Gönderen Konu: honda civiclere +8 hp  (Okunma sayısı 4137 defa)

smtkrgz

  • İleti: 403
honda civiclere +8 hp
« : Şubat 19, 2010, 01:17:54 ÖÖ »
bilen biri bana bu aletin çalışma sistemini ve gerçeklik payını anlatabilir mi ?
http://urun.gittigidiyor.com/HONDA-CIVIC-15-HP-PERFORMANS-CIP-GUC-KUTUSU-TUN_W0QQidZZ24138052



statik

  • İleti: 1121
Ynt: honda civiclere +8 hp
« Yanıtla #1 : Şubat 19, 2010, 01:24:18 ÖÖ »
Onu alır arabama takarım, eğer o hp yi alamazsam .................................................................................... fena yaparım.

smtkrgz

  • İleti: 403
Ynt: honda civiclere +8 hp
« Yanıtla #2 : Şubat 19, 2010, 01:28:34 ÖÖ »
banada çok saçma geldi 25 tl ye 8 hp kazandırıyomuş :D

valfozkan

  • İleti: 426
Ynt: honda civiclere +8 hp
« Yanıtla #3 : Şubat 19, 2010, 03:18:23 ÖÖ »
Bence de sanmam varsa alan yapam uygulayan ve kadar dogru ne kadar saglam görmek lazım sonuç bizim için büyük bir oran 8 bg ve 25 tl ye  yapan arkadaşlar paylaşsın saygılar

kacaman

  • İleti: 7156
Ynt: honda civiclere +8 hp
« Yanıtla #4 : Şubat 19, 2010, 05:52:24 ÖÖ »
ilginç
gerçek olması imkanlı mı acaba

TsReAnNeCrE

  • İleti: 1418
Ynt: honda civiclere +8 hp
« Yanıtla #5 : Şubat 19, 2010, 08:37:06 ÖÖ »
deneyen birileri çıkarsa paylassın gerçekten merak ettim
25 tl ye 8 bg :D çok ii 2 tane atsan 16 of be süper...

mar1lyn

  • İleti: 727
Ynt: honda civiclere +8 hp
« Yanıtla #6 : Şubat 19, 2010, 03:06:29 ÖS »
bu konu yıllardır konuşuluyor eski konulara bir bakın
topraklama kablosundan yanıltıcı çiplere kadar silinmediyse olması lazım

TsReAnNeCrE

  • İleti: 1418
Ynt: honda civiclere +8 hp
« Yanıtla #7 : Şubat 19, 2010, 03:08:41 ÖS »
bu konu yıllardır konuşuluyor eski konulara bir bakın
topraklama kablosundan yanıltıcı çiplere kadar silinmediyse olması lazım

eğer kısa yolunu bulursan paylaşırmısın kardeşim

34 FVC 96

  • İleti: 761
Ynt: honda civiclere +8 hp
« Yanıtla #8 : Şubat 19, 2010, 03:16:08 ÖS »
enteresan olan durum kim satıyor iş ve cep telefonu varmı göremedim... hiçbir tanıdığım uyguladığını duymadım... eğer adres ve telefon bilgilerini sağlıklı bir şekilde veriyorlarsa denenebilir... çünkü uyum sağlamazsa geri iade garantisi veriyor... ürünü her önüne gelene satmıyor mesela dizel araçlara uygun değil diyor dolandırıcı biri her araca uyar der pazar arabası dahil... tanıtım amaçlı kesintisiz video koysa uygulamayı gösterip marşa basıp bir gitse görsek 8hp rakam olarak az ama gözle bile görülür fark yaratır...

34 FVC 96

  • İleti: 761
Ynt: honda civiclere +8 hp
« Yanıtla #9 : Şubat 19, 2010, 03:21:58 ÖS »
deneyen birileri çıkarsa paylassın gerçekten merak ettim
25 tl ye 8 bg :D çok ii 2 tane atsan 16 of be süper...
:D 2 tanede arka koltuğa koy :) yolda tutamayız valahi seni...
yalan gibi geldi bana o kadar kolay değil sadece hava sensörü ile 8-10 beygir ciddi rakamlar öyle he deyince alamıyorsun... millet yazıyor K&N hava filtesi taktım 12hp aldım yalanını yiyim senin... %3 biliyorum hava filtresinin söyliyende benimle aynı arabaya biniyor 1.4 is 90hp nin %3ü 2,5-3 hp alırsın... :) ben inanmıyorum bu kadar kolay olacağına...

34 FVC 96

  • İleti: 761
Ynt: honda civiclere +8 hp
« Yanıtla #10 : Şubat 19, 2010, 03:22:28 ÖS »
hakikaten doğru çıkarsada bu kadar laftan sonra alıp takarsam kimseye söylemem herhalde :D

TsReAnNeCrE

  • İleti: 1418
Ynt: honda civiclere +8 hp
« Yanıtla #11 : Şubat 19, 2010, 03:26:14 ÖS »
sen niyetlisin birader alda bize pm den sonuç at söz turbo var   onda diycem ;)

34 FVC 96

  • İleti: 761
Ynt: honda civiclere +8 hp
« Yanıtla #12 : Şubat 19, 2010, 04:13:07 ÖS »
sen niyetlisin birader alda bize pm den sonuç at söz turbo var   onda diycem ;)
yok hacı ben denemem :D
bide şurası saçmabenim hondam 90hp seninki 110hp dir arkadaşım vti 160 hp hepsinde aynı sonuç saçma benim aracıma 8 veren vti 16vermesi kazım vti 8 veriyorsa benim arabaya 25lira zarar verecek demektir :D

can34

  • İleti: 2468
Ynt: honda civiclere +8 hp
« Yanıtla #13 : Şubat 19, 2010, 06:40:36 ÖS »
yalan,dolan,imkansız.. geçiniz arkadaşlar böyle şeyleri.

mar1lyn

  • İleti: 727
Ynt: honda civiclere +8 hp
« Yanıtla #14 : Şubat 19, 2010, 07:53:57 ÖS »
arkadaşlar kısa yol gerek yok
hiç bir ekleme yapmadan intake egzoz sistemi vs hiçbişeye dokunmadan sadece elektronik olarak 8 hp alınıyorsa bir civicden
yazılım yaptıranlar yada safc vafc kullananlar p28 s300 aem alanlar bunları soluorm çunku stok motorlara alanlar war
eğer 25 tlye bu iş oluosa ki dier saydıklarım 8 hp bile vermiyor stok motorda :)
cumlemin sonunu getirmiyorum anlıyan anlar
bu forumdanda kullanan birisi çıkacaını sanmıyorum
eğer aldım taktım 8 hp verdi diyen olrsada bitanede ben kendime takıcam :) broş olarak onla gezicem

smtkrgz

  • İleti: 403
Ynt: honda civiclere +8 hp
« Yanıtla #15 : Şubat 20, 2010, 01:47:46 ÖÖ »
alıp arabasına takıp deneyecek cesaretli hondacı aranıyor :D

FZG

  • Ziyaretçi
Ynt: honda civiclere +8 hp
« Yanıtla #16 : Şubat 20, 2010, 10:15:16 ÖÖ »
Nedir bu :)

TsReAnNeCrE

  • İleti: 1418
Ynt: honda civiclere +8 hp
« Yanıtla #17 : Şubat 22, 2010, 11:43:56 ÖÖ »
kardeşim samsunda mı yaşıyosun su an

smtkrgz

  • İleti: 403
Ynt: honda civiclere +8 hp
« Yanıtla #18 : Şubat 22, 2010, 04:34:38 ÖS »
kardeşim samsunda mı yaşıyosun su an

samsunda okuyorum abi

TsReAnNeCrE

  • İleti: 1418
Ynt: honda civiclere +8 hp
« Yanıtla #19 : Şubat 22, 2010, 04:37:04 ÖS »
bize nie katılmıyosun tht samsun da baya faaliyetlerimiz var

smtkrgz

  • İleti: 403
Ynt: honda civiclere +8 hp
« Yanıtla #20 : Şubat 22, 2010, 04:38:58 ÖS »
valla hiç haberim olmuyo abi.. tabiki katılmak isterim

TsReAnNeCrE

  • İleti: 1418
Ynt: honda civiclere +8 hp
« Yanıtla #21 : Şubat 22, 2010, 04:41:33 ÖS »
bak sana bi link atıyorum oradan takip et bizi aracın burdamı?

http://www.teamhondaturkey.com/forum/samsun-b152.0/

smtkrgz

  • İleti: 403
Ynt: honda civiclere +8 hp
« Yanıtla #22 : Şubat 22, 2010, 04:44:03 ÖS »
aracı bazen getiriyorum bazen getirmiyorum.. memleket çorum yakın olunca arada bi getiriyorum..

gknvt4

  • İleti: 1063
Ynt: honda civiclere +8 hp
« Yanıtla #23 : Mart 14, 2010, 01:37:56 ÖÖ »
böle seylere ınanmayın