Gönderen Konu: formula 1 2010 Türkiye GP bilet fiyatları  (Okunma sayısı 5149 defa)

MaximuS

  • İleti: 308
formula 1 2010 Türkiye GP bilet fiyatları
« : Şubat 01, 2010, 03:25:54 ÖS »
Arkadaşlar, bu sezon beşinci kez kez koşulacak olan Türkiye GP sinin 2011 sezonunun katılım takviminden kaldırılması gündemde. sebepleri ise İstanbul'da katılımcının az olması. Türkiye Motor Sporları Federasyonu'nun da devreye giremesiyle son 5 senenin en uygun fiyatları açıklandı. lütfen ilgisiz kalmayalım. Sizler de dü...nya çapında yapılan bu organizasyona katılın, katılmaya çalışın...
En azından haberi paylaşın ki, diğer ilgili kişiler bilgi sahibi olsunlar...


İstanbul Park Pisti'nde 28-30 Mayıs'ta yapılacak olan Formula 1 Türkiye Grand Prix'sinin indirimli bilet satışları başladı.
     

Biletix'ten yapılan açıklamada, biletlerin 2005'ten bu yana en uygun fiyatlarla satışa sunulduğu belirtilerek, 28 Şubat'a kadar devam edecek özel kampanya ile müşterilere erken rezervasyonda ekstra indirim fırsatı sunulduğu bildirildi.

İndirimli olarak satışa sunulan Platinum, Gold, Silver, Bronze ve Açık Alan biletleri, Biletix satış noktalarından, www.biletix.com'dan ve 90 216 556 9800 numaralı Biletix Çağrı Merkezi'nden satın alınabilecek.

Dünya çapındaki bu organizasyonun parçası olmaktan gurur duyduklarını belirten Biletix Genel Müdürü Ali Abhary, Formula 1'in her sene olduğu gibi, bu yılın da en önemli etkinlikleri arasında yer alacağını ve büyük bir katılım beklendiğini belirtti.

Abhary, bu yıl biletlerin cazip fiyatlarla satışa sunulacağını ifade ederek, "bu yıl tüm bilet kategorilerinde 2010 biletleri, 2005 yılından bu yana en düşük fiyat seviyesinde satışa sunulacak. Ayrıca biletini 28 Şubat'a kadar alanlara uygulanacak olan ekstra indirimle birlikte, erken davrananlar için fiyatlar çok daha cazip hale gelecek" dedi.

Formula 1 Türkiye Grand Prix'si bilet fiyatları şöyle:

ANA TRİBÜN
Platinum: 550.00 TL, 450.00 TL
Platinum Jr.: 275.00 TL, 225.00 TL
Gold: 400.00 TL, 300.00 TL
Gold Jr.: 200.00 TL, 150.00 TL

SILVER TRİBÜN
Silver: 250.00 TL, 200.00 TL
Silver Jr.: 125.00 TL, 100.00 TL

BRONZ TRİBÜN
Bronze: 150.00 TL, 120.00 TL
Bronze Jr.: 75.00 TL, 60.00 TL

AÇIK ALAN
Açık Alan: 70.00 TL, 40.00 TL
Açık Alan Jr.: 35.00 TL, 20.00 TL

Not: İlk fiyatlar normal dönem, ikinci fiyatlar indirimli dönem fiyatlarıdır.



dewir

  • İleti: 1874
Ynt: formula 1 2010 Türkiye GP bilet fiyatları
« Yanıtla #1 : Şubat 01, 2010, 03:31:11 ÖS »
ya formula 1 iyi güzelde arkadaşlar bu yıl THT Time Trial i ner yapıcaz birde öyle bi sıkıntı var biliyosunuz körfez pisti kapatıldı.

L3v3nT

  • İleti: 1481
Ynt: formula 1 2010 Türkiye GP bilet fiyatları
« Yanıtla #2 : Şubat 01, 2010, 03:35:41 ÖS »
Fiyatlar çok çok uygun ben THT olarak gidelim derim  ;)

MaximuS

  • İleti: 308
Ynt: formula 1 2010 Türkiye GP bilet fiyatları
« Yanıtla #3 : Şubat 01, 2010, 03:36:08 ÖS »
barış arkadaşım, bu konuyla admin ve il temsilcilerimiz ilgileniyorlar... mutlaka bi çıkar yol bılunacaktır...

ayrıca belki kafanızı ağrıtacam ama bu konuyu sürekli güncel tutalım derim... sonuçta ne kadar kişi giderse, o kadar faydalı olur hem insanımız hem ülkemiz için...

ben motor sporları tutkunu biri olarak elimden gelenleri yapmak istiyorum...

MaximuS

  • İleti: 308
Ynt: formula 1 2010 Türkiye GP bilet fiyatları
« Yanıtla #4 : Şubat 01, 2010, 03:38:40 ÖS »
Fiyatlar çok çok uygun ben THT olarak gidelim derim  ;)

harika fikir levent abi...

madem özel kapatıldı; en kısa zamanda geliyorum yanınıza. Murat abiye selamlar...

FZG

  • Ziyaretçi
Ynt: formula 1 2010 Türkiye GP bilet fiyatları
« Yanıtla #5 : Şubat 01, 2010, 09:20:31 ÖS »
bencede topluca gidilebilir, farkli olur hem..

serdarr

  • İleti: 1925
Ynt: formula 1 2010 Türkiye GP bilet fiyatları
« Yanıtla #6 : Şubat 01, 2010, 09:27:05 ÖS »
kaldırcaz mı araçları :)

MaximuS

  • İleti: 308
Ynt: formula 1 2010 Türkiye GP bilet fiyatları
« Yanıtla #7 : Şubat 01, 2010, 09:51:31 ÖS »
eğer toplu olarak bi organizasyon şeklinde düzenlersek; arkadaşlar hayal mi olur bilmem ama, eğer yerel basına adımızdan söz ettirebilirsek ;

geçen yıl formula 1 den çekilen HONDA ya bi gönderme yapmış oluruz... THT olarak

MaximuS

  • İleti: 308
Ynt: formula 1 2010 Türkiye GP bilet fiyatları
« Yanıtla #8 : Şubat 01, 2010, 09:55:41 ÖS »
sevgili adminlerimiz, projeyi başlatan ben olayım, gerisini derleyip toparlayan da sitedeki konumunuz gereği sizler olun...

nadirgoktan

  • İleti: 1314
Ynt: formula 1 2010 Türkiye GP bilet fiyatları
« Yanıtla #9 : Şubat 01, 2010, 10:01:11 ÖS »
aa evet bak o güzel olur işte honda fanatikleri markalarını özlüyor falan :D

serdarr

  • İleti: 1925
Ynt: formula 1 2010 Türkiye GP bilet fiyatları
« Yanıtla #10 : Şubat 01, 2010, 10:02:38 ÖS »
haberlere de çıkarsa güzel olur

lordkaradavut

  • İleti: 260
Ynt: formula 1 2010 Türkiye GP bilet fiyatları
« Yanıtla #11 : Şubat 01, 2010, 10:15:18 ÖS »
f1 pıstıde kıralanıyo dıye bılıyorum ama rakamların yuksek oldugunu duymustum

MaximuS

  • İleti: 308
Ynt: formula 1 2010 Türkiye GP bilet fiyatları
« Yanıtla #12 : Şubat 01, 2010, 10:40:23 ÖS »
haberlere de çıkarsa güzel olur

katılımı yüksek tutmayı başarıp kendi araçlarımızla filo gibi oraya yürüdükmü...  neden olmasın...?

MaximuS

  • İleti: 308
Ynt: formula 1 2010 Türkiye GP bilet fiyatları
« Yanıtla #13 : Şubat 02, 2010, 01:59:46 ÖS »
haydi adminler, konu ile ilgili çalışmalarınızı bekliyorum...

ENG

  • İleti: 1856
Ynt: formula 1 2010 Türkiye GP bilet fiyatları
« Yanıtla #14 : Şubat 02, 2010, 02:11:18 ÖS »
güzel fikirlerleriniz için teşekkür ederiz. konu bizde.

34 FVC 96

  • İleti: 761
Ynt: formula 1 2010 Türkiye GP bilet fiyatları
« Yanıtla #15 : Şubat 02, 2010, 02:23:53 ÖS »
ben hiç gitmedim bu istanbul park'a... Broz tribüne gitsek nasıl giden varmı...

Kifanhom

  • İleti: 603
Ynt: formula 1 2010 Türkiye GP bilet fiyatları
« Yanıtla #16 : Şubat 02, 2010, 03:32:05 ÖS »
bu sene de kaçırmayacağız inşallah

MaximuS

  • İleti: 308
Ynt: formula 1 2010 Türkiye GP bilet fiyatları
« Yanıtla #17 : Şubat 02, 2010, 10:21:15 ÖS »
arkadşlar trt de biliyorsunuz limit yok diye bi program var. eminim ki adamlar konu vee konuk sıkıntıı çekiyodur...
her hafta abuk sabuk adamlar çıkyor falan...
bu yıl da yayın hakkı trt d olduğu için bu program dvam edcektir haliyle... bi şekildee ulaşabilirsek harika olur.
eğer çıkarbilirsek ancak bu yolla çıkarız basına >=ok

34 FVC 96

  • İleti: 761
Ynt: formula 1 2010 Türkiye GP bilet fiyatları
« Yanıtla #18 : Şubat 03, 2010, 12:27:00 ÖÖ »
arkadşlar trt de biliyorsunuz limit yok diye bi program var. eminim ki adamlar konu vee konuk sıkıntıı çekiyodur...
her hafta abuk sabuk adamlar çıkyor falan...
bu yıl da yayın hakkı trt d olduğu için bu program dvam edcektir haliyle... bi şekildee ulaşabilirsek harika olur.
eğer çıkarbilirsek ancak bu yolla çıkarız basına >=ok
araştırmak gerek bunu...

MaximuS

  • İleti: 308
Ynt: formula 1 2010 Türkiye GP bilet fiyatları
« Yanıtla #19 : Şubat 03, 2010, 02:58:37 ÖS »
arkadaşlar yokmu görsel basından bi tanıdığı olan?

34 FVC 96

  • İleti: 761
Ynt: formula 1 2010 Türkiye GP bilet fiyatları
« Yanıtla #20 : Şubat 03, 2010, 04:08:42 ÖS »
arkadaşlar yokmu görsel basından bi tanıdığı olan?
beyaz show'a gidelim :D

MaximuS

  • İleti: 308
Ynt: formula 1 2010 Türkiye GP bilet fiyatları
« Yanıtla #21 : Şubat 03, 2010, 08:00:10 ÖS »
 >%6rol >%6rol >%6rol

XeL

  • İleti: 736
Ynt: formula 1 2010 Türkiye GP bilet fiyatları
« Yanıtla #22 : Şubat 06, 2010, 05:55:08 ÖS »
arkadaslar harıka bı fıkır..herkes bı ıkı kısıye soylese kımbılır kac kısıye ulasırız..gorsel alanda yardım almak ıcın.
+ ıst. park kıralanıo benımde bıldgım kadarıyla ama..soylendgı gıbı ne kadar fazla talep olursa kısı basına dusen gıder o kadar azalır ;)
bu konu kesınlıkle guncell tutulmalı..
saygılar..

MaximuS

  • İleti: 308
Ynt: formula 1 2010 Türkiye GP bilet fiyatları
« Yanıtla #23 : Şubat 08, 2010, 10:19:29 ÖS »
arkadaslar harıka bı fıkır..herkes bı ıkı kısıye soylese kımbılır kac kısıye ulasırız..gorsel alanda yardım almak ıcın.
+ ıst. park kıralanıo benımde bıldgım kadarıyla ama..soylendgı gıbı ne kadar fazla talep olursa kısı basına dusen gıder o kadar azalır ;)
bu konu kesınlıkle guncell tutulmalı..
saygılar..

 >=ok

lordkaradavut

  • İleti: 260
Ynt: formula 1 2010 Türkiye GP bilet fiyatları
« Yanıtla #24 : Şubat 09, 2010, 04:31:02 ÖS »
bence konu ıcın katılımcı lıstesı acılsın admınler tarafından