herhangi bir dizel araç 300.000ini çok rahat görür, 600e kadar yolu var bakımları düzgün yaptırılırsa, dizeller yüksek beslemeli olsalar da çoğu aşırı beslemeli değil, ki bunun yanında herşeyleri de ona göre ayarlanıyor, arabalar ülkemize göre yapılmıyor sonuçta, dünyanın heryerinde her zaman iş yapabilicek şekilde tasarlanıyorlar, 150.000 km civarında turbo sorun yaşatabilir, ölesiye pahalı değiller, ayrıca sorun yaşatması kullanmayı bilmemekten kaynaklanır, motor 4-5000 devir çevirebilir ama turbolar 150-200.000 devir yaparlar, yağı da motor yağından alırlar, haliyle arabayı kullandıktan sonra bir süre bekletmeden, park ettiğiniz gibi motoru kaparsanız dağılırlar, sorun yaşayanlar genelde bunu turboyu uçurduktan sonra öğrenir, gürültülü olabilirler ama o kadar da sağlamdırlar, 300.000 üstü pek çok araç sahibi gördüm dizel kullanan, hiç birinin de ciddi bir şikayeti yoktu