Gönderen Konu: EBAY DAN ALIŞVERİŞ..  (Okunma sayısı 3575 defa)

ert16

  • İleti: 391
EBAY DAN ALIŞVERİŞ..
« : Ocak 23, 2008, 11:06:27 ÖS »
mrb arkadaşlar türkiyeden abay a girip bi şeyler alabiliyormuyuz bazı parçların fiyatlarına baktım çok ucuz... alabiliyorsak kargo ücretleri
hakkında bi fikri oln varmı ??



TYPE-R

  • İleti: 275
Ynt: EBAY DAN ALIŞVERİŞ..
« Yanıtla #1 : Ocak 23, 2008, 11:22:35 ÖS »
Sitede kargo ücretleri de hesaplanıyo her ülkeye göre fiyat bakımından gerçekden çok ucuz ama teslim ediliş tarihi gümrük ücreti var alışveriş yapan varsa ebaydan bize birazcık anlatırsa çok memnun oluruz

infaztim

  • İleti: 3903
Ynt: EBAY DAN ALIŞVERİŞ..
« Yanıtla #2 : Ocak 24, 2008, 02:16:26 ÖÖ »
aynen  bi öğrensek nasıldır acaba

ert16

  • İleti: 391
Ynt: EBAY DAN ALIŞVERİŞ..
« Yanıtla #3 : Ocak 24, 2008, 11:15:13 ÖÖ »
güncel...

ALG

  • İleti: 6376
    • THT
Ynt: EBAY DAN ALIŞVERİŞ..
« Yanıtla #4 : Ocak 27, 2008, 07:53:54 ÖS »
sitedeki arama butonunu kullan..
ebay, e-bay vs gibi yazıp ara, bi dönem baya bişiler yazıldı..

merburvehan

  • İleti: 2170
Ynt: EBAY DAN ALIŞVERİŞ..
« Yanıtla #5 : Ocak 28, 2008, 04:17:49 ÖS »
Bak arkadaşı ben sana söylim astarı yüzünü geçiyo Ebay türkiyeye parça gönderiyo ama 30 dolarlık bir egzosa 70 dolar kargo ücreti alıyo...Dha bunun gümrük masrafları falan var gerisini sen düşün yani.

ert16

  • İleti: 391
Ynt: EBAY DAN ALIŞVERİŞ..
« Yanıtla #6 : Ocak 28, 2008, 10:56:37 ÖS »

sitedeki arama butonunu kullan..
ebay, e-bay vs gibi yazıp ara, bi dönem baya bişiler yazıldı..

pardon hocam arattım buldum teşekkürler .. biraz karışık almanca bilmiorm bilen birisini bulup alma lazım..

geceperisi

  • Ziyaretçi
Ynt: EBAY DAN ALIŞVERİŞ..
« Yanıtla #7 : Şubat 13, 2008, 10:24:07 ÖS »
ben e bay a pek güvenemiyorum nedense