işin kötü tarafı ismimiz arabayla birlikte anılıyor, yani yigit namı ile anılır yani hondacı olmuşuz artık dönüşü zor bunun, fakat şöyle bir durum var diğer markalara ufak ufak yolda yol veriyoruz artık, bunu japon yöneticiye de söyledim, benim arabayı inceledi biraz, tarzımızı anladığını biliyorum fakat acil çözüm bulmalılar, ne olabilir, küçük barlı orjinal uyumlu bir turbo yada çok kolay montajlı SC olabilir, yani 125 de kalmak bu saatten sonra işimiz zor olacağı anlamına gelir, motorlarımız da filtreden başka bişey yapamıyoruz yani modlamaya elverişli değil valla endişe ile bekliyorum, eğer tanıdığım ve daha önceden yolda sapladığım birileri, piyasada çokça olan 140-160-180hp lik bir makine ile beni geçerse honda ile ilişkim biter. şehir içinde makas falan direksiyon ile ezilmiyoruz fakat otoyolda iş değişiyor, canı çıkıyor arabanın 200ün üzerine çıkınca bitiyor araç.