Gönderen Konu: 1.6 ies & kia cerato 1.6 crdi  (Okunma sayısı 11800 defa)

onur1980

  • onur1980
  • İleti: 1273
1.6 ies & kia cerato 1.6 crdi
« : Eylül 26, 2011, 11:47:51 ÖS »
arkadaşlar gecen gece kuzenimle sahilde turluyorduk. peşimize cerato takıldı dizel. yol virajlı oldugu için fazla basmak istemedim ama düzlüklerde bastıgımdada ara pek acılmıyordu. aklıma takıldı deneyenınınz oldumu hiç kiayla.



onur1980

  • onur1980
  • İleti: 1273
Ynt: 1.6 ies & kia cerato 1.6 crdi
« Yanıtla #1 : Eylül 27, 2011, 12:27:50 ÖS »
sanırım deneyen olmamış

gokan

  • İleti: 26
Ynt: 1.6 ies & kia cerato 1.6 crdi
« Yanıtla #2 : Eylül 27, 2011, 10:22:50 ÖS »
Bende merak ediyorum bu karşılaştırmayı..

kartal54

  • İleti: 434
Ynt: 1.6 ies & kia cerato 1.6 crdi
« Yanıtla #3 : Eylül 27, 2011, 10:55:12 ÖS »
Valla denememek lazım diye düşünüyorum...
115bg 200ün üzerinde tork
Bu veriler can yakabilir...
Bir de 128bg lik dizel motorları var kianın onlardan biri mi acaba ama siteye baktığınızda cerato nun dizeli gözükmüyor. Ceed in var dizeli...
biri 115bg diğeri de 128...
ikisi de can yakar diye düşünüyorum...

onur1980

  • onur1980
  • İleti: 1273
Ynt: 1.6 ies & kia cerato 1.6 crdi
« Yanıtla #4 : Eylül 27, 2011, 11:26:47 ÖS »
baya şaşırttı beni performansı

rebeloghy

  • Ziyaretçi
Ynt: 1.6 ies & kia cerato 1.6 crdi
« Yanıtla #5 : Eylül 27, 2011, 11:30:56 ÖS »
cerato yu bilmiyorum ama 115lik cee'd ile denedik , bende vtec2 var.. kalktısta hic ama hic bir sansı yok cee'd in.. el sallıyor cok güzel roll de de tamam fsi golf vs kadar etkisiz değil ancak fark yine yürüdkce bi boydan tıra dogru gidiyor..

bu dizeller ancak seyir halinde basmadıgınız bi anınızda sıkıstırabiliyorlar sizi.. dizel eralarla falan basıma gelio gecen gece daha arkadasa gidiyorum sisler falan acık bembeyaz vtec2 görünce dur bi sıkıstıriim dedi heralde arkadas bastı bastı geldi arkamdan , yaklasana kadar 70le falan 4. vites gidiyorum biraz daha yavasladım hızı kesildi sonra ben 2ledim kökledim 3 dedim 100 110 4 e atıcaktım baktım tırlar halay cekiyor arada attım bosa.. ilerde lambada duruyorum ipoddan sarkı ararken bi baktım yanımda ben dönmek icin beklerken gecti o gece gece sevaba girdik sevindi gecerken:D

hondacı dizeli görr görmez vitesi düsürür devrini yüksek tutarsa basa cıkma sansları yok bu dizellerin..

onur1980

  • onur1980
  • İleti: 1273
Ynt: 1.6 ies & kia cerato 1.6 crdi
« Yanıtla #6 : Eylül 27, 2011, 11:56:55 ÖS »
benimde hızım 90-95 civarıydı  bikaçkere denedim o hızda gecıyor . 3 ten ıkıye alsam 105 gibi kesiciye giriyor mecbur 3 te devam ettim arabanın devri yukselene kadar baya sıkıstırdı ama gecermıydı gecemezmıydı tereddutte kaldım. nette videyolarına baktım 200 e kadar cok rahat cıkıyor

galantus

  • İleti: 822
Ynt: 1.6 ies & kia cerato 1.6 crdi
« Yanıtla #7 : Eylül 28, 2011, 09:08:53 ÖÖ »
arkadaşlar dizeller konusunda düşük viteslerde yanılıyorsunuz. Dizelin nefesi 160 170 km hızlara kadar inanılmaz iyi ve güçlüdür. Bunuda onlara yüksek torkları sağlar. Ama en kralı 180 den sonra hondaya dayanamaz. Fakat bu hızlara kadar bizi cok yorarlar haberiniz olsun. En kücük bir hatayı affetmez aslada kücümsemeye gelmez sonra canınız yanar benden söylemesi:)

aliylmz

  • İleti: 543
    • http://www.facebook.com//bestelenmis.satirlar
Ynt: 1.6 ies & kia cerato 1.6 crdi
« Yanıtla #8 : Eylül 28, 2011, 09:12:00 ÖÖ »
abi bu cerato, linea falan beygirleri yüksek zorlayabilir..
rio bile kalkışta enteresan ara hızlanmalar falan...
herşey şoförde biter.

bhdrknk

  • İleti: 273
Ynt: 1.6 ies & kia cerato 1.6 crdi
« Yanıtla #9 : Eylül 28, 2011, 09:44:05 ÖÖ »
Merhaba,

Geçtiğimiz günlerde kia cerato 1.6 crdi kullanan bitiyle konuştum, aracın hızlanmasından ve gidişinde pek mmnun olmadığından bahsetti. Benim araca davet ettim ve s konumunda hızlandık. Sanırım aramıza bir hondacı daha katılacak  :dil

ilkercom

  • Hasan İlker Çom
  • İleti: 1441
Ynt: 1.6 ies & kia cerato 1.6 crdi
« Yanıtla #10 : Eylül 28, 2011, 10:26:17 ÖÖ »
Eğer sıfırdan kalkarsanız ies ile bir çok aracı ayıklarsınız. Ancak ara hızlanmada ies olsun bir çok honda olsun turbo dizelleri hafife almaya gelmez. Eğer 4000 devrin altında yakalanırsanız çok sağlam fark yersiniz.
Bende ies varken bir defa accent era denk gelmişti 200 km süratle gidiyorduk adamı geçemedim :S
Bazı arkadaşların kia ile 240 yaptığını duydum. Doğru yanlış bilemiyorum.

Bir de bu araçların amortisörleri aşırı sert virajlarda fena değiller.
Ben izmir manisa arası bir tanesini zorlamıştım adam düzlükte virajda kaptıra kaptıra gidiyodu.
1,8 hb ile düzlükte fazla fark açamadım ama virajlarda ağlatıyordum :D

Uzun lafın kısası artık hiç bir aracı hafife almayın adam devirsiz yakalarsa 1,3 palio ile şaka yapabilir :D

TURQAZ

  • İleti: 733
Ynt: 1.6 ies & kia cerato 1.6 crdi
« Yanıtla #11 : Eylül 28, 2011, 10:42:48 ÖÖ »
Eğer sıfırdan kalkarsanız ies ile bir çok aracı ayıklarsınız. Ancak ara hızlanmada ies olsun bir çok honda olsun turbo dizelleri hafife almaya gelmez. Eğer 4000 devrin altında yakalanırsanız çok sağlam fark yersiniz.
Bende ies varken bir defa accent era denk gelmişti 200 km süratle gidiyorduk adamı geçemedim :S
Bazı arkadaşların kia ile 240 yaptığını duydum. Doğru yanlış bilemiyorum.

Bir de bu araçların amortisörleri aşırı sert virajlarda fena değiller.
Ben izmir manisa arası bir tanesini zorlamıştım adam düzlükte virajda kaptıra kaptıra gidiyodu.
1,8 hb ile düzlükte fazla fark açamadım ama virajlarda ağlatıyordum :D

Uzun lafın kısası artık hiç bir aracı hafife almayın adam devirsiz yakalarsa 1,3 palio ile şaka yapabilir :D


+1500

BGR19

  • İleti: 1272
Ynt: 1.6 ies & kia cerato 1.6 crdi
« Yanıtla #12 : Eylül 28, 2011, 03:47:56 ÖS »
Turbo cikti mertlik bozuldu arkadass :) gerci turbo bulunali yuz yil olmustur

ilkercom

  • Hasan İlker Çom
  • İleti: 1441
Ynt: 1.6 ies & kia cerato 1.6 crdi
« Yanıtla #13 : Eylül 28, 2011, 05:57:09 ÖS »
bizim haram beygirle işimiz olmaz alın teri atmosferik motor :D

logıcthıs

  • İleti: 761
Ynt: 1.6 ies & kia cerato 1.6 crdi
« Yanıtla #14 : Eylül 28, 2011, 06:12:43 ÖS »
Ümraniye'den Kurtköy'e Kadar Otobanda Kapıştığım TDCI Mondeonun Arkasından 220 Km Hızla Sellektör Yapınca Mecburen Kenara Çekmesi Birde Mondeocunun Yanından geçerken Şöförünün Acizane Bakışları Turbo Dizeli Bana Çok Net Açıkladı  Beyler :)

drmoz

  • İleti: 727
Ynt: 1.6 ies & kia cerato 1.6 crdi
« Yanıtla #15 : Eylül 28, 2011, 10:54:16 ÖS »
ies havada karada geçerrrr :D

TURQAZ

  • İleti: 733
Ynt: 1.6 ies & kia cerato 1.6 crdi
« Yanıtla #16 : Eylül 29, 2011, 07:22:29 ÖÖ »
Ümraniye'den Kurtköy'e Kadar Otobanda Kapıştığım TDCI Mondeonun Arkasından 220 Km Hızla Sellektör Yapınca Mecburen Kenara Çekmesi Birde Mondeocunun Yanından geçerken Şöförünün Acizane Bakışları Turbo Dizeli Bana Çok Net Açıkladı  Beyler :)

o zaman ies arabalarımızı neden zamanında escort araçları olarak kullanmadılar ki ? bilmiyorlar işte ,bilseler..neymiş efendim mondeoymuş bilmem neymiş yapın iesten escord araç dayasın kadranı 220'ye ........

en mantıklı açıklamayı objektif olarak İlker arkadaşımız yaptı yine +1500




ı love ies. aşk iki kişiliktir.

kayaci26

  • İleti: 1441
Ynt: 1.6 ies & kia cerato 1.6 crdi
« Yanıtla #17 : Eylül 29, 2011, 07:51:28 ÖÖ »
ies in hangi viteste olduğu değil hangi devirde olduğu çok önemlidir...

4000 - 4500 devirin üstünde önünden yürüyecek araç sayısı oldukça az . . .

o yüzden ies her türlü geçer diyoruz... başka da bir şey demiyoruz...

onur1980

  • onur1980
  • İleti: 1273
Ynt: 1.6 ies & kia cerato 1.6 crdi
« Yanıtla #18 : Eylül 29, 2011, 03:11:10 ÖS »
ies in hangi viteste olduğu değil hangi devirde olduğu çok önemlidir...

4000 - 4500 devirin üstünde önünden yürüyecek araç sayısı oldukça az . . .

o yüzden ies her türlü geçer diyoruz... başka da bir şey demiyoruz...
önünde yürüyecek 1.6 arac oldukça azdır desek

kayaci26

  • İleti: 1441
Ynt: 1.6 ies & kia cerato 1.6 crdi
« Yanıtla #19 : Eylül 29, 2011, 03:33:47 ÖS »
neden olmasın Onur um...

ies ööle bir şey . . .

orjinal jant lastiği ile benzin tüketimine müsait bir ies gider kardeşim...

logıcthıs

  • İleti: 761
Ynt: 1.6 ies & kia cerato 1.6 crdi
« Yanıtla #20 : Eylül 29, 2011, 05:56:03 ÖS »
Ümraniye'den Kurtköy'e Kadar Otobanda Kapıştığım TDCI Mondeonun Arkasından 220 Km Hızla Sellektör Yapınca Mecburen Kenara Çekmesi Birde Mondeocunun Yanından geçerken Şöförünün Acizane Bakışları Turbo Dizeli Bana Çok Net Açıkladı  Beyler :)

o zaman ies arabalarımızı neden zamanında escort araçları olarak kullanmadılar ki ? bilmiyorlar işte ,bilseler..neymiş efendim mondeoymuş bilmem neymiş yapın iesten escord araç dayasın kadranı 220'ye ........

en mantıklı açıklamayı objektif olarak İlker arkadaşımız yaptı yine +1500




ı love ies. aşk iki kişiliktir.

inanırmısın bu mondeoda escort arabasıydı modelide 2009 veya 2010 du

ilkercom

  • Hasan İlker Çom
  • İleti: 1441
Ynt: 1.6 ies & kia cerato 1.6 crdi
« Yanıtla #21 : Eylül 29, 2011, 06:19:18 ÖS »
Ben civic ieslere çok inanırım güvenirim.
Ancak 200 km/h üzerinde 2,0 motorlu araçlara karşı fazla şansının olmadığı kanaatindeyim. Belki benim kullandığım aracın topspeed olarak bir sorunu vardı veya bazı arkadaşların km saati aşırı sapma yapıyordu. Veya çok uzun düzlükler rampa aşağılar denk gelmedi. 210 kmh gps hızı üzerine çıkamadım. 190 200 km hızlarda çok passat a6 vs ayıkladım ama hep aracımın ekstra özellikleri sayesindeydi. Ne bileyim bir koni amortisör olsun ayarlı helezon olsun yumuşak hamur lastikler vs bana virajlarda avantaj sağladı.

E hadi diğer arkadaşların aracı benden iyidir diyelim ( ki aslında THT dynoday de en güçlü ies benimkiydi 138 hp ) yinede aklım ermiyor.

logıcthıs

  • İleti: 761
Ynt: 1.6 ies & kia cerato 1.6 crdi
« Yanıtla #22 : Eylül 29, 2011, 07:19:52 ÖS »
demekki senin iesin son hız konusunda bariz bir sıkıntısı varmış.Kullandığın jant lastik ebadın neydi merak ettim, nasıl 138 hp bir ies 210 u geçemez benim aracımda motora ilave olarak hava filtresi bile yok (artı güç kattığınada inanmıyorum) ama 210 km gps hızını 4. viteste görüyorum ne hikmetse benimde buna aklım ermedi...

sakleylek

  • İleti: 172
Ynt: 1.6 ies & kia cerato 1.6 crdi
« Yanıtla #23 : Eylül 29, 2011, 07:44:00 ÖS »
Benim test sürüşü deneyimim oldu. Araç kia ceed otomatikti 4500 km de araç beni koltuğa yapıştırdı. Aracın 240 nm torku aracı olayı bitiriyor... Turbo common rail dizeli doğru kullanırsan geçilmeyecek aynı motor hacimli benzinli atmosferik araba yoktur...

ilkercom

  • Hasan İlker Çom
  • İleti: 1441
Ynt: 1.6 ies & kia cerato 1.6 crdi
« Yanıtla #24 : Eylül 29, 2011, 09:40:37 ÖS »
195/55/15 lastik ebadı vardı ki orjinal ebadla arasında çok az bir fark var. 138 hp bir aracın 210 u geçmemesi normal. Belki diğer arkadaşların yaptığı gibi uçurum eğiminde rampa olsa giderdi daha.
Adamlar typeR ile 240 ı zor geçiyorlar siz 120 hp stock araba ile 220km den kolayca bahsediyorsunuz.
Ben bizzat 206 Gti ile sıfırdan kalkıp harcadığım oldu. Yalovada ışıklarda. aracım öyle pert de değildi.