1999 MODEL HONDA CİVİC 1.6 OTOMATİK VİTES (biraz rahatlığıma düşkün olduğumda olsa gerek, hep otomatik araba aldım)
ufak tefek bazı yenilikler yaptım (doğru, yalnış maksat bizimde bir GRAU-GRAU arabamız olsun
)
eybach sport line yay (belki sert ancak yol tutuşunu inanılmaz değiştirdi)
ön kule gergisi (CİVİC VTEC standart kule gergisi)
arka viraj demiri (çok deli dolu kullanmam ancak aracın arka tarafı yere biraz daha sağlam basmasını istedim)
açık hava filtresi & intake kiti (giren havayi nispetten rahatlatmak için)
son susturucu (çok gürültülü değil, ancak hava filtresi ile birlikte, bariz bir şekilde motoru rahatlattı)
ön panjur (eeeee biraz da şık olsun
)
far fiskiye memeleri (gülmeyin) (belki görsel olarak değişik oldu ancak işlevsel olarak mükekkel olduğunu diyebilirim) 1999 model HONDA CR-V orijinal memelerini, motorunu ve diğer tesisatlarını kullandım. Yabancı plakalı bir araçta gördüm. Aydınlatma olarak biraz zayıf olduğunu aşikar, eeee biraz da yolların çamuru gelince vay o farların haline. Durum bu şekilde olunca çareyi far fiskiyelerinde buldum
ÇOK MEMNUNUM
havalı korna (biraz da havamız olsun dedim)
DC SPORT headers 4.2.1 (katılım, kalkış değil egzosun biraz daha rahatlatmak için)
Motorla ilgili parçalar sadece performans amaçlı değil, motorun daha rahat çalışmasını sağlamak için (konfor için saklı olan gücün bir miktarını açığa çıkartmak amacıyla yaptım). Mesela bu hafta sonu Bursa Mudanyaya gittim, İstanbulda depoyu fulledim, yolda sakin sakin kullandım, malüm her yerde radar dolu, zaman zaman klimayı da açtım. 261Km yaptım, Mudanyada bir daha fulledin (dönüşte) ve 14Lt benzin aldım. ciddi bir ekonomi sağladığı aşikar. Normal kullanımda (Maslak - İkitelli Başak Şehir arası) ortalama yakıt tüketimim (sakin kullanımda 90-110Km/h 3000-3500RPM) 100Km da 7,3 ile 7,8 arası.
Feributa bindiğimde ve indiğimde çok zorluk çekiyorum, yol tutuşu tamam da bu tip yerlerde altını sürtmekten kaçınamıyorum.
Hem GRAU-GRAU hem PİNTİ
arabamı seviyorum