Gönderen Konu: civic mi? yeni lancer mı? (117 beygir 1.6 motor)  (Okunma sayısı 16038 defa)

mehmet zengin

  • İleti: 583
Ynt: civic mi? yeni lancer mı? (117 beygir 1.6 motor)
« Yanıtla #25 : Ekim 01, 2013, 02:26:47 ÖS »
vasat masat 6.4 lt sehir ici yazmıslar :D
  siteyi inceledim ortalama 6,4lt. şehir içi 8,4lt. otomatik olunca hb 10,2, sedan 9,9 lt şehir içi. Honda daha az yakıyor. honda civic otm ş.içi 9,6lt

http://www.mazda-tr.com/showroom/mazda3/specs/



kacaman

  • İleti: 7154
Ynt: civic mi? yeni lancer mı? (117 beygir 1.6 motor)
« Yanıtla #26 : Ekim 01, 2013, 02:36:34 ÖS »
lpg takarım, keyfime bakarım, rüştünü ispat çabasını aşmış marka araç alırım, tapa gaz basarım.
mazda dediğiniz marka yıllardır logo konusunda bile kimlik arayışı içerisinde olan gerçekten de vasat fakat sorunsuz bir araç, hepsi bu, var mı öyle can yakıcı bir tasarımı bir yeniliği, diğer mitsubishinin motor konusunda güzel çıkışları var yok değil, adamlar daha yeni en son kasa lancer ile kimliğini buldu, önceki kasalara bakarsanız çarpıcı tasarımları olmadığını görürsünüz, kimlik arayışı bir markanın genel yapısını ve üretim kalite çizgisini de belirleyen bir unsur, Allah için konuşalım fb7 hariç, önceki üretilen kasaları şöyle bir değerlendirelim, gerek motor gerekse tasarım olarak çizgisel örtüştüğü başka bir marka var mı? varsa burada belirtelim ben de öğrenmiş olayım.

ozN

  • İleti: 1147
Ynt: civic mi? yeni lancer mı? (117 beygir 1.6 motor)
« Yanıtla #27 : Ekim 01, 2013, 06:38:41 ÖS »
yeni kasa sehir ici 6.4 lt

AAE71

  • Timothy
  • İleti: 200
Ynt: civic mi? yeni lancer mı? (117 beygir 1.6 motor)
« Yanıtla #28 : Ekim 01, 2013, 10:18:18 ÖS »
lpg takarım, keyfime bakarım, rüştünü ispat çabasını aşmış marka araç alırım, tapa gaz basarım.
mazda dediğiniz marka yıllardır logo konusunda bile kimlik arayışı içerisinde olan gerçekten de vasat fakat sorunsuz bir araç, hepsi bu, var mı öyle can yakıcı bir tasarımı bir yeniliği, diğer mitsubishinin motor konusunda güzel çıkışları var yok değil, adamlar daha yeni en son kasa lancer ile kimliğini buldu, önceki kasalara bakarsanız çarpıcı tasarımları olmadığını görürsünüz, kimlik arayışı bir markanın genel yapısını ve üretim kalite çizgisini de belirleyen bir unsur, Allah için konuşalım fb7 hariç, önceki üretilen kasaları şöyle bir değerlendirelim, gerek motor gerekse tasarım olarak çizgisel örtüştüğü başka bir marka var mı? varsa burada belirtelim ben de öğrenmiş olayım.
FB7 neden hariç tuttunuz?

mehmet zengin

  • İleti: 583
Ynt: civic mi? yeni lancer mı? (117 beygir 1.6 motor)
« Yanıtla #29 : Ekim 02, 2013, 08:35:51 ÖÖ »
lpg takarım, keyfime bakarım, rüştünü ispat çabasını aşmış marka araç alırım, tapa gaz basarım.
mazda dediğiniz marka yıllardır logo konusunda bile kimlik arayışı içerisinde olan gerçekten de vasat fakat sorunsuz bir araç, hepsi bu, var mı öyle can yakıcı bir tasarımı bir yeniliği, diğer mitsubishinin motor konusunda güzel çıkışları var yok değil, adamlar daha yeni en son kasa lancer ile kimliğini buldu, önceki kasalara bakarsanız çarpıcı tasarımları olmadığını görürsünüz, kimlik arayışı bir markanın genel yapısını ve üretim kalite çizgisini de belirleyen bir unsur, Allah için konuşalım fb7 hariç, önceki üretilen kasaları şöyle bir değerlendirelim, gerek motor gerekse tasarım olarak çizgisel örtüştüğü başka bir marka var mı? varsa burada belirtelim ben de öğrenmiş olayım.
FB7 neden hariç tuttunuz?
6 kullanıcılarının kronik bakışı. Ben de 6 kasayı beğeniyorum ama yeni her zaman yenidir. Ayrıca 7 kasa çok daha sessiz bi araç, takılmışlar arka stoplara bazı kişiler (kacaman için özel yazmadım biline). Herşeyi geçtim motor aynı motor, şuan 6 kasa sahiplerinin tek takıldığı nokta bana göre arka taraf. Bana göre de 6 kasanın stopları özellikle loş ışıklı ortamlarsa eski kasa passat gibi duruyor. Tasarımcılar da insan sonuçta elbet bişeylere benzeyecek. 7 kasanın arkasının bi benzeri mercedesin bi serisinde vardı. O zaman kötü görünmüyordu :)))) ayrıca mazda deyip geçmeyin, bizim hondalardan daha iyi bence. İkinci eli kötü olmasa alınır. Bu arada dünyada markaların değeri açıklandı otomotivde toyota, bmw, mercedes ve honda şeklinde devam ediyor. Genelde honda 20. otomotivde 4. Yani iyinin iyisini tartışıyoruz :)))))) Fakat hyundai çok iyi bir sıçrama yapmış, 59 lardan 42 veya 43 gibi yerlere çıkmış.

Son bir düşüncem. Hondayı kutlamak lazım. her yeni çıkardığı eskiden farklı oluyor. Hangi civic de ruh aynı? hangi accordda ruh aynı? ama özellikle vw de ruh 2000 den beri hep aynı :) Performans ve yakıt konusunda bişey diyemem hondanın çok çalışması lazım.
« Son Düzenleme: Ekim 02, 2013, 08:39:53 ÖÖ Gönderen: mehmet zengin »

av.ak

  • av.ak
  • İleti: 257
Ynt: civic mi? yeni lancer mı? (117 beygir 1.6 motor)
« Yanıtla #30 : Ekim 02, 2013, 01:25:12 ÖS »
fb7 gercekten fd6 ma gore baya sessız. ama arka koltukları pek hosuma gıtmedı. ayrıca arka stopları c180 benzetıyorum sorun bende mı acaba :D

AhmetCvc

  • İleti: 643
Ynt: civic mi? yeni lancer mı? (117 beygir 1.6 motor)
« Yanıtla #31 : Ekim 02, 2013, 02:59:10 ÖS »
lpg takarım, keyfime bakarım, rüştünü ispat çabasını aşmış marka araç alırım, tapa gaz basarım.
mazda dediğiniz marka yıllardır logo konusunda bile kimlik arayışı içerisinde olan gerçekten de vasat fakat sorunsuz bir araç, hepsi bu, var mı öyle can yakıcı bir tasarımı bir yeniliği, diğer mitsubishinin motor konusunda güzel çıkışları var yok değil, adamlar daha yeni en son kasa lancer ile kimliğini buldu, önceki kasalara bakarsanız çarpıcı tasarımları olmadığını görürsünüz, kimlik arayışı bir markanın genel yapısını ve üretim kalite çizgisini de belirleyen bir unsur, Allah için konuşalım fb7 hariç, önceki üretilen kasaları şöyle bir değerlendirelim, gerek motor gerekse tasarım olarak çizgisel örtüştüğü başka bir marka var mı? varsa burada belirtelim ben de öğrenmiş olayım.
FB7 neden hariç tuttunuz?
6 kullanıcılarının kronik bakışı. Ben de 6 kasayı beğeniyorum ama yeni her zaman yenidir. Ayrıca 7 kasa çok daha sessiz bi araç, takılmışlar arka stoplara bazı kişiler (kacaman için özel yazmadım biline). Herşeyi geçtim motor aynı motor, şuan 6 kasa sahiplerinin tek takıldığı nokta bana göre arka taraf. Bana göre de 6 kasanın stopları özellikle loş ışıklı ortamlarsa eski kasa passat gibi duruyor. Tasarımcılar da insan sonuçta elbet bişeylere benzeyecek. 7 kasanın arkasının bi benzeri mercedesin bi serisinde vardı. O zaman kötü görünmüyordu :)))) ayrıca mazda deyip geçmeyin, bizim hondalardan daha iyi bence. İkinci eli kötü olmasa alınır. Bu arada dünyada markaların değeri açıklandı otomotivde toyota, bmw, mercedes ve honda şeklinde devam ediyor. Genelde honda 20. otomotivde 4. Yani iyinin iyisini tartışıyoruz :)))))) Fakat hyundai çok iyi bir sıçrama yapmış, 59 lardan 42 veya 43 gibi yerlere çıkmış.

Son bir düşüncem. Hondayı kutlamak lazım. her yeni çıkardığı eskiden farklı oluyor. Hangi civic de ruh aynı? hangi accordda ruh aynı? ama özellikle vw de ruh 2000 den beri hep aynı :) Performans ve yakıt konusunda bişey diyemem hondanın çok çalışması lazım.
Hadi diğer kasaları geçtim de,Fd6-FB7 arasındaki ruh ne kadar farklı ?

kacaman

  • İleti: 7154
Ynt: civic mi? yeni lancer mı? (117 beygir 1.6 motor)
« Yanıtla #32 : Ekim 02, 2013, 09:15:12 ÖS »
lpg takarım, keyfime bakarım, rüştünü ispat çabasını aşmış marka araç alırım, tapa gaz basarım.
mazda dediğiniz marka yıllardır logo konusunda bile kimlik arayışı içerisinde olan gerçekten de vasat fakat sorunsuz bir araç, hepsi bu, var mı öyle can yakıcı bir tasarımı bir yeniliği, diğer mitsubishinin motor konusunda güzel çıkışları var yok değil, adamlar daha yeni en son kasa lancer ile kimliğini buldu, önceki kasalara bakarsanız çarpıcı tasarımları olmadığını görürsünüz, kimlik arayışı bir markanın genel yapısını ve üretim kalite çizgisini de belirleyen bir unsur, Allah için konuşalım fb7 hariç, önceki üretilen kasaları şöyle bir değerlendirelim, gerek motor gerekse tasarım olarak çizgisel örtüştüğü başka bir marka var mı? varsa burada belirtelim ben de öğrenmiş olayım.
FB7 neden hariç tuttunuz?
sebebini belirteyim, son dönemlerde üretilen farklı markaların aynı sınıf otomobillerine baktığımızda benzer çizgilerin olduğunu görmek zor olmuyor, örneğin şu son dönemde üretilen neredeyse bütün araçların ön tampon alt kısmı yani plakanın alt kısmında olan bölümün öne  doğru çıkıntılı olduğunu hepimiz fark ediyoruzdur, yada C sütunundaki arka kapı üst kısmındaki oval köşe yapısının hemen her kasada uygulanmaya başlaması yada gündüz ledler, çekik farlar, arka tampon difizör piyano black boyama, arka tampon alt köşelerde kedi gözleri, gibi şu anda aklıma yapısal benzerlikler, motorların da adı değişse de birbirini taklit eden durum bu alanda da bulunduğunu bilmekteyiz, herneyse, benim anlatmak istediğim asıl şey, kimseye benzemeyen çizgi ve tarzı olan araçlar örneğin alfa156, bora, fd6, ies, eg kasa, ilk kasa focus, megane hb ilk kasa, örnekler çoğaltılabilir, tipo ve tempra mesela, yani eski bile olsalar kendi çizgileri olan araçlar tigra, calibra vs vs. sanırım anlatmak istediğimi anladınız, yoksa bir marka yada modelin fanatizmi değil demek istediğim, er yada geç ben de fb7 kasa araç alıp binicem çünki aracım eskiyor ve her geçen gün de eskimeye km si yükselmeye devam edecek, yani kötülemek için falan söylemedim, kendi tarzı çizgisi olmaması zaten beni yeterince üzen bir durum, şöyle acura mühendislerinin elinden çıkmış bir tasarımı olsa istemezmiydim, gerçekten isterdim.

AhmetCvc

  • İleti: 643
Ynt: civic mi? yeni lancer mı? (117 beygir 1.6 motor)
« Yanıtla #33 : Ekim 02, 2013, 10:46:42 ÖS »
Tespitler çok doğru,ön tampondaki çıkıntı Fb7,jetta felan bariz örnekler,arka kısımdaki tespitlerde doğru