bi araba turbo olarak yapılmamış n/a olarak yapılmışsa parana zamanına emegine yazık edip motoru iki gün sonra eline alma
n/a bi aracın turbolar kadar risk taşıdınada katılmıorum saglıklı parçalarla mantıklı bi şekilde bilgi kişilerin topladıgı bir sürü atmosferik araç halen daha yürümekte 30 000km yapmış bi uydurma turbo bilmiyorum görmedimde
ama işte sağlıklı bişekilde yapınca aracı limitlemiş olmuyomuyuz
turbodada limitleyerek düşükbasınç kullanılabilir hele büyük bi turboysa alt devirlerde şehir içi dur kalk sabit hız nerdeyse hiç turbo riski olmadan düşük sıkıştırma binek gibi gezilebilir yani trde yapılmamış olabilir tabiki ama olmicaı anlamına gelmez dimi
bnm için turbonun en gzel cazibesi çift karakterli bir araca sahip olabilmek yukarıda bahsettiğim gibi
ama atmosferiğin o her devirde gergin hali ve hafiflemiş internallerle fırıl fırıl devir donmeside atmosferiğin kışkırtıcı yönü
atmosferik yuklemekten kasıt 13+ cr lere çıkıp hacim arttırıp internalleri haffiletip aynı zamanda devir donmektir yani
yoksa soft bişilerse intake egzoz ecu ve uygun bi egzantrikle tabi çok sorun yaşanmaz gormedm ben en azından
ama bana k20 verseler para l,m,t yok deseler al atmosferik yap deseler
k24 blok swap 2.6lt stroker 14cr yapardım düşünmeden