Gönderen Konu: CamLardaki FiLmLer ??  (Okunma sayısı 3293 defa)

RK.480

  • İleti: 80
CamLardaki FiLmLer ??
« : Eylül 03, 2009, 06:44:54 ÖS »
ArkadaşLar CamLardaki FiLmLer Muayenede Sorun Çikariyormu ? Kimisi Çikariyor Diyor Kimiside Hafif Kusur OLarak Geçiyor Diyor SOrun Çikarmiyor Diyor. Bana Bi Fikir Verirmisiniz ?



byberkay000

  • İleti: 213
Ynt: CamLardaki FiLmLer ??
« Yanıtla #1 : Eylül 03, 2009, 06:59:51 ÖS »
içerisi görünecek kadar yane 1 numara yada insaflı biriyse 2 numaraya kadar geçiyormuş.

ufuk

  • Ziyaretçi
Ynt: CamLardaki FiLmLer ??
« Yanıtla #2 : Eylül 03, 2009, 07:06:55 ÖS »
cam filmi diyerek yukarıdaki arama motorunda  aratma yapabilirsiniz ...

geveze

  • İleti: 184
Ynt: CamLardaki FiLmLer ??
« Yanıtla #3 : Eylül 03, 2009, 10:20:30 ÖS »
fazla koyu olmamak şartıyla kusurlu olarak geçiyor tabi aracında sadece cam filmi varsa

et302gti

  • İleti: 539
Ynt: CamLardaki FiLmLer ??
« Yanıtla #4 : Eylül 03, 2009, 10:38:14 ÖS »
film çektirmeden önce gittim sordum muayne istasyonuna, iistediği kadar koyu olsun, istersen bütün camlara film çektir beni ilgilendirmez, sorun olmaz geççer muayneden dedi ordaki görevli... ama polisler affetmiyor

altunparmak

  • İleti: 2138
Ynt: CamLardaki FiLmLer ??
« Yanıtla #5 : Eylül 03, 2009, 10:42:42 ÖS »
camdakı fılm aracın parka cekılmesıne sebeb olabılır tabıkı polisine göre ;)

novalgine22

  • Ziyaretçi
Ynt: CamLardaki FiLmLer ??
« Yanıtla #6 : Eylül 03, 2009, 10:47:36 ÖS »
camdakı fılm aracın parka cekılmesıne sebeb olabılır tabıkı polisine göre ;)
katılıyoum :D cok ıyı bı gozlem >=ok

dewir

  • İleti: 1874
Ynt: CamLardaki FiLmLer ??
« Yanıtla #7 : Eylül 03, 2009, 11:49:57 ÖS »
camdakı fılm aracın parka cekılmesıne sebeb olabılır tabıkı polisine göre ;)

tecrübe ile sabittir :( :( :(

ufuk

  • Ziyaretçi
Ynt: CamLardaki FiLmLer ??
« Yanıtla #8 : Eylül 04, 2009, 09:08:55 ÖÖ »
camdakı fılm aracın parka cekılmesıne sebeb olabılır tabıkı polisine göre ;)

kadirim yürekten katılıyorum sana :)

byberkay000

  • İleti: 213
Ynt: CamLardaki FiLmLer ??
« Yanıtla #9 : Eylül 05, 2009, 11:23:36 ÖS »
bu yasak çok saçma bence. belki adamın bir rahatsızlığı var. güneşe alerjisi var.

gknnn

  • İleti: 80
Ynt: CamLardaki FiLmLer ??
« Yanıtla #10 : Eylül 05, 2009, 11:44:16 ÖS »
1 numaraya ızın var ıkı numara sorun cıkarıolar bna ole yaptılar ama kafa bı adamdı belkıde ondan

byberkay000

  • İleti: 213
Ynt: CamLardaki FiLmLer ??
« Yanıtla #11 : Eylül 07, 2009, 12:19:18 ÖS »
Açık tonları hafif kusurlu olarak geçiyor, koyu tonları geçemiyor diye biliyorum.

Bir de, hafif kusur ile geçilen muayeneden sonraki muayenede aynı hafif kusurla ikinci defa geçilemiyor diye biliyorum. O hafif kusurun düzeltilmiş olması gerekiyor.


öylemi yaa.benim megane ın motor no yu okuyamadıLar. bidahaki sefere nasıl düzeltip götürcem acaba. gene okuyamaz bunlar.

et302gti

  • İleti: 539
Ynt: CamLardaki FiLmLer ??
« Yanıtla #12 : Eylül 15, 2009, 09:49:09 ÖS »
perşembe günü muayneye girdim, filmlerim sorun  çıkarmadı, hafif kusurlu yazdıklar, ayrıca sağlık çantası da eksikmiş, far ayarım bozukmuş:) ama geçti araba muayneden...

mali

  • İleti: 8035
Ynt: CamLardaki FiLmLer ??
« Yanıtla #13 : Eylül 16, 2009, 12:18:00 ÖÖ »
geçmiş olsun arkadaşım
aslında far ayarından geçmiyor senin arabanın gectiğine sevindim

mustican

  • İleti: 691
Ynt: CamLardaki FiLmLer ??
« Yanıtla #14 : Eylül 16, 2009, 12:31:16 ÖÖ »
evet far ayari onemli....gecmiyor normalde ama muayeneden muayene bakan kisiden kisiye degisiyor heralde ufak tefek...

et302gti

  • İleti: 539
Ynt: CamLardaki FiLmLer ??
« Yanıtla #15 : Eylül 16, 2009, 12:03:58 ÖS »
öyleyse bende çok sevindim:=) bide arkadaşlar ben muayneye gitmeden önce eğer araba muayneden geçemezse yatırdığım para yanar diye biliyordum ama öyle değilmiş,eğer çok kusurlu çıkarsa araç  bi kağıt veriyolar git eksiklerini yaptır gel diyorlar yani 1 kere daha muayneye girme hakkımız oluyor. yani düşünüldüğü kadar acımasız bi ortam değilmiş:)

smtkrgz

  • İleti: 403
Ynt: CamLardaki FiLmLer ??
« Yanıtla #16 : Eylül 16, 2009, 08:40:57 ÖS »
valla dedimki gidim muaneye çıkarsınlar eksikliği ona göre bakıma çekelim arabayı.. gittim alarmıda kumanda çoğalttırmak için istanbula göndermiştim.. camlar açılmıyodu arabanın.. raporu bi verdiler elime aynen şu şekilde..

uygunsuz renkte park ışıkları
uygunsuz far camları
engel teşkil etmicek şekilde yan camlar ve arka camlarda cam filmi


ben tekrar gitmeyi göze almışken tek seferde geçtim muaneden :) ilk önce korktuğum gibi değilmiş dedim.. daha sonra 30 bin km de sadece yağını değiştirip başka bakım istemeyen hondama helal olsun dedim :D

fatsimsek

  • İleti: 127
Ynt: CamLardaki FiLmLer ??
« Yanıtla #17 : Eylül 19, 2009, 09:54:48 ÖS »
Polis problem  çıkarıyor arkadaşlar.. Muayeneden 1 defaya mahsus geçersiniz.

mustican

  • İleti: 691
Ynt: CamLardaki FiLmLer ??
« Yanıtla #18 : Eylül 19, 2009, 10:17:23 ÖS »
walla bende 2 numara lumar var 2.5 senedir kullaniyorum polisle bi sikintim olmadi..

ancak bazen sole diyordu polis arkadaslar..
eksoz var film var jant var ...bahane aramak icin araya filmi sikistiriyodu...

ama tek olarak film den hic bi zaman sikinti cekmedim cok sukur