Gönderen Konu: 2010 Honda Civic 1.6 Premium Veya 2010 Yeni Megane HB Dynamique 1.5 dCi 105 bg ?  (Okunma sayısı 6429 defa)

darkerr

  • İleti: 2
Merhaba Arkadaşlar ,

Araba almaya karar verdim.1 Haftaya kadar araba alcam ama 2010 Honda Civic 1.6 Premium otomatik vites  Ve 2010 Yeni Megane Hatchback  Dynamique 1.5 dCi 105 bg(premium paket,en dolusu) arasında kaldım.

Hondanın dış görünüşü , motoru çok iyi ama bir kötü yönü var o da çok yakıt tüketmesi(Ben hondacıyım ama yakıt olayı beni çok üzecek gibi)

Renault yeni Megane 3 ün'de iç ve dış görünüşü konforu mükemmel ve az yakıt tüketiyor.Test sürüşü yaptım test arabasında bile şehir içi 100km/6,5 lt Gösteriyordu.Renault hakkında çok bilgim yok.Bazıları al yakıtdan tasarruf edersin megane 3 guzel araba yeni çıkanının içinde herşeyi var diyor bazıları alma 3 sene sonra arabadan tıkırtılar gelmeye başlar,modeli ve yüzü çok eskir ayağa düşer bütün kamu kuruluşlarında görürsün bu arabayı diyor.diyor ama yakıt farkı çok büyük.şehir içi 100 km de (klima açık) 16.000 tl yakıyor.Aşagıdaki linden arabayı inceleyebilirsiniz..
http://www.renault.com.tr/page.aspx?id=518 105 bg dynamique olanı seçeceksiniz ve versiyon bölümündende içinde bulunan özellikleri görebilirsiniz.

Arkadaşlar siz ne dersiniz bu iki araba segment ve class olarak birbirinden tabiki farklı ama bana ne olur yol gösterin bütün düşüncelerinizi tarafsız bir şekilde yazın.Kapora vermeye gitcem salı günü...



yalçınn

  • İleti: 3390
öncelikle sitemize hoş geldiniz kendinizi tanıtırsanız arkadaşlar daha iyi yardımcı olurlar...benim şahsi fikrime gelince eğer yılda 30 bin km yapıyorsanız dizel megan uygun olur 3 yıl sonra tıkıtılar ggeliyor diyen arkadaşlar ise şu cevabı verim o vakte kadar bu araba 90 bin km yi geçmiş olur ki o zaman gerekirse yenilenebilir ama yılda 15-20 bin yapıyorsanız honda konforundan ve sürüş keyfinden vaz geçilmez derim...

fikito

  • İleti: 2739
hocam senede 20000 den az yapıyorsan civic yok sana ekonomi lazımsa dizel alıcaksın ;) hayırlısı olsun ama hondada ki tutku renoda yoktur ;)

#KemaL

  • İleti: 378
benim fikrim : araba lacaksanız honda 1.6 elegance alın ve araba sürmek istiyorsanız otomatik vites almayın manuel vites alın.

hakangunister

  • İleti: 6838
    • www.osgun.com.tr
benim fikrime gelince eğer yılda 30 bin km yapıyorsanız dizel megan uygun olur 3 yıl sonra tıkıtılar geliyor diyen arkadaşlar ise şu cevabı verim o vakte kadar bu araba 90 bin km yi geçmiş olur ki o zaman gerekirse yenilenebilir ama yılda 15-20 bin yapıyorsanız honda konforundan ve sürüş keyfinden vaz geçilmez derim...

hocam senede 20000 den az yapıyorsan civic yok sana ekonomi lazımsa dizel alıcaksın ;) hayırlısı olsun ama hondada ki tutku renoda yoktur ;)

Bu arkadaşların yorumları olayı özetlemiş zaten. Ben kesinlikle Honda yı tercih ederdim. Hem görünüş hemde zevk açısından megane de istediğini bulamazsın... Honda sürmek bir ayrıcalıktır bunu unutma :)
Bence arabalar ikiye ayrılır.....  HONDA ve diğerleri..... Honda al için rahat gönlün hoş bir şekilde kullan... Şimdiden hangisi alırsan al hayırlı olsun. Allah kaza bela vermeden binmeyi nasip etsin.
« Son Düzenleme: Temmuz 20, 2009, 12:23:32 ÖÖ Gönderen: hakangunister »

Tekos

  • T.H.T İZMİR
  • İleti: 1171
Tşk ederim yalçın , Sitenize yeni gelmedim ama başka bir ad ile giriş yaptım ve bu soruyu sordum.Neden dersen ?... Ben çok koyu bir hondacıyım araba kullanmasını honda civic 97 model 1.4 is de öğrendim.Buraya kendi nickim ile bu soruyu sormak istemedim ve sizden çekindim.Çünkü honda ile reno ayrı class'manın arabaları hiç bir zaman bir reno honda gibi iyi bir araba olamaz.Ama malesef bizim ülkemizdeki benzin fiyatları bize bunu yaptırıyor.Bu yuzden sevdiğimiz ve çok istediğimiz arabalara malesef binemiyoruz.Ben arabamın zaten siparişini ve kaporası çokdan verdim.Honda civic Elegance 1.6 otomatik.Araba ağustosun 1. haftası gelecek.Ama şu benzin fiyatları beni çok fazla ikilemde bıraktı.Ben yılda ortalama min 10.000 ile max.12.000 km yaparım
öncelikle sitemize hoş geldiniz kendinizi tanıtırsanız arkadaşlar daha iyi yardımcı olurlar...benim şahsi fikrime gelince eğer yılda 30 bin km yapıyorsanız dizel megan uygun olur 3 yıl sonra tıkıtılar ggeliyor diyen arkadaşlar ise şu cevabı verim o vakte kadar bu araba 90 bin km yi geçmiş olur ki o zaman gerekirse yenilenebilir ama yılda 15-20 bin yapıyorsanız honda konforundan ve sürüş keyfinden vaz geçilmez derim...




Ewet kardeşim honda Tutkusu malesef megane 3 de bile bulunmaz ama birazcık ekonomik olsaydı da km.de 350 yakmasaydı daha iyi olurdu.
hocam senede 20000 den az yapıyorsan civic yok sana ekonomi lazımsa dizel alıcaksın ;) hayırlısı olsun ama hondada ki tutku renoda yoktur ;)




Ben hep manuel kullandım ama otomatik vitesi hondanın bir başka valla vites değişimi bile yağ gibi geçiyor.Hele sport opsiyonu arabaya başka bir tat vermiş.
benim fikrim : araba lacaksanız honda 1.6 elegance alın ve araba sürmek istiyorsanız otomatik vites almayın manuel vites alın.



Tşk ederim Hakan Allah hiç birinize kaza bela vermesin hepiniz arabanızı iyi günlerde kullanın arabamı alınca zaten forumda daha sık görüşcez.Hepinize çok tşk ederim.
Bu arkadaşların yorumları olayı özetlemiş zaten. Ben kesinlikle Honda yı tercih ederdim. Hem görünüş hemde zevk açısından megane de istediğini bulamazsın... Honda sürmek bir ayrıcalıktır bunu unutma :)
Bence arabalar ikiye ayrılır.....  HONDA ve diğerleri..... Honda al için rahat gönlün hoş bir şekilde kullan... Şimdiden hangisi alırsan al hayırlı olsun. Allah kaza bela vermeden binmeyi nasip etsin.
« Son Düzenleme: Temmuz 20, 2009, 01:51:48 ÖÖ Gönderen: Tekos »

fikito

  • İleti: 2739
kardeşim sen rahat olbak bizde dizel megan,albea ve bmw 1.20 d var zaten bmw dehşet abimin aracı ona aşıgım :D albea müthiş ekonomik bir depo ile rahat rahat 900 km yapıyor depo 110 doluyor...megane ise 800 km yapıyor depo 125 filan doluyordu benimse civicim var 1.6 elegance oto.makyajlı kasa 4000 km de olmasına ragmen ş.içinde 550 km yapıyorum 130 a doluyor ve ne megan nede albea onunla boy ölçüşemez :) ama bmw dersen o harika yaa o ayrı bir rüya gaza dokundugunda emret diyor :) dizel alacaksan ondan vazgeçmeyeceksin :) zaten 10000 km yapıyorsanız senede dizel almak sizi zarara sokacaktır...hayırlı olsun aracın kardeşim

ZoDi4c

  • Ziyaretçi
Yılda 10.000 km yapıyor olsaydım inan direk hondayı alırdım ben. Bu benim şahsi görüşüm.Hondadaki karizmayı,zevki megane'da bulacağını zannetmem.

mali

  • İleti: 8035
Bence ikisinide kullanıp kendin karar ver arasındaki farkı daha net anlarsın. Gerçi son kasasıyla megane beni şaşırttı ama ne olursa olsun Hondanın yerini tutamaz

i-tec

  • İleti: 200
benzini mazotu at kenara...honda civic al dostum arabaya bindim dersin

yalçınn

  • İleti: 3390
şimdiden aracınız hayırlı olsun...allah kaza bela vermesin...

Tekos

  • T.H.T İZMİR
  • İleti: 1171
Sağol yalçın kardeşim alınca bir ıslatırız :D
şimdiden aracınız hayırlı olsun...allah kaza bela vermesin...

34BB9000

  • İleti: 133
fransız arabası alınmazzzzz...uyuz olurum fransızlara:)

canguder

  • İleti: 3873
arkadaşlarında dediği gibi honda kullanan kişilerin her zaman bir ayrıcalığı vardır. iş amaçlı kullanacaksanız yıllık 25-30 bin km yapıyorsanız dizel araç alın. ama megane almayın derim. golf 1.6 tdi çıktı bilirsiniz onlara bakın. megane fiyatını haketmiyor bence. her ne kadar yeni kasası güzel olsada 2-3 yıl içinde görünüşü eskiyecektir. bana göre 3-5 bin lira fazla verin dizel alacaksanız golf alın arabaya bindiğinizi anlarsanızı. eğer az km yapıyorsanız kesinlikle civic tavsiye ederim. ben yıllık ortalama 10-15 bin kilometre arasında geziyorum. bu yüzden şimdiye kadar hep benzinli araç kullandım. megane alıp paranızı boşa yatırmayın benden tavsiye.

ERT

  • İleti: 1156
hayırlı olsun

Tekos

  • T.H.T İZMİR
  • İleti: 1171
Arkadaşlar hepinize ayrı ayrı tşk ederim.Cuma günü arabanın işlemlerini ayarlıcam.Ağustos 3 gibi'de arabayı teslim almış olurum hayırlısıyla.
fransız arabası alınmazzzzz...uyuz olurum fransızlara:)
arkadaşlarında dediği gibi honda kullanan kişilerin her zaman bir ayrıcalığı vardır. iş amaçlı kullanacaksanız yıllık 25-30 bin km yapıyorsanız dizel araç alın. ama megane almayın derim. golf 1.6 tdi çıktı bilirsiniz onlara bakın. megane fiyatını haketmiyor bence. her ne kadar yeni kasası güzel olsada 2-3 yıl içinde görünüşü eskiyecektir. bana göre 3-5 bin lira fazla verin dizel alacaksanız golf alın arabaya bindiğinizi anlarsanızı. eğer az km yapıyorsanız kesinlikle civic tavsiye ederim. ben yıllık ortalama 10-15 bin kilometre arasında geziyorum. bu yüzden şimdiye kadar hep benzinli araç kullandım. megane alıp paranızı boşa yatırmayın benden tavsiye.
hayırlı olsun

fzthgosm

  • İleti: 2226
aman ha aman renaultun dizel arabasına binilmez.benim deneyimlerim ve arkadaşlardan gördüklerim enektörleri başlı başına sorun oluyor haberin olsun.performns desen hak getire.fiyatları aynı ise git honda al lpg takarsın sonra aynı şey.fransız arabaları derttten başka bişey değil

Tekos

  • T.H.T İZMİR
  • İleti: 1171
Sagol kardeşim merak etme honda alcam :D . Telaşlandırdım galiba biraz seni  :D
aman ha aman renaultun dizel arabasına binilmez.benim deneyimlerim ve arkadaşlardan gördüklerim enektörleri başlı başına sorun oluyor haberin olsun.performns desen hak getire.fiyatları aynı ise git honda al lpg takarsın sonra aynı şey.fransız arabaları derttten başka bişey değil

aRas

  • Furkan Aras Alağaç
  • İleti: 3334
Renault en çok satan arabaların arasında 1. diye biliyorum.Güzel araç yapıyorlar az yakıyor vs.
Ama Honda başka bir dünya abi.Az yaksın,çok yaksın farketmiyor.Ama sen benıma rabam az yaksın diyorsan al reno'yu.İstersen cıvıc'in dizelleri varsa dizel de alabilirsin veya LPG taktırabilirsin.
Ayrıca unutmayalım.Hangi otomobil fabrikası ''6 YIL GARANTİ'' veriyor.Ayrıca dünyanın en iyi motor üreticilerinden birisi.Sağlam motorları var.Hor kullanmadıqın süreçte prob. çıkarcaqını zannetmem.

Tekos

  • T.H.T İZMİR
  • İleti: 1171
Malesef civic'in dizeli yok keşke olsa uzak ara 1. olurdu herhalde civic'in tek eksisi çok yakması geri kalan her şeyi çok iyi.
Renault en çok satan arabaların arasında 1. diye biliyorum.Güzel araç yapıyorlar az yakıyor vs.
Ama Honda başka bir dünya abi.Az yaksın,çok yaksın farketmiyor.Ama sen benıma rabam az yaksın diyorsan al reno'yu.İstersen cıvıc'in dizelleri varsa dizel de alabilirsin veya LPG taktırabilirsin.
Ayrıca unutmayalım.Hangi otomobil fabrikası ''6 YIL GARANTİ'' veriyor.Ayrıca dünyanın en iyi motor üreticilerinden birisi.Sağlam motorları var.Hor kullanmadıqın süreçte prob. çıkarcaqını zannetmem.

Kemall

  • Ziyaretçi
reno alınmaz, honda almayacaksan bile seat WV falan al , reno çok basit, her yanı plastik, çamurlukları bile, çok satılması bir kıstas olmamalı, unutmamak lazım, ülkemizde tofaşlarda çok satandı

fzthgosm

  • İleti: 2226
Renault en çok satan arabaların arasında 1. diye biliyorum.Güzel araç yapıyorlar az yakıyor vs.
Ama Honda başka bir dünya abi.Az yaksın,çok yaksın farketmiyor.Ama sen benıma rabam az yaksın diyorsan al reno'yu.İstersen cıvıc'in dizelleri varsa dizel de alabilirsin veya LPG taktırabilirsin.
Ayrıca unutmayalım.Hangi otomobil fabrikası ''6 YIL GARANTİ'' veriyor.Ayrıca dünyanın en iyi motor üreticilerinden birisi.Sağlam motorları var.Hor kullanmadıqın süreçte prob. çıkarcaqını zannetmem.
 

renaultun çok satması filo satışı yapması ve hala bazı insanların oyak renault nasıl olsa türklerin dite bilmesinden.hiç detaylı incelediniz mi şirketlere satılan arabalarını bilmiyorum arabanın elektrikli yan aynası bile yok(meganede). ondan dolayı çok satıyor

fzthgosm

  • İleti: 2226
Sagol kardeşim merak etme honda alcam :D . Telaşlandırdım galiba biraz seni  :D
aman ha aman renaultun dizel arabasına binilmez.benim deneyimlerim ve arkadaşlardan gördüklerim enektörleri başlı başına sorun oluyor haberin olsun.performns desen hak getire.fiyatları aynı ise git honda al lpg takarsın sonra aynı şey.fransız arabaları derttten başka bişey değil


 telaşlandıgımdan değil 4 defa renaul arabam oldu kısa süreli hep bunlar biraz mecburi biraz acil ihtiyac ve hondaya binice anladım renault markanın asla alınmayacagını.bundan sonra araba alacak olsam gider hyundai alırım fiat alırım ama renault modellerine bakmam bile.birde fransız arabaları olan dostlarımız var ne çektiklerini biliyorum ondan aman demiştim

Tekos

  • T.H.T İZMİR
  • İleti: 1171
Merhaba Arkadaşlar , Bana bu konuda yol gösterdiğiniz için ilk başta teşekkür ederim.Bu konuda yazacaklarım tamamı ile objektif olup hepsi kendi şahsi görüşümdür.

Renault 2010 Megane Hb dynamique 1.5 dci ve Honda Civic 1.6 premium otomatik vites , her iki araba ile 2 defa farklı zamanlarda test sürüşüne katıldım.Bir defa şehir içinde bir defa otobanda ortalama her bir araba ile toplam olarak 30 ile 45 dk arasında sürüş yaptım.Bununla beraber Almanyadan gelen ve 1. Sınıf lisanlı amatör rallici olan bir arkadaşımda test sürüşlerine katıldı.

2010 Yeni Megane HB Dynamique 1.5 dCi 105 bg:Araba dış dizayn olarak bence güzel , arka bagaj hb bir arabaya göre gayet büyük , sürücü bölümü ve oturuş rahatlıgı orta duzeyde , tabiki bagajın büyük olması arabanın arka tarafındaki koltukların diz mesefeni etkilemiş ve arka tarafı küçültmüş arka diz mesafesi idare eder ama kötü demek yanlış olur.İç dizayn ve konfora gelince iç dizayn önceki megane'lara göre daha iyi sade ve anlaşılabilir bir kullanma paneli var . Yol bilgisayarı ve radyo bilgi ekranı bence çok guzel ve gayet yeterli , arabanın kendine ait bluetoothu var ve denemem sonucunda karşı tarafın sesi çok iyi geliyor ama benim sesim karşı tarafa giderken biraz az gidiyor.Konfor ve malzeme kalitesi çok iyi degil biraz basit olmuş ama kalite olarak normal düzeyde.Sürüş olarak otomatik vitesi olmadıgından manuel olarak denedim.Bu yeni Hb'ler 6 ileri düz vites yani yakıt ekonomosi en iyi seviyede tork 240 gayet yeterli 1. ve 2. vitesde araba bazen yetersiz kalıyor ama diger viteslerde boyle bir durum yok.Bir ara kullanırken araba kendini biraz yolda kapadı.Ama gaza basmamla hızlanması bana tatminkar geldi.Direksiyon verilen tepkilere biraz geç olmakla beraber iyi yanıt veriyor.Eski mazotlu arabalardaki gibi çok düşük devirlerde olmadıkça araba sollarken vites düşürtmeye gerek kalmıyor ama tabi benzinli gibi de hızlanmıyor bu duruma alışmanız lazım.Benim test arabam 5000 km.deydi test arabası olmasına ve klimanın hep açık olmasına ragmen yol bilgisayarı 100km/7 lt dizel tüketimi gösteriyordu.Arkadaşlar bu araba gerçekden az yakıyor.Gelelim sürüş konforuna sürüş konforu olarak araba içeriye yol sesini normalden çok alıyor.Bozuk yollarda bunu daha iyi hissediyorsunuz.Ruzgar seside arabada 100 km. den sonra kendini çok fazla hissettiriyor.Araba virajlarda (En yuksek modeline premium paket opsiyonel olarak ekletmek gerekiyor bu paketi özellik olarak Standart modelinde ve en yuksek modelinde bu özellikler yok) ESP + CSV + ASR olmasına ragmen ''G'' dediğimiz kuvveti yani uzerinize kendi agırlıgınız haricinde biraz daha agırlık hissetme olayını çok yaşıyorsunuz ama araba kaymıyor ama kayacakmış gibi bir his yaşattı bana sadece çok fazla içinde virajlarda savruluyorsunuz nedeni yerden yukseklik veya arabanın aerodinamiği olabilir.Bunun yanısıra arka görüş açılarında ve kör noktada çok fazla bir görüş kaybı var.Arabada normalinden biraz daha fazla kör nokta var.Ön cam ve ön görüş mesafesi çok iyi , yanaşma masefesini de gayet iyi algılayabiliyorsunuz.Ama sürüş konforu bence kötü.
Sonuç itibariyle dizel oluşundan dolayı az yakması , iç konsol ve (Dynamique En donanımlı versiyonu ) donanım özellikleri olarak gayet iyi , vites geçişleri biraz kemikli.Fakat sürüş konforu , gaz tepkime süreleri , dizel araba oldugu için her ne kadarda yeni teknoloji olsada vitesle fazla oynamanız gerekmesi (şehir içi için çok büyük dezavantaj hele manuel bir araba için ) kör noktalarının fazla oluşu beni arabadan soğuttu.Şikayetvar.com diye bir site var oraya baktıkdan sonra 20 sayfadan fazla çoğu çözülmemiş şikayet sorunlarını okuyunca bu soğukluk biraz daha arttı.Ama payı çok fazla degil sonuçda megane 3 yeni bir araba diye düşündüm.Fakat Marka Ve Türkiye Servisi aynı.Arabanın fiyatının bu kadar fazla olması da çok buyuk bir dezavantaj yeni model diye ustune çok fiyat bindirmişler.45.600 tl bu arabanın full olanı.



2010 Honda Civic 1.6 Premium Tiptronik F1 Şanzıman:Araba dış dizayn olarak çok güzel.Siyah , Gri ve Beyaz renkleri çok dikkat çekiyor.Arka bagaj bence yukseklik olarak çok küçük ama arkadaki koltukların yatması ile daha geniş bir bagaj hacmi oluşturuluyor.Sürücü kısmı genişligi ve rahatlığı çok iyi ön konsol çok ferah,arka yolcu koltukları diz mesafesi çok guzel herhangi bir rahatsızlık ve sıkışma yok.İç dizayn ve konfor.iç dizaynı mavi gösterge panelleri şık,güzel,anlaşılır ve görüş olarak çok rahat hiç yoldan gözünüzü ayırmak zorunda kalmıyorsunuz.İç konfor iyi ama kullanılan plastik daha kaliteli olması gerekirdi bence plastik kalitesi orta duzeyde.Ön konsol tuş takımları ve radyo biraz karışık (benim için degil babama renaultunkinden daha karışık geldi) tuş takımına sahip.Yol bilgisayarı benzin ile ilgili verileri iyi veriyor ama bence kesinlikle daha içerikli bir bilgilendirme yapısı ve görünüşü olması gerekirdi.Yakıt ekonomisi test aracında 100km / 10 lt gösteriyordu ve araba 10.000 km.deydi arabayı herkes hızlı kullanmak istiyormuş yuksek devirlerden dolayı boyle ama normal tuketimde bundan en fazla 1 lt düşük olur şehir içinde yani 100km/9lt gibi rakamlar görebiliriz.Fazlamı yakıyor derseniz evet dizel bir arabaya göre fazla yakıyor ama benzinli diğer arabalara göre çok normal bu arada bindiğim test arabası da otomatik vites.Gelelim şimdide sürüş konforuna.1. vites 1500 devire kadar otomatik oldugu için araba o beklenen 125 bg . lik seriliği vermiyor.Ama o devirden sonraki viteslerde o serilik var.(Seri araba düşünceniz varsa manuel alın o daha iyi ).Ben tiptronik vitesli bir arabanın bu kadar rahat vites değiştirecegini zannetmezdim araba vites değiştiriyor ama çok çok dikkat etmezseniz(biraz abartı kullancam ) Neredeyse vites değiştirmiyor bile dersiniz.Arabanın ön kaputu hiç gözükmüyor ama bu benim için bir dezavantaj degildi çok çabuk alıştım.130 km ye kadar arabada ruzgar sesi yok.130 km den sonra evet ruzgar sesi kendini belli ediyor ama rahatsız edici degil kesinlikle.Virajlarda ben arabayı çok yeterli buldum içinde hiç savrulma gibi bir olay olmadı araba yere çok iyi tutundu.Vsa (viraj denge kotrol sistemi asr'nin ve viraj sistemlerinin en gelişmiş hali vsa'dır) arabada çok buyuk bir artı vsa'yı bir virajda devreye sokmayı başardım,galiba bayinin satış elemanı birazcık korktu.Vsa'sız bir honda sakın almayın derim bence çok buyuk bir guvenlik ayrıntısı.Arabada kör nokta var ama çok fazla degil.Aynalar işlevini oldukça iyi yerine getiriyor.
Sonuç olarak Honda civic 1.6 Premium yakıt olarak günümüz şartlarına göre şehir içi biraz fazla yakıyor.Yuksek devirlerde daha da fazla yakabilir.Ama az basınca ve uzun yolda 6 lt kadar düşenler var.Konsolun iç plastik kalitesi orta.İç oturma konforu ve koltuklar bence çok rahat ve konforlu bir oturuş sergiliyor.Sürüş konforu ve tiptronik vitese gelince söylenecek hiç bir şey yok bence bir çok arabaya göre çok guzel.Özellikle Tiptronik vites yuksek derecede netlik ve kararlılıkda vites değişimi yapıyor.Direksiyon tepkimesi çok iyi , ani şerit değişikliğinde ve virajlarda araba kendini savurmuyor içindeki yolcularıda fazla etkilemiyor.

En son olarak megane 3 kötü bir araba degil ama honda ile kıyaslamanın çok yanlış olduğu düşüncesindeyim.
Bunlar benim şahsi olarak kendi izlenimimdir.Kendi tebrübelerime dayanarak bunları yazdım.

Tercihimi Honda Civic 1.6 premiumdan yana kullandım Ağustos 3 de arabamı teslim alcam.Bana burdan yardım eden gerek pm yolu ile gerekse bu başlık altında yazı yazan ve sorularıma cevap veren arkadaşlara çok teşekkür ederim.Herkese Kazasız belasız hayırlı sürüşler dilerim.
[/u]

« Son Düzenleme: Temmuz 26, 2009, 04:25:24 ÖÖ Gönderen: Tekos »

mali

  • İleti: 8035
Araban şimdiden hayırlı olsun.. :)
Gerçekten objektif olarak yorum yapmışsın. Bilgiler için teşekkürler.