Gönderen Konu: Aracımı satıyorum yardıma ihtiyacım var  (Okunma sayısı 3656 defa)

Sado01

  • İleti: 175
Aracımı satıyorum yardıma ihtiyacım var
« : Mart 29, 2011, 04:52:59 ÖS »
Arkadaşlar yardımınıza ihtiyacım var.Civic alacağım için aracımı satacağım

Aracım 2003 model otomatik 1.6 comfort opel astra ve lpgli.44.000 de beyaz renkte.
hasarsız boyasız.
ancak  arka kaputta çok ufak bir göçük var. yani dikkatli bakılmaz ise görünmeyecek kadar. ayrıca siyah bir leke var. neden oluştugunu anlamış değilim.boyattırmadım.yani ilk günki gibi temiz. Bütün siteleri araştırdım Türkiye`de başka yok bu kmde bu temizlikte.Kmnin cogu uzun yolda yapıldı.aracı galeriye götürdüm 16.500 TL veririm dedi. Sizce uygunmu? bana sadece 6.500 tl kalıyor.6500 tlye 0 civic alamam :S bu yüzden internetten kaç bin tlye ilan vermeliyim? size danışmak istedim.
Teşekkürler



AhmetCvc

  • İleti: 643
Ynt: Aracımı satıyorum yardıma ihtiyacım var
« Yanıtla #1 : Mart 29, 2011, 05:48:40 ÖS »
Hmm.10.000 tl başka yere kullanacaksın sanırım.6.500 tl kalıyor,6500 tl ye 0 civic alamam demişsin ama,20.000 tl yede satsan 10.000 tl yede alamazsın ki :S ? Ben mi yanlış anlıyorum yoksa ?

Sado01

  • İleti: 175
Ynt: Aracımı satıyorum yardıma ihtiyacım var
« Yanıtla #2 : Mart 29, 2011, 05:51:56 ÖS »
10 bintlyi babam alacak ne yazıkki. o yüzden .)

AhmetCvc

  • İleti: 643
Ynt: Aracımı satıyorum yardıma ihtiyacım var
« Yanıtla #3 : Mart 29, 2011, 06:14:08 ÖS »
Hmm. :) 6.500 ün üstüne eklersin,ies ile başlar i-vtec ile tamamlarsın. İnşallah...

galantus

  • İleti: 822
Ynt: Aracımı satıyorum yardıma ihtiyacım var
« Yanıtla #4 : Mart 29, 2011, 06:18:57 ÖS »
takas edelim honda civic alacaksan. 2005 vtec 2 es en dolusu. bej renkli. değişen yok 3 4 parça lokal boya cıkar. 110 binde. full bakımlı 1 kuruş masrafı yok. BRC lpg var. işli vizesi 2012 6. aya kadar var.

Antoni54

  • İleti: 1766
Ynt: Aracımı satıyorum yardıma ihtiyacım var
« Yanıtla #5 : Mart 29, 2011, 06:30:08 ÖS »
galeri iyi fiyat vermiş sende elden satmaya kalksan maksimum 18e falan satabilirsin piyaysı öyle o araçların internete koy 18500 yaz kafana uyan rakamada verirsin..

avans

  • İleti: 558
Ynt: Aracımı satıyorum yardıma ihtiyacım var
« Yanıtla #6 : Mart 29, 2011, 11:21:37 ÖS »
Dostum sen opelci deyilmiydin..nerden basladi bu honda sevdasi,Neyse km,dusuk olmasi en fazla oda binicisini bulursan 1000tl fark eder galericin verdinin ustune 1500,de sen koy,havalar guzellesti insanlarin ici kipir kipir,belki alici cikar,
« Son Düzenleme: Mart 29, 2011, 11:25:03 ÖS Gönderen: avans »

Sado01

  • İleti: 175
Ynt: Aracımı satıyorum yardıma ihtiyacım var
« Yanıtla #7 : Mart 30, 2011, 06:59:23 ÖÖ »
teşekkürler. olmadı hondaya gidip takasa giricem

adyobatik

  • İleti: 883
Ynt: Aracımı satıyorum yardıma ihtiyacım var
« Yanıtla #8 : Mart 30, 2011, 11:30:57 ÖÖ »
arkadaşlar şakamı yapıyrosunuz? ? ? arkadaşın aracı 18-19 arası rahat gider,üstelik lpgli,daha boya yok, 44.000 de, bu arada ne kadar beğenmesekde astra her zaman altın gibi arabadır,alıcısı çok,sakın verme galeriye dostum,internete 19,750 yaz, 1950-19000 gibi satarsın, araç fiyatları uçtu gitti,sıfırlar 50.000 olmuş,

Sado01

  • İleti: 175
Ynt: Aracımı satıyorum yardıma ihtiyacım var
« Yanıtla #9 : Mart 31, 2011, 03:14:25 ÖS »
arkadaşlar şakamı yapıyrosunuz? ? ? arkadaşın aracı 18-19 arası rahat gider,üstelik lpgli,daha boya yok, 44.000 de, bu arada ne kadar beğenmesekde astra her zaman altın gibi arabadır,alıcısı çok,sakın verme galeriye dostum,internete 19,750 yaz, 1950-19000 gibi satarsın, araç fiyatları uçtu gitti,sıfırlar 50.000 olmuş,
teşekkürler. inşallah

ahmet290

  • İleti: 246
Ynt: Aracımı satıyorum yardıma ihtiyacım var
« Yanıtla #10 : Nisan 05, 2011, 01:43:14 ÖÖ »
neden 17-18 demiş arkadaşlar anlamadım net fiyatları vtec2 lerle aşa yukarı aynı

bence senin arabaya 22 yaz 20 nini altında pek fiyat yok senin araba kusursuz sayılır 20-21 den aşağı gitmez bence..

born35

  • İleti: 60
Ynt: Aracımı satıyorum yardıma ihtiyacım var
« Yanıtla #11 : Nisan 05, 2011, 01:54:33 ÖÖ »
ARABA HANGİ ŞEHİR DE İSTANBULDAYSAN 16-17 VERMELERİ NORMAL AMA BAŞKA Bİ ŞEHİRDEYSEN BENCE 20 DEN AŞAĞIYA SATMA BİZ 2001 MODELİNİ 18500 TL YE SATTIK

adyobatik

  • İleti: 883
Ynt: Aracımı satıyorum yardıma ihtiyacım var
« Yanıtla #12 : Nisan 05, 2011, 01:31:59 ÖS »
demekki pekde yanlış söylememişim :) aracın güzel ve 19'un altına gitmez, sakın verme, bunun üzerini neye tutturursan

volkan_sahin

  • İleti: 470
Ynt: Aracımı satıyorum yardıma ihtiyacım var
« Yanıtla #13 : Nisan 05, 2011, 01:38:06 ÖS »
demekki pekde yanlış söylememişim :) aracın güzel ve 19'un altına gitmez, sakın verme, bunun üzerini neye tutturursan
bende bizim galeriye sordum 18-18,500 gibi kullanıcıya gider dedi 16,500 verme onlar ölü soyucu valla. benden 2010 era dizel 110 hp 10,000 km de daha poşetleri üstündeydi 17,500 tl para verdiler güldüm ama çok sinirim bozuldu internete koydum 25000 yazdım 23,750 sattım dikkat et

exper_06

  • İleti: 13
Ynt: Aracımı satıyorum yardıma ihtiyacım var
« Yanıtla #14 : Nisan 06, 2011, 01:10:44 ÖS »
arkadaşlar ben yeni üyeyim. ben de opelciydim ama opelden bıktım desem yeridir ben bugün 1995 model komple boyalı astra 1.6 16v aracımı 11000 tlye sattım 240000 km idi. 16500 bu araç için bedava bence. şimdi 1.4 honda civic aldım çekişi biraz zayıf onun dışında çok memnunum. 3 haftadır kullanıyorum çok güzel. ama acilen lpg taktırmam gerekiyor benzinle baş edemiyorum. saygılar
« Son Düzenleme: Nisan 06, 2011, 01:12:18 ÖS Gönderen: exper_06 »

volkan_sahin

  • İleti: 470
Ynt: Aracımı satıyorum yardıma ihtiyacım var
« Yanıtla #15 : Nisan 06, 2011, 01:12:48 ÖS »
arkadaşlar ben yeni üyeyim. ben de opelciydim ama opelden bıktım desem yeridir ben bugün 1995 model komple boyalı astra 1.6 16v aracımı 11000 tlye sattım 240000 km idi. 16500 bu araç bedava bence. şimdi 1.4 honda civic aldım çekişi biraz zayıf onun dışınds çok memnunum. 3 haftadır kullanıyorum çok güzel. ama acilen lpg taktırmam gerekiyoy benzinle baş demiyorum. saygılar
hayırlı olsun hocam güle güle kullan da sanki 1,6 opel dahamı az yakıyordu ? :D

exper_06

  • İleti: 13
Ynt: Aracımı satıyorum yardıma ihtiyacım var
« Yanıtla #16 : Nisan 06, 2011, 01:20:55 ÖS »
SAĞOLASIN KARDEŞ. OPELDE LPG VARDI  :)

volkan_sahin

  • İleti: 470
Ynt: Aracımı satıyorum yardıma ihtiyacım var
« Yanıtla #17 : Nisan 06, 2011, 01:24:27 ÖS »
SAĞOLASIN KARDEŞ. OPELDE LPG VARDI  :)
hımm  hondaya biniyorsunuz bırakacaksınız yakacak çok fazla yapacak bişey yok. bu arada hondaların tüm motorları lpg ile uyumluymuş

canguder

  • İleti: 3873
Ynt: Aracımı satıyorum yardıma ihtiyacım var
« Yanıtla #18 : Nisan 06, 2011, 01:25:39 ÖS »
19-20 bin lira eder aracın bence galeriye verme internete ilan ver astraların 2.eli zaten iyi alıcısını bulursun.

drserkan45

  • İleti: 12
Ynt: Aracımı satıyorum yardıma ihtiyacım var
« Yanıtla #19 : Nisan 06, 2011, 02:58:27 ÖS »
Arkadaşlar yardımınıza ihtiyacım var.Civic alacağım için aracımı satacağım

Aracım 2003 model otomatik 1.6 comfort opel astra ve lpgli.44.000 de beyaz renkte.
hasarsız boyasız.
ancak  arka kaputta çok ufak bir göçük var. yani dikkatli bakılmaz ise görünmeyecek kadar. ayrıca siyah bir leke var. neden oluştugunu anlamış değilim.boyattırmadım.yani ilk günki gibi temiz. Bütün siteleri araştırdım Türkiye`de başka yok bu kmde bu temizlikte.Kmnin cogu uzun yolda yapıldı.aracı galeriye götürdüm 16.500 TL veririm dedi. Sizce uygunmu? bana sadece 6.500 tl kalıyor.6500 tlye 0 civic alamam :S bu yüzden internetten kaç bin tlye ilan vermeliyim? size danışmak istedim.
Teşekkürler
iyi günler arkadaşım..hayırlı satışlar inşallah. honda düşünüyorsan kafa kafaya takas ederim benim hondayla.. 2000 model 1.6 ies atiker lpg işli.120 bin km de iki parçada lokal boya var ancak kesinlikle darbesi yok!! sorunsuz bir araç. düşünürsen msj atarsın..tekrar hayırlı satışlar...