Gönderen Konu: arkadaşlar fd6 civic A/T dream ve A/T elegance hakkında.  (Okunma sayısı 6961 defa)

gökhan806

  • İleti: 83
arkadaşlar fd6 civic A/T dream ve A/T elegance hakkında.
« : Temmuz 15, 2012, 10:23:03 ÖS »
arkadaşlar bildiğiniz üzere dreamin şanzımanında D ve harici olarak D1,D2 ve D3 var.arkadaşımın arabası 07 dream otomatik.bizimkisi ise makyajsız 09 elegance otomatik ve yine bildiğiniz gibi direksiyondan vites.S modunda vitesin tamamen benim kontrolüm dahilinde olması dışında D vs S modlarında hafifte bi performans farkı olması dışında pek bi fark yok.bu durum dreamdede böyledir diye düşünüyorum ve sanıyorumki dream D durumunda iken araç elegance ve premiumdaki gibi 5 vites ve aynı performans, manuel arzularsanız 3 vites.Dün arkadaşımın aracındaydım kimi zaman D de kimi zaman manuel olarak kullandı.tam dikkat etmedim ancak araç D1 de rahat rahat 80-90 görür gibi, aralıklar yüksek yani.benim asıl merak ettiğim ise manuel kullanımda aracın performansının ne durumda olduğu.sağ ayağım ufak bi kaza nedeniyle alçıda olduğu için direksiyon koltuğuna oturupta deneyemedim.arkadaşım manuelde performansın daha iyi olduğunu söylüyor ancak benim aklım 3 vites ile bu işin nasıl olduğunu pek kesmiyor.bana kalsa dreamin 5 vites olan driverda kullanımı D1,D2,D3 den daha performanslı olması gerektiği yönünde mantığım öyle diyor.tabi bu iş 3-5 saniye düşünüp mantığıma uymuyor demekle izah edilmez ama yapabilicek olan varsa bi izah bekliyorum:D bizim 5 vitesli otomatikte vites aralıkları zaten manuele göre uzunken bu araç kendini 3 ile nasıl toparlıyorda  D moduna göre daha performanslı olabiliyor? Ya da olabiliyor mu ? Kullanan arkadaşlar, özelliklede hem dreami D1,D2,D3 , elegance yada premiumu S modunda kullanan arkadaşlar bi performans kıyaslaması yapacak olurlarsa fikirleri nelerdir merak ediyorum.Honda A/T araçlarının 0-100 ünün sadece D modunu kataloglara eklediği için bu soruyu sormak durumunda kaldım,kataloglarda 12.5 yazsada, forumda S modunda 10-11 saniye arası 0-100 ü gerçekleştiren arkadaşlar olduğunu gördüm.acaba A/T dream kullanıcıları ne alemde merak ettim.sorum biraz uzun oldu k.bakmayın arkadaşlar, iyi forumlar.



CAGLAR28

  • İleti: 978
Ynt: arkadaşlar fd6 civic A/T dream ve A/T elegance hakkında.
« Yanıtla #1 : Temmuz 15, 2012, 10:30:57 ÖS »
d1 d2 d3te araba normal viteste olandan fazlasını yapıyor kısacası ustamın bana söylediği bu üç vitese normal beş vitesin bölündüğünü düşün demişti.normal 2010 bendekini denediğimde s modunda 100e 11,5 saniyede ulaştı ağır kalıyor.

gökhan806

  • İleti: 83
Ynt: arkadaşlar fd6 civic A/T dream ve A/T elegance hakkında.
« Yanıtla #2 : Temmuz 15, 2012, 10:42:03 ÖS »
Doğrudur ben aracı pek sıkıştırarak kullanmam deneme fırsatımda olmadı, ancak diğer konuya gelecek olursak vitesi D1 den D2 ye attığında araç halen 5  vitesli araçta olduğu gibi üst devirde ve atik olur mu? Bence olmaması gerekir olmazda, tamam herşey vites demek değil ama şu fd6 da yada yeni çıkmasına rağmen fb7 de hala 5 vites saçmalığına son veremedi honda, 6 vitesli olsa tadından yenmezdi sanırım.bunun nedenini bi arkadaş honda diğer firmalar gibi şanzımanlarda sorun çıkmasın diye honda kendi şanzımanını kendisi üretiyor, diğer firmalarda ürettiği aracın kalitesine göre dışardan şanzıman alıp ismini dsg power shift koyuyo  şeklinde düzgün bi üslüpla özetlemişti, o nedenle olabilir.neyse konu sapmasın, değerli yorumlarınızı bekliyorum :)

mertkan677

  • İleti: 770
Ynt: arkadaşlar fd6 civic A/T dream ve A/T elegance hakkında.
« Yanıtla #3 : Temmuz 15, 2012, 10:45:21 ÖS »
2010 model elegance otomatik makyajlı kasa aracım S modunda LPG de 10.7 saniye de 0 dan 100e ulaştı. Dreamlardaki olayı bilmiyorum.

gökhan806

  • İleti: 83
Ynt: arkadaşlar fd6 civic A/T dream ve A/T elegance hakkında.
« Yanıtla #4 : Temmuz 15, 2012, 10:52:54 ÖS »
2010 model elegance otomatik makyajlı kasa aracım S modunda LPG de 10.7 saniye de 0 dan 100e ulaştı. Dreamlardaki olayı bilmiyorum.
lpg tankının ağırlığı olmasa ve benzinde denesen 10.5 in altına rahat rahat düşersin sanırım.yalnız bu manuelle kafa kafaya belkide daha iyi demek, ki böyle olmadığını biliyoruz.araçlarımız seninki makyajlı olması dışında aynı, umarım o değerlere ulaşabilen bi araca sahibizdir ama dediğimi yanlış anlama belki bi hesap hatası vs vardır gibi geldi bana.ya manuellerin değeride 10.3 ten daha iyi yada kadranın sapmasından kaynaklanan bişeyde olabilir, bilirsiniz kadranlar azda olsa ilerde firmanın başına çorap örmemesi için 3-5km fazla gösterir.

mertkan677

  • İleti: 770
Ynt: arkadaşlar fd6 civic A/T dream ve A/T elegance hakkında.
« Yanıtla #5 : Temmuz 15, 2012, 10:56:29 ÖS »
2010 model elegance otomatik makyajlı kasa aracım S modunda LPG de 10.7 saniye de 0 dan 100e ulaştı. Dreamlardaki olayı bilmiyorum.
lpg tankının ağırlığı olmasa ve benzinde denesen 10.5 in altına rahat rahat düşersin sanırım.yalnız bu manuelle kafa kafaya belkide daha iyi demek, ki böyle olmadığını biliyoruz.araçlarımız seninki makyajlı olması dışında aynı, umarım o değerlere ulaşabilen bi araca sahibizdir ama dediğimi yanlış anlama belki bi hesap hatası vs vardır gibi geldi bana.ya manuellerin değeride 10.3 ten daha iyi yada kadranın sapmasından kaynaklanan bişeyde olabilir, bilirsiniz kadranlar azda olsa ilerde firmanın başına çorap örmemesi için 3-5km fazla gösterir.
olabilir forumda konusunu açmıştım video su da vardı . araç boştu benzin bile az dı lpg deposuda boş sayılırdı . tabii inanamayan üyeler yol eğimli falan gibisinden konuşmuştu ancak yakın bir zamanda tekrardan çekip koyma niyetindeyim.

gökhan806

  • İleti: 83
Ynt: arkadaşlar fd6 civic A/T dream ve A/T elegance hakkında.
« Yanıtla #6 : Temmuz 15, 2012, 11:13:13 ÖS »
2010 model elegance otomatik makyajlı kasa aracım S modunda LPG de 10.7 saniye de 0 dan 100e ulaştı. Dreamlardaki olayı bilmiyorum.
lpg tankının ağırlığı olmasa ve benzinde denesen 10.5 in altına rahat rahat düşersin sanırım.yalnız bu manuelle kafa kafaya belkide daha iyi demek, ki böyle olmadığını biliyoruz.araçlarımız seninki makyajlı olması dışında aynı, umarım o değerlere ulaşabilen bi araca sahibizdir ama dediğimi yanlış anlama belki bi hesap hatası vs vardır gibi geldi bana.ya manuellerin değeride 10.3 ten daha iyi yada kadranın sapmasından kaynaklanan bişeyde olabilir, bilirsiniz kadranlar azda olsa ilerde firmanın başına çorap örmemesi için 3-5km fazla gösterir.
olabilir forumda konusunu açmıştım video su da vardı . araç boştu benzin bile az dı lpg deposuda boş sayılırdı . tabii inanamayan üyeler yol eğimli falan gibisinden konuşmuştu ancak yakın bir zamanda tekrardan çekip koyma niyetindeyim.
güzel olur altımızdakinin kapasitesi nedir ne değildir anlamış oluruz:)

gökhan806

  • İleti: 83
Ynt: arkadaşlar fd6 civic A/T dream ve A/T elegance hakkında.
« Yanıtla #7 : Temmuz 16, 2012, 10:07:40 ÖÖ »
arkadaşlar hala net bi cevap alabilmiş değilim, konu hakkında bilgi sahibi yada özellikle her iki tip şanzımana sahip aracı kullanmış olan arkadaşların yorumlarını bekliyorum.

BHAAL

  • İleti: 774
Ynt: arkadaşlar fd6 civic A/T dream ve A/T elegance hakkında.
« Yanıtla #8 : Temmuz 16, 2012, 10:38:32 ÖÖ »
premium & elegance: D modunda 5, S modunda 4 vites olarak çalışır

diğer otomatikler:  4 vitestir zaten, D1, D2, D3 diye kendiniz manuel gibi kullanabilirsiniz, ancak 4. vites ekonomi vitesi olduğundan otomatikte kullandığınızda hemen 4e atar ve araba o andan itibaren allaha emanet hızlanır, o yüzden performans istiyorsanız 3 te kalırsınız ki bunların 3ü inanılmaz uzundur zaten

özetle iki şanzıman çok farklı çalışır ve son vites tüm araçlarda ekonomi vitesidir

hondanın yapmadığı 6-7 vites mevzusuna gelince, motor gücünüzü arttırmadan uzun devir aralıklı bir arabaya çok sayıda vitesli bir şanzıman eklemek o aracı dizele çevirmek manasına gelecektir zira daha çok vites daha çok güç gerektirir, güç artmıyorsa aralık düşecektir, 4000de vites değiştiren civice de kimse civic demeyecektir herhalde. ama gücü arttırmalarını ben de isterdim, dohc vtecleri arıyorum lakin millet ha bire lpg takarken daha güçlü civice cidden alıcı çıkar mıydı bilemiyorum

gökhan806

  • İleti: 83
Ynt: arkadaşlar fd6 civic A/T dream ve A/T elegance hakkında.
« Yanıtla #9 : Temmuz 16, 2012, 11:49:45 ÖÖ »
bi yanlışınız olmasın? Araç genellikle şehir içinde d de kullanılıyor, uzun yolda bi kez 205 km görmüştüm sadece o sırada d de idi., dediğiniz gibi aracın D de 5 vites olduğuna eminim, S de sıkıştırsam bile ise şehir içinde kullanmamdan dolayı  5.vitesi göremem sanırım şehir içinde tem hariç 4.vitese bile gerek kalmıyor.motor freni haricinde genelde d de kullanıyorum aracı, d de virajlı yolda vitesi 2 ye düşürüp 75-80 km hızla iniyim dediğimde araç 1 saniyeliğine 2 ye geçip anında 3 e atıyor pek takmıyor açıkçası, S de ise laf dinliyor :D S de 4 vites olsaydı bu zamana kadar farkederdim heralde nasıl farketmemişim anlamıyorum, hala 5 vites olduğuna eminim diyebilirim.peki S in 4 vites olduğunu ve yine aynı şekilde dreamde D1,D2,D3 olduğunu varsayarak bi karşılaştırma yapacak olsak yinede bi fark olması gerekmezmi, aynı şanzıman değil bunlar performans az da olsa hangi arabanın lehine bilmem ama + yada - farkedecektir mutlaka(?) doch konusuna gelince, insanlar fb7 de atmosferikte olsa en azından soch 1.6 135 ps gibi bi araç beklerken honda aynı motoru biraz geliştirp(sanırım iç sürtünmesini azaltıp) aynı motor ve şanzımanla piyasaya sürdü.ve bana kalırsa son yıllarda uygulayacağı politikayı belli etti.açıkçası doch bana artık hayal gibi geliyor. işin ilginci aynı fiyat aralığına baktığımda turbo motorlar karşısında ezildiğimiz söylenemez(t jet hariç) bazen turbo çokta gerekli değil dedirtiyo honda.tabi tsi ların 122 liklerinden bahsediyorum 140-160 değil. bana kalırsa vw tsi 140-160 lık highline a o para verilene kadar fn2 alınır.tabi tercih meselesi.ben aracın S modunda 4 vites olduğunu söylemene takıldım kaldım :D neyse konu sapmasın cevaplarınızı bekliyorum arkadaşlar.

BHAAL

  • İleti: 774
Ynt: arkadaşlar fd6 civic A/T dream ve A/T elegance hakkında.
« Yanıtla #10 : Temmuz 16, 2012, 06:29:30 ÖS »
s modunda max 172 km/h de 4. vitese atar fd6, sonra vites atamaz, vites geçişleri s modunda daha sert ve yüksek devirde oluyor, arada epey bir fark var, mesela bendeki 2008 elegance ile s moduna almazsam son sürati göremiyorum, 200-210 arasında kalıyor. s modunda ise 229 gördüm en son

iki aracın mukayesesine gelirsek... bundan önce 2002 civicim vardı 110 bg lik, onda da d1 d2 d3 ve d modu vardı ve o fd6mdan çok daha hızlı kalkardı... vites aralıklarının çok uzun olması onun lehine oluyor... dream için de aynı durum söz konusu, seri bi şanzımanı yok ama vites değişikliklerinden kaynaklı devir düşüşlerini yaşamadan hızlanabiliyor 3 vites mevzusundan dolayı

gökhan806

  • İleti: 83
Ynt: arkadaşlar fd6 civic A/T dream ve A/T elegance hakkında.
« Yanıtla #11 : Temmuz 16, 2012, 08:04:04 ÖS »
evet bende sizin gibi vtec2 otm ve fd6 otm kalkışta kıyaslandğnda vtec2 nin daha iyi olduğunu düşünüyorum.yalnız bana kalırsa bu vtec2 nin şanzımanın 3 vitesli olmasından değil, hafif olmasından kaynaklı gibi geldi bana.tabii benim fikrim.yok mu hiç fd6 A/T dream A/T elegance roll-drag deneyen? Çok bi fark olmaz ama merak işte, ilk mesajımda söyledğm gibi ayağım alçıda olmasa ben kalkıcam dream ile.

agartalı

  • İleti: 49
Ynt: arkadaşlar fd6 civic A/T dream ve A/T elegance hakkında.
« Yanıtla #12 : Temmuz 16, 2012, 08:31:35 ÖS »
s modunda da 5 vites var yav m5 ibaresini gördüm ben

tttolga

  • İleti: 247
Ynt: arkadaşlar fd6 civic A/T dream ve A/T elegance hakkında.
« Yanıtla #13 : Temmuz 16, 2012, 08:40:59 ÖS »
evet bende sizin gibi vtec2 otm ve fd6 otm kalkışta kıyaslandğnda vtec2 nin daha iyi olduğunu düşünüyorum.yalnız bana kalırsa bu vtec2 nin şanzımanın 3 vitesli olmasından değil, hafif olmasından kaynaklı gibi geldi bana.tabii benim fikrim.yok mu hiç fd6 A/T dream A/T elegance roll-drag deneyen? Çok bi fark olmaz ama merak işte, ilk mesajımda söyledğm gibi ayağım alçıda olmasa ben kalkıcam dream ile.

hocam dream ve elegance donanım seçeneği değil miydi? evet öyle... motor aynı şanzman aynı drag veya roll denense ne değişecekki ?

gökhan806

  • İleti: 83
Ynt: arkadaşlar fd6 civic A/T dream ve A/T elegance hakkında.
« Yanıtla #14 : Temmuz 16, 2012, 08:53:28 ÖS »
evet bende sizin gibi vtec2 otm ve fd6 otm kalkışta kıyaslandğnda vtec2 nin daha iyi olduğunu düşünüyorum.yalnız bana kalırsa bu vtec2 nin şanzımanın 3 vitesli olmasından değil, hafif olmasından kaynaklı gibi geldi bana.tabii benim fikrim.yok mu hiç fd6 A/T dream A/T elegance roll-drag deneyen? Çok bi fark olmaz ama merak işte, ilk mesajımda söyledğm gibi ayağım alçıda olmasa ben kalkıcam dream ile.

hocam dream ve elegance donanım seçeneği değil miydi? evet öyle... motor aynı şanzman aynı drag veya roll denense ne değişecekki ?
donanım seçeneği fakat otm viteslernde şanzıman farklı, tamamen farklı olmasada(d tamamen aynı) manuel kullanımda iş değişiyor, elegance ve premiumda direksiyondan değiştirilen tamamen sızın kontrolünüzdeki 5 vites varken(bu arkadaşın dediği gibi 4 te olabilır), dreamde vites topuzu ile değiştirilen 3 vites var.  merak ettim yarın sol ayaklada olsa gidip kullanıcam aracı bi 70-80 yapıyım 5 vıtes mı 4 vıtesmı :D bende S modu 5 vites biliyorum ama aklımda öyle yer etmiş olabılır .A/T ler manuel kullanımda elegance ve premium 5(yada 4) dreamler ise 3 vites olduğundan arada bi performans farkı olucaktır diye düşünüyorum, çok önemlimi değil ama sonuç nolur merak ettim :)

baron12

  • İleti: 920
Ynt: arkadaşlar fd6 civic A/T dream ve A/T elegance hakkında.
« Yanıtla #15 : Temmuz 16, 2012, 08:56:04 ÖS »
evet bende sizin gibi vtec2 otm ve fd6 otm kalkışta kıyaslandğnda vtec2 nin daha iyi olduğunu düşünüyorum.yalnız bana kalırsa bu vtec2 nin şanzımanın 3 vitesli olmasından değil, hafif olmasından kaynaklı gibi geldi bana.tabii benim fikrim.yok mu hiç fd6 A/T dream A/T elegance roll-drag deneyen? Çok bi fark olmaz ama merak işte, ilk mesajımda söyledğm gibi ayağım alçıda olmasa ben kalkıcam dream ile.

hocam dream ve elegance donanım seçeneği değil miydi? evet öyle... motor aynı şanzman aynı drag veya roll denense ne değişecekki ?

gökhan806

  • İleti: 83
Ynt: arkadaşlar fd6 civic A/T dream ve A/T elegance hakkında.
« Yanıtla #16 : Temmuz 16, 2012, 08:57:10 ÖS »
s modunda da 5 vites var yav m5 ibaresini gördüm ben
bende öyle hatırlıyorum birader, bakalım yarın deneyeceğim :)

baron12

  • İleti: 920
Ynt: arkadaşlar fd6 civic A/T dream ve A/T elegance hakkında.
« Yanıtla #17 : Temmuz 16, 2012, 09:00:43 ÖS »
ben gördüm denedim hatta otomatik fb7 yi otobanda ekarte etdim sildim
s modunda da 5 vites var yav m5 ibaresini gördüm ben
bende öyle hatırlıyorum birader, bakalım yarın deneyeceğim :)

gökhan806

  • İleti: 83
Ynt: arkadaşlar fd6 civic A/T dream ve A/T elegance hakkında.
« Yanıtla #18 : Temmuz 16, 2012, 09:04:01 ÖS »
ben gördüm denedim hatta otomatik fb7 yi otobanda ekarte etdim sildim
s modunda da 5 vites var yav m5 ibaresini gördüm ben
bende öyle hatırlıyorum birader, bakalım yarın deneyeceğim :)
yanlış olmasın ama 0-100 ü bizim arabadan daha iyi biliyorum fb7 nin, sürtünme katsayısıda azalmış fd6 lara göre, otoban derseniz iş değişir tabi, benim bildiğim fb7 de 211 km sınırı var araç gaz kesiyor, öyle olduğundan geçeriz :D

baron12

  • İleti: 920
Ynt: arkadaşlar fd6 civic A/T dream ve A/T elegance hakkında.
« Yanıtla #19 : Temmuz 16, 2012, 09:09:44 ÖS »
araçları degiştirerek denedik sonuç yine aynı fb7 3 - 5 km sürükledi peşinden ama fd6 yaklayıp bide toz etdi fd6 ile yaklaşık 225 km yi gördüm fb7 210 larda takıldı fb7 lerde hız limitör olayı çok hassa ayrıca kime ne derse desin fb 7 donanımda sadece guvenliğe ve donanıma önem verilmiş performans önce ki nesle göre bayaga bi kısır tutlmuş araç hantall civic kategorisine hiç yakışmadı
ben gördüm denedim hatta otomatik fb7 yi otobanda ekarte etdim sildim
s modunda da 5 vites var yav m5 ibaresini gördüm ben
bende öyle hatırlıyorum birader, bakalım yarın deneyeceğim :)
yanlış olmasın ama 0-100 ü bizim arabadan daha iyi biliyorum fb7 nin, sürtünme katsayısıda azalmış fd6 lara göre, otoban derseniz iş değişir tabi, benim bildiğim fb7 de 211 km sınırı var araç gaz kesiyor, öyle olduğundan geçeriz :D

faw13

  • İleti: 1783
Ynt: arkadaşlar fd6 civic A/T dream ve A/T elegance hakkında.
« Yanıtla #20 : Temmuz 16, 2012, 09:21:31 ÖS »
s modunda manuel kullanırsanız, 5 vitesi de elle yönetebilirsiniz

d modunda tetiklere basmanız durumunda (mesela yokuş çıkarken vites küçültürseniz) içinde bulunduğu durum geçene kadar (mesela yokuş bitene kadar) bir alt-üst viteste tutar, sonra tekrar otomatiğe döner, içinde bulunduğunuz durumda vites değiştirmeniz gereksizse (mesela düz yolda sabit hızla 5. viteste giderken 4e çeker ama aynı şekilde gitmeye devam ederseniz) anında tekrar bildiğini okumaya başlar

s de otomatik kullanır ve gaza asılırsanız 4 vitesli gibi çalışır, ama gazdan çekerseniz 5e atar bir noktadan sonra, gaza tekrar asılınca tekrar 4e çeker bastığınız sürece 4te kalır (diye gözlemledim tam da anlaşılmıyor aslında)

d zaten düz mantık hızlandıkça 1-2-3-4-5 diye gider 60la 5. viteste gider, sonra asılınca 3e çeker güzel bir bağırır falan filan klasik olayı işte Civic'in :D

gökhan806

  • İleti: 83
Ynt: arkadaşlar fd6 civic A/T dream ve A/T elegance hakkında.
« Yanıtla #21 : Temmuz 16, 2012, 09:28:31 ÖS »
araçları degiştirerek denedik sonuç yine aynı fb7 3 - 5 km sürükledi peşinden ama fd6 yaklayıp bide toz etdi fd6 ile yaklaşık 225 km yi gördüm fb7 210 larda takıldı fb7 lerde hız limitör olayı çok hassa ayrıca kime ne derse desin fb 7 donanımda sadece guvenliğe ve donanıma önem verilmiş performans önce ki nesle göre bayaga bi kısır tutlmuş araç hantall civic kategorisine hiç yakışmadı
ben gördüm denedim hatta otomatik fb7 yi otobanda ekarte etdim sildim
s modunda da 5 vites var yav m5 ibaresini gördüm ben
bende öyle hatırlıyorum birader, bakalım yarın deneyeceğim :)
yanlış olmasın ama 0-100 ü bizim arabadan daha iyi biliyorum fb7 nin, sürtünme katsayısıda azalmış fd6 lara göre, otoban derseniz iş değişir tabi, benim bildiğim fb7 de 211 km sınırı var araç gaz kesiyor, öyle olduğundan geçeriz :D
neye göre hantal? araç fd6 yı 3-5km önünde sürüklediğine göre pek hantal olduğunu düşünmüyorum,aksine daha seri ki kendini öne atabilmiş, dersenizki son hızı civic kadar değil doğrudur araç 210 da gaz kesiyor bi video da izlemiştim, zaten sizde son hızda geçiyorsunuz yoksa fb7 nin bırakacağını sanmıyorum.ancak aracın 200 e kadar ivmelenmesi gayet iyi gözüktü gözüme, bu işler nasıl pek bilmiyorum ama sitede bahseden arkadaşlar var limitörü yazılım chip vs kaldırabiliyolar, o zaman bizim fd6 ların + olarak arka tasarımının güzelliğinden başka bi güzelliği kalmaz fb7 ile kıyasında.o da göreceli bi kavram zaten, bizim millet daha bi sedanım diye bağıran arkası havada olan arabayı sever.ben fd6 yı tasarım olarak daha çok beğeniyorum, araba alacak olsamda fd6 mı satıp fb7 almam.tabi zevkler tartışılmaz.

gökhan806

  • İleti: 83
Ynt: arkadaşlar fd6 civic A/T dream ve A/T elegance hakkında.
« Yanıtla #22 : Temmuz 16, 2012, 09:33:13 ÖS »
s modunda manuel kullanırsanız, 5 vitesi de elle yönetebilirsiniz



s de otomatik kullanır ve gaza asılırsanız 4 vitesli gibi çalışır, ama gazdan çekerseniz 5e atar bir noktadan sonra, gaza tekrar asılınca tekrar 4e çeker bastığınız sürece 4te kalır (diye gözlemledim tam da anlaşılmıyor aslında)

bu olayı tam anlamadım, bende S 5 vites olarak hatırlıyorum,(yarın deneyip emin olacağım) yalnız gaza asılırsanız 4 vitesli gibi çalışır asılmazsanız kendi 5 e atar gibi bi duruma rastlamadım.S modunda iken kendi vites değiştirdiğine de şahit olmadım.

faw13

  • İleti: 1783
Ynt: arkadaşlar fd6 civic A/T dream ve A/T elegance hakkında.
« Yanıtla #23 : Temmuz 16, 2012, 09:36:41 ÖS »
gaza basmayınca tasarruf için 5e atıyor, ama gaza tekrar basınca tekrar 4e çekiyor diye hatırlıyorum onu demek istedim, yani o durumda ne kadar zorlarsan zorla 5e atmıyor

gökhan806

  • İleti: 83
Ynt: arkadaşlar fd6 civic A/T dream ve A/T elegance hakkında.
« Yanıtla #24 : Temmuz 16, 2012, 09:43:23 ÖS »
gaza basmayınca tasarruf için 5e atıyor, ama gaza tekrar basınca tekrar 4e çekiyor diye hatırlıyorum onu demek istedim, yani o durumda ne kadar zorlarsan zorla 5e atmıyor
dediğini yanlış anlamışım, doğrudur vites aralıkları manuele göre fazla olduğu için 4 vites rahat rahat yetiyor özelliklede şehir içinde.ben o nedenle muallakta kaldım araç S de 5 vites diye hatırlıyorum ama hiç 5 e attımmı acaba :D basmayacağım zaman d de zaten.