Gönderen Konu: Almak istediğim araç hakkında sormak istediklerim  (Okunma sayısı 2161 defa)

CivicİS

  • İleti: 17
Almak istediğim araç hakkında sormak istediklerim
« : Ekim 04, 2012, 10:55:06 ÖÖ »
Öncelikle arkadaşlar hepinizin değerli fikirlerini ve yorumlarını bekliyorum .

Sorumlarım şunlar ;

1- 10.000 TL kredi çektim. Üst sınırım 10.000 TL şu an için , ben bir kaç aydır araştırıyorum . Sizlerinde yorumları nedeniyle fakat birebir net yanıtlar benim kafamın rahatlaması ve fikirlerimin netleşmesi açısından önemli .  Şimdi Honda Civic 1.5 EX HB 93-94 modeli Kasa olarak hoşuma gidiyor . Paramda aşağı yukarı yetiyor bu araca öncelikli sorum bu araç üzerine . Ben bu aracı alırsam maksimum 3 yıl bineceğim daha sonra satacağım ötesi yok . Peki bu araç bana ne getirir ne götürür ben bu aracı alırsam uzun vadede bir sıkıntı yaşarmıyım ya da ileride yaşı dahada ileri olacağı için son sahibimi olurum satamazmıyım vs ? Bu araçlar hakkında evet alabilirsin şundan dolayı yada hayır alma bundan dolayı diyormusunuz ? 1.6 Si vs ben performans istemiyorum güzel bir jant takacağım kendime göre müzik sistemi öyle kafamı yaşayacağım düşüncem bu .

2- Fikir veren çok olur derler ya 1997-1998 Honda Civic 1.4 İs HB Güvenlik Paketli modellerde çok hoşuma gidiyor fakat 3-4 bin lira daha bulmak zorundayım.O araç konusunda fikirleriniz nelerdir ?
3- Düşüncelerim şartlarım bunlar sizlerin değerli yorumları benim için çok önemli ve lütfen tecrübelerinizle bana yol gösterin . Bu ara buna ihtiyacım var .

Hepinize şimdiden çok teşekkür ederim . İyi günler .
« Son Düzenleme: Ekim 04, 2012, 10:56:23 ÖÖ Gönderen: CivicİS »



metin.yildiz

  • İleti: 403
Ynt: Almak istediğim araç hakkında sormak istediklerim hakkında
« Yanıtla #1 : Ekim 04, 2012, 11:00:25 ÖÖ »
Öncelikle inşallah istediğiniz hondanıza kavuşursunuz temennisi ile başlayayım. İkinci el araç alırken yapıcağınız masrafları göz ardı etmeyin. Bi şekilde masraf ediyorsunuz. 10 binlik bi araç alıyorsunuz kredi faizi ile birlikte o araç 14-15 bine geliyor. Tabiki borç olmadan mal sahibi olamıyorsunuz ancak ben sizin yerinizde olsam biraz daha biriktirir (nakit) nispeten modeli daha yüksek bir araba alırdım.

CivicİS

  • İleti: 17
Ynt: Almak istediğim araç hakkında sormak istediklerim
« Yanıtla #2 : Ekim 04, 2012, 11:08:17 ÖÖ »
Öncelikle inşallah istediğiniz hondanıza kavuşursunuz temennisi ile başlayayım. İkinci el araç alırken yapıcağınız masrafları göz ardı etmeyin. Bi şekilde masraf ediyorsunuz. 10 binlik bi araç alıyorsunuz kredi faizi ile birlikte o araç 14-15 bine geliyor. Tabiki borç olmadan mal sahibi olamıyorsunuz ancak ben sizin yerinizde olsam biraz daha biriktirir (nakit) nispeten modeli daha yüksek bir araba alırdım.

Çok güzel söylüyorsun aslında katılmıyor değilim işte duygusal bir boyut var ki araç sahibi olma isteği . Her genç gibi .

CivicİS

  • İleti: 17
Ynt: Almak istediğim araç hakkında sormak istediklerim
« Yanıtla #3 : Ekim 05, 2012, 12:57:32 ÖS »
Arkadaşlar değerli düşüncelerinizi bekliyorum . Konu güncel .

lysonr

  • lysonr
  • İleti: 1419
Ynt: Almak istediğim araç hakkında sormak istediklerim
« Yanıtla #4 : Ekim 05, 2012, 01:13:32 ÖS »
şimdi şöyle birşey var  alacağın araç 10 liralık olsa diyelim en az bakımına 400- ile 500 harcıcan yeni alıyorsun şart
+ jant lastik diyorsun ekstra para şimdi bide yasa çıktı kış lastiği şart diye
sana geldimi araç 12.500 e bide tarfik sigortası var unutma ortalama jantlarla bakımla 2000-3000 gider bence para biriktir kardeşim yada farklı bir markaya git illa alıcam dersen

honda2002

  • İleti: 2664
Ynt: Almak istediğim araç hakkında sormak istediklerim
« Yanıtla #5 : Ekim 05, 2012, 02:26:23 ÖS »
mazda 323 f.
kullanmış bir arkadaşım var.
oldukça mutlu idi.
temizini araman lazım.

ancak arkadaşların dediği gibi her halukarda masraf yapıcan.
10bin lira varsa 8 lik bir şeyler bakmak lazım.

CivicİS

  • İleti: 17
Ynt: Almak istediğim araç hakkında sormak istediklerim
« Yanıtla #6 : Ekim 05, 2012, 04:59:14 ÖS »
şimdi şöyle birşey var  alacağın araç 10 liralık olsa diyelim en az bakımına 400- ile 500 harcıcan yeni alıyorsun şart
+ jant lastik diyorsun ekstra para şimdi bide yasa çıktı kış lastiği şart diye
sana geldimi araç 12.500 e bide tarfik sigortası var unutma ortalama jantlarla bakımla 2000-3000 gider bence para biriktir kardeşim yada farklı bir markaya git illa alıcam dersen

Aslında haklısın genel olarak Trafik sigortası , jant ve full müzik tesisatı + Branda ve Baston kilidine kadar sponsorlarım var . Bana sadece aracı almak kalıyor . O yüzden 10.000 den de yukarı çıkmak istemiyorum. 10.000 liraya kadar aracı alıp ondan sonra periyodik bakımları bana kalıyor . Bakalım önümüzde ki günler ne gösterecek . Teşekkür ederim vakit ayırdığın için .

CivicİS

  • İleti: 17
Ynt: Almak istediğim araç hakkında sormak istediklerim
« Yanıtla #7 : Ekim 05, 2012, 05:01:33 ÖS »
mazda 323 f.
kullanmış bir arkadaşım var.
oldukça mutlu idi.
temizini araman lazım.

ancak arkadaşların dediği gibi her halukarda masraf yapıcan.
10bin lira varsa 8 lik bir şeyler bakmak lazım.

Honda Civic kullandı uzun yıllardır kuzenim bende oradan bir tutku kaldı ve birde gerçekten sağlam arabalar o yüzden honda'dan başka alternatif şu an düşünmüyorum . Umarım şartlarıma göre iyi bir araç bulabilirim . Fakat benim için bu arabaların özellikleri hakkında düşüncelerinizde önemli . teşekkür ederim vakit ayırdığınız için.

Dark Man

  • İleti: 12
Ynt: Almak istediğim araç hakkında sormak istediklerim
« Yanıtla #8 : Ekim 05, 2012, 06:08:24 ÖS »
91  hb  ef  kasa  200 binden  lpg  yeni  takılmış 2  aylık   muhayenesi  sıfır  lastikleri  30 bin daha  götürü içinden çalışmayan kırık  patlak  bişey  yok sadece  sol  kapı  panzidotundan  ufak  bir  açılma  var  3  cm üzerşne  folya  kapladım birde  ufak  bir  kaç  yerinden boya  atması  var  onuda yaptırım öle    9250  veririm   bir  kuruşluk  masrafı  yok  yani düşünürsen özelden mesaj  at bana   

CivicİS

  • İleti: 17
Ynt: Almak istediğim araç hakkında sormak istediklerim
« Yanıtla #9 : Ekim 10, 2012, 11:00:51 ÖÖ »
91  hb  ef  kasa  200 binden  lpg  yeni  takılmış 2  aylık   muhayenesi  sıfır  lastikleri  30 bin daha  götürü içinden çalışmayan kırık  patlak  bişey  yok sadece  sol  kapı  panzidotundan  ufak  bir  açılma  var  3  cm üzerşne  folya  kapladım birde  ufak  bir  kaç  yerinden boya  atması  var  onuda yaptırım öle    9250  veririm   bir  kuruşluk  masrafı  yok  yani düşünürsen özelden mesaj  at bana   

Teşekkür ederim 94 kasaları daha ilgimi çekiyor .