Arkadaş 1.4 İS'yi çevirdi yeni. Radar Şeref ustada.
3500 liraya yaptırdı sanırım, ciddi isen tüm ayrıntıları verir arkadaş.
Videolarda çok VTI seyrettim, 5500 devirden sonra zart diye uçuyo araba, ama çoğu yapılı arabalar, orjinal VTI piyasada yok gibi bişey. O yüzden net bir kıyaslama yapamayacam.
Arkadaşın 1.4, 200 bin km'de, tüplü ve mecburi SOHC olmasına rağmen çok çok ciddi fark etti. Yıllarca bindiğim, yakinen tanıdığım bi arabadır kendisi, ve hep köklerdi gazı arkadaş, şu an bambaşka bir hal içerisinde.
Değer mi dersen, bilmem. Orjinal gibi olmuyor hiçbir şey.
Defalarca subap ayarına gitti yeni kapak olduğu için, binlerce kilometre arabayı kasmamakla uğraştı, 1'den 2'ye vites geçişinde bir problem yaşıyor, komple şanzımanın inmesi gerekiyormuş, motor tekrar takılırken bişeyi mi sıkıştırmış n'olmuş hatırlamıyorum şimdi.
Şeref usta piyasada lider bi adam, daha garajına girerken arabanın sesinden kokusundan problemlerin yarısını anlayan biri, o yüzden ne sorun çıksa çözer.
Ama biraz uğraştıran bir iş.