Gönderen Konu: HR-V  (Okunma sayısı 4348 defa)

DaRkBluE-Since1982

  • Ziyaretçi
HR-V
« : Temmuz 03, 2006, 02:31:47 ÖS »
Arkadaşlar '98-'04 arası Honda HR-V ler hakkında bilginiz varmıdır ? tavsiye edermisiniz ? neyine dikkat edilmeli alınırken ? bilgi ve önerisi olan arkadaşların fikirlerini öğrenmek istiyorum...Şimdiden yardımcı olan arkadaşlarıma teşşekür ediyorum



goddess

  • Ziyaretçi
Ynt: HR-V
« Yanıtla #1 : Temmuz 03, 2006, 03:18:24 ÖS »
yakıt tüketimi inanilmaz yüksek..

jeep isteyen bayanlarin kocalarinin onlari kandirmak için kullandiklari arabadir kendisi benje imaj olarak.. :)

DaRkBluE-Since1982

  • Ziyaretçi
Ynt: HR-V
« Yanıtla #2 : Temmuz 03, 2006, 05:25:45 ÖS »
hadi yaa harbi o kadar yüksek mi tüketimi ???  :roll:

ALG

  • İleti: 6376
    • THT
Ynt: HR-V
« Yanıtla #3 : Temmuz 03, 2006, 06:07:55 ÖS »
bu sene son, üretimi bitti..aklında olsun

Type_R PoWeR

  • İleti: 543
Ynt: HR-V
« Yanıtla #4 : Temmuz 03, 2006, 11:00:26 ÖS »
1.6 8V lik bir motoru var sanırım otomatik sanzıman ve ağılrlığından dolayı çok yaktığı soylenıyor.

ALG

  • İleti: 6376
    • THT
Ynt: HR-V
« Yanıtla #5 : Temmuz 03, 2006, 11:05:12 ÖS »
yakıtı ciddi dez avantaj, bizde almayı düşündük bir ara ama vazcaydık hemen..

DaRkBluE-Since1982

  • Ziyaretçi
Ynt: HR-V
« Yanıtla #6 : Temmuz 04, 2006, 09:00:54 ÖÖ »
bu sene son, üretimi bitti..aklında olsun

Bunu sölemen iyi oldu ve tabi diger arkadaşlarımda teşşekür ederim ki zaten aracı değiştirmemeye karar verdik bi kaç sene daha takılcaz şimdikiyle ondan sonra zaten şu an kini satmam bi kenarda tutar bakar beslerim ben onu :D giydirirm biraz nasip olursa :) TEŞŞEKÜRLER

DzinaJ

  • Ziyaretçi
Ynt: HR-V
« Yanıtla #7 : Temmuz 04, 2006, 10:56:19 ÖÖ »
yaw bence çok gereksiz bi araç hondanın şimdiye kadar yaptığı en gereksiz hatta,buna jeep demem bile ben :Disterse havada takla atsın.otomobil motorunu geliştirip jeep die milleti kandırıor mercedes ve bmw gibi işte.

TEAMHONDATURKEY

  • Ziyaretçi
Ynt: HR-V
« Yanıtla #8 : Temmuz 04, 2006, 01:25:59 ÖS »
yaw bence çok gereksiz bi araç hondanın şimdiye kadar yaptığı en gereksiz hatta,buna jeep demem bile ben :Disterse havada takla atsın.otomobil motorunu geliştirip jeep die milleti kandırıor mercedes ve bmw gibi işte.
Arkadaşım inanılmaz yorumlarını hayranlıkla takip ediyorum haberin olsun...

VTEC-SEDAN

  • Ziyaretçi
Ynt: HR-V
« Yanıtla #9 : Temmuz 04, 2006, 08:21:43 ÖS »
CR-V bi nebze ama HRV Honda'dan beklenenin çok altında bir araç bence..

EMİR_VTI

  • Ziyaretçi
Ynt: HR-V
« Yanıtla #10 : Ağustos 01, 2006, 03:28:49 ÖÖ »
civice arazi amortisörü tak al bide şaft koy al sna hr-v  ;D

hllmrt

  • Ziyaretçi
Ynt: HR-V
« Yanıtla #11 : Mayıs 30, 2009, 10:04:30 ÖS »
HR-V nin kullanımı oldukça keyifli ..Bu araç arazi aracı değil..!  şehir içinde rahatlıkla kullanabileceğin ( Türkiye şartları göz önünde bulundurulduğunda tüm yollarımız da çukurlar , seyir halinde karşılaştığımız ufak tefek engeller vs. ) asfalt ta giderken buzda kayıyormuşcasına giden ileri sürüş tekniklerini bilen ve aracının ivmelenmesi ile doğru orantılı olarak gaza basmasını bilen kullanıcı tarafından ( hele bi de enjektör ve memeleri uyumlu ayarı iyi yapılmış LPG si varsa [gösterge panelinde yanan lamba normal] ) kullanılıyorsa şehir içinde tüm ihtiyaçlarınızı fazlasıyla karşılar diye düşünüyorum.. Jip değil bu arkadaşım diyen varsa piyasada bir sürü jip var zaten. her kes parasına göre alabileceğinden yelpaze oldukça geniş.. sen araba fiyatına jip alayım vergisi de uygun olsun 1.6 araba vergisinin üzerinde para vermek istemiyorum diceksin ama X5 , Q7 v.s performansını bekleyeceksin .. bu tamamen klasik Türk ailesi zihniyeti olur işte !! aile de baba '' az yaksın vergisi az olsun idamesi kolay olsun masraf çıkarmasın köye götürsün getirsin bizi'' ;   anne '' klimalı olsun , konforlu olsun; '' evin bıçkın delikanlısı :) '' piyasa araba olsun , karizma yapayım , bastım mı gitsin ... ''   ilerleyen Ülkem de bir gün hepimiz ihtiyaçlarımızı göz önünde bulundururak araba alabilecek ekonomik refaha kavuşmak dileğiyle :) tekerinize taş gelmesin değerli HONDA severler..

7641

  • İleti: 135
Ynt: HR-V
« Yanıtla #12 : Haziran 04, 2009, 05:20:20 ÖÖ »
HRV için çok güzel değerlendirmeler okumuştum. Ancak sınıfı itibari ile sizi yüksek sürüş imkanından dolayı rahat ettirir.
Alıntıdır...
Honda HR-V 1999 yılında üretimine başlanan bir mini SUV. Bu araç mini sınıfında, dışarıdan iri görünsede, orta sınıf bir sedandan çok küçük. Avrupada "Hybrid Recreation Vehicle" yani Melez  Eğlence Aracı, Japonya'da ise "High Rider Vehicle" yani Yüksek Sürücü Aracı olarak anılır. 1.6-litre SOHC ve 1.6-litre SOHC VTEC motorlar ile üretilmiştir. 3 ve 5 kapılı, 2 ve 4 çeker modelleri vardır. Genellikle CVT otomatik şanzımanlı olmakla birlikte düz vitesli modelleride vardır.

Arazi aracı değildir, 4 çeker eklenmiş ve yükseltilmiş bir mini olarak düşünebilirsiniz, ancak bu haliyle bile bir çok arazi aracında bulunmayan alt korumalara sahiptir. Sürekli 4 çeker sistemi yetersiz hissettirse bile, iyi lastiklerle fena işler yapmaz. Tecrübelerime göre çekiş sistemi çapraz çalışır, aracın kısa aks aralığı bir çok engeli kolayca aşmasını sağlar, ancak ön tarafta radyatörlerin aşağıya yakın olması korunmasını gerektirir, bu nedenle arazide geri giden bir HR-V görürseniz şaşmayın  Motorları güçsüz hissettirir, ekonomikte sayılamazlar, vergi avantajı yadsınamaz tabi ki. Kesinlikle çok sağlam hatta ohaaa dedirtecek kadar sağlam ve problemsiz bir araçtır. Yıllardır tüm Dünya'da ki HR-V forumlarını takip etmeye çalıştığımdan Dünyanın en zor şartlarda kullanılmış belkide 100 HR-V sinden birine sahip olduğum şeklinde iddalı bir iddayla bunu söyleyebilirim  160 bin km.de ki aracım bugüne dek bakım harici en ufak bir arıza çıkarmamıştır. Piyasada otomatik şanzımanları problemlidir yargısının kaynağı, otomatik şanzıman yağının ve şanzıman yağ filtresinin ölümsüz olduğunu düşünen gerek yetklili gerek yetkisiz servislerde çalışan sıradan bir balta derecesinde teknik bilgiye sahip ustalardır. Orjinal Honda CVT yağı ve yağ filtresi değişimleri zamanında yapılmış şanzımanları kırmak beceri ister  ( Ben kıramadım ne yaptıysam  )HR-V mini SUV sınıfında, en rahat, en problemsiz, en iyi yol tutan, en iyi frenlere sahip, kullanımı en kolay, hala en yakışıklı araçlardan biridir, ikinci elde fiyatları oldukça makuldür. Civic parasına doğa gezileri yapılabilecek ve vergisiyle, yakıtıyla , bakımıyla üzmeyecek bir seçenektir. Çoğu parçası Civic'le uyumlu olduğundan komik paralara satın alınabilinir buna rağmen (Civic kullananlar alınmasınlar) Civic gibi sıradan değildir. Kaporta parçaları pahalıdır, kaskosuz binilmez. Genellikle bayanlar tercih etsede, kullanımı çok keyifli, özellikle kar yağdığında yada bozuk bir yola girdiğinizde sıradan sedan kullanıcıları boğuşurken, lay lay lom modunda yanlarından geçip gidebilmenizi sağlayacak bir araçtır. LPG uygulamasıyla en ekonomik dizelleri kıskandıracak tüketim değerleri alınabilir. Motorlarının çok sağlam olduğunu söylemişmiydim?

Öle gereksiz üretim demekde olmuyor. <nohapy Şu http://www.gezenbilir.com/index.php?topic=13194.0 adresdeki fotograf veyorumlara bakın, bana hakvereceksiniz...

7641

  • İleti: 135
Ynt: HR-V
« Yanıtla #13 : Haziran 04, 2009, 05:27:48 ÖÖ »
Arkadaşlar bide şu benim profilde Honda Jazz yazıyor. Nerden biliyor diyecem bilemiyor. Benim fukara 2000 Civic 1.4 is nasıl düzeltirim bunu  <nohapy Şaka tabii anladık acemi demek istiyormuş?