iesss geçerrrr....
konu da yakında kilit yer...
bir kaçımız ban lanır....
en iyisi uzatmamak...
har ikisi de aynı fabrikanın değişik zamanlarda çıkardığı geliştirdiği çeşitli ülkelerde farklı versiyonlarda yüz binlerce sattığı araçlar...
biri nin diğerine üstünlüğü artısı eksisi hep vardır olacaktır....
o yüzden ies i ES7 den, ES7 yi ies den üstün yapan, altta bırakan yönleri var...
Bazen ben de düşünüyorum . . .
2006 model ES7 alsam...
açılır cam tavanı olacak, 4 SRS (benimkinden 2 fazla) 4 Disk fren, otomatik klima, far yükseklik ayarı, orjinalden sis farı, uzun kısa farlar farklı yuvalarda olacak (ies de H4 çift devre tek ampul), süspansiyonu biraz daha esnek olacak, içeri daha az yol sesi alacak, motor sesi ni duymayacağım bile hatta otomatik şanzımanın vites geçişlerini king down ları bile pek pek hissetmeyceğim, ies e göre her 100 km 1 - 2 litre daha az yakacak....
Ama ne zaman laci bir ies görsem dönüp dönüp bakacağım, içim burkulacak, arkasından bastıracağım geçemeyeceğim, gidip ies emmesi mi taksam, iridyum bujiye mi dönsem, ekzostu mu değiştirsem, kat ımı iptal etsem, virajlarda çok yatıoor spor yay ince yanak lastik mi yapsam diye düşüneceğim, benden önceki sahibi temiz kullanmış olsa bile solan ve yıpranan kirlenen döşemeleri deri mi yaptırsam diye düşüneceğim,
vs.
vs.
En önemli ayrıntı söz konusu ES7 yi almak için gereken 5 - 6 bin lirayı emeklilik fonundan mı çeksem, kredi mi kullansam, elden borç mu alsam, altın çeyrek döviz işine mi girsem diye DÜŞÜNECEM...
yok arkadaş.... walla hiç bir şey düşünmeden ies e devam . . . .