Gönderen Konu: 1998-2002 corvette c5 mi 2000 ve üstü bmw m3 mü arkadaşlar hangisi daha iyi  (Okunma sayısı 4407 defa)

gp_23

  • Ziyaretçi
arkadaşlar yardımcı olursanız sevinirim 2 tane arabanın arasında kaldım hangisi daha iyi daha hızlı verimli konforlu vs. kullanan arkadaşlar varsa yada bilen varsa bu araçları - ve + larını yorumlarsalar sevinirim ama ben en çok corvette modeli hoşuma gidiyor  corvette c5 hakkında bilgim fazla yok tşkler



alican_07

  • İleti: 1822
corvette in görünüşü daha hoş ama geri kalanında m3 daha üstündür.

alican_07

  • İleti: 1822
gerek yakıt konusunda gerek vergi konusunda gerek kalkış konusunda hee corvette c6 ise e92 bmw ile karşılaştırmak lazım ama c5 e46 bmw den daha iyi bi araba değil.

ERT

  • İleti: 1156
gelirine göre degişir tabı :)

ALG

  • İleti: 6376
    • THT
arkadaşlar yardımcı olursanız sevinirim 2 tane arabanın arasında kaldım hangisi daha iyi daha hızlı verimli konforlu vs. kullanan arkadaşlar varsa yada bilen varsa bu araçları - ve + larını yorumlarsalar sevinirim ama ben en çok corvette modeli hoşuma gidiyor  corvette c5 hakkında bilgim fazla yok tşkler

yanlış forumdasın arkadaşım. (polemik için yazmadım) senin yerinde olsam bmw yada amerikancıların forumuna girerdim, tabi sağlıklı bilgi almak istersem..
benim şahsi fikrim iki araçta farklı tadlar veren araçlar...parasal kısımda sorun değil gördüğüm kadarıyla..kesinlikle Corvette'i seçerdim ben..
« Son Düzenleme: Aralık 09, 2009, 02:05:13 ÖS Gönderen: ALG »

hakangunister

  • İleti: 6838
    • www.osgun.com.tr
Görünüm olarak C5 çok daha ağır basar M3 e göre. Yakıt ve vergi de C5 te ağır basar ama :) M3 yeterince var piyasada. Farklı olmak istiyorsan Corvette C5 derim...   ALG ye katılıyorum. Sakın yanlış anlama. Eğer maddi durumun iyise ve bu araçlardan bir tanesini gerçekten alacaksan Corvette forumları vardır. Oradan çok daha sağlıklı bilgilere ulaşırsın.

Time-R

  • Ziyaretçi
var mi corvette gibisi :)

adyobatik

  • İleti: 883
hocam benzine verecek çuvalla paran varsa zaten dünya üstünde corvette den başka araba alınmaz :) onun o kasası yeryüzünde yapılagelmiş en güzel arabadır heralde,bana göre honda NSX ve corvette en güzel arabalardır,kasa o kadar güzelki 30 yıldır değişmedi yahu :) imkanın varsa corvette , tamam diğer herşeyde BMW takar ama corvette her zaman corvette dir :) kalabalık trafikte gaza dokununca cadde inliyor,öyle modifiye falan istemez zaten öttürüyor ortalığı,