Gönderen Konu: 2001 1.6.ies vs 2012 elagance ?  (Okunma sayısı 10760 defa)

mrtclskn

  • İleti: 34
2001 1.6.ies vs 2012 elagance ?
« : Mayıs 27, 2013, 04:34:22 ÖS »
arkadaşlar mrb roll de sizce hangisi kazanır bi bilgisi olan varmı
« Son Düzenleme: Mayıs 27, 2013, 04:34:53 ÖS Gönderen: mrtclskn »



By_emre

  • İleti: 1387
Ynt: 2001 1.6.ies vs 2012 elagance ?
« Yanıtla #1 : Mayıs 27, 2013, 05:02:39 ÖS »
Elegance dalga geçer

bbhnda

  • İleti: 4095
Ynt: 2001 1.6.ies vs 2012 elagance ?
« Yanıtla #2 : Mayıs 27, 2013, 08:12:19 ÖS »
buralar değerlenir reserved...

Ghan

  • İleti: 464
Ynt: 2001 1.6.ies vs 2012 elagance ?
« Yanıtla #3 : Mayıs 27, 2013, 08:28:11 ÖS »
Sitede aratırsan bununla ilgili konular bulabilirsin.Ayrıca araçlar otomatikmi,yüklümü değil mi bunları söylemeden böyle sorular sormanız ilginç geliyor.Stock ise fd6 rahat alır.

oktayoo

  • Oktay
  • İleti: 4107
Ynt: 2001 1.6.ies vs 2012 elagance ?
« Yanıtla #4 : Mayıs 27, 2013, 09:05:58 ÖS »
şimdi ies alır diycem de demiyorum,ortalık karışmasın :) :)

BHAAL

  • İleti: 774
Ynt: 2001 1.6.ies vs 2012 elagance ?
« Yanıtla #5 : Mayıs 27, 2013, 09:24:48 ÖS »
:) her konuda ies alır demek adetten oldu zaten, alsa da almasa da gönüllerin şampiyonu ies diyor forum efradı. bana fd6 alırmış gibi geliyor ama denemedim hiç açıkçası.

denizcan

  • İleti: 797
Ynt: 2001 1.6.ies vs 2012 elagance ?
« Yanıtla #6 : Mayıs 27, 2013, 09:44:46 ÖS »
insan evlatları böyle bir tartışmanın olucağını bildikleri için video'ya çekmiş merak edenler izlesin arkadaslar :)
http://www.youtube.com/watch?v=c4w5vNrrKNg

bbhnda

  • İleti: 4095
Ynt: 2001 1.6.ies vs 2012 elagance ?
« Yanıtla #7 : Mayıs 27, 2013, 10:10:18 ÖS »
kllişesi bile var ies alır :D :D şaka bir yana hiç ies ile daklaşmadım trafikte falan ies sürücüleri efendi heralde :D golf jetta ve envai çeşit focusu belalısıyım :D :D

kacaman

  • İleti: 7156
Ynt: 2001 1.6.ies vs 2012 elagance ?
« Yanıtla #8 : Mayıs 27, 2013, 10:17:17 ÖS »
ies hafif bu nedenle iyi yürüyor fakat motoru vtec değil, yüksek devir çeviriyor fakat fd6 daha soluklu yürüyor, üstelik 250kg daha ağır olduğu halde. denendi tarafımdan fd6 ağırlığını koydu 160tan sonra.

By_emre

  • İleti: 1387
Ynt: 2001 1.6.ies vs 2012 elagance ?
« Yanıtla #9 : Mayıs 27, 2013, 10:53:12 ÖS »

mrtclskn

  • İleti: 34
Ynt: 2001 1.6.ies vs 2012 elagance ?
« Yanıtla #10 : Mayıs 28, 2013, 01:45:16 ÖS »
arkadaşlar araçlar yüklü olsa herikisinınde kaç bg olgunu yazar detayları veririz heralde sizinde boyle cvblarınız benım komıgıme gidiyor birde elagance dalga geçer diyen arkadaşa cvb 500 mt de 1.6ies tokatlamıştır gereken video youtube yüklencektir tşkler

denizcan

  • İleti: 797
Ynt: 2001 1.6.ies vs 2012 elagance ?
« Yanıtla #11 : Mayıs 28, 2013, 01:54:54 ÖS »
varsa video bilgilendir bizi üstad.ama hazır video var neden cevaplar komiğinize gidiyor bende onu anlamadım.buyrun simdilik izleyin..
http://www.youtube.com/watch?v=c4w5vNrrKNg

mrtclskn

  • İleti: 34
Ynt: 2001 1.6.ies vs 2012 elagance ?
« Yanıtla #12 : Mayıs 28, 2013, 02:40:57 ÖS »
kasdettiğim sen değildin kardeş bu videoyuda izledim fena değil bizimkinin yanında

denizcan

  • İleti: 797
Ynt: 2001 1.6.ies vs 2012 elagance ?
« Yanıtla #13 : Mayıs 28, 2013, 07:30:52 ÖS »
yok dostum bişey demedim zaten bende sana.zaten ies'leride çok severim fakat yüksek hızda tutunamıyor fd6 kadar.yoksa kasa hafif ara hızlanmları falan güzel arkadasımda vardı bir aralar..
« Son Düzenleme: Mayıs 28, 2013, 07:31:35 ÖS Gönderen: denizcan »

BHAAL

  • İleti: 774
Ynt: 2001 1.6.ies vs 2012 elagance ?
« Yanıtla #14 : Mayıs 28, 2013, 07:55:45 ÖS »
arkadaşlar araçlar yüklü olsa herikisinınde kaç bg olgunu yazar detayları veririz heralde sizinde boyle cvblarınız benım komıgıme gidiyor birde elagance dalga geçer diyen arkadaşa cvb 500 mt de 1.6ies tokatlamıştır gereken video youtube yüklencektir tşkler

kardeş yazdığın cümleyi çözemedim,  sen soru mu sordun yoksa böyle bi durum var diye mi konu açtın? yada yazdıktan sonra mı denedin, iesin 500 mt "tokatladığını" biliyorsan konuyu niye açtın yani?

By_emre

  • İleti: 1387
Ynt: 2001 1.6.ies vs 2012 elagance ?
« Yanıtla #15 : Mayıs 28, 2013, 08:13:57 ÖS »
:D Dostum FD6'da Hem Tork Hemde Hp vardır Bu yüzden fd6 ile yapılan rollerde fd6 çok rahat kafayı çıkarır gider. Benim sıralamam şu şekildedir. FD6 - VTEC 2 - 1.6 ies    1.6 ies ve vtec 2'lerin önü açıktır biraz oynarsın güzel sonuçlar alırsın fd6'yı geçersin ve kilo avantajları vardır yakıt olarak 1.6 ies ile vtec 2 az yakar ve gaz tepkierli vs. atakdır.

bbhnda

  • İleti: 4095
Ynt: 2001 1.6.ies vs 2012 elagance ?
« Yanıtla #16 : Mayıs 28, 2013, 08:16:38 ÖS »
:D Dostum FD6'da Hem Tork Hemde Hp vardır Bu yüzden fd6 ile yapılan rollerde fd6 çok rahat kafayı çıkarır gider. Benim sıralamam şu şekildedir. FD6 - VTEC 2 - 1.6 ies    1.6 ies ve vtec 2'lerin önü açıktır biraz oynarsın güzel sonuçlar alırsın fd6'yı geçersin ve kilo avantajları vardır yakıt olarak 1.6 ies ile vtec 2 az yakar ve gaz tepkierli vs. atakdır.

dostum düşüncelerime tercüman olmuşsun valla aynen böyle düşünüyorum.

sercanavcı

  • İleti: 91
Ynt: 2001 1.6.ies vs 2012 elagance ?
« Yanıtla #17 : Mayıs 28, 2013, 08:49:10 ÖS »
FD6 zır stock olsun diyelim ieste headers filtre düzboru olsun ies 1-2-3 alırr 3ten sonra yine fd6 gelir iyi yürüyen bi ies 4ün sonuna kadar zorlayabilir çünkü ek kasaların 5. vitesi yok gibi bişe şanzuman oranından dolayı her iki araç stock olsa ies kafayı cıkarsada fd6 alır bi ies seven olarak söylüyorum yanlıs anlasılmasın daha önce denemelerimiz oldu :)

denizcan

  • İleti: 797
Ynt: 2001 1.6.ies vs 2012 elagance ?
« Yanıtla #18 : Mayıs 28, 2013, 10:00:55 ÖS »
FD6 zır stock olsun diyelim ieste headers filtre düzboru olsun ies 1-2-3 alırr 3ten sonra yine fd6 gelir iyi yürüyen bi ies 4ün sonuna kadar zorlayabilir çünkü ek kasaların 5. vitesi yok gibi bişe şanzuman oranından dolayı her iki araç stock olsa ies kafayı cıkarsada fd6 alır bi ies seven olarak söylüyorum yanlıs anlasılmasın daha önce denemelerimiz oldu :)
objektifliğin dibine vurmuşsun hocam helal :D

can3520

  • İleti: 1588
Ynt: 2001 1.6.ies vs 2012 elagance ?
« Yanıtla #19 : Mayıs 29, 2013, 02:48:54 ÖÖ »
FD6 zır stock olsun diyelim ieste headers filtre düzboru olsun ies 1-2-3 alırr 3ten sonra yine fd6 gelir iyi yürüyen bi ies 4ün sonuna kadar zorlayabilir çünkü ek kasaların 5. vitesi yok gibi bişe şanzuman oranından dolayı her iki araç stock olsa ies kafayı cıkarsada fd6 alır bi ies seven olarak söylüyorum yanlıs anlasılmasın daha önce denemelerimiz oldu :)
sercan diyorsa doğrudur :)

mrtclskn

  • İleti: 34
Ynt: 2001 1.6.ies vs 2012 elagance ?
« Yanıtla #20 : Mayıs 29, 2013, 10:16:31 ÖÖ »
arkadaşım konu başlığına bakarsan soru sordugumu anlarsın zaten verdiğim cvbla açılan konunun zamanı bır değildir yanı 500 mt de roll ve kalkış yapıldı 1.6.ies yaklaşık 1boy fark attı her ıkı arabada tamamen orjınaldır oynama yoktur uzun yolda elegancenın elbette uzicanı biliyıoruz arada 11 yaş fark var

sercanavcı

  • İleti: 91
Ynt: 2001 1.6.ies vs 2012 elagance ?
« Yanıtla #21 : Mayıs 29, 2013, 10:38:36 ÖÖ »
arkadaşım konu başlığına bakarsan soru sordugumu anlarsın zaten verdiğim cvbla açılan konunun zamanı bır değildir yanı 500 mt de roll ve kalkış yapıldı 1.6.ies yaklaşık 1boy fark attı her ıkı arabada tamamen orjınaldır oynama yoktur uzun yolda elegancenın elbette uzicanı biliyıoruz arada 11 yaş fark var

fark 11 yaşdan dolayı değil şanzuman oranından dolayı ben yine fd6 diyorum plotajda önemli...

by_etiket_06

  • İleti: 211
Ynt: 2001 1.6.ies vs 2012 elagance ?
« Yanıtla #22 : Mayıs 29, 2013, 11:01:36 ÖÖ »
bugün en genç ies 12 yaşında ve bu yaştaki bi araba hala kafa tutabiliyorsa bu benim için bir efsanedir. artı 5 hp eksisi olduğu halde ama her ne olursa olsun fd6 sıda ies ide sonuç itibariyle birer japon harikası :) honda bunda şundadır şunda bunda hondadır

mali

  • İleti: 8035
Ynt: 2001 1.6.ies vs 2012 elagance ?
« Yanıtla #23 : Mayıs 29, 2013, 11:17:32 ÖÖ »
5 yıllık ies kullanıcısı 1.5 yıllık FD6 kulanıcısı olarak az buçuk bilgim var.

kısa mesafede ies alsada mesafe uzadıkça FD6 alır
ies hafif olması ve gaz pedalının telli olması avantaj
FD6 da ise gaz elektronik almasından dolayı gaz tepkisi anlık olarak yavaş kalıyor ama aynı ieste olduğu gibi üst devirleri iyi çeviriyor ve hızlınması çok güzel
Fd6 5 hp fazla ama kilo farkıda var tabi

o yüzden kısa mesafede ies mesafe uzadıkca FD6 uzar ;)

denizcan

  • İleti: 797
Ynt: 2001 1.6.ies vs 2012 elagance ?
« Yanıtla #24 : Mayıs 29, 2013, 01:25:15 ÖS »
bugün en genç ies 12 yaşında ve bu yaştaki bi araba hala kafa tutabiliyorsa bu benim için bir efsanedir. artı 5 hp eksisi olduğu halde ama her ne olursa olsun fd6 sıda ies ide sonuç itibariyle birer japon harikası :) honda bunda şundadır şunda bunda hondadır
mavi honda kimdeyse benim gönlüm ondadır :D :D bu iyiydi üstad :D