Gönderen Konu: OZ jant ve FK 6 4 yaylar ile  (Okunma sayısı 19258 defa)

enginturan

  • Engin
  • İleti: 1268
OZ jant ve FK 6 4 yaylar ile
« : Haziran 22, 2009, 12:13:01 ÖÖ »

« Son Düzenleme: Haziran 22, 2009, 12:15:54 ÖÖ Gönderen: enginturan »



enginturan

  • Engin
  • İleti: 1268
Ynt: OZ jant ve FK 6 4 yaylar ile
« Yanıtla #1 : Haziran 22, 2009, 12:26:49 ÖÖ »







mohican34

  • İleti: 159
Ynt: OZ jant ve FK 6 4 yaylar ile
« Yanıtla #2 : Haziran 22, 2009, 12:48:21 ÖÖ »
Çok temiz güzel araba allah kazasız belasız binmek nasip etsin Maşallah...

GEKIDO

  • İleti: 368
Ynt: OZ jant ve FK 6 4 yaylar ile
« Yanıtla #3 : Haziran 22, 2009, 01:16:17 ÖÖ »
güzel olmuş bu kasada bu yaylarlada düşmediyse dahada düşmez

nazmix

  • İleti: 233
Ynt: OZ jant ve FK 6 4 yaylar ile
« Yanıtla #4 : Haziran 22, 2009, 02:00:25 ÖÖ »
Allah kaza bela vermesin jantlar güzel olmuş

vtec power

  • İleti: 1050
Ynt: OZ jant ve FK 6 4 yaylar ile
« Yanıtla #5 : Haziran 22, 2009, 05:39:45 ÖÖ »
Hayırlı olsun, çok şık olmuş.

BLACK ORANGE

  • İleti: 3425
Ynt: OZ jant ve FK 6 4 yaylar ile
« Yanıtla #6 : Haziran 22, 2009, 08:54:25 ÖÖ »
güzel olmuş maaşallah kazasız belasız ...

enginturan

  • Engin
  • İleti: 1268
Ynt: OZ jant ve FK 6 4 yaylar ile
« Yanıtla #7 : Haziran 22, 2009, 08:57:08 ÖÖ »
teşekkürler arkadaşlar

34N1005

  • İleti: 2291
Ynt: OZ jant ve FK 6 4 yaylar ile
« Yanıtla #8 : Haziran 22, 2009, 09:05:30 ÖÖ »
engin abi çok güzel yola devam abi durmak yok kazasız belasız günler binmen dileğiyle abi maşallah

enginturan

  • Engin
  • İleti: 1268
Ynt: OZ jant ve FK 6 4 yaylar ile
« Yanıtla #9 : Haziran 22, 2009, 09:58:12 ÖÖ »
azizim saolasın yardımların için çok teşekkürler sen bu işi gerçekten iyi biliyorsun

merburvehan

  • İleti: 2170
Ynt: OZ jant ve FK 6 4 yaylar ile
« Yanıtla #10 : Haziran 22, 2009, 10:13:39 ÖÖ »
Allah kaza bela vermesin kaç jant var araçta sanki önlerde yüksek duruyo gibi biraz arkalar zaten yüksek...

enginturan

  • Engin
  • İleti: 1268
Ynt: OZ jant ve FK 6 4 yaylar ile
« Yanıtla #11 : Haziran 22, 2009, 10:27:21 ÖÖ »
Allah kaza bela vermesin kaç jant var araçta sanki önlerde yüksek duruyo gibi biraz arkalar zaten yüksek...
amin cümlemize inşallah lastikler 205 45 17 yaylar daha yeni takıldı zamanla yayların biraz daha oturacağını sanıyorum.

ondermersin

  • İleti: 193
Ynt: OZ jant ve FK 6 4 yaylar ile
« Yanıtla #12 : Haziran 22, 2009, 02:12:26 ÖS »
guzel yakışmış gercekten yalnız öndeki şu koca plakalıgı sökersen çok guzel bir sey yapmış olursun bence. ilk kasadan son kasaya kadar tampon kadar plakalıktan vazgecemedı honda...

enginturan

  • Engin
  • İleti: 1268
Ynt: OZ jant ve FK 6 4 yaylar ile
« Yanıtla #13 : Haziran 22, 2009, 02:16:22 ÖS »
tamponu boyatacağım ve plaka bastırdıktan sonra ondan kurtulacağım inşallah

despe

  • Ziyaretçi
Ynt: OZ jant ve FK 6 4 yaylar ile
« Yanıtla #14 : Haziran 22, 2009, 02:23:01 ÖS »
maşallah yakışmış. biraz hevesini aldıktan sonra beyaza boyatmanı tavsiye ederim.

enginturan

  • Engin
  • İleti: 1268
Ynt: OZ jant ve FK 6 4 yaylar ile
« Yanıtla #15 : Haziran 22, 2009, 02:49:11 ÖS »
teşekkürler boyatmam belki de satıp beyaz ya da açık gri bi jant alabilirim.

tolga00

  • İleti: 102
Ynt: OZ jant ve FK 6 4 yaylar ile
« Yanıtla #16 : Haziran 22, 2009, 05:09:40 ÖS »
bencede beyaz daha hoş durur

Esinti

  • İleti: 1283
Ynt: OZ jant ve FK 6 4 yaylar ile
« Yanıtla #17 : Haziran 22, 2009, 10:52:55 ÖS »
jant yakışmış zamanla inş dahada oturaklı olur inş kazasız belasız sürüşler

34 DF 9999

  • İleti: 1577
Ynt: OZ jant ve FK 6 4 yaylar ile
« Yanıtla #18 : Haziran 22, 2009, 11:29:14 ÖS »
allah kaza bela vermesın,gulegule kazasız belasız çızıksız kullanın..maşallah..

enginturan

  • Engin
  • İleti: 1268
Ynt: OZ jant ve FK 6 4 yaylar ile
« Yanıtla #19 : Haziran 23, 2009, 11:35:05 ÖÖ »
bencede beyaz daha hoş durur
aslında denemekte fayda var güzel durabilir yorumun için teşekkürler.

Serhat Atan

  • İleti: 178
Ynt: OZ jant ve FK 6 4 yaylar ile
« Yanıtla #20 : Haziran 23, 2009, 11:36:48 ÖÖ »
Maşallah güzel olmuş araç.Kazasız belasız binmeniz dileğiyle.

enginturan

  • Engin
  • İleti: 1268
Ynt: OZ jant ve FK 6 4 yaylar ile
« Yanıtla #21 : Haziran 23, 2009, 11:36:59 ÖÖ »
jant yakışmış zamanla inş dahada oturaklı olur inş kazasız belasız sürüşler
teşekkürler cümlemize inşallah daha yeni takıldı yaylar zamanla biraz daha ineceğini söylüyorlar.

enginturan

  • Engin
  • İleti: 1268
Ynt: OZ jant ve FK 6 4 yaylar ile
« Yanıtla #22 : Haziran 23, 2009, 11:38:42 ÖÖ »
çok çok teşekkürler arkadaşlar hepimiz kazasız belasız bineriz inşallah

Tequila

  • İleti: 391
Ynt: OZ jant ve FK 6 4 yaylar ile
« Yanıtla #23 : Haziran 23, 2009, 01:28:23 ÖS »
Maşallah kazasız belasız kullanın.

Ben janlatın rengini çok beğendim. Aynı yaylardan kullanıyorum özellikle önler zamanla daha fazla düşüyor.
Bir resme ufak bir fatoş çalışması yaptım. Belki biraz daha basık ve filmli olarak görmek istersiniz aracınızı. :)

ÖNCE


SONRA




enginturan

  • Engin
  • İleti: 1268
Ynt: OZ jant ve FK 6 4 yaylar ile
« Yanıtla #24 : Haziran 23, 2009, 04:17:56 ÖS »
offf diyorum harika olmuş eline sağlık çok teşekkür ederim zamanla bu kadar düşse ne güzel olur ama benim arkadan seyahat eden ufaklıklar ne der sonra bilemiyorum :)