Gönderen Konu: sedan vtec ( volkan v.2 )  (Okunma sayısı 8825 defa)

Volkanvti

  • Ziyaretçi
sedan vtec ( volkan v.2 )
« : Kasım 30, 2007, 02:03:26 ÖS »
slm arkadaşlar , sitede birazdaha eski olan arkadaşlar bilir yine bir beyaz sedanım vardı ( EM 757 turbo )  bir kaç araba değiştirdikten sonra yine döndün dolaştım  ve yine sedan vtec !!!  buseferde füme   açıkçası aldığımda pek iyi durumda değildi ama biraz uğraşla bu hale getirdim ben çok beğendim bakalım siz ne diyeceksiniz , araç şuan stok sayılır yani görüldüğü gibi,,,,, sadece sıkıştırma düşük ( 8.5 ) turbo için hazır yani :) fakat tam karar vermiş değilim K20 de koyabilirim ,, bakın bakalım bence şıkkkkkkkkkk olmuş :)



















« Son Düzenleme: Kasım 30, 2007, 02:04:39 ÖS Gönderen: Volkanvti »



Typerkan

  • İleti: 858
Ynt: sedan vtec ( volkan v.2 )
« Yanıtla #1 : Kasım 30, 2007, 02:31:53 ÖS »
Çiçek gibi gözüküyor walla  >=ok allah kaza bela vermesin hayırlı olsun  güle güle kullan >=ok

can34

  • İleti: 2468
Ynt: sedan vtec ( volkan v.2 )
« Yanıtla #2 : Kasım 30, 2007, 02:37:26 ÖS »
bayıldım cok temiz kazasız belasız!!km kaçta acaba??

ozKn

  • Ziyaretçi
Ynt: sedan vtec ( volkan v.2 )
« Yanıtla #3 : Kasım 30, 2007, 02:41:10 ÖS »
çok temiz ve süper araba inş çuf çuf yaparsın :)

arka stoplar çok hoşuma gitti

Volkanvti

  • Ziyaretçi
Ynt: sedan vtec ( volkan v.2 )
« Yanıtla #4 : Kasım 30, 2007, 02:50:47 ÖS »
saolun arkadaşlar , hepimize kazasız belasız inşallah....   bu arada 97 mod.  130.000 km de .

GMZCIK

  • Ziyaretçi
Ynt: sedan vtec ( volkan v.2 )
« Yanıtla #5 : Kasım 30, 2007, 03:04:50 ÖS »
KİMİN BU ARABA YAAA ÇOK ŞIK DURUYOR KAZASIZ BELASIZ KULLANIRSIN İNŞALLAH

 >=ok >=ok

Volkanvti

  • Ziyaretçi
Ynt: sedan vtec ( volkan v.2 )
« Yanıtla #6 : Kasım 30, 2007, 03:19:36 ÖS »

KİMİN BU ARABA YAAA ÇOK ŞIK DURUYOR KAZASIZ BELASIZ KULLANIRSIN İNŞALLAH

 >=ok >=ok



benim arabam yaaaaaaaaaaaa   :) :)   saol gamze teşekkürler .....................

mutunch

  • İleti: 900
Ynt: sedan vtec ( volkan v.2 )
« Yanıtla #7 : Kasım 30, 2007, 03:37:03 ÖS »
çok şık olmuş. alığında durumu iyi değilmiş ama bilinçli olarak çok güzel toplamışsın. kazasız belasız. turbo hoş düşünce ama turbosuz da görüntüsü ve stopları yeter. stok olsun vtec olsun  :lovee

Volkanvti

  • Ziyaretçi
Ynt: sedan vtec ( volkan v.2 )
« Yanıtla #8 : Kasım 30, 2007, 03:59:07 ÖS »

çok şık olmuş. alığında durumu iyi değilmiş ama bilinçli olarak çok güzel toplamışsın. kazasız belasız. turbo hoş düşünce ama turbosuz da görüntüsü ve stopları yeter. stok olsun vtec olsun  :lovee



saol kardeş ,,   vtec olsun bizim olsun  >=ok

FATOŞ

  • İleti: 595
Ynt: sedan vtec ( volkan v.2 )
« Yanıtla #9 : Kasım 30, 2007, 04:29:23 ÖS »
çok güzel olmus :)

yalnız bişey eksik kalmış... nazar boncuğu :) dur onuda gönderim sana :) (nası aklıma gelmedi)

ozKn

  • Ziyaretçi
Ynt: sedan vtec ( volkan v.2 )
« Yanıtla #10 : Kasım 30, 2007, 05:54:59 ÖS »
tekrar kazasız belasız bizde şöle bulsak bi tane çok güzel olucak

öm atarmısın bana kaça aldığını ?

sSPAM

  • Ziyaretçi
Ynt: sedan vtec ( volkan v.2 )
« Yanıtla #11 : Kasım 30, 2007, 06:22:26 ÖS »
İzninile bisi demek istiyorum Turbo değilde K20A koyarsan aracın daha ozgun olacaktır cunku sadece ''SEN''de olacak bu tur bi arac saygılarımla

Agent

  • Ziyaretçi
Ynt: sedan vtec ( volkan v.2 )
« Yanıtla #12 : Kasım 30, 2007, 06:43:44 ÖS »
Maşşallah en temiz diri duran vtec diyebilirim.. Emeğine deymiş kazasız belasız inş.

whitehan

  • İleti: 2572
Ynt: sedan vtec ( volkan v.2 )
« Yanıtla #13 : Kasım 30, 2007, 07:50:19 ÖS »
masallah gercekten cok temız gozukuyo..

@kın dohc

  • İleti: 309
Ynt: sedan vtec ( volkan v.2 )
« Yanıtla #14 : Kasım 30, 2007, 09:27:17 ÖS »
Maşallah süper stoplara bittim kazasız belasız...Bu arada typer motoru honda cıvıcde çok süper olabilür ama birass masraflı olabilir...

gokhan035

  • Ziyaretçi
Ynt: sedan vtec ( volkan v.2 )
« Yanıtla #15 : Aralık 01, 2007, 04:16:13 ÖÖ »
Arkadaşım aracın harika filan değil, mükemmel duruyor, güle güle kullan kazasız belasız inşallah ;) k20 çok masraflı bir proje biliyosundur, zaten şu an istanbul da o projeyi uygulayan var ve nasıl bir masraf olduğu biliniyor :) bence sen turbo ya dön daha iyi olucaktır.

ayrıca önünü ve arkasını 99 yapman süper olmuş sislerle birlikte :) stopların desen şaka gibi :) acaba yanlış olmıycaksa stoplarını nerden aldığını söyleyebilirmisin :)

yanlız tek bir tavsiye, angel yerine siyah farlar koysaydın hazır 99 farıyken, bence çok daha güzel olucaktır :)

güle güle kullan tekrar...

Volkanvti

  • Ziyaretçi
Ynt: sedan vtec ( volkan v.2 )
« Yanıtla #16 : Aralık 01, 2007, 09:03:47 ÖÖ »
toplu bir cevap vereyim arkadaşlar öncelikler hepinize teşekkürleri :)

fatoş hnm nazar boncuğumu bekliyorum :)

ozkn ; fiyat konusunda bişey demek istemiyorum uyguna aldım ama maliyeti piyasa rakamlarına yaklaştı ama bi avantajım var ne yapıldığını bildiğim için içim rahat :)

spam ;  k20 yi çok istiyorum yapabilirsem eğer stok haliyle bile çok keyifli olacağından eminim :)  6 ileriiiiiiiiiiiiii    >=ok

agent ; teşekkkür ederim , evet çok uğraştık ama değdi , en önemlisi doğru kişilerle çalışmak oldu hepsi hakkını verdi doğrusu ..

whitehan ; teşekkürler ..

@kın doch  ; evet stoplara herkez hasta :) k20 nin masraflı olacağı doğru tabi ama sonuca değer gibi ?

ysnyldz ; teşekkürler yasin ....

gökhan035 ; öncelikle teşekkürler , hepimiz kazasız belasız kullanalım , k20 evet masraflı ama sonuca değeceğini düşünüyorum  önceden kimin yaptığı hakkında fikrim yok ama tahmini bu iş aşşa yukarı 9000 usd ye filan hallolur kendi motorunu şanzımanı  elden çıkarırsan 4000 5000 civarlarına düşer bi turbo yaptığındada mininum 4000 5000 i bulur aşşa yukarı hesap aynı ama güç biraz düşük ama benim aracı kullanma durumuma bakınca atmosferik daha uygun gibi şünkü sabah akşam köprü trafiği yaşıyorum oyüzden sorunsuz bişey olmasını istiyorum ama henüz tam karar vermedim bakalım artık :)

evet 99 görünümlü olması biraz daha şık oldu , stoplar başa belaaa :) ayrıca bide yanarken görmelisiniz ( ledli )  onlarıda bi arkadaşım hediye etti bostancı tarafında biyerden aldığını biliyorum ama öğrenip sizlerede bildiririm , farları desen sorma yaa hemen canımı sıktı okadar uğraştık silikondu carttı curttu hemen buhar yaptı :(  99 için piyasada siyah far varmıki hiç görmedim ??   ilgine ve önerilerine teşekkürler......................







Faruk

  • Ziyaretçi
Ynt: sedan vtec ( volkan v.2 )
« Yanıtla #17 : Aralık 01, 2007, 10:31:35 ÖÖ »
stoplar gerçekten başa bela :)  aracının boyasıda gayet guzel olmuş,emeğine değmiş guzel toplamışsın aracını.. >=ok  bence K20 senın ıçın daha uygun olacaktır..hem sesıne ve performansına doyamazsın.. :lovee  bıde bı onerını arka sınyallerı kırmızı yaparsan daha fenaa olur.. ;)  kazasız belasız ıı gunlerde kullanman dıleğıyle..

Volkanvti

  • Ziyaretçi
Ynt: sedan vtec ( volkan v.2 )
« Yanıtla #18 : Aralık 01, 2007, 10:38:57 ÖÖ »
ön sinyalleri kırmızıya boradım zaten ama turuncu üzerine boyadığım için tam olmadı ama yanınca kırmızı yanıyor, ama arkaları boyamayı düşünmüyorum çünkü füme olması arabanında rengine uyuyor gibi geliyo bana ,   teşekkürler,,,,,,,,,,,,

mustafa k

  • İleti: 274
Ynt: sedan vtec ( volkan v.2 )
« Yanıtla #19 : Aralık 11, 2007, 09:16:56 ÖS »
arka stoplar ledlı dedıklerınden degılmı .kaca aldın .+  cok guzel gorunuyor hondan

b20vtec

  • Ziyaretçi
Ynt: sedan vtec ( volkan v.2 )
« Yanıtla #20 : Aralık 13, 2007, 11:50:42 ÖÖ »
ahahue.:)  volkan abi  yeni görüyorum vallahi..kazasız belasız binmek nasip olsun..rengi duruşu çok gzl gerçekden.buarada k20+turbo abi >=ok seni tek geçerimbu alemde :gitar  b20turbo videsunu bile izlerken halaa keyif alıyorum ellerine emegine saglık.

Volkanvti

  • Ziyaretçi
Ynt: sedan vtec ( volkan v.2 )
« Yanıtla #21 : Aralık 13, 2007, 11:54:48 ÖÖ »

ahahue.:)  volkan abi  yeni görüyorum vallahi..kazasız belasız binmek nasip olsun..rengi duruşu çok gzl gerçekden.buarada k20+turbo abi >=ok seni tek geçerimbu alemde :gitar  b20turbo videsunu bile izlerken halaa keyif alıyorum ellerine emegine saglık.


saol erol'um teşekkür ederim k20+turbo  >=ok ,

eeee sende yap artık si mı yaparsın bilmiyorum ama patlat artık bombayı   >=ok

b20vtec

  • Ziyaretçi
Ynt: sedan vtec ( volkan v.2 )
« Yanıtla #22 : Aralık 13, 2007, 11:59:57 ÖÖ »
bi satsam abi aracımı  herşeyim hazır bekliyorum biliyorsun b20 olur k20 :lovee olur   süper olur daaaa.

Volkanvti

  • Ziyaretçi
Ynt: sedan vtec ( volkan v.2 )
« Yanıtla #23 : Aralık 13, 2007, 12:02:20 ÖS »

bi satsam abi aracımı  herşeyim hazır bekliyorum biliyorsun b20 olur k20 :lovee olur   süper olur daaaa.


erol atmosferik düşünüyorsan k20 çok iyi bi tercih bence değerlendir  >=ok ee birazda teknolojiyi yakalamak lazım dimi :)

b20vtec

  • Ziyaretçi
Ynt: sedan vtec ( volkan v.2 )
« Yanıtla #24 : Aralık 13, 2007, 12:17:20 ÖS »
evt abi sabah sabah aklım çelindi bir anda..