kelalper abi...ctr ye turbo olayından bahsediyorlar...,
kaç kez sölican yaa olmayacağınıııııı
abi sende bizi Honda ustası yapıcan ya naapalım.
Bak sesler bile çıkıomuş arada Hondası bile yok die. Napalım Hondadan da motordan da anlamıoruz sallıyoruz öyle bi yerlerde barınmak için. Alaam ya.
Yapılmasına yapılır ama ne olur bilemem. Sıkıştırma düşecek ya da bolt on kitlerle 0.5 bar falan basılacaksa o zaman yere daha iyi basması sağlanmalı. Zaten agresif bi makina, turbo ile o harmoniyi kaybetmemek daha iyi bence. Onun yerine storcker kit ve performans parçaları ile daha iyi olur. Turbonun avantajı tork vermesi. Hondanın avantajı hafiflikle birlikte tork dezavantajını kaldırması. O yüzden turbo kitle Type R ın sağlıklı olarak yere tutunup yürümesi zor. Arkadan itişli olsaydı S2000 gibi işte o zaman muhteşem olurdu. Çünkü önden çekişte güç arttığı zaman aktarma dezavantajları yaşamaya başlıosun.
Bu arada Type R ın WRX ile boy ölçüşmesi için turboya ihtiyacı yok. İyi bir CAI ve egzostla zaten WRX ten daha iyi gidiyor rollingde. WRX kalkışta 4WD özelliğini iyi kullanıyor. Ama Type R ı iyi kaldıran biri WRX ile kafa kafaya yürüyebilir. WRX artık biraz eskide kaldı 205 GTI lar gibi. İlk çıktığında değerliydi zamanla gücünü kaybetti. 22B den sonra bi daha güzel bişey zor yakalarlar.