Hmm.. Zor seçim ya, VTI mı Type-R mı
Bence ikisi de sahiplerinin üzerinde büyük etki yaratan mükemmel araçlar.. Vti sahibi olan Vti dan başkasını görmez, Type-R sahibi olan da aynı şekilde.. Vti, ufak tefek dış modifikasyonla çok seksi, çok vahşi, çok agresif bir görüntüye bürünebilen, çok fotojenik bir araba
Type-R ise ALG abinin de söylediği gibi efsane K20A2 motorla, mükemmel bir şanzumanla ve gerek motor, gerek iç aksam, gerekse dış görünüş olarak
R ruhuyla donatılmış bir araç..
Sözüme şöyle devam etmek isterim, insanoğlu hepimizin bildiği gibi doyumsuz varlıklardır, zamanı gelir Vti yetmemeye başlar.. İşte o zaman (imkanlar el veriyorsa) gidip bir Type-R almak gayet mantıklı olacaktır.. Zaten daha sonra o da yetmemeye başlıyor ve modifiye özlemi sona eriyor, filtre, sonrasında egzos, derken 'headers' vs. vs bir sürü parça
Uzun lafın kısası eğer imkan varsa al derim.. O motor, o şanzuman, o direksiyon, o vites topuzu, o vitesin durduğu yer ve o kırmızı ile yazılan
R harfi, Type-R ile tanıştığım ilk günden beri beni kendine doğru çeken şeylerdir.. Ama dediğim gibi, Vti da ayrı bir hastalık, sahibini gocundurmayan ve ufacık boyundan beklenmeyecek işler çıkaran bir araç.. Bana kalırsa iş maddi duruma bakar, Vti ın üzerine 17k YTL vereceğime 7k YTL ile aracımı yaparım, 10k YTL de cebimde kalır da diyebilirsin, tabi bu da gayet mantıklı.. Ama mesajımın sonunda sana
R diyorum, bu birşeyler çağrıştırıyor mu