Gönderen Konu: 206 gti almayı düşünüyorum hakkında bildikleriniz nelerdir?  (Okunma sayısı 16159 defa)

alican_07

  • İleti: 1822
arkadaşlar 206 gti almayı düşünüyorum ne dersiniz?
biliyorum pug kapı önüne konmaz ama 106 olmayınca olabilir diye düşündüm ayrıca arabanın donanımı ve fiyatı beni etkiledi 12500 e 86000 km de sunroof lu abs li çift airbag li ve dijital klimalı araba alıyorsunuz hemde komple orjinal ies almayı düşünüyordum o fiyata makyajlı ve temiz bi ies bulunmaz ondan 206 gti baya bi kafama yattı bide lpg takarım sıkıntısız binerim diye düşündüm ama almadan sizden de fikir almak istiyorum. :con



mali

  • İleti: 8035
Ynt: 206 gti almayı düşünüyorum hakkında bildikleriniz nelerdir?
« Yanıtla #1 : Nisan 02, 2010, 11:49:07 ÖÖ »
alican aklın illa pegeout a değilmi ?

alican_07

  • İleti: 1822
Ynt: 206 gti almayı düşünüyorum hakkında bildikleriniz nelerdir?
« Yanıtla #2 : Nisan 02, 2010, 11:57:13 ÖÖ »
napam abi ya bi honda aldık 1 hafta sonra sattım hemde 2 bin lira zararla şimdide para anca pug a yetio napiym.

alican_07

  • İleti: 1822
Ynt: 206 gti almayı düşünüyorum hakkında bildikleriniz nelerdir?
« Yanıtla #3 : Nisan 02, 2010, 12:00:50 ÖS »
astra gsi var bi tanede 9750 ye onada bakıcam ama 206 daha bi iyi gibi.

mali

  • İleti: 8035
Ynt: 206 gti almayı düşünüyorum hakkında bildikleriniz nelerdir?
« Yanıtla #4 : Nisan 02, 2010, 12:02:54 ÖS »
206 gti o fiyata alınabilir
si da mantıklı olabilir
bence onuda düşün

L3v3nT

  • İleti: 1481
Ynt: 206 gti almayı düşünüyorum hakkında bildikleriniz nelerdir?
« Yanıtla #5 : Nisan 02, 2010, 12:23:33 ÖS »
Astrayı hiç düşünme alican! parçası çok pahalı pug ona göre  daha iyi 206 GTİ de dikkat etmek gereken tek şey sunroof'u 120km üstüne çıktıgında sunroof açık olursa camı uçabiliyor ;) Şaka yapmıyorum çoğu 206 nın başına gelen bir kazadır bu ;) Ama o fiyata donanım olarak iyi bir araç bence binilebilir ;)

Birde 1.4is de düşünebilirsin o rakamlara gayet güzel is ler var ;)

alican_07

  • İleti: 1822
Ynt: 206 gti almayı düşünüyorum hakkında bildikleriniz nelerdir?
« Yanıtla #6 : Nisan 02, 2010, 01:08:32 ÖS »
is  düşünüyorm fakat makyajlı olanlarından alırım alırsam onlarada aynı paralar isteniyor fakat işte 206 nın donanımı beni biraz 206 ya yaklaştırdı zaten ankarada parça sıkıntısı yaşamam ostim burnumun dibi onuda geçtim heee bu arada sunroff olayını biliyorum benim arkadaşında başına geldi :D 206 da tek düşüncem yakıt acaba sıkıntı yaratırmı?

alican_07

  • İleti: 1822
Ynt: 206 gti almayı düşünüyorum hakkında bildikleriniz nelerdir?
« Yanıtla #7 : Nisan 02, 2010, 01:10:14 ÖS »
is  düşünüyorm fakat makyajlı olanlarından alırım alırsam onlarada aynı paralar isteniyor fakat işte 206 nın donanımı beni biraz 206 ya yaklaştırdı zaten ankarada parça sıkıntısı yaşamam ostim burnumun dibi onuda geçtim heee bu arada sunroff olayını biliyorum benim arkadaşında başına geldi :D 206 da tek düşüncem yakıt acaba sıkıntı yaratırmı?
malum öğrenciyiz ankarada :D

L3v3nT

  • İleti: 1481
Ynt: 206 gti almayı düşünüyorum hakkında bildikleriniz nelerdir?
« Yanıtla #8 : Nisan 02, 2010, 01:11:24 ÖS »
Bir arkadasım 206 GTİ'a LPG taktırdı çok memnundu ayrıca performansı da fena degil makinanın ;)

alican_07

  • İleti: 1822
Ynt: 206 gti almayı düşünüyorum hakkında bildikleriniz nelerdir?
« Yanıtla #9 : Nisan 02, 2010, 01:57:33 ÖS »
Bir arkadasım 206 GTİ'a LPG taktırdı çok memnundu ayrıca performansı da fena degil makinanın ;)
ya bi sorsana yakıtını satıcılara bakarsan 25 krş civarı diolar ama güvenemiyorum sen bi arkadaşına sorda gerçekten ne yakıo öğrenelim.

alican_07

  • İleti: 1822
Ynt: 206 gti almayı düşünüyorum hakkında bildikleriniz nelerdir?
« Yanıtla #10 : Nisan 02, 2010, 01:59:57 ÖS »
2 kişiden başka yorum yapcak kronik sorunları varsa nedir bilen yokmu alınırmı yakıtı ne kadar kimse bilmiyormu?

06FAT68

  • İleti: 2306
Ynt: 206 gti almayı düşünüyorum hakkında bildikleriniz nelerdir?
« Yanıtla #11 : Nisan 02, 2010, 03:47:14 ÖS »
bizim bi arkadaşta 206gti birininde 98 ies vardı ies her türlü 206gti iye tokatı basıyordu yorum size kalmış 206tıcı gitti arabayıy galeriye verdi yorum sizin

alican_07

  • İleti: 1822
Ynt: 206 gti almayı düşünüyorum hakkında bildikleriniz nelerdir?
« Yanıtla #12 : Nisan 02, 2010, 04:30:08 ÖS »
ies gti ı tokatlıyordu öylemi?eğer öyleyse gti bitiktir bizim arkadaşta ies var 88bin km de 206 bize tokadı öyle bi vurdu ki oturp ağlıcaktık 3 vites roll de adam 3 boya kadar rahat rahat koyuyor drag zaten mahvediyor sizin 206 da bişeyler varmış ya benim merak ettiğim 206 da 206 gibi bolca arıza çıkaran bi arabamı ve yakıt durumu nedir?

zedrix

  • İleti: 1502
Ynt: 206 gti almayı düşünüyorum hakkında bildikleriniz nelerdir?
« Yanıtla #13 : Nisan 02, 2010, 04:40:35 ÖS »
xs te dusune bılırsın tek kapı yakıt olayı ıcın dıyorum..
ama alabılıyorsan 1,4 is yada si tavsıye ederım

zedrix

  • İleti: 1502
Ynt: 206 gti almayı düşünüyorum hakkında bildikleriniz nelerdir?
« Yanıtla #14 : Nisan 02, 2010, 04:42:28 ÖS »
bırde benım gozlemımdır 206 gtı satıcılarında satayımda kurtulayım gıbı bır hal tavır var sankı :(
106 gtı temız bulursan daha ıyı bence

alican_07

  • İleti: 1822
Ynt: 206 gti almayı düşünüyorum hakkında bildikleriniz nelerdir?
« Yanıtla #15 : Nisan 02, 2010, 04:46:44 ÖS »
ies gti ı tokatlıyordu öylemi?eğer öyleyse gti bitiktir bizim arkadaşta ies var 88bin km de 206 bize tokadı öyle bi vurdu ki oturp ağlıcaktık 3 vites roll de adam 3 boya kadar rahat rahat koyuyor drag zaten mahvediyor sizin 206 da bişeyler varmış ya benim merak ettiğim 206 da 206 gibi bolca arıza çıkaran bi arabamı ve yakıt durumu nedir?
106 gibi bolca arıza çıkaran olucaktı :D

06FAT68

  • İleti: 2306
Ynt: 206 gti almayı düşünüyorum hakkında bildikleriniz nelerdir?
« Yanıtla #16 : Nisan 02, 2010, 04:54:49 ÖS »
benim ev arkadaşımda varda 99 206 XS 1,6 110 hp illahlah etti tam düzene soktu derken kaza geçirdi kazalı olarakta sattı arabayı

alican_07

  • İleti: 1822
Ynt: 206 gti almayı düşünüyorum hakkında bildikleriniz nelerdir?
« Yanıtla #17 : Nisan 02, 2010, 06:01:47 ÖS »
99 modellerde 1.6 110 hp yok 75 hp var

gmail34

  • İleti: 248
Ynt: 206 gti almayı düşünüyorum hakkında bildikleriniz nelerdir?
« Yanıtla #18 : Nisan 02, 2010, 06:15:06 ÖS »
Bakımlı temiz bir 206 Gti bulursan (mümkünse tanıdıktan), sen de bakımlarını yaptırırsan uzun süre sorunsuz binersin.
Standart olarak performans konusunda pek iddialı bir araç değil ama keyifli bir sürüşü vardır. Modifiyeye de güzel cevap veriyor. Buralarda bir arkadaşımda vardı, motor gücünü 155 Hp, tekerlek gücünü de 130 küsur hp'ye kadar çıkarmıştı, o kilodaki bir araç için gerçekten çok hızlanmıştı. Şekli de bana göre güzel ve hala güncelliğini koruyor. Söylediğin fiyata bulduysan bence de hiç kaçırma derim.

insomniac

  • İleti: 2486
Ynt: 206 gti almayı düşünüyorum hakkında bildikleriniz nelerdir?
« Yanıtla #19 : Nisan 02, 2010, 08:27:45 ÖS »
kardeş hangisini alırsan allah hayırlısını nasip etsin

06FAT68

  • İleti: 2306
Ynt: 206 gti almayı düşünüyorum hakkında bildikleriniz nelerdir?
« Yanıtla #20 : Nisan 02, 2010, 09:54:12 ÖS »
99 modellerde 1.6 110 hp yok 75 hp var
kardeş 110 hp motor kodundan baktırdık işte tek kapı

adyobatik

  • İleti: 883
Ynt: 206 gti almayı düşünüyorum hakkında bildikleriniz nelerdir?
« Yanıtla #21 : Nisan 03, 2010, 11:02:36 ÖÖ »
arkadaşlar,yorumları genel olarak okudumda,bendede ies var,hemde aracıma çok iyi bakarım,10 yaşında olmasına rağmen bilen bilir yetkili servise götürürüm, ama ben kendi aracımı 2000 motor 136 beygirlik bir 206 gti ile katılımtırmam,nasıl oluyorda ies 206 gti'ı geçiyor anlayabilmiş değilim,ya pug kullanan dünyanın en acemisi yada araç bitik,206 gti çok iyi yürürü olan araçtır,ha fazla yakıyor o ayrı mesele,ama standart olarak iki aracı yanyana koyun,ister 0-100, ister roll,ister son hız,206 gti her şekilde iesi heçer,bunun aksi olamaz,zaten aynı sınıf motor taşımıyorlar,aradaki hacim-güç ve tork farkını nereye saklayacaksınız?pug çok arıza vermesinden kaynaklı ve çok yakmasından kaynaklı çok tutmuyor 2. elde, ama temizi bulunursa ve 14.000 lira gibi rakamlara max. olarak alnırsa rakibi çok azdır bunuda söyleyeyim,kasası hala çok güzeldir,piyasada honda civicle beraber modifiye parçası ve yedek parçası en bol araçtır,eğer küçüklüğü problem çıkarmaz,bana performans lazım deniyorsa 206 gti alınır binilir,bir çok araçta tokatlanır,üzerinde 2000 motor var,2-3 bin liralık oynamayla 150 beygire çıakrılır motor,o zaman dahada süper olur,bende bir ies kullanıcısıyım ama şu ies lerimizi bazen olduğundan büyük görüyoruz gibime geliyor,

alican_07

  • İleti: 1822
Ynt: 206 gti almayı düşünüyorum hakkında bildikleriniz nelerdir?
« Yanıtla #22 : Nisan 03, 2010, 11:42:08 ÖÖ »
arkadaşlar,yorumları genel olarak okudumda,bendede ies var,hemde aracıma çok iyi bakarım,10 yaşında olmasına rağmen bilen bilir yetkili servise götürürüm, ama ben kendi aracımı 2000 motor 136 beygirlik bir 206 gti ile katılımtırmam,nasıl oluyorda ies 206 gti'ı geçiyor anlayabilmiş değilim,ya pug kullanan dünyanın en acemisi yada araç bitik,206 gti çok iyi yürürü olan araçtır,ha fazla yakıyor o ayrı mesele,ama standart olarak iki aracı yanyana koyun,ister 0-100, ister roll,ister son hız,206 gti her şekilde iesi heçer,bunun aksi olamaz,zaten aynı sınıf motor taşımıyorlar,aradaki hacim-güç ve tork farkını nereye saklayacaksınız?pug çok arıza vermesinden kaynaklı ve çok yakmasından kaynaklı çok tutmuyor 2. elde, ama temizi bulunursa ve 14.000 lira gibi rakamlara max. olarak alnırsa rakibi çok azdır bunuda söyleyeyim,kasası hala çok güzeldir,piyasada honda civicle beraber modifiye parçası ve yedek parçası en bol araçtır,eğer küçüklüğü problem çıkarmaz,bana performans lazım deniyorsa 206 gti alınır binilir,bir çok araçta tokatlanır,üzerinde 2000 motor var,2-3 bin liralık oynamayla 150 beygire çıakrılır motor,o zaman dahada süper olur,bende bir ies kullanıcısıyım ama şu ies lerimizi bazen olduğundan büyük görüyoruz gibime geliyor,
işte objektif bi insan :D harbiden doğru sölemişsin ben bu yorumu yapsam pug alcak diye böle konuşuo derler  hee 2-3 binlik harcamaya gerek yokmuş sadec chip ile zaten 153 hp ye çıkıomuş araba sordum çünkü direkt ilk ağızdan öğrendim ama yakıt ne yako hala kimseden cvp alamadım.

alican_07

  • İleti: 1822
Ynt: 206 gti almayı düşünüyorum hakkında bildikleriniz nelerdir?
« Yanıtla #23 : Nisan 03, 2010, 11:46:04 ÖÖ »
benim ev arkadaşımda varda 99 206 XS 1,6 110 hp illahlah etti tam düzene soktu derken kaza geçirdi kazalı olarakta sattı arabayı
99 modellerde 1.6 110 hp yok 75 hp var
kardeş 110 hp motor kodundan baktırdık işte tek kapı
kardeşim o modelde 110 hp olan sadece roland garros var oda tek kapı değil ayrıca xs lerin 110 hplik modeli yok dahada ayrıca tek kapı 110 hp olan model sadece quiksilver.yani uzun lafın kısası ya o araba xs değil 4 kapı roland garros yada tek kapı xs 75 hp.

alican_07

  • İleti: 1822
Ynt: 206 gti almayı düşünüyorum hakkında bildikleriniz nelerdir?
« Yanıtla #24 : Nisan 03, 2010, 11:49:49 ÖÖ »
 Fabrika Teknik Verileri
 
 
 
Motor 
 4 silindir
 
 
Motor hacmi
 1587cc 8V
 
 
Eksantrik
 Üstten tek eksantrikli
 
 
Besleme
 Püskürtme
 
 
Maksimum Güç
 75 HP / 5600 d/d
 
 
Maksimum Tork
 135 Nm / 3000 d/d
 
 
Maksimum Hız
 185 km/h
 
 
Hızlanma 0-100km/s
 12,70 sn
 
 
Ağırlık
 1025 kg
 
 
Aktarma
 Önden
 
 
Frenler ( ön / arka )
 Soğutmalı Disk / Kampana
 
 
Şanzıman
 Manuel
 
 
1. Vites
 3,42
 
 
2. Vites
 1,95
 
 
3. Vites
 1,36
 
 
4. Vites
 1,05
 
 
5. Vites
 0,85
 
 
6. Vites
 ***
 
 
Lastikler
 175/65/14
 
 
Gövde Tipi
 Hatchback
 
 
 
 
 
 
 
he bide 90 hplik modeli varmış onunda teknik verilerini veriorum şimdi