyorum güncel olanları ço daha başarılı olacaktır...

Yani demek istediğim, gaz aralığı, kavradımı kavramadı mı, vites yükselcek mi yoksa askıda mı kalacak gibi sıkıntılarım yok. Gaza yükleniyorum sadece, Hatta, araç ataldıktan sonra d4 konumuna aldıktan hemen sonra gazı köklediğimde, roketleme denilen bir olay meydana geliyor ki... Neyse onu kullananlar anlamıştır, :D

redmoon

  • İleti: 312
Ynt: Audi A3 2.0 FSI , Honda Civic HB 1.8
« Yanıtla #15 : Eylül 14, 2011, 01:48:14 ÖS »
i-shift zaten otomatik vites olarak görülmüyor dostum. manuel olarak görülüor. çünkü otomatikte baskı balata olmaz. i-shiftlerde var. i-shift manuelin robotlaştırılmış hali. bu konuda çok konu açıldı ama millet hala zannediyorki i-shift otomatik gibi olsun. hiç bir şey hissetirmesin ama yanlış düşünce. ben aracımı sıfır alırken servis bana bu vites otomatik değil ona göre dedi. manuel sayılıyor dedi. ve otomatiğin konforu olmas dedi. i-shiftin amacı hem performans, hem az yakıt tüketimi, hemde arızası olmayan, arızalandığında da maliyeti düşük tutmak olduğunu söyledir ve aldım. 4 yıldır kullanıyorum ilk başta zorlandım ama şimdi bana hiç bir şey hissettirmior. i-shift hem yakıt hemde performansımı sağlıyor o yüzden aracımı satmayı hiç düşünmedim, düşünmüyorumda. aracım 100,000 km oldu ve baskı balata dahi değişmedi hala orjinali. maşallah hiç bir sorunda yaşamadım.

floyd

  • İleti: 327
Ynt: Audi A3 2.0 FSI , Honda Civic HB 1.8
« Yanıtla #16 : Eylül 16, 2011, 11:19:09 ÖS »
kesinlikle Honda 1.8 i-shift.. (i-shifti kullanmayı bilirsen vazgeçemessin)
İ shift e ben de karsi degilim. Sifirdan kalkarken surekli abanmadigin surece ishifte bisey olmaz gibi geliyor. Hem cok az yakiyor. Ustelik duz otomatiklerin cok uzun oranli oldugunu kullananlar soyluyor, dolayisiyla ondan bile seri olabilir..

i-shift için servis önerisi manuel modda, vites yükseltmeden önce gaz kesilmesi yönünde, yani manuel modda spor sürüş pek mümkün değil, gaz kesmeden vites değiştirdiğinizde hem araç yığılıyor hem de, balatalar kucağımıza göz kırpmaya başlıyor. Otomatik modu ise, yarı otomatik olduğu için, Tam otomatik bir şanzumanın performansını beklememek gerekir. Bir çok i-shit kullanıcısının en sık şikayet ettiği şey, kick down yapamamaları mesela.sistem o tip bir gaz haraketine tepkiyi robotik olması sebebi ile veremiyor.  Oysa tam otomatiklerde böyle bir durum yok. Belki dişli aralıkları uzundur ama gaza tepki verme süresi ve stabilitesi mükemmeldir. Fazla gaz verirseniz 3000+ devirlerde vites yükseltir az verirseniz 2000+ , Mesela kırmızıda size biri kafa gösterdiğinde i-shift ile yapabileceğiniz birşey yok. Ama tam otomatik ile bir şansınız var. Demek istediğim bu...

Ha bence de i-shift, efendi efendi kullanan biri için oldukça başarılı bir yarı otomatik sistemi. çift kavramalıları dışarı çıkarırsak, piyasadaki yarı otomatiklerin en iyisi olduğu bile söylenebilir...

Eger ishift anlattiginiz gibiyse piyasadaki en iyisi degil belki en kotusu denilebilir.
Dualogic, mcp ve easytronic araclarim oldu. Ucude malum ishiftle ayni yani yari otomatik. 3 aracimida hep manuel kullanirdim. 3 ucude devirli kullanmaya cok uygundu. Zaten bravo ve c4 f1 oldugu icin surekli vitesle oynardim. Yigilma dediginiz sey manuel araclarda oldugu gibi vites kuculturken olan seyse o cok kisa bir sure oluyor ve performans kaybi filan olmuyor. Ustelik gazi cekmeden vites kuculturseniz  arac atliyor resmen.3 aracta da kick down vardi ve kick down yaparsaniz 5 ten 2 ye bile cekebiliyorlardi. Kirmizida duz otomatigin ne avantaji var?


Yaklaşık 2 ay kadar önce i shift. 14 HB ile test sürüşüne çıkmıştım, Konuşurken i shift problemlerinden bahsettim, temsilci i shiftin bir kullanım karakteri olduğunu ve bu karaktere uyulduğunda problem çıkarmadığını söyledi. Bunu da yukarıda anlattığım gibi açıklamıştı. Gerçekten de manuel modda, gaz keserek vites yükseltip alçalttığımda araçtaki tüm vites geçiş sarsıntısı gitmiş, motor gaza daha iyi tepki verir durumdaydı. Yığılma dediğim şey ise hem Manuel viteste anlattğınız gibi bir durum, hem de robotik sistemin vites yükseltmek istememesi durumu. ,yani hızlanmak için gaza bastığınızda i shift bazen vitesi değiştirmiyor. askıda kalıyor. Bu konudaki şikayetleri forumda okuyabilirsiniz. Bu askıda kalma meselesini gaz kesip vites geçip aracı kavradıktan sonra gaz vererek tamamen ortadan kaldırıyorsunuz... Bu tip kısıtlamalar da bana spor sürüş için mümkünsüzlüğü işaret ediyor...

Yani i shiftle kırmızıda kalkığınızda her geçiş için bir kavrama anını izlemeniz gerekiyor. Ha evet i shift diğer yarı otomatikler deki gibi davranmıyor mu? aslında davranıyor. ki bu test ettiğim araçta başımada geldi, dediğiniz gibi araç atlıyor, manuel moddaysanız. ancak ben bunu yaptığımda yanımdaki temsilci, işte bi şanzumanı böyle kullandıkları için balatalar bitiyor, bu yüzden de honda bunu garanti kapsamında görmüyor ve şikayetler arttıkça artıyor gibi bir cümle kurmuştu... Bana mantıklı göründü...

Aracım tam otomatik, Si 93 sedan... Kırmızı'da kafa çıkaran araçlarla ki niyedir bilmem genelde Ticari doblo tipi araçlar çıkarıyor bu kafayı... yaptığım prosedür, 3 konumunda frene basıp devri yüksltiyorum, yeşil yandığında freni bıraktığımda araç zıplıyor, gaza yükleniyorum, devrim 4000 üstü oluyor, 4500 de d4 konumuna alıyorum. Ayna da kaybolan bir takım araçlar görüyorum... Ben bunu 18 yıllık bir şanzumanla yapıyorum... Zannediyorum güncel olanları ço daha başarılı olacaktır...

Yani demek istediğim, gaz aralığı, kavradımı kavramadı mı, vites yükselcek mi yoksa askıda mı kalacak gibi sıkıntılarım yok. Gaza yükleniyorum sadece, Hatta, araç ataldıktan sonra d4 konumuna aldıktan hemen sonra gazı köklediğimde, roketleme denilen bir olay meydana geliyor ki... Neyse onu kullananlar anlamıştır, :D

astramı 100 bin civarlarında sattım. baskı balatası hiç değişmemişti. yetkili servise götürüp sordum. bunun baskı balata ne zaman değişecek diye. baktı. seninki gayet iyi durumda, zaten 200 bin giden bile var dedi.
ben dediğim gibi aracı surekli manuel modda kullanırım. hatta bazıları şaşırır. niye oynuyosun vitesle zırt pırt diye.
açıkçası ishift kullanmadıgım için bişey diyemeyeceğim. temsilciler çok anlamıyorlar teknik olarak aslında. benim fikrim easytronic ten kotu olmayacağı yonunde. her neyse.,
 aracınızla ayak frende devir yukseltebiliyorum dediniz yanlış anlamadıysam. 3 konumuna alınca mı sadece oluyor. 3 konumuna almak demek araç maksimum 3. vitese çıksın demek bildiğim kadarıyla. 2 ye alsanızda olur mu mesela?
ayrıca aracınız kaç devir çevirebiliyorki 4000 devirde vitesi 4'e alıyorsunuz. siz 4 e aldıgınızda araç 4 vitese mi geciyor(bence gecmemesi lazım). şu işi biraz daha açarak yazarmısınız??