Gönderen Konu: 94 model honda cıvıc si&106gtı  (Okunma sayısı 20266 defa)

35YE720

  • Ziyaretçi
94 model honda cıvıc si&106gtı
« Yanıtla #50 : Eylül 05, 2005, 01:08:27 ÖS »
Alıntı yapılan: "kelalper"
eski VTS sahibi olarak söyliiim 106 tecavüz eder. Bunun uzunu kısası yok. Pisttede izmir-aydın yolunda da 106 alır. Şöyle söyliim. Bende stock VTS varken SI sahibi bi arkadaşla denedik hava alanı yolunda boy boy geçtim. hava filtresi komple egzosla denedik gene geçtim. Chip yapıldı kafa kafaya oldu. Pilotaja bakar oldu. Bazen o bazen ben geçtim. Daha sonra ben sadece hava filtresi takınca geçilmeye başladım hava filteresinin büyüklüğünden dolayı. Daha sonra daha küçük hava filtresi ve son susturucu ve chiple gene fark açmaya başladım.  Ondan sonra zaten egzantrik mili  komple supersprint egzost hava filtresi ve yeni yazılım chiple denemek istemedi. :D


YaSamıS Ve AnlAtmıSSIn Ama BeNi BilENBiLiR KapıSMaM AMa YaQDıgıM CaNlArıN plKalArıNı SanA GonDEreYım TraFıkDen BakARsın :eek:

BiDe TeCavuZ FalAn HoJJ OlMAMıS,,,

KApuTu AcmAdAN, KapuTun AltınDaKilEri BilemEzsiN DegıL mi?

BirDE Ikİ AraC StOcK OlAraK SorUlmuS YanE Mod. ParcAlarInı IsIn ICınE kATmAYaLım...

YınE deE TeSEkkUR eDeRIm.



can

  • Ziyaretçi
94 model honda cıvıc si&106gtı
« Yanıtla #51 : Eylül 14, 2005, 12:59:50 ÖÖ »
modifiye olayı işin içine girerse çok deişir, objektif olunmaz.. ama stock hallere sanırım 106 alır  :cry:  :cry:

FoR HONDA

  • Ziyaretçi
94 model honda cıvıc si&106gtı
« Yanıtla #52 : Eylül 17, 2005, 05:57:00 ÖS »
Alıntı yapılan: "93si"
Valla hocam REX desen bişey diyemicemde Sİ diyosun 106da çok başarılı bi şanzıman var ve hiçbir şekilde aktarım sorunları yaşamayan bi araba. Valla ben çok üzülerek 106 diyorum :cry:

BAZEN DOGRU OLAN ZOR GELIYOR INSANA NE YAPALIM NASIP KISMET

livelydog

  • Ziyaretçi
94 model honda cıvıc si&106gtı
« Yanıtla #53 : Eylül 21, 2005, 12:31:30 ÖS »
92 si sahibiyim ;türkiye'ye EG6 kasasında ilk gelen teknik civic si teknik verileri ;D16A8/A9 1595cc
4 cyl, 16 valve
DOHC
9.6:1 c.r.
PGM-FI (MPFI)
137 bhp @ 6800
Redline: 7200 rpm 108 lb-ft @ 5700 olan araç.
Her si yürümez her 106 da öyle ,dyno da her si şuanda 130hp çıkaramaz türkiye de ki en son EG6 si 95 yılında, onlarda 130 hp bu da demek oluyor ki aradan 10 sene geçmiş .Karşılaştırdığınız araçlar arasında teknolojik olarak fark var fakat bi SI gerçekten iyi bakılmış her yönden iyi bir si ysa teknoloji farkına bakmaksızın SI alır. Ben kendi aracımla 106 önünde de uzuyorum VTS  önünde de ama avantaj olarak aracı aldığım kişi istanbul da özel bir teknik servis yetkilisiydi ve her bakımı kitapçığa kadar işliydi.13 yaşındaki aracım hala uzayabiliyorsa bu benim teknik sorunlarına harcadığım parayla da ,gösterdiğim ilgi ile de doğrudan alakalıdır .92 model si ımın hala performans olarak keyfini sürüyorum ,bilen bilir,bu kışkırtma amaçlı bir yazı değildir sadece kendi aracımdaki deneyimimle ilgili bir yazıdır ilginize teşekkür ederim iyi günler dilerim.

VTEC_BOY

  • Ziyaretçi
94 model honda cıvıc si&106gtı
« Yanıtla #54 : Eylül 21, 2005, 05:06:11 ÖS »
Alıntı yapılan: "livelydog"
92 si sahibiyim ;türkiye'ye EG6 kasasında ilk gelen teknik civic si teknik verileri ;D16A8/A9 1595cc
4 cyl, 16 valve
DOHC
9.6:1 c.r.
PGM-FI (MPFI)
137 bhp @ 6800
Redline: 7200 rpm 108 lb-ft @ 5700 olan araç.
Her si yürümez her 106 da öyle ,dyno da her si şuanda 130hp çıkaramaz türkiye de ki en son EG6 si 95 yılında, onlarda 130 hp bu da demek oluyor ki aradan 10 sene geçmiş .Karşılaştırdığınız araçlar arasında teknolojik olarak fark var fakat bi SI gerçekten iyi bakılmış her yönden iyi bir si ysa teknoloji farkına bakmaksızın SI alır. Ben kendi aracımla 106 önünde de uzuyorum VTS  önünde de ama avantaj olarak aracı aldığım kişi istanbul da özel bir teknik servis yetkilisiydi ve her bakımı kitapçığa kadar işliydi.13 yaşındaki aracım hala uzayabiliyorsa bu benim teknik sorunlarına harcadığım parayla da ,gösterdiğim ilgi ile de doğrudan alakalıdır .92 model si ımın hala performans olarak keyfini sürüyorum ,bilen bilir,bu kışkırtma amaçlı bir yazı değildir sadece kendi aracımdaki deneyimimle ilgili bir yazıdır ilginize teşekkür ederim iyi günler dilerim.
+11111 aslında haklısın ve aramıza hos geldın cagdas 8)  8)  8)

93si

  • İleti: 743
94 model honda cıvıc si&106gtı
« Yanıtla #55 : Eylül 21, 2005, 05:20:37 ÖS »
Alıntı yapılan: "livelydog"
92 si sahibiyim ;türkiye'ye EG6 kasasında ilk gelen teknik civic si teknik verileri ;D16A8/A9 1595cc
4 cyl, 16 valve
DOHC
9.6:1 c.r.
PGM-FI (MPFI)
137 bhp @ 6800
Redline: 7200 rpm 108 lb-ft @ 5700 olan araç.
Her si yürümez her 106 da öyle ,dyno da her si şuanda 130hp çıkaramaz türkiye de ki en son EG6 si 95 yılında, onlarda 130 hp bu da demek oluyor ki aradan 10 sene geçmiş .Karşılaştırdığınız araçlar arasında teknolojik olarak fark var fakat bi SI gerçekten iyi bakılmış her yönden iyi bir si ysa teknoloji farkına bakmaksızın SI alır. Ben kendi aracımla 106 önünde de uzuyorum VTS  önünde de ama avantaj olarak aracı aldığım kişi istanbul da özel bir teknik servis yetkilisiydi ve her bakımı kitapçığa kadar işliydi.13 yaşındaki aracım hala uzayabiliyorsa bu benim teknik sorunlarına harcadığım parayla da ,gösterdiğim ilgi ile de doğrudan alakalıdır .92 model si ımın hala performans olarak keyfini sürüyorum ,bilen bilir,bu kışkırtma amaçlı bir yazı değildir sadece kendi aracımdaki deneyimimle ilgili bir yazıdır ilginize teşekkür ederim iyi günler dilerim.

Ne demek istediğini çok iyi anlıyorum 8)

ND4HONDA

  • Ziyaretçi
94 model honda cıvıc si&106gtı
« Yanıtla #56 : Eylül 21, 2005, 05:32:35 ÖS »
bana kalırsa bu kıyaslama da honda garanti alır çünkü ankara da böyle bi karşılaşmaya şahıt oldum ben kuğulu park kawşağında bir 106gti virajı alamayıp parka girdi sonrasını siz düşünün kuğularla kazlarla...parkta ki onlarca insan şoka girdi ben se otobüsten olayı izliyorum

93si

  • İleti: 743
94 model honda cıvıc si&106gtı
« Yanıtla #57 : Eylül 21, 2005, 05:52:58 ÖS »
Keşke plakasını alsaydın :-D

ND4HONDA

  • Ziyaretçi
94 model honda cıvıc si&106gtı
« Yanıtla #58 : Eylül 21, 2005, 08:29:06 ÖS »
walla kardeşim o hale gelen 106gti ile plaka iç içe geçmiş haldelerdi araba resmen aksların üstüne oturmuştu dört teker aaçtan bağımsız haldeydi yani sürücü bile zor çıktı arabadan yara bere içinde

EwO

  • Ziyaretçi
94 model honda cıvıc si&106gtı
« Yanıtla #59 : Eylül 21, 2005, 09:22:45 ÖS »
Honda gecer bence ama kullanan burda daha agır basıyor. en iyisi surenkisiye bakmak is bunda bitiyo ;)

CaddeboyCan

  • Ziyaretçi
94 model honda cıvıc si&106gtı
« Yanıtla #60 : Eylül 23, 2005, 06:11:51 ÖS »
kankamın araba euro civicti ama tabii yüklüydü birascık :) yaklaşık 140 beygir felan civarı 306 gti dan kafa alıoduk biz o aletle! tabii 306 sonra yürüodu :) sport trendlerle felan  redlineda dalga geçioduk! ama 106 da ii kalkan bi araba bizi çok zorluodu her şey sürücüye kalır...! bu arada 106 viraja sağlam basar! 106 - Sİ kapışmasında herşey sürücüye kalır
ii kalkan bi si 106 ylaa baş başa gider ama unutmayalım ki gti tam baş belası bi araba ne yapacağı belli olmuo namı değer ayaklı tabut:)

kelalper

  • Ziyaretçi
94 model honda cıvıc si&106gtı
« Yanıtla #61 : Eylül 30, 2005, 10:59:05 ÖÖ »
Alıntı yapılan: "35YE720"
Alıntı yapılan: "kelalper"
eski VTS sahibi olarak söyliiim 106 tecavüz eder. Bunun uzunu kısası yok. Pisttede izmir-aydın yolunda da 106 alır. Şöyle söyliim. Bende stock VTS varken SI sahibi bi arkadaşla denedik hava alanı yolunda boy boy geçtim. hava filtresi komple egzosla denedik gene geçtim. Chip yapıldı kafa kafaya oldu. Pilotaja bakar oldu. Bazen o bazen ben geçtim. Daha sonra ben sadece hava filtresi takınca geçilmeye başladım hava filteresinin büyüklüğünden dolayı. Daha sonra daha küçük hava filtresi ve son susturucu ve chiple gene fark açmaya başladım.  Ondan sonra zaten egzantrik mili  komple supersprint egzost hava filtresi ve yeni yazılım chiple denemek istemedi. :D


YaSamıS Ve AnlAtmıSSIn Ama BeNi BilENBiLiR KapıSMaM AMa YaQDıgıM CaNlArıN plKalArıNı SanA GonDEreYım TraFıkDen BakARsın :eek:

BiDe TeCavuZ FalAn HoJJ OlMAMıS,,,

KApuTu AcmAdAN, KapuTun AltınDaKilEri BilemEzsiN DegıL mi?

BirDE Ikİ AraC StOcK OlAraK SorUlmuS YanE Mod. ParcAlarInı IsIn ICınE kATmAYaLım...

YınE deE TeSEkkUR eDeRIm.


ilk denemeye başladığımızda iki arabada stocktu merak etme. Honda sever olabilirsiniz ama bazı gerçekleride göz ardı etmeyin. Biraz objektif olun. SI da zamanının en iyilerinden biri ama 106 lar VTS ler onlardan daha iyi olduğu için piyasaya sürüldü. Stock arabalar kıyaslandığında 106 lar VTI lara kafa tutabiliyor. SI bu katılımın biraz gerisinde kalır. SI kullanan arkadaşlar kusura bakmasın bunlar gerçekler.

aRCiTiNiK 46

  • Ziyaretçi
94 model honda cıvıc si&106gtı
« Yanıtla #62 : Eylül 30, 2005, 02:18:15 ÖS »
bence 106 çok sağlam gidiyor .. Si biraz üzülebilir gibi gelio ..

DzinaJ

  • Ziyaretçi
94 model honda cıvıc si&106gtı
« Yanıtla #63 : Eylül 30, 2005, 05:05:20 ÖS »
hala test etmedinizmi beaaa :-D gelsin buluşmaya bir 106 işte tam zamanı nedimm

Daniel Gabriel

  • Ziyaretçi
94 model honda cıvıc si&106gtı
« Yanıtla #64 : Eylül 30, 2005, 05:42:41 ÖS »
Alıntı yapılan: "DzinaJ"
hala test etmedinizmi beaaa :-D gelsin buluşmaya bir 106 işte tam zamanı nedimm


????????????????

HONDA

  • Ziyaretçi
94 model honda cıvıc si&106gtı
« Yanıtla #65 : Eylül 30, 2005, 05:55:21 ÖS »
Alıntı yapılan: "DzinaJ"
hala test etmedinizmi beaaa :-D gelsin buluşmaya bir 106 işte tam zamanı nedimm

Bu ne demek şimdi?
katılımmı yapılıyor biryerde anlamadım?

DzinaJ

  • Ziyaretçi
94 model honda cıvıc si&106gtı
« Yanıtla #66 : Eylül 30, 2005, 06:09:11 ÖS »
ben olayın şakasında idim arkadaşlar yanlış anlaşılma var,bukadar konu uzamıışta sonuç ortada yok die böle bir msj çekme gereği duydum  :)

93si

  • İleti: 743
94 model honda cıvıc si&106gtı
« Yanıtla #67 : Ekim 01, 2005, 12:17:14 ÖS »
Valla ben diyorum 106 biraz daha iyi yürüyo tabi yürüyeni

AudioGarage

  • Ziyaretçi
94 model honda cıvıc si&106gtı
« Yanıtla #68 : Kasım 03, 2005, 09:51:19 ÖÖ »
bir önceki araç saxo vts' idi..135 hp..sanırım si ile kalksaydık..biraz üzülürdü si..die düşünüyorum..
peco ile eküri araç vts..beko arçelik gibi :D  :D
sattığım araç sahibide arkadaşım..denemek isterseniz yada istersek araç elimizin altında...her zaman kalkışı gerçekleştirebiliriz...

gökan_hju69

  • Ziyaretçi
94 model honda cıvıc si&106gtı
« Yanıtla #69 : Kasım 04, 2005, 10:31:36 ÖÖ »
benim bildiğim 106 daha seri olmasından kaanabilir

gökan_hju69

  • Ziyaretçi
94 model honda cıvıc si&106gtı
« Yanıtla #70 : Kasım 04, 2005, 10:32:46 ÖÖ »
aslında saxoyla kaldırdık si ama saxo aldı yani  ama sida 17 inç jant vardı araba  biraz kasıldı gibi

Arızalı-rahatsız

  • Ziyaretçi
94 model honda cıvıc si&106gtı
« Yanıtla #71 : Kasım 16, 2005, 09:02:37 ÖÖ »
ben 106 sevmiyorum yol tutuyo falan filan diolar ama nedense orjinali yok gibi bişey hemen hemen hepsi patlak catlakve 106 şu an şahin statüsünde bi araba ama inanmayan varsa akşamları 106 kapan taksime koşuyor sürüsüne bin bereket.doğan şahinin taksimdeki üstünlüğü son senelerde 106 da  :-D  :-D  :-D ama saxo2 derseniz o zaman iş değişir......

MrHonda

  • Ziyaretçi
94 model honda cıvıc si&106gtı
« Yanıtla #72 : Aralık 07, 2005, 04:51:41 ÖÖ »
valla bu kadar uzun zaman olmuş açilali konu ama şimdi fark ettim bencede 106 alir.

MertJaN

  • Ziyaretçi
94 model honda cıvıc si&106gtı
« Yanıtla #73 : Aralık 14, 2005, 11:08:17 ÖÖ »
eskı bır 106 gtı kullanıcı olarak
106 gtı dıyorum
yanı 106 oyle hafıfe alınacak bır araba degıl
timeing kısa sanzıman ve chıp ıle adeta kucuk canavara donsuooo
yanı si ın pek gecebılegını sanmıyorum...

ALG

  • İleti: 6375
    • THT
94 model honda cıvıc si&106gtı
« Yanıtla #74 : Aralık 14, 2005, 03:29:32 ÖS »
stokta bence si..