roll denilen olay ben yanlış biliyorsam düzeltin ama max 140-150 ye kadar yapılıyor, daha fazlası değil, 50-60 gibi başlanılır ve max 140-150 gibi biter, yani dizel bir accent karşısında vti yada type-r hariç civiğin hiç bir şansı olamaz bu aralıkta, 150 den sonra yaklaşmaya başlanılır dizele, son hızda da devir ve son dişli oranı konuşur, ama roll dan bahsedersek ( yani standart bir roll dan, 60-140 arası) atmosferik bir motorun 50-60 NM farkı kapatması mümkün görünmüyor bana, hele ki turbo dizellerle hiç kapışılmaz standary civicle, arkadaşlar civicler güzel ve seri araçlar, vtec 2 ler 0-100 hızlanmasında çok çok iyi araçlar, 10 saniyenin altında alıyorlar bu mesafeyi, ama roll farklıdır, civic asla ve asla roll aracı değildir, size roll le gelene sizde 0-100 le gidin, üstün olduğunuz konuyu öne çıkarın, benim aracımın standart hali 120 beygir, 207 NM tork (t-jet), beni daha ara hızlanmada zorlayan civic-corolla-focusa rastlamadım, hangi kasası olursa olsun, ama 0-100 hızlanmasında vtec 2 ye geçildiğim oldu, güzel hızlanıyor araç, güzel devir çeviriyor, bende gaza biraz çok dokunsam patiye düşüyorum, burda da torkun zararını görüyorum, mesela şu anda aracım 154 beygir ve 290 NM tork, ama 0-100 hızlanmam 10 saniyelerde , sebebi ne biliyormusunuz? ön tekerleri yerde tutamıyorum, en az 50 kere denedim illaki patinajda kalıyor, belki kış olduğundan falan ama, bu sebepten kalkış yapmıyorum , 9,4 saniyenin altına inemedim daha
kalkışta zararını gördüm modifiyenin,