Gönderen Konu: Honda müşteri şikayetlerini gerçekten dinliyor mu?  (Okunma sayısı 3285 defa)

levent1968

  • İleti: 1
Honda müşteri şikayetlerini gerçekten dinliyor mu?
« : Ağustos 06, 2010, 08:30:38 ÖÖ »
Tüm Honda kullanıcılarına merhaba,

2009 model ve sadece 21.000 km'de olan Civic Sedan otomobilimde yaşadığım sorunları paylaşacak ve bu sorunlarla ilgilenecek bir muhatap Honda Yetkilisi bulamadığım için size yazıyorum.

Aracım garanti kapsamında olmasına rağmen, kronik ve gittikçe çekilmez hale gelen ses yalıtım sorunlarını Antalya yetkili servisi EYSA tam 3 kez işlem yapmasına rağmen çözemedi. Honda genel merkezine durumu ilettiğimde ise EYSA'nın kendilerine 'araç normal' dediğini bu nedenle hiçbir sorumluluk üstlenmeyeceklerini söylediler. Bu durumda ortaya şu sorular ortaya çıkıyor;
1.- Araç 'normal' ise, neden bana tam 3 kez yalan söylerek sorun var ama biz çözdük denildi?
2.- Araçta bir sorun olduğu kabul edilerek 3 kez yalıtım yapılmasına rağmen neden Honda genel merkezine 'araçta ses yok' şeklinde rapor verildi?
3.- Yetkili servis ne derse desin, Honda genel merkezi neden aracımı başka bir yetkili servise yönlendirerek sorunu çözmeye yanaşmadı.?

Tüm bu sorularıma cevap verebilecek bir Honda yetkilisi var mı?
Saygılar 
Levent



mehmet.9001

  • İleti: 1
Ynt: Honda müşteri şikayetlerini gerçekten dinliyor mu?
« Yanıtla #1 : Mayıs 11, 2011, 01:36:05 ÖS »
2005 HONDA CİVİC 47 BİNDE VE DİREKSİYON KUTUSU DEĞİŞMEK ZORUNDA..BUNU HONDA GENEL MERKEZİ MÜŞTERİ HİZMETLERİ DAHİL  İKİ İLDEKİ YETKİLİ SERVİSLERLE PAYLAŞTIM...DEĞİŞTİRMEKTEN BAŞKA ÇARE OLMADIĞINI TESPİT ETTİM.İKİBUÇUK MİLYAR....HONDA ALMADAN BU YAZIYI OKUYAN ARKADAŞ OLURSA BU YAZININ ONA ÇOK FAYDASI OLACAK İKİBUÇUK MİLYAR KADAR...YAPTIĞIM TÜM ARAŞTIRMALAR GEREK SANAL GEREK SERVİSLER BULDUĞUM SONUÇ HONDALARIN DİREKSİYON KUTUSU ARIZASININ KRONİK OLDUĞU VE TEK ÇÖZÜM DEĞİŞTİRMEKTEN GEÇİYOR.BU  KRONİK RAHATSIZLIĞI MUTLAKA ARAŞTIRIN VE HONDA ALIRKEN BUNUDA GÖZ ÖNÜNDE BULUNDURUN.SAYGILAR

piscocuk

  • İleti: 3205
Ynt: Honda müşteri şikayetlerini gerçekten dinliyor mu?
« Yanıtla #2 : Mayıs 11, 2011, 01:38:43 ÖS »
aleykümselam arkadaşlar hoşgeldiniz

chevasil

  • İleti: 1453
Ynt: Honda müşteri şikayetlerini gerçekten dinliyor mu?
« Yanıtla #3 : Mayıs 11, 2011, 04:02:48 ÖS »

okn84

  • İleti: 8223
Ynt: Honda müşteri şikayetlerini gerçekten dinliyor mu?
« Yanıtla #4 : Mayıs 11, 2011, 04:19:12 ÖS »
aleykümselam arkadaşlar hoşgeldiniz
mantıklı

EpiLoG

  • İleti: 108
Ynt: Honda müşteri şikayetlerini gerçekten dinliyor mu?
« Yanıtla #5 : Mayıs 11, 2011, 05:29:24 ÖS »
bi kendinizi tanıdaydınız hiç olmazsa.!

luke skywalker

  • İleti: 520
Ynt: Honda müşteri şikayetlerini gerçekten dinliyor mu?
« Yanıtla #6 : Mayıs 11, 2011, 05:36:48 ÖS »
Hoşgeldiniz.İnşallah sorunlarınız çözülür.
Galiba yanlışlıkla 2 kez kayıt olmuşsunuz farklı isimlerle siteye.Levent ve Mehmet olarak galiba.

EpiLoG

  • İleti: 108
Ynt: Honda müşteri şikayetlerini gerçekten dinliyor mu?
« Yanıtla #7 : Mayıs 11, 2011, 05:39:35 ÖS »
1 sene geçmiş ilk konu acılalı diger arkadas da yeni uye olmuş direkt bu konuya yazmıs heralde mesajını.