Gönderen Konu: Kocaeli R Vtec Değişim..  (Okunma sayısı 6761 defa)

kadirhamamcioglu

  • İleti: 223
Kocaeli R Vtec Değişim..
« : Kasım 12, 2010, 01:53:27 ÖS »
Arkadaşlar iyi veya kötü yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim..ama lütfen yorum yapmadan önce yazdıklarımı okuyunuz.

1-Araç Boya Değildir.Spoon Sarısına Kaplamadır.
2-Prof. Kişiler Tarafından Kaplanmamıştır.
3-Eksoz Değişimi Olacaktır.
4-Jantlar Spoon Jant İle Değiştirilecektir
5-Ön Taraf Biraz Daha Basılacaktır.
6-Ek İçin Yorumlarınızı Beklıyorum Sarı Yapayım mı ? Yoksa Mat Siyahamı Kaplayalım...
 
İyi Seyirler...




















okn84

  • İleti: 8224
Ynt: Kocaeli R Vtec Değişim..
« Yanıtla #1 : Kasım 12, 2010, 02:25:42 ÖS »
kazasız belasız degısıklı guzeldır

KAYAM

  • İleti: 167
Ynt: Kocaeli R Vtec Değişim..
« Yanıtla #2 : Kasım 12, 2010, 03:58:34 ÖS »
Güzel gidiyor , aynalarıda değişmelisin bence...
Kazasız belasız sürüşler.

pcvirus

  • İleti: 4289
Ynt: Kocaeli R Vtec Değişim..
« Yanıtla #3 : Kasım 12, 2010, 06:44:38 ÖS »
vaaay kadir kanka süper olmuş yaaaa
:D
taksici geldi haaaanııım :D:D:D

aRas

  • Furkan Aras Alağaç
  • İleti: 3334
Ynt: Kocaeli R Vtec Değişim..
« Yanıtla #4 : Kasım 12, 2010, 07:51:24 ÖS »
Offf süper olmuş :D Spoon+öne biraz daha basıldığı zaman dediğin gibi süper olur :) 41 kere maşallah,kazasız belasız.
Buluşmalara da bekleriz.

mustafaa_akca

  • İleti: 354
Ynt: Kocaeli R Vtec Değişim..
« Yanıtla #5 : Kasım 12, 2010, 08:11:22 ÖS »
kadır kardes emegıne degmıs wallaa...helal olsun gule gule bın kazaszı belasızx

kadirhamamcioglu

  • İleti: 223
Ynt: Kocaeli R Vtec Değişim..
« Yanıtla #6 : Kasım 12, 2010, 09:03:07 ÖS »
yorumlarınız ıcın sagolun arkadaslr one beyaz veya metalık spoon ve basıcam kafayı ;)

valla aarabamdan gayet memnunum motorunun sıfır olması ıyı oldu benm ıcın ondan bende dısına falan msraf yapıyorum...

hakangunister

  • İleti: 6837
    • www.osgun.com.tr
Ynt: Kocaeli R Vtec Değişim..
« Yanıtla #7 : Kasım 12, 2010, 09:05:52 ÖS »
Kardeş çok güzel olmuş. Maşallah. Allah kaza bela vermesin.

Benim fikrim ek siyah kalsın. Aslında arabanın tavanıda siyah kalabilirdi belki. Ne biliyim photoshop da siyah yapıp bir bakmak lazım. Güzel durur diye geçirdim içimden.

He birde bana sorarsan jantları siyah al. Siyah sarı kombinasyonu olsun araç. Şimdi beyaz jantla 3 renk olacak arabada. Ne bileyim. Gene çok iyi durur ama son karar senin kardeşim :) Zevk senin araba senin :)

kadirhamamcioglu

  • İleti: 223
Ynt: Kocaeli R Vtec Değişim..
« Yanıtla #8 : Kasım 12, 2010, 09:09:14 ÖS »
Yorumun için sağol kardeşim bekliyorum jant için yorumlara bakınıyorum...İzmirde var bi sarı vtec sıyah jant koymus altında pek bellı olmuyor ondan cekınıyorum...

hakangunister

  • İleti: 6837
    • www.osgun.com.tr
Ynt: Kocaeli R Vtec Değişim..
« Yanıtla #9 : Kasım 12, 2010, 09:13:22 ÖS »
o konuda haklısın siyah renk fazla ayrıntı belli etmez. Beyaz güzel ve göze çarpan bir renk seçimi olur ama hani dedim 3 renk olmasın. Sadece sarı siyah kombinasyonu mu olsa falan diye düşündüm bir an.

tampon eki kapı tutma yerleri yan çıtalar stoplar falan hep siyah ya. mat sarının üzerinde çok güzel duruyorlar bence. 3. bir rengi araya katıp o ahengi bozma derim ben  :) Nacizane fikrim budur kardeşim :)

Eren53

  • İleti: 788
Ynt: Kocaeli R Vtec Değişim..
« Yanıtla #10 : Kasım 12, 2010, 09:32:12 ÖS »
kardeş ben senin yerinde olsaydım arka plakalığıda sarı yapardım stoplarıda orjinal beyaz sinyalli stoplarla değiştirirdim arka görüntü daha hoş olurdu diye düşünüyorum...

Eren53

  • İleti: 788
Ynt: Kocaeli R Vtec Değişim..
« Yanıtla #11 : Kasım 12, 2010, 09:37:56 ÖS »






az biraz resimlerle yardımcı olmak istedim...belki yeni bir fikir çıkarabilirsiniz...

Esinti

  • İleti: 1283
Ynt: Kocaeli R Vtec Değişim..
« Yanıtla #12 : Kasım 12, 2010, 09:40:21 ÖS »
arka stoplar haric hersey güzel olmuş

Owner89

  • İleti: 1298
Ynt: Kocaeli R Vtec Değişim..
« Yanıtla #13 : Kasım 12, 2010, 10:00:10 ÖS »
 yarın akşam sarı boya alıyoruz  çıtalarıda boyuyoruz itiraz yok hayırlı olsn kanka :)))10 numero 

abga

  • İleti: 5573
Ynt: Kocaeli R Vtec Değişim..
« Yanıtla #14 : Kasım 12, 2010, 10:48:13 ÖS »
kadirim güzel günlerde vtec açman dilegiyle güzel olmuş :)

inventor

  • Co-Admin
  • İleti: 7545
Ynt: Kocaeli R Vtec Değişim..
« Yanıtla #15 : Kasım 13, 2010, 12:07:40 ÖÖ »
kadir araç güzel olmuş emeğine sağlık birkaç eksiğide tamamladınmı tam 10 numara olacak

kadirhamamcioglu

  • İleti: 223
Ynt: Kocaeli R Vtec Değişim..
« Yanıtla #16 : Kasım 13, 2010, 08:34:34 ÖÖ »
sagolun yorumlarınız ıcın cıtalar ve ek sıyah kalıcak gıbı aynalar sarı olucak arka goruntuye gelınce sımdılık boyle ama ılerde dedıgınız gıbı olucak...

KillerPrey

  • İleti: 16
Ynt: Kocaeli R Vtec Değişim..
« Yanıtla #17 : Kasım 14, 2010, 08:31:23 ÖÖ »
maşşallah Kazasiz belasiz  :).Ön tamponu değiştirip öne dogru daha uzun olanı kullanırsan daha agresif bır goruntu saglarsın ? bence :)

kadirhamamcioglu

  • İleti: 223
Ynt: Kocaeli R Vtec Değişim..
« Yanıtla #18 : Kasım 14, 2010, 11:47:36 ÖÖ »
Yorumun ıcın sagol...ama ek var aracta zaten

Ophieus

  • İleti: 104
Ynt: Kocaeli R Vtec Değişim..
« Yanıtla #19 : Kasım 14, 2010, 12:28:35 ÖS »
Harika durmuş renk valla...

mcolgecen

  • İleti: 1881
Ynt: Kocaeli R Vtec Değişim..
« Yanıtla #20 : Kasım 14, 2010, 01:17:13 ÖS »
allah iyi günlerde binmek nasip eder inşallah yanız nacizane fikrim acil olarak stoları ve egsoz ucunu deiştirmelisin :) kazasız keyifli sürüşler..

enis saymaz

  • Ziyaretçi
Ynt: Kocaeli R Vtec Değişim..
« Yanıtla #21 : Kasım 16, 2010, 10:37:58 ÖÖ »
kadir araç güsel olmuş kardeşim güle güle kullanman dileğiyle..acil spoonları al:D

focusn70

  • Ahmet
  • İleti: 3068
Ynt: Kocaeli R Vtec Değişim..
« Yanıtla #22 : Kasım 16, 2010, 09:49:25 ÖS »
sarı kaplama yerine boyama olsaymış daha güzel olurmuş bence kaplamada sarı taksi muhabetinden dolayı itici geliyo bana yalnış anlamayın işçilik 10 numara ellerinize sağlık üstündeki jantlarda güzel önü bassanız yeterli bence çıtalar bide ön ek siyah daha güzel olur bence

enis saymaz

  • Ziyaretçi
Ynt: Kocaeli R Vtec Değişim..
« Yanıtla #23 : Kasım 20, 2010, 10:09:10 ÖÖ »
spoooon alsana kadişr ..sinirleniyorum bakkk:D

aydbjk

  • İleti: 1659
Ynt: Kocaeli R Vtec Değişim..
« Yanıtla #24 : Kasım 20, 2010, 06:19:14 ÖS »
Allah kaza bela vermesin