Gönderen Konu: 99" 1.4 Civic'ten İnip 190 2.0 OTM. Mercedes'e Binmek..  (Okunma sayısı 3596 defa)

mcanx

  • İleti: 473
99" 1.4 Civic'ten İnip 190 2.0 OTM. Mercedes'e Binmek..
« : Ekim 14, 2009, 07:11:57 ÖS »
Maddi durumlardan dolayı 2.5-3 aydır satmayı düşündüğümüz Civic i satıp yerine 190 Mercedes almayı düşünüyoruz. Genel olarak Mercedes benim gönlümde zaten ayrı bir yeri var tabi bi sorun çıkaracağını pek düşünmüyorum ama bu araba hakkında bilgi verebilecek olan varsa çok sevinirim.Bu arada araç satılıktır bilginize...

99" Honda Civic 1.4
Motor tamamen orjinaldir hiç bir modifiye işlemi yoktur. Kilometre orjinal 116 Binde ekstra olarak bir tek ince bagaj spoileri var. Yorulmamıştır, LPG yoktur...











yalçınn

  • İleti: 3390
Ynt: 99" 1.4 Civic'ten İnip 190 2.0 OTM. Mercedes'e Binmek..
« Yanıtla #1 : Ekim 14, 2009, 08:21:23 ÖS »
konfor olarak güzel araba 190 ama ben yaşlı diye almaya korkuyorum işin açıkçası
bide çok farklı donanımları klima ve sanroof bir arada olanı az boş modellerinde arka camlar bile manuel...

fikito

  • İleti: 2739
Ynt: 99" 1.4 Civic'ten İnip 190 2.0 OTM. Mercedes'e Binmek..
« Yanıtla #2 : Ekim 14, 2009, 08:48:06 ÖS »
güzel araçtır nede olsa mercedestir saglamdır ama temizi biraz zor bulunur gönlüne göre olsun inş.

ilkay

  • İleti: 117
Ynt: 99" 1.4 Civic'ten İnip 190 2.0 OTM. Mercedes'e Binmek..
« Yanıtla #3 : Ekim 14, 2009, 10:54:12 ÖS »
hmm arkadaşım 3 ay önce aldı boş modeliydi benzin deposunda tank yazıyodu:) 50 milyonluk benzinle azcık oynuyodu depo:)yanı ne diyim zevkler ve renkler tartışılmaz AMA mercedeste olan herşey civiğinde var zaten +olarak az yakarsın arkadaş dağlı 100 km gidip geliyo buda 200 km yapıo 80 milyona gidip geldi mercedesle...bende civic 1.4 hb var ben 40 a gidip geldim:))ya kardeşim olay şu sen mercedes istion ya benım arkiye desen takas yapalım die gözü kapalı alır civiğini sanada verir aracını ama söliyim sanada gül beklerken dal gelmesin ha dikkat et:))

hakangunister

  • İleti: 6838
    • www.osgun.com.tr
Ynt: 99" 1.4 Civic'ten İnip 190 2.0 OTM. Mercedes'e Binmek..
« Yanıtla #4 : Ekim 14, 2009, 11:58:15 ÖS »
Tamam Mercedes ayrıdır ama eski model araçlarda temiz bulmak gerçekten çok zor. Ben olsam almazdım. Hem fazla yakacaktır hem bakımları daha pahalıya gelecektir diye tahmin ediyorum. Nede olsa km si yüksek olacak ve ağır bakımlarını sen yapmak zorunda kalacaksın. Bilmem yanlış mı düşünüyorum

ert16

  • İleti: 391
Ynt: 99" 1.4 Civic'ten İnip 190 2.0 OTM. Mercedes'e Binmek..
« Yanıtla #5 : Ekim 15, 2009, 01:54:54 ÖÖ »
Pişman olursun böyle bi işe girişme bence ..temiz hondana kafan rahat bi şekilde binmeye devam et ;)

canguder

  • İleti: 3873
Ynt: 99" 1.4 Civic'ten İnip 190 2.0 OTM. Mercedes'e Binmek..
« Yanıtla #6 : Ekim 15, 2009, 07:23:25 ÖÖ »
dertsiz başına dert alırsın :) yinede sen bilirsin mercedes'in parçaları bulunur.hafta sonu aksarayda gezersin eksiklerini tamamlarsın. yani aracınla uğraşmak istiyorsan eski model mercedes kullanıcılar için fırsattır :) özellikle cam motoru bozulduğunda bulman zordur. amcamın 74 model mercedesi vardı cam motoru bozuldu ve aksarayda dahi bulamadı.daha sonra ön camları manuele çevirtti. biraz sıkıntılı araçlardır ama konforu 10 numaradır buna sözümüz yok. yinede karar senin.

mcanx

  • İleti: 473
Ynt: 99" 1.4 Civic'ten İnip 190 2.0 OTM. Mercedes'e Binmek..
« Yanıtla #7 : Ekim 15, 2009, 07:43:00 ÖÖ »
bizde hani arabaya tek başımıza baksak korkardık ama arabadan çok iyi anlayan bir ustayla gezerken gördük biz de çok yakar falan demeye kalmadı araçta standart ve spor kullanım falan var aşırı birşey olmaz dedi bu arada sunroof falan da var araçta baya temiz ama bakalım..

mali

  • İleti: 8035
Ynt: 99" 1.4 Civic'ten İnip 190 2.0 OTM. Mercedes'e Binmek..
« Yanıtla #8 : Ekim 15, 2009, 11:18:23 ÖÖ »
arkadaşım araban temiz görünüyor benim fikrim yaşın ilerleyene kadar Hondaya bin
mercedese laf yok sağlam komforlu bir arabadır ama senin araba kadar temiz bir mercedes bulman için çok araman lazım
malum parça fiyatları var tamam hondada çok ucuz değil ama mercedes in arıza açması bişeye benzemez
benim nacizane fikrim önce istediğin gibi bir mercedes bul sonra arabanı satarsın
sonra elindeki bulgurdanda olabilirsin :)

mcanx

  • İleti: 473
Ynt: 99" 1.4 Civic'ten İnip 190 2.0 OTM. Mercedes'e Binmek..
« Yanıtla #9 : Ekim 16, 2009, 09:37:11 ÖÖ »
arkadaşlar yaptığınız yorumlar için çok teşekkürler takas düşünüyoduk mercedesle çok şükür :D üste istediğimiz fiyatı vermediler :D Ama aracımız hala satılıktır bilginize...

mali

  • İleti: 8035
Ynt: 99" 1.4 Civic'ten İnip 190 2.0 OTM. Mercedes'e Binmek..
« Yanıtla #10 : Ekim 16, 2009, 03:10:29 ÖS »
her işte bir hayır vardır tekrarına kısmetse yine hondamı?

mcanx

  • İleti: 473
Ynt: 99" 1.4 Civic'ten İnip 190 2.0 OTM. Mercedes'e Binmek..
« Yanıtla #11 : Ekim 16, 2009, 04:18:55 ÖS »
her işte bir hayır vardır tekrarına kısmetse yine hondamı?

inş. abi :D ya zaten bizim Hondamızla bi sıkıntımız yoktu ama bu paranın gözü kör olsun bizim amacımız daha düşük modelli bi araç alıp aradaki parayı kullanmak. Yoksa yükseltecek olsak vtec 2 düşünüyoduk..