Tüm Honda kullanıcılarına merhaba,
2009 model ve sadece 21.000 km'de olan Civic Sedan otomobilimde yaşadığım sorunları paylaşacak ve bu sorunlarla ilgilenecek bir muhatap Honda Yetkilisi bulamadığım için size yazıyorum.
Aracım garanti kapsamında olmasına rağmen, kronik ve gittikçe çekilmez hale gelen ses yalıtım sorunlarını Antalya yetkili servisi EYSA tam 3 kez işlem yapmasına rağmen çözemedi. Honda genel merkezine durumu ilettiğimde ise EYSA'nın kendilerine 'araç normal' dediğini bu nedenle hiçbir sorumluluk üstlenmeyeceklerini söylediler. Bu durumda ortaya şu sorular ortaya çıkıyor;
1.- Araç 'normal' ise, neden bana tam 3 kez yalan söylerek sorun var ama biz çözdük denildi?
2.- Araçta bir sorun olduğu kabul edilerek 3 kez yalıtım yapılmasına rağmen neden Honda genel merkezine 'araçta ses yok' şeklinde rapor verildi?
3.- Yetkili servis ne derse desin, Honda genel merkezi neden aracımı başka bir yetkili servise yönlendirerek sorunu çözmeye yanaşmadı.?
Tüm bu sorularıma cevap verebilecek bir Honda yetkilisi var mı?
Saygılar
Levent