Gönderen Konu: 1.6ies  (Okunma sayısı 7347 defa)

bilsezer

  • İleti: 117
1.6ies
« : Kasım 18, 2012, 10:40:09 ÖÖ »
arkadaşlar merak ettigim bir konu var . bu 1.6ies 110 bg mi 120 bg mi ? bazısı güvenlik paketli olmayana 110 bg güvenlik paketli olanlar 120 bg oluyormuş varmı bilginiz ?



insideman

  • İleti: 123
Ynt: 1.6ies
« Yanıtla #1 : Kasım 18, 2012, 10:43:28 ÖÖ »
Hepsi 120bg güvenlik paketli olup olmaması ile ilgisi yok.

Mahir TÜRKMEN

  • İleti: 5960
Ynt: 1.6ies
« Yanıtla #2 : Kasım 18, 2012, 07:55:34 ÖS »
110 luk ies var arkadaşlar.

oktayoo

  • Oktay
  • İleti: 4107
Ynt: 1.6ies
« Yanıtla #3 : Kasım 18, 2012, 09:14:42 ÖS »
110 luk ies var arkadaşlar.

Bende ilk defa duydum mahir,sen diyosan vardır.Neresinden anlaşılıyor ?
« Son Düzenleme: Kasım 18, 2012, 09:15:11 ÖS Gönderen: oktayoo »

Mahir TÜRKMEN

  • İleti: 5960
Ynt: 1.6ies
« Yanıtla #4 : Kasım 18, 2012, 09:52:17 ÖS »
İlk hatırladığım sanırım otom. 110 manuel 120 idi. Bunun haricinde bir fark daha vardı sanki hatırlamıyorum. Kesinlikle var bende ilk aldığımda araştırırken bulmuştum bu bilgiyi. tekrar bakayım yazarım.

insideman

  • İleti: 123
Ynt: 1.6ies
« Yanıtla #5 : Kasım 18, 2012, 10:06:14 ÖS »
İlk hatırladığım sanırım otom. 110 manuel 120 idi. Bunun haricinde bir fark daha vardı sanki hatırlamıyorum. Kesinlikle var bende ilk aldığımda araştırırken bulmuştum bu bilgiyi. tekrar bakayım yazarım.
Evet var ama vtec kasada.
Ek kasada ben hiç duymadım, görmedim.
Bir araştırın bulursanız lütfen haber edin.
« Son Düzenleme: Kasım 18, 2012, 10:06:24 ÖS Gönderen: insideman »

Mahir TÜRKMEN

  • İleti: 5960
Ynt: 1.6ies
« Yanıtla #6 : Kasım 18, 2012, 10:11:16 ÖS »
Abi vtec II ler evet heryerde 110 yazar zaten ama ieslerde de böyle birşey vardı yanlış birşey söylememek için şuan birşey kesin söylemiyorum. Ama bakıyorum bulursam yazıcam. arkadaşın dediği gibi güvenlik pakette olabilir.

Mahir TÜRKMEN

  • İleti: 5960
Ynt: 1.6ies
« Yanıtla #7 : Kasım 18, 2012, 10:13:23 ÖS »
Bunu bilse bilse tam olarak tarantino bilir :)

Mahir TÜRKMEN

  • İleti: 5960
Ynt: 1.6ies
« Yanıtla #8 : Kasım 18, 2012, 10:20:04 ÖS »
Arkadaşlar şimdi birine de soruyorum oda yok öle birşey diyor :) efsane de olabilir olmayabilirde :)

Ruhsatta yazan kw ya bakıp ona inanmak en iyisi.

oktayoo

  • Oktay
  • İleti: 4107
Ynt: 1.6ies
« Yanıtla #9 : Kasım 18, 2012, 10:29:50 ÖS »
Arkadaşlar şimdi birine de soruyorum oda yok öle birşey diyor :) efsane de olabilir olmayabilirde :)

Ruhsatta yazan kw ya bakıp ona inanmak en iyisi.

Mahir ruhsattaki bilgiler çok daha yanlış yazılabiliyor,ruhsata güvenmemek lazım.

Mahir TÜRKMEN

  • İleti: 5960
Ynt: 1.6ies
« Yanıtla #10 : Kasım 18, 2012, 10:34:07 ÖS »
abi en fazla türküm insanım kw yerine ps ps yerine kw yazıyor araba ya 88 hp oluyor yada 120 kw :D onu siz ter anlayın 88 veya 120 yazıyorsa araba 120 ps :)

ama ben 110 muhabbetini ilk defa duymadım hondaya ilk bindiğimden beri var bu muhabbet.

hondacolik

  • ホンダ患者
  • İleti: 898
Ynt: 1.6ies
« Yanıtla #11 : Kasım 19, 2012, 10:03:15 ÖÖ »
benim araba 88 kw oda eşittir 88*1.34 : 117.92 , full 1.6 ies araç , 1 kw 1.34 ise durum bundan ibaret yanlışım varsa düzeltin..

bilsezer

  • İleti: 117
Ynt: 1.6ies
« Yanıtla #12 : Kasım 19, 2012, 02:13:39 ÖS »
Arkadaşlar bu konuya bi acıklık getirelim. Gecen gün bir 1.6ies sahibi ile konştum ban böyle dedi. Güvenlik paketli olanlar 120 bg boş olanlar 110 bg. Arkadaşımın calıştıgı compteste gittigimde ise. arkadaşım 1.6ies lerin hepsine 110 bg diyor. Sistemdede o şekilde cıkıyor.

insideman

  • İleti: 123
Ynt: 1.6ies
« Yanıtla #13 : Kasım 19, 2012, 02:32:30 ÖS »
benim araba 88 kw oda eşittir 88*1.34 : 117.92 , full 1.6 ies araç , 1 kw 1.34 ise durum bundan ibaret yanlışım varsa düzeltin..
1 kw 1.36hp demek.

insideman

  • İleti: 123
Ynt: 1.6ies
« Yanıtla #14 : Kasım 19, 2012, 02:34:28 ÖS »
Arkadaşlar bu konuya bi acıklık getirelim. Gecen gün bir 1.6ies sahibi ile konştum ban böyle dedi. Güvenlik paketli olanlar 120 bg boş olanlar 110 bg. Arkadaşımın calıştıgı compteste gittigimde ise. arkadaşım 1.6ies lerin hepsine 110 bg diyor. Sistemdede o şekilde cıkıyor.
Araştırdım ama birşey bulamadım.
En sonunda Honda özel servisimi arayıp soracam ama onlarında net bilgisi olduğuna emin değilim.
Computest ise doğru hp vermez.
4-5 farklı yere gidin hepsinde farklı çıkar.
Ayrıca İES denilen araç ortalama 10-11 yaşında fabrikadan çıktığı gibi 120bg basmasını beklemek hayal olur.
10 bg gibi düşüş normaldir.

bilsezer

  • İleti: 117
Ynt: 1.6ies
« Yanıtla #15 : Kasım 20, 2012, 07:50:32 ÖÖ »
Anlamadın arkadaşım aracı test edipde 110 bg demiyoruz. Sistemde aracı seçiyorsun ya honda - civic - 1.6ies diye orada sistem direk 110 bg üzerinden ölçüyor yani max hp 110 gösteriyor. ondan snra test ediliyor artık 90 mı verir 100 mü verir

galantus

  • İleti: 822
Ynt: 1.6ies
« Yanıtla #16 : Kasım 20, 2012, 02:45:37 ÖS »
Arkadaşlar 110 beygir 1.6 ies yoktur bu tamamen şehir efsanesidir. Tüm 1.6 ies ler 120 beygirdir. Güvenlik paketli olup olmaması tamamen donanımsal bir secenektir. 1.6 ies lerin donanım olarak cok fazla çeşidi vardır. Sadece güvenlik paketli yada güvenlik paketsiz diye ayırmak yanlılş olur. Güvenlik paketi yani abs srs yi gec klimasız 1.6 ies bile gördüm düşünün yani donanım farklarını. Ama donanım ne olursa olsun motor aynı motor yani 120 ps

insideman

  • İleti: 123
Ynt: 1.6ies
« Yanıtla #17 : Kasım 20, 2012, 03:18:32 ÖS »
Arkadaşlar 110 beygir 1.6 ies yoktur bu tamamen şehir efsanesidir. Tüm 1.6 ies ler 120 beygirdir. Güvenlik paketli olup olmaması tamamen donanımsal bir secenektir. 1.6 ies lerin donanım olarak cok fazla çeşidi vardır. Sadece güvenlik paketli yada güvenlik paketsiz diye ayırmak yanlılş olur. Güvenlik paketi yani abs srs yi gec klimasız 1.6 ies bile gördüm düşünün yani donanım farklarını. Ama donanım ne olursa olsun motor aynı motor yani 120 ps
Açıklamaya çalıştım ama delinin biri kuyuya taş atıyor kırk akıllı çıkaramıyor.

bilsezer

  • İleti: 117
Ynt: 1.6ies
« Yanıtla #18 : Kasım 21, 2012, 07:50:37 ÖÖ »
Valla bende öyle biliyordum ama . Herkes farklı birşey söyleyince aslı nedir bi ögrenelim dedik.

YGT_35

  • İleti: 11
Ynt: 1.6ies
« Yanıtla #19 : Kasım 21, 2012, 08:54:40 ÖS »
Merhaba, Benim aracım stock durumdayken 110hp. 2001 Yılının İlk 6ay içinde üretilen modeli. Hava yastığı falan yok. İzmir'de sanayide bi abimizin yardımlarıyla aracı 140hp ye çıkarttık. Ekstralar olmadan önce yaptırılan testlerde 110hp gördük. Ruhsattada öyleydi zaten. Şuanda 140hp ruhsata işli durumda. 

hondacolik

  • ホンダ患者
  • İleti: 898
Ynt: 1.6ies
« Yanıtla #20 : Kasım 21, 2012, 09:04:04 ÖS »
herkesin yorumuna saygım var ama ben ruhsatı bilir orda yazanı sölerim  88kw , aynen ygt_35 arkadaşımızın ruhsatında 140 beygir yazdığı gibi ,,,

galantus

  • İleti: 822
Ynt: 1.6ies
« Yanıtla #21 : Kasım 22, 2012, 09:49:41 ÖÖ »
Merhaba, Benim aracım stock durumdayken 110hp. 2001 Yılının İlk 6ay içinde üretilen modeli. Hava yastığı falan yok. İzmir'de sanayide bi abimizin yardımlarıyla aracı 140hp ye çıkarttık. Ekstralar olmadan önce yaptırılan testlerde 110hp gördük. Ruhsattada öyleydi zaten. Şuanda 140hp ruhsata işli durumda. 
Aracınız 11 yıllık. Fabrikadan cıktığı gibi 120 ps cıkmasını beklememişsinizdir umarım. 110 ps yine bile iyi cıkmış bunca yıla o kadar kayıp bence cok normal. Ayrıca aracınız fabrika cıkışı 110 ps olsa bunca yıl ve km den sonra 110 ps cıkmaz, cıksa bu cok anormal bir durum oluştururdu zaten. En iyi ihtimal 108 107 ps gibi cıkar oda motoru yeni rekteve ettirdiyseniz.Ruhsat olayına hiç girmeyelim cünkü ruhsatı yazanda bir insan ve coğu ruhsatta hatalar oluyor aynı arabaya farklı farklı bilgiler giriliyor. Örneğin benim ruhsata araç 4 kişilik yazmışlar muayeneden gecemedim bir sürü sorun cıkardılar. Ruhsatı dolduran memurun hatasını mecburen yine ben cektim. Ruhsatın  0 sayfasını değiştirdiler 5 kişilik yazdılar ve yanlış olmasın 54 lira gibi bir para ödedim gecen sene.  Ayrıca araca modifiye yapıp ps yükseltip bunuda ruhsata işleten ilk sizde görüyorum. Bunu hangi yasal belgeye dayandırarak işlediler onuda anlayamadım. Yarın aracı sattığınızda alan kişi bu modifikasyonları söktüğünde tekrarmı ruhsat değiştirecek yani. Aracına her egzos düz boru filtre vs vs yapıp 1 kaç beygir artışını ruhsata işletse devlet bu işten iyi vergi alır. Yanlış anlamayında siz niye böyle bir ihtiyaç duydunuz yada hangi dyno testini resmi belge sayıp bu ps yi ruhsata işlediler söylermisiniz.

alper_06

  • İleti: 286
Ynt: 1.6ies
« Yanıtla #22 : Kasım 22, 2012, 10:03:20 ÖÖ »
Merhaba, Benim aracım stock durumdayken 110hp. 2001 Yılının İlk 6ay içinde üretilen modeli. Hava yastığı falan yok. İzmir'de sanayide bi abimizin yardımlarıyla aracı 140hp ye çıkarttık. Ekstralar olmadan önce yaptırılan testlerde 110hp gördük. Ruhsattada öyleydi zaten. Şuanda 140hp ruhsata işli durumda. 
Aracınız 11 yıllık. Fabrikadan cıktığı gibi 120 ps cıkmasını beklememişsinizdir umarım. 110 ps yine bile iyi cıkmış bunca yıla o kadar kayıp bence cok normal. Ayrıca aracınız fabrika cıkışı 110 ps olsa bunca yıl ve km den sonra 110 ps cıkmaz, cıksa bu cok anormal bir durum oluştururdu zaten. En iyi ihtimal 108 107 ps gibi cıkar oda motoru yeni rekteve ettirdiyseniz.Ruhsat olayına hiç girmeyelim cünkü ruhsatı yazanda bir insan ve coğu ruhsatta hatalar oluyor aynı arabaya farklı farklı bilgiler giriliyor. Örneğin benim ruhsata araç 4 kişilik yazmışlar muayeneden gecemedim bir sürü sorun cıkardılar. Ruhsatı dolduran memurun hatasını mecburen yine ben cektim. Ruhsatın  0 sayfasını değiştirdiler 5 kişilik yazdılar ve yanlış olmasın 54 lira gibi bir para ödedim gecen sene.  Ayrıca araca modifiye yapıp ps yükseltip bunuda ruhsata işleten ilk sizde görüyorum. Bunu hangi yasal belgeye dayandırarak işlediler onuda anlayamadım. Yarın aracı sattığınızda alan kişi bu modifikasyonları söktüğünde tekrarmı ruhsat değiştirecek yani. Aracına her egzos düz boru filtre vs vs yapıp 1 kaç beygir artışını ruhsata işletse devlet bu işten iyi vergi alır. Yanlış anlamayında siz niye böyle bir ihtiyaç duydunuz yada hangi dyno testini resmi belge sayıp bu ps yi ruhsata işlediler söylermisiniz.

aynen sanayide arkadaşlarım geçen seneydi sanırım 2,0 tipoyu yükleyip 500hp ye kadar çıkardılar ruhsata filanda işletmediler çok gereksiz bi hareket hani 20-30 hp için ne gerek var diyorum 500 hp yaptılar onu işletmediler :) para senin zevk senin ama hangi mühendisten nasıl bir resmi proje aldınızda ruhsata işlettiniz ve ne gibi işlemler yapıldı bende merak ettim.bilgilendirirseniz sevinirim.