Gönderen Konu: 2oo6 CıVıC __FeaT__ 2oo6 MoNDeO  (Okunma sayısı 5276 defa)

Faruk

  • Ziyaretçi
2oo6 CıVıC __FeaT__ 2oo6 MoNDeO
« : Ağustos 11, 2007, 03:54:43 ÖS »
110HP 152NM    Civic 1.6 ES              0-100 9.2
130HP 330NM    Mondeo 2.0 TDCI     0-100 10.8

kağıttaki verilere göre civic'in geçmesi lazım ama mondeo hem beygir olarak hem tork olarak hemde motor hacmi olarak civicden ustun..
sizce bu iki araç kalksa hangisi geçer..  :con



maestro_es

  • Ziyaretçi
Ynt: 2oo6 CıVıC __FeaT__ 2oo6 MoNDeO
« Yanıtla #1 : Ağustos 11, 2007, 05:55:27 ÖS »
0-100lerini yazmışsın zaten bence yine civic geçer benzinli sonuçta. ve muhtemelen mondeodan epey bi daha hafiftir. diğerinin dizel olduğu torkundan belli zaten mondeo da bence ikisi yüklüyken veya yokuştayken geçer. çünkü 2 katından fazla tork var yani.

Mickcasey

  • İleti: 408
Ynt: 2oo6 CıVıC __FeaT__ 2oo6 MoNDeO
« Yanıtla #2 : Ağustos 11, 2007, 09:02:59 ÖS »
0-100 de bılmıom alet agır dıye cıvıc alır belkı ama alet turbo actıktan sora fena 330 torq az buz deıl rampada cıvıc kesınlıkle yalan olur

delidr

  • İleti: 248
Ynt: 2oo6 CıVıC __FeaT__ 2oo6 MoNDeO
« Yanıtla #3 : Ağustos 11, 2007, 10:25:27 ÖS »
Kalkışta civic geçer ama ara hızlanmada, yokuşlarda mondeo doğal olarak yüksek torkun etkisiyle üstündür.

mutunch

  • İleti: 900
Ynt: 2oo6 CıVıC __FeaT__ 2oo6 MoNDeO
« Yanıtla #4 : Ağustos 11, 2007, 10:33:01 ÖS »
öncelikle Faruk'çum, es lerin 0-100' ü 9.5 sn. 9.2 sn olanlar ls ler. es ler biraz daha ağır olduğundan ve lastik ölçüsü farkından sanırım yavaş kalıyo 0.3 sn cik  >%6rol valla bence kalkışta civic kafayı kaldırır ama sorasında, yani mondeo turbo açtıktan sonra ve iş hıza geldiği zaman civic in önde kalması zor.
ama deneyecek gibi duruosun, ahliyeti al da dene bakalım  >=ok

Faruk

  • Ziyaretçi
Ynt: 2oo6 CıVıC __FeaT__ 2oo6 MoNDeO
« Yanıtla #5 : Ağustos 13, 2007, 05:30:26 ÖS »

öncelikle Faruk'çum, es lerin 0-100' ü 9.5 sn. 9.2 sn olanlar ls ler. es ler biraz daha ağır olduğundan ve lastik ölçüsü farkından sanırım yavaş kalıyo 0.3 sn cik  >%6rol valla bence kalkışta civic kafayı kaldırır ama sorasında, yani mondeo turbo açtıktan sonra ve iş hıza geldiği zaman civic in önde kalması zor.
ama deneyecek gibi duruosun, ahliyeti al da dene bakalım  >=ok


abim es'ler daha ağır çünkü fazladan jant-lastık,sunroof,sis falan var..   >%6rol
ama 0.3 bişey fark etmez biri sorduğu zaman 9.2 diyorum..  :lovee

bu arada pazar gunu direksiyon dersine girmişti ondan da geçtim,ehliyetim 1 ay sonra çıkıyor artık senle kalkarız..   :con

35vt787

  • Ziyaretçi
Ynt: 2oo6 CıVıC __FeaT__ 2oo6 MoNDeO
« Yanıtla #6 : Ağustos 13, 2007, 07:00:14 ÖS »

öncelikle Faruk'çum, es lerin 0-100' ü 9.5 sn. 9.2 sn olanlar ls ler. es ler biraz daha ağır olduğundan ve lastik ölçüsü farkından sanırım yavaş kalıyo 0.3 sn cik  >%6rol valla bence kalkışta civic kafayı kaldırır ama sorasında, yani mondeo turbo açtıktan sonra ve iş hıza geldiği zaman civic in önde kalması zor.
ama deneyecek gibi duruosun, ahliyeti al da dene bakalım  >=ok

10.2 sn mi yoksa 9.2 sn mi? 2004 LS ? Ben 10.2 sn = 0/100 km/s diye biliyorum arkadaşlar...1.6 110 hp 1195 kg bir araç için bence 10.2 sn çok iyi .....9.2 sn ise süper olurdu...

mutunch

  • İleti: 900
Ynt: 2oo6 CıVıC __FeaT__ 2oo6 MoNDeO
« Yanıtla #7 : Ağustos 13, 2007, 09:40:39 ÖS »
abi eski kasa civicler 10.2 sn idi. kasa değişince ls lerde hızlanma 9.2, es lerde ise 9.5 sn oldu ;)

35vt787

  • Ziyaretçi
Ynt: 2oo6 CıVıC __FeaT__ 2oo6 MoNDeO
« Yanıtla #8 : Ağustos 14, 2007, 09:55:10 ÖÖ »

abi eski kasa civicler 10.2 sn idi. kasa değişince ls lerde hızlanma 9.2, es lerde ise 9.5 sn oldu ;)

Bana sanki 10.2 gibi geliyor yaw...Neyse bu gün bir kalkayım bakayım ...Sonucu bildiririm..Sen hiç ölçtün mü?

mutunch

  • İleti: 900
Ynt: 2oo6 CıVıC __FeaT__ 2oo6 MoNDeO
« Yanıtla #9 : Ağustos 14, 2007, 10:31:37 ÖÖ »
yok abi ölçmdeim ama çok iyi hatırlıyorum, sınıfının en az yakıt tüketimi ve en iyi hızlanması diye. neredeyse 1.8 arabalar gibi hızlanıyoruz :)

35vt787

  • Ziyaretçi
Ynt: 2oo6 CıVıC __FeaT__ 2oo6 MoNDeO
« Yanıtla #10 : Ağustos 14, 2007, 11:07:55 ÖÖ »

yok abi ölçmdeim ama çok iyi hatırlıyorum, sınıfının en az yakıt tüketimi ve en iyi hızlanması diye. neredeyse 1.8 arabalar gibi hızlanıyoruz :)

Eyvallah  >=ok ben ölçücem ...sonucu paylaşırım  :artis

mutunch

  • İleti: 900
Ynt: 2oo6 CıVıC __FeaT__ 2oo6 MoNDeO
« Yanıtla #11 : Ağustos 14, 2007, 11:13:37 ÖÖ »
kolay gelsin o zaan, aman diyim dikkat et  >=ok >=ok

35vt787

  • Ziyaretçi
Ynt: 2oo6 CıVıC __FeaT__ 2oo6 MoNDeO
« Yanıtla #12 : Ağustos 14, 2007, 11:20:23 ÖÖ »

kolay gelsin o zaan, aman diyim dikkat et  >=ok >=ok

Merak etme  >%6rol 15 sene pratiğim var  >%6rol   >=ok

Mickcasey

  • İleti: 408
Ynt: 2oo6 CıVıC __FeaT__ 2oo6 MoNDeO
« Yanıtla #13 : Ağustos 15, 2007, 12:25:02 ÖÖ »
eger bu verıelrın dogru oldugnu varsayarsak bunun mantıklı tek bır acıklaması olabılır oda mondeonun turboyu gec almasıdır

Can_DCK

  • Ziyaretçi
Ynt: 2oo6 CıVıC __FeaT__ 2oo6 MoNDeO
« Yanıtla #14 : Ağustos 15, 2007, 12:54:15 ÖS »
2 Si Aynı Sınıfta Araçlar Değiller .

Faruk

  • Ziyaretçi
Ynt: 2oo6 CıVıC __FeaT__ 2oo6 MoNDeO
« Yanıtla #15 : Ağustos 15, 2007, 07:15:34 ÖS »

2 Si Aynı Sınıfta Araçlar Değiller .


evt abim,benim ki sadece kapışmak amaçlı sorulmuş bi karşılaştırma yani önceden sonucunu görmek için..   :con

Agent

  • Ziyaretçi
Ynt: 2oo6 CıVıC __FeaT__ 2oo6 MoNDeO
« Yanıtla #16 : Ağustos 16, 2007, 08:32:28 ÖÖ »
Arkadaşlar şirkette 2006 2.0tdci Mondeo var.. Kalkışda ara hızlanmada rampada doluda boşta civic'i alır götürür... Çok kullandım çok keyifli bir araç..

Ama civic ve mondeo aynı segment araçları değil!!

Civic=Focus
Accord=Mondeo..

Dolayısyla kıyaslanamaz ama drag roll vs.. alayında Mondeo ''Civic''in içinden geçer..
« Son Düzenleme: Ağustos 16, 2007, 04:00:20 ÖS Gönderen: Agent »

Faruk

  • Ziyaretçi
Ynt: 2oo6 CıVıC __FeaT__ 2oo6 MoNDeO
« Yanıtla #17 : Ağustos 16, 2007, 11:15:28 ÖÖ »

Arkadaşlar şirkette 2005 2.0tdci Mondeo var.. Kalkışda ara hızlanmada rampada doluda boşta civic'i alır götürür... Çok kullandım çok keyifli bir araç..

Ama civic ve mondeo aynı segment araçları değil!!

Civic=Focus
Accord=Mondeo..

Dolayısyla kıyaslanamaz ama drag roll vs.. alayında Mondeo ''Civic''in içinden geçer..


evt zaten mondeo herşeyiyle civic'den üstün :ağlaa ama bi focus veya 307 olsaydı kesinlikle civic geçerdi..   :artis
zaten benim öğrenmek istediğim bu değişik kategorideki araçlarda kimin geçiceği..

tdcı mondeo'nun bende ne kadar seri ve atak bi araba olduğunu biliyorum ama kağıt üzerinde civic geçer gibi duruyor ama sadece kağıt üzerinde..   :ağlaa

Can_DCK

  • Ziyaretçi
Ynt: 2oo6 CıVıC __FeaT__ 2oo6 MoNDeO
« Yanıtla #18 : Ağustos 16, 2007, 08:44:11 ÖS »


Arkadaşlar şirkette 2005 2.0tdci Mondeo var.. Kalkışda ara hızlanmada rampada doluda boşta civic'i alır götürür... Çok kullandım çok keyifli bir araç..

Ama civic ve mondeo aynı segment araçları değil!!

Civic=Focus
Accord=Mondeo..

Dolayısyla kıyaslanamaz ama drag roll vs.. alayında Mondeo ''Civic''in içinden geçer..


evt zaten mondeo herşeyiyle civic'den üstün :ağlaa ama bi focus veya 307 olsaydı kesinlikle civic geçerdi..   :artis
zaten benim öğrenmek istediğim bu değişik kategorideki araçlarda kimin geçiceği..

tdcı mondeo'nun bende ne kadar seri ve atak bi araba olduğunu biliyorum ama kağıt üzerinde civic geçer gibi duruyor ama sadece kağıt üzerinde..   :ağlaa

Bir Daha Söylüyorum Yaptığınız Karşılaştırma Tamamiyle Yanlış...Boşuna Yok O Daha Üstün Demeyin . Segment Meselesi...

Seko

  • İleti: 1553
Ynt: 2oo6 CıVıC __FeaT__ 2oo6 MoNDeO
« Yanıtla #19 : Ağustos 17, 2007, 11:07:10 ÖÖ »
Bizim sirkette modeolar var hepside diesel ve ghia - trend otomatik duz hepsini uzun uzun kullandım ! mondeo duz ile 1-2-3 cok yakın giderler sonra mondeo 5 te kesintisiz 210 lara cıktıgından dolayı kopacaktır, mondeo torkundan dolayı cidden gittiginden fazla gidiyormus gibi hissetitiyor insana :)
uzun 6. vitesi sayesinde eger yol blursa msl ankara tem yolu 6. viteste 4000 devirlerde ibreyi ters cevirirsiin 240 + tabi gercekte son hz nedir bilmiyorum! 140 lık passat yeni kasa dizel ile aynı gidiyor - gecen mondeo ghia otomatik - jetta fsi 2 lt benzinli kopmadan 35 km kadar gittik jetta 200 den sonra ancak farkı koyabildi, s40 t 160 lık mondeo yu duz trend serisini yamulttu 200 e kadar hrld o 225 e falan cıktı kopup gitti , bu arada biz kıyaslarız focus ile ne olur ikisindede 5 kisi var iken modeo 5 e ile almadan uzuyor gidiiyor yanından :) birde mondeo ile kalkmak inanılmaz hamallık 1-2 60 km sonra 3 te ancak 100 sonrasında yurumeye baslıyor alet !