Gönderen Konu: last point & rockford & kenwood...  (Okunma sayısı 5726 defa)

magnetic

  • İleti: 33
last point & rockford & kenwood...
« : Ağustos 13, 2008, 07:40:34 ÖS »
 :gitar   :lovee



magnetic

  • İleti: 33
Ynt: last point & rockford & kenwood...
« Yanıtla #1 : Ağustos 13, 2008, 08:06:17 ÖS »
ana ünite:  kenwood    ddx-8027y dvd
             
components:              2 takım   rockfordfosgate   p162s

components amfisi:      1 adet    vıbe
           
bass:           1 takım   rockfordfosgate   p215s4 38 cm.

bass amfisi:   1 adet    rockfordfosgate   p6001
             
kapazitör:      1 adet    vıbe                 1.5 farad

sigortalar:      3 adet  rockfordfosgate
             
kablolar:                   rockfordfosgate

buura

  • İleti: 1869
Ynt: last point & rockford & kenwood...
« Yanıtla #2 : Ağustos 14, 2008, 07:07:28 ÖS »
maşallah maşalah çok güzel...bişi sorcam basslardan memnumusunuz iyi vuruyolarmı yani basslar derinmi

magnetic

  • İleti: 33
Ynt: last point & rockford & kenwood...
« Yanıtla #3 : Ağustos 14, 2008, 08:33:52 ÖS »
basslar harika ancak araç sedan olunca biraz ses kaybı oldu tabii.eski aracımız 2001 opel astra hatchbackti basslarıda ona göre almıştık ses mükemmeldi.onu sattık hondayı aldık elimizde 2 adet bass kalınca bizde elimizdekini deyerlendirelim dedik.nasıl olsa tesisat yapıldı elimize para geçtiyi an sadece bu bassları söküp yeni bassları takıcaz.gerçekten çok kaliteli ses veriyor.ama oktav peşindeysen aradığın bass bu bass olamaz.yine bu markanın t1 diye bi ürünü var oktav arıyosan bu ürün sana yardımcı olur

magnetic

  • İleti: 33
Ynt: last point & rockford & kenwood...
« Yanıtla #4 : Eylül 08, 2008, 11:11:28 ÖÖ »
egzoz yardım

honda_team

  • İleti: 4134
Ynt: last point & rockford & kenwood...
« Yanıtla #5 : Eylül 08, 2008, 04:50:35 ÖS »
Maşallah...

OzzWoLF

  • İleti: 363
Ynt: last point & rockford & kenwood...
« Yanıtla #6 : Eylül 08, 2008, 09:41:42 ÖS »
hayırlı ugurlu olsun kardesim.Ayrıca bise soracam elindeki kenwood DDx-8027y DvD orjinalmı yoksa çin malımı?? eger orjinal varsa kaca satarsın abimgil arıyo  

magnetic

  • İleti: 33
Ynt: last point & rockford & kenwood...
« Yanıtla #7 : Eylül 08, 2008, 10:31:47 ÖS »
yo tabii ki orjinal daha garantisi bile başlamadı.alıcak olan kişi garanti belgesini servisten kaşeletip 2 yıl garanti kapsamı altına alabilir

rserkan

  • İleti: 489
Ynt: last point & rockford & kenwood...
« Yanıtla #8 : Eylül 10, 2008, 01:54:27 ÖÖ »
çok güzel yalıtım işini nasıl çözdünüz benim tek kicker comp dağıtıyor ortalığı bagaj kapağını hallettim diğer taraflar ses yapıyor.

magnetic

  • İleti: 33
Ynt: last point & rockford & kenwood...
« Yanıtla #9 : Eylül 10, 2008, 09:10:41 ÖS »
elyaf benzeri bi ürün denedik yalıtımın altına.aslında full bi şekilde yalıtım yapılmadı ama gayet başarılı oldu biraz ugultu var tabii ki.ama senin dediyin kicker dan 2 tane koyacak olursam ugultuyu kesmenin imkanı yok benim basslarda biraz ona göre alınmıştı fazla güçlü deyiller ama aracın içinde mükemmele yakın bi ses veriyo.

rserkan

  • İleti: 489
Ynt: last point & rockford & kenwood...
« Yanıtla #10 : Eylül 10, 2008, 09:33:36 ÖS »
38 es vardı bundan önce sesi 30 a getirdiğimde arka bagajkapağı havaya uçacaktı ama bendeki sorun bitmedi comp olarak kullandıklarından memnunmusun varmı başka önerebileceğin orta halli bir comp

magnetic

  • İleti: 33
Ynt: last point & rockford & kenwood...
« Yanıtla #11 : Kasım 16, 2008, 09:57:05 ÖS »
elimde 2 takım oksijenin compları var.1 adet  xetec comp amfiside var tam orta halli.tertemiz duruyo çizik bile yok...istersen tabii

oguzhansoyumer35

  • İleti: 67
Ynt: last point & rockford & kenwood...
« Yanıtla #12 : Kasım 19, 2008, 02:22:22 ÖS »
dostum sen izmirdemsn?

BLACK ORANGE

  • İleti: 3425
Ynt: last point & rockford & kenwood...
« Yanıtla #13 : Kasım 19, 2008, 03:42:22 ÖS »
maaşallah. Allak kaza bela vermesin. çok hoş olmuş...

magnetic

  • İleti: 33
Ynt: last point & rockford & kenwood...
« Yanıtla #14 : Aralık 07, 2008, 05:04:40 ÖS »
yok hayır izmirden deyilim

alptekin

  • İleti: 411
Ynt: last point & rockford & kenwood...
« Yanıtla #15 : Aralık 07, 2008, 07:40:36 ÖS »
hayırlı olsun güzel...

sicilyalim

  • İleti: 174
Ynt: last point & rockford & kenwood...
« Yanıtla #16 : Ocak 06, 2009, 11:56:41 ÖÖ »
Bu Kenwood    ddx-8027y dvd'i nin takıldığı yeri nerden buldunuz?
O plastik kısmı?

emre_ege21

  • İleti: 501
Ynt: last point & rockford & kenwood...
« Yanıtla #17 : Ocak 14, 2009, 07:39:27 ÖS »
Kasayı diyorsun sanırım bütün tesisatçılarda var fiyatıda yaklaşık 70 euro civarında

magnetic

  • İleti: 33
Ynt: last point & rockford & kenwood...
« Yanıtla #18 : Ağustos 01, 2009, 03:31:30 ÖÖ »
50 dolar a falan aldım ve plastik deyil