can baba bak ne diorum sana vti ile 2 de basalım sen 3 ün sonuna kadar 1 boy yapıosun sonra bunun 200 km si var
4 e atınca dönüosun o hızları
4 te vti e200 komp ile fitolaşıo
5 e atıncamı nolur sölememe gerek varmı
e200 ler göründüğü gibi ağır araçlar değil
bi sedan vti kaç kg
1200 e yakındı sanırım
e200 ise 1310 kg
aradaki farka bak
26 hp 110 nm 400 cc ve e200 ün mükemmel ayrodinamiği
rüzgar direnci yanlış hatırlamıorsam 0.20 miydi 26 mıydı öle bişey.
ben kendi vtiim ile denedim
egsoz filtre düz boru
3 sonuna kadar 1 boy 4 sonuna gelmeden kafa kafaya 5 e atılınca bariz belli geçip gidicek
ha hadi diyelimki benim vti yürümüyodu ki değil gayette giderliydi ama benden 1-2 boy iyi giden araçlar elbette vardır aynı speclerde
onu hesapla 1 boy eder bu speclerde
ben ısrarla stock vti demişim zaten.
ya aslında zor değil bi e200 komp 186 lığa binin 100-200 yapın yaptırın yada
ozaman gerçekten gidiomuş dersiniz.
ben deneyene kadar hep diodum vti 5 boy atar temiz diye ama yok öle bişe.
çok kondisyonlu stock bi vti ancak yürür e200 komp ile
hele varya şöle 3 de basılsa şansı daha daha az vti nin
accord için şunuda söliym acordda baktı tadına temiz temiz
accordun şanzumanı fasarya.
vti le nanik yapıyor accortlara.
ya dedimya 2 araçta bizim aracımız
geçmek geçilmek dert değilki kiside bizim.
ama birde gerçekler var.
size çok basit gelen şeyler var beyler.
mesela şu örnek gibi ;
vtec2 mi astra hb 2009 modelmi
herkes ne diicek oooo vtec 2 koparır ayırır
videoları koyup soutmak istemiorum işnsanları
herşey tahmin edildiği gibi değil.
o vtec 2 yi harcayan clio sportu bilirsiniz
ona atarı var.
bu size nekadar garip geliyorsa vti nin komp u geçememeside öle geliyor.
ama bu hiç birşeyi değiştirmiyor.