Gönderen Konu: servis hakkında  (Okunma sayısı 1850 defa)

toros

  • Ziyaretçi
servis hakkında
« : Ekim 27, 2008, 05:42:14 ÖS »
1-2 Eylül 2008 tarihinde İskenderun Servisinizde Honda Cıvıc 1.6 İES arabamın Debriyaj Balatasını değiştirdim.İlk anda sorun yok gibiydi.Ancak Daha sonra lojman çıkışı arabamın altından somun düştü.Somunu alıp tamirciye gittim.Sanzuman kapaklarına ait vidalardan biri olduğunu tespit ettik.Diğer vidalarıda kontrol ettirdim 3 adet daha vidanın gevşek olduğu anlaşıldı.Hepsini sıktırdım.İçeride herhangi bir hasar varmı bilmiyorum.Ben İslahiye de ikamet ediyorum.Daha sonra şikayetim olursa müracaat edeceğim.Servis işimi çok hızlı yaptı ancak daha dikkatli olmalı.son kontrolleri iyi yapmalı.Servisin müsteriye ilgisi ve nezaketi çok iyi ancak işcilik konusu geliştirilmeli.



dreach

  • Ziyaretçi
Ynt: servis hakkında
« Yanıtla #1 : Mayıs 26, 2009, 10:59:08 ÖÖ »
merhaba ben servislerden hiç memnun değilim aracımda sürekli sorun yaşıyorum servise her gittiğimde sorunu savuşturuyolar müşteri memnuniyeti ilgiside bana göre sıfır honda genelde böyle demiyorum benim servisim böyle honda park servisi. araçla ilgili sorun yaşadığımda servise gidiyorum gittiğimde benimle ilgilenecek ilgili kişi yok ben ilgili kişiyi arıyorum görüştüğümde 5 karış suratla yetersiz ve sıkıcı cevaplarla karşılaşıyorum sanki onların müşterisi değilmişim gibi. arkadaşlar honda park servisini şikayet edebileceğim bu sorundan kurtukabileceğim bilgiye ihtiyacım var yardım ederseniz sevinirim.

7641

  • İleti: 135
Ynt: servis hakkında
« Yanıtla #2 : Haziran 04, 2009, 05:32:35 ÖÖ »
Evet aynı servisde bizim hocanın arabasından sarkan bir gereksizmiydi bilmiyorumda bir bant, lastik veya kabloyu çekerek koparmışlardı. İyi cangama çıkmıştı. Bende şikayet et Adana servisine götür demiştim...