Gönderen Konu: Ankara'da iki yetkili servis.Bir koltuk.Gözlemlerim.Yorumsuz.  (Okunma sayısı 2706 defa)

luke skywalker

  • İleti: 520
2004 civic sedan aracımı sağ ön koltuk problemi için Çiftlik Kavşağındaki yetkili servise götürdüm.
Yaklaşık 3 kişi aracımın yanına geldi.Sorunu dinlediler ve koltuğu inceleyip bana:''aracınız 1 yada 2 gün bekleyecek çünkü tüm koltuğu iyice her bir vidasını Söküp bakıcaz,uğraştırıcı bir problem var,masraflı da olur alt kızaklar vs değişebilir'' dediler.
Teşekkür edip ayrılırken aracımı teslim etmek için hafta sonuna karar verdim.
Hemen sonra Konya Yolunda ki bir başka yetkili servise gittim evime yakın olduğu için ve olan oldu zaten......
Aracımın yanına gelen beyaz önlüklü bir görevliye problemimi aynı şekilde anlattım.''Bir bakalım'' dedi;
Aracın koltuk altına ve arkasına baktı yaklaşık 30-40 saniye sonra kafasını kaldırıp bir plastik parça çıkardı ve koltuktan gevşeyip çıktığını söyledi.Birkaç saniyede takıverdi yere düşen parçayı.
Koltuk problemsiz çalışıyordu.Elimi sıktı ve beni uğurladı para istemeden.

Gözlemlerimi yorum yapmadan,isim vermeden,sadece paylaşmak ve bilgilendirmek için tarafsızca yazdım.



murko17

  • İleti: 50
Ynt: Ankara'da iki yetkili servis.Bir koltuk.Gözlemlerim.Yorumsuz.
« Yanıtla #1 : Ocak 07, 2011, 04:20:38 ÖÖ »
işin ehline düşmedinmi yandın dostum oyalarlar dururlar seni birde bidünya para isterler bu ,iş sırf otomobil servis işinde böyle değil kendimiz için gittiğimiz doktorlarda da iş aynı sana geçmiş olsun diyorum

adyobatik

  • İleti: 883
Ynt: Ankara'da iki yetkili servis.Bir koltuk.Gözlemlerim.Yorumsuz.
« Yanıtla #2 : Ocak 07, 2011, 04:51:54 ÖÖ »
bence servis isimlerini verki, hem işten anlamayan ve müşterisini soymaya çalışan servis ortaya çıksın, hemde işinin ehli olan ve dürüst servis ortaya çıksın,

bu neye sebep oılur?? şuna olur ; işini düzgün yapan servisin müşterisi artar,bu yazı sebebiyle oraya giden müşteri bunu orada söyler,oradaki servis  ''demekki işimi iyi yaparsam ,böyle forumlarda var,bana müşteri gelir, iyi yapmazsam diğer servis gibi müşterimi kaybederim'' der, ve özellikle bu tarz forumlarımızın etkinliği ve yaptırım gücü artar,
diğer serviste bu sebepten ötürü müşteri kaybettiğini elbet sağdan soldan duyacaktır,ve onun gözündede forumlarımız daha etkili olacaktır,

artık çağın, iletişim çağı olduğunu ve yapılan iyi yada kötü hiçbirşeyin gizli saklı kalamayacağını ömğrenirler,bence hemen isim ver,bizde bilelim,

esrefyuruklu

  • İleti: 73
Ynt: Ankara'da iki yetkili servis.Bir koltuk.Gözlemlerim.Yorumsuz.
« Yanıtla #3 : Ocak 07, 2011, 04:57:32 ÖÖ »
arkadaslar ben servisleri anladım biri çiftlik kavsağındaki honda efe diğeri yani sorunu halleden honda bora olmalı.

NusretA

  • İleti: 544
Ynt: Ankara'da iki yetkili servis.Bir koltuk.Gözlemlerim.Yorumsuz.
« Yanıtla #4 : Ocak 07, 2011, 05:02:27 ÖÖ »
Bu yüzden servis filan bahane tanıdığından başkasına gitmeyeceksin..

qwdsa

  • İleti: 64
Ynt: Ankara'da iki yetkili servis.Bir koltuk.Gözlemlerim.Yorumsuz.
« Yanıtla #5 : Ocak 07, 2011, 05:27:40 ÖÖ »
Efe plazada işler hep böyle yürüyo yaklaşık 5-6 ay önce aracımdaki hasar yüzünden boraya gittim araç 4 güne hasar tamir edilip teslim edildi. Bu hafta bir arkadaşımın aracında neredeyse benimkiyle aynı hasar için efeye gitti adamlar aracı aldılar süre bile söylemediler biz sizi ararız diye bir cevap verdiler 2-3 gün sonra arayıp aracı 10 gün sonra alabilirsiniz dediler. Efede süre konusunda sıkıntı yaşıyosunuz genelde ama işçiliğine bişey diyemem çünkü daha önce hiç bırakmadım araba. Aracımın garantisi bitene kadarda boraya götürmeyi düşünüyorum.

adyobatik

  • İleti: 883
Ynt: Ankara'da iki yetkili servis.Bir koltuk.Gözlemlerim.Yorumsuz.
« Yanıtla #6 : Ocak 07, 2011, 10:59:14 ÖÖ »
demekki aynı servisten örnekler birden fazlaymış,ben adanada olmama rağmen öğrenmiş oldum,forum amacına ulaşmıştır bence

poseidon999

  • İleti: 2855
Ynt: Ankara'da iki yetkili servis.Bir koltuk.Gözlemlerim.Yorumsuz.
« Yanıtla #7 : Ocak 07, 2011, 12:12:29 ÖS »
bence servis isimlerini verki, hem işten anlamayan ve müşterisini soymaya çalışan servis ortaya çıksın, hemde işinin ehli olan ve dürüst servis ortaya çıksın,

artık çağın, iletişim çağı olduğunu ve yapılan iyi yada kötü hiçbirşeyin gizli saklı kalamayacağını ömğrenirler,bence hemen isim ver,bizde bilelim,

Kesinlikle katılıyorum.
Ben olsam ilk servise geri dönüp arabayı 2 gün bırak diyenleri rezil ederdim.
Sonunda bir güzel sıvayıp çıkardım dışarı.
Bununla da kalmayıp servisi şikayet ederdim.

serkan ss

  • İleti: 447
Ynt: Ankara'da iki yetkili servis.Bir koltuk.Gözlemlerim.Yorumsuz.
« Yanıtla #8 : Ocak 07, 2011, 12:54:35 ÖS »
efeden çok şikayet var

luke skywalker

  • İleti: 520
Ynt: Ankara'da iki yetkili servis.Bir koltuk.Gözlemlerim.Yorumsuz.
« Yanıtla #9 : Ocak 07, 2011, 01:18:33 ÖS »
bence servis isimlerini verki, hem işten anlamayan ve müşterisini soymaya çalışan servis ortaya çıksın, hemde işinin ehli olan ve dürüst servis ortaya çıksın,

bu neye sebep oılur?? şuna olur ; işini düzgün yapan servisin müşterisi artar,bu yazı sebebiyle oraya giden müşteri bunu orada söyler,oradaki servis  ''demekki işimi iyi yaparsam ,böyle forumlarda var,bana müşteri gelir, iyi yapmazsam diğer servis gibi müşterimi kaybederim'' der, ve özellikle bu tarz forumlarımızın etkinliği ve yaptırım gücü artar,
diğer serviste bu sebepten ötürü müşteri kaybettiğini elbet sağdan soldan duyacaktır,ve onun gözündede forumlarımız daha etkili olacaktır,

artık çağın, iletişim çağı olduğunu ve yapılan iyi yada kötü hiçbirşeyin gizli saklı kalamayacağını ömğrenirler,bence hemen isim ver,bizde bilelim,
[/quot

Maalesef ülkemizde ''markayı koruma yasaları'' ''tüketiciyi koruma yasalarından''daha kapsamlı düşünülmüş.
Şu yazdığımı Uğur Dündar Tv'den isim vererek haber yapsa trilyonluk tazminat verir haklı olsa bile.
Marka koruma yasası bu işte.Bozuk çıkan ve seni zehirleyen sütü yazılı ve görsel basında ve internette deşifre etmen yasak.
Yani hukuken uğraşsalar ağlarsın tazminattan vs.
Ben genede isim beyan etmeden paylaştım zaten anlayan anladı.

#KemaL

  • İleti: 378
Ynt: Ankara'da iki yetkili servis.Bir koltuk.Gözlemlerim.Yorumsuz.
« Yanıtla #10 : Ocak 07, 2011, 02:29:23 ÖS »
bence sen burda marka kötülemedin ki sen burda başından geçenleri anlattın.