Gönderen Konu: 106 GTİ- TYPER  (Okunma sayısı 28357 defa)

can_90

  • İleti: 92
106 GTİ- TYPER
« : Mayıs 16, 2008, 08:12:46 ÖS »
ya arkadaşlar benim merak ettiğim bir konu var bazı forumlarda 106 GTi atmosferik olarak yüklendiği zaman stock typer ı yer diolar bnde diyorum istedin kadar atmosferik yüklen geçemez diyorum typer ı bunu sormak istedim



merburvehan

  • İleti: 2170
Ynt: 106 GTİ- TYPER
« Yanıtla #1 : Mayıs 16, 2008, 08:16:58 ÖS »
Geçiyo arkadaşım geçiyo ben gördüm ama citroen saxo vts gördüm hondatalı typeR ı geçiyodu...

can_90

  • İleti: 92
Ynt: 106 GTİ- TYPER
« Yanıtla #2 : Mayıs 16, 2008, 08:19:03 ÖS »
ha vts ha gti ikiside nerdeyse aynı araç

merburvehan

  • İleti: 2170
Ynt: 106 GTİ- TYPER
« Yanıtla #3 : Mayıs 16, 2008, 08:24:46 ÖS »
Evet aynı sayılır ikiside araç anadolu yakasında saks mavisi bir araç...

can34

  • İleti: 2468
Ynt: 106 GTİ- TYPER
« Yanıtla #4 : Mayıs 16, 2008, 09:20:59 ÖS »
can geçiyorr kardeşim hafifliğinden dolayı geçiyor ;) 170 160 hp bi gti standart typer ı yiyor dragta ;)

infaztim

  • İleti: 3903
Ynt: 106 GTİ- TYPER
« Yanıtla #5 : Mayıs 17, 2008, 10:52:30 ÖS »
gırtlak atmosferik bir gti stock typerı yiyor
gırtlak atmosferik bir gti headers düz boru egsoz ve caili typera geçiliyor

ha şuda var 106 yı gırtlak yaparsın gırtlağa kadar sıkıntı yaşarsın hafta sonu gazlarsın hafta içi yatarsın ;)

can_90

  • İleti: 92
Ynt: 106 GTİ- TYPER
« Yanıtla #6 : Mayıs 18, 2008, 03:31:50 ÖS »
sorun yaşamak kötü tabide geçse bile 106 gti  stock typerın bile efsane bi araç olduğunu değiştiremez

vti18

  • İleti: 639
Ynt: 106 GTİ- TYPER
« Yanıtla #7 : Mayıs 18, 2008, 09:02:28 ÖS »
stock typerı geçer yüklü gti ama 180 e kadar falan anca geçer rollingde sonra typer yine alır... zaten typerla da 180 e kadar rolling yapılmaz bence o hızda daha 4. vites yeni bitmiş oluyor :)

fikito

  • İleti: 2739
Ynt: 106 GTİ- TYPER
« Yanıtla #8 : Mayıs 18, 2008, 09:19:42 ÖS »
abi ama şuda var gti yın virajı müthiş :) typerın 3 tekere kaldıgı virajda gti yanlıyo :D

infaztim

  • İleti: 3903
Ynt: 106 GTİ- TYPER
« Yanıtla #9 : Mayıs 18, 2008, 09:47:06 ÖS »
106 gti ler eğerki diri ise virajda typerı değil imprezayı bile ayırır çok çok ciddi viraj kabiliyeti olan bir araç

fikito

  • İleti: 2739
Ynt: 106 GTİ- TYPER
« Yanıtla #10 : Mayıs 18, 2008, 09:48:40 ÖS »
f50 den daha iyi viraja girdigini sen sölemiştin galiba serkan abi de mi?

infaztim

  • İleti: 3903
Ynt: 106 GTİ- TYPER
« Yanıtla #11 : Mayıs 18, 2008, 09:50:37 ÖS »
yok f50 değil f550 veya f355 ile finale kalmıştı ve komik bi farkla 2. olmuştu arada çok az fark vardı

fikito

  • İleti: 2739
Ynt: 106 GTİ- TYPER
« Yanıtla #12 : Mayıs 18, 2008, 09:52:36 ÖS »
ewt abi öle bişey demiştin müthiş bir virajı var yaa tipinden tahmin edilmicek kadar :D

infaztim

  • İleti: 3903
Ynt: 106 GTİ- TYPER
« Yanıtla #13 : Mayıs 18, 2008, 09:54:57 ÖS »
1997'de Avrupa'da yapilan bir testte, en hizli viraja giren seri uretim otomobil secilmisti. Standart 106 GTI, test yapilan virajda 171 km/s'lik hiziyla Catherham Super Seven, Lotus Elise, BMW M3, Ferrari 456 GT gibi muthis otomobilleri ciddi hiz farklariyla geride birakmisti. Ingiltere'de olay olan bu test, 1997'nin ikinci yarisinda tekrarlandi ve 106 GTI, tahtini Ferrari 355 Berlinetta'ya kaptirdi Bu ilginc test deneyimlerinden sonra 106 pek cok teste tabi tutuldu, ornegin 520 beygir gucundeki Lamborghini Diablo ile yaptigi pist yarisini onde bitirerek hicbir kompakt otomobilin yapamadigini yapti...


buyrun ;)

Cumhur

  • İleti: 987
Ynt: 106 GTİ- TYPER
« Yanıtla #14 : Mayıs 18, 2008, 10:00:01 ÖS »
vay 106 vay otoban faresi seni görüntüsü ve perfonsı dolu olan bi araç ya bu :D

tuner zafer

  • Ziyaretçi
Ynt: 106 GTİ- TYPER
« Yanıtla #15 : Mayıs 18, 2008, 10:03:26 ÖS »

1997'de Avrupa'da yapilan bir testte, en hizli viraja giren seri uretim otomobil secilmisti. Standart 106 GTI, test yapilan virajda 171 km/s'lik hiziyla Catherham Super Seven, Lotus Elise, BMW M3, Ferrari 456 GT gibi muthis otomobilleri ciddi hiz farklariyla geride birakmisti. Ingiltere'de olay olan bu test, 1997'nin ikinci yarisinda tekrarlandi ve 106 GTI, tahtini Ferrari 355 Berlinetta'ya kaptirdi Bu ilginc test deneyimlerinden sonra 106 pek cok teste tabi tutuldu, ornegin 520 beygir gucundeki Lamborghini Diablo ile yaptigi pist yarisini onde bitirerek hicbir kompakt otomobilin yapamadigini yapti...
buyrun ;)

abim bana yarın senle bi 106 gtı bakalım :)

fikito

  • İleti: 2739
Ynt: 106 GTİ- TYPER
« Yanıtla #16 : Mayıs 18, 2008, 10:12:57 ÖS »
harbi yaa bende arabayı satıp 106 gti alcam :D :D

Cumhur

  • İleti: 987
Ynt: 106 GTİ- TYPER
« Yanıtla #17 : Mayıs 18, 2008, 10:28:18 ÖS »
bnm tercihim m3 den yana ama baksanıza 106 virajı iyimiş m3 lede drift yaparak gireris nede olsa arkadan çeker :D

karasovalye

  • İleti: 476
Ynt: 106 GTİ- TYPER
« Yanıtla #18 : Mayıs 19, 2008, 07:58:46 ÖÖ »
birde geçenler, geçilenler deneyenler yazsın bakalım sonuçlar ne acaba,

can34

  • İleti: 2468
Ynt: 106 GTİ- TYPER
« Yanıtla #19 : Mayıs 19, 2008, 10:49:27 ÖÖ »
bu typer filan nasıl efsaneyse 106 gti ve 306 gti da efsane..iki aracıda çok severim ..ama 206 gti yalan tutmadı diğerleri gibi :) amcamda vardı 106 gti çok seri değişik bi araçtı diyor . bu arada serkan abi verdiğin bilgiler çok çok bilgilendirici.çok beğendim paylaşımını teşekkürler ;)
« Son Düzenleme: Mayıs 19, 2008, 10:50:14 ÖÖ Gönderen: can34 »

infaztim

  • İleti: 3903
Ynt: 106 GTİ- TYPER
« Yanıtla #20 : Mayıs 19, 2008, 12:16:17 ÖS »
106 gti peconun gerçek efsanesidir fabrika verisi 8.5 sn dir fakat bir çok testte gps ile 7.7 sn çıkmıştır ;)

can34

  • İleti: 2468
Ynt: 106 GTİ- TYPER
« Yanıtla #21 : Mayıs 19, 2008, 01:30:47 ÖS »

106 gti peconun gerçek efsanesidir fabrika verisi 8.5 sn dir fakat bir çok testte gps ile 7.7 sn çıkmıştır ;)
aracı boşuna VTİ ile kıyaslamıyorlar demek gerçi 100 den sonra 106 GTİ yalan olur orası belli :)
« Son Düzenleme: Mayıs 19, 2008, 01:32:27 ÖS Gönderen: can34 »

can_90

  • İleti: 92
Ynt: 106 GTİ- TYPER
« Yanıtla #22 : Mayıs 19, 2008, 07:30:02 ÖS »

1997'de Avrupa'da yapilan bir testte, en hizli viraja giren seri uretim otomobil secilmisti. Standart 106 GTI, test yapilan virajda 171 km/s'lik hiziyla Catherham Super Seven, Lotus Elise, BMW M3, Ferrari 456 GT gibi muthis otomobilleri ciddi hiz farklariyla geride birakmisti. Ingiltere'de olay olan bu test, 1997'nin ikinci yarisinda tekrarlandi ve 106 GTI, tahtini Ferrari 355 Berlinetta'ya kaptirdi Bu ilginc test deneyimlerinden sonra 106 pek cok teste tabi tutuldu, ornegin 520 beygir gucundeki Lamborghini Diablo ile yaptigi pist yarisini onde bitirerek hicbir kompakt otomobilin yapamadigini yapti...


buyrun ;)

hemen 14 milyar ayarlayıp 106 almak geldi içimden

antonow

  • İleti: 502
Ynt: 106 GTİ- TYPER
« Yanıtla #23 : Eylül 29, 2008, 12:55:05 ÖS »
106 gti lar pejonun efsane sayılcak arabalarından bırıdr
gercekten muthıs yol tutusu we ustun performansı ıle herkesın ılgı odagı olmustur zaten
fakat vti la karsılastırıldıgnda 3ten sora yalan olur

ENS

  • İleti: 342
Ynt: 106 GTİ- TYPER
« Yanıtla #24 : Ocak 08, 2009, 12:41:20 ÖÖ »

gırtlak atmosferik bir gti stock typerı yiyor
gırtlak atmosferik bir gti headers düz boru egsoz ve caili typera geçiliyor

ha şuda var 106 yı gırtlak yaparsın gırtlağa kadar sıkıntı yaşarsın hafta sonu gazlarsın hafta içi yatarsın ;)



bana bir tane atmosferik olarak gırtlak dolu bi 106 nın sorun cıkardıgını söylesene serkan kimmiş o sorun yasayan? turbo yada sc olmadıgı müddet istedigin kadar sık 106 y la 1 hafta boyunca sıka sıka dip gaz dolaş 1 sorun cıkarsın bende o 106 yı sana hediye edicem.