Gönderen Konu: Karşınızda 98 1.6i ES  (Okunma sayısı 38380 defa)

Carismatiq

  • Mustafa
  • İleti: 2887
Ynt: Karşınızda 98 1.6i ES
« Yanıtla #50 : Aralık 24, 2013, 09:17:51 ÖÖ »

2000 km kadar benzinde bindim bende 30 kuruş bile yaktırdım sıcak zamanda gazı okşayarak  :D ama olacak iş değil araba ben 70-80 le gitmem arkadaş diye yalvarıyordu resmen tüp taktırdım. Yazın Edirneye giderken Lpg otobanda 4. vites 200 dedi bıraktım sağlıklı motor yürüyor maşallah :)



tnrdnzekr

  • TNR
  • İleti: 1148
Ynt: Karşınızda 98 1.6i ES
« Yanıtla #51 : Aralık 24, 2013, 09:20:28 ÖÖ »
abi 8.000 km dir benzinde kullanıorum benimde iliğimi kemiğimi kuruttu lpg ye geçmek istemiorum doch motor
abi şakası yok masrafıda agır olur bide acıyorum motora deparini falan gördüğünde bana hak vericeksin :)

Carismatiq

  • Mustafa
  • İleti: 2887
Ynt: Karşınızda 98 1.6i ES
« Yanıtla #52 : Aralık 24, 2013, 09:28:21 ÖÖ »

Ben Dochda olsa taktırırdım güzel bir kit gerektiğinde çekersin benzine, adamlar Vtı'a  taktırıyor ve güzel yürüyenide var neden taktırmıyım tabi bu benim düşüncem  ;) Benim araba motor yese 2000 TL yer seninkide 3000 TL en fazla vede uzun süre kullanırsın düzgün bakarsan ettiğin tasarruf yanında cabası bişey kaybetmezsin :)

Carismatiq

  • Mustafa
  • İleti: 2887
Ynt: Karşınızda 98 1.6i ES
« Yanıtla #53 : Aralık 24, 2013, 09:34:33 ÖÖ »

Ayrıca Mehmetin (tarantino) araba turbo teg ve lovato tüplü nası yürüyo görsen çatara patara  >%6rol >%6rol

tnrdnzekr

  • TNR
  • İleti: 1148
Ynt: Karşınızda 98 1.6i ES
« Yanıtla #54 : Aralık 24, 2013, 09:36:50 ÖÖ »
abi Mehmet abi farklı bi adam yani biz ona yetişemeyiz :)
lpg taktırcak parada yok zaten abi boşwer :)

33ozn88

  • Ozan SAHIN
  • İleti: 181
    • Facebook Adresim
Ynt: Karşınızda 98 1.6i ES
« Yanıtla #55 : Aralık 24, 2013, 11:22:37 ÖÖ »

Aynen kardeşim 100 TL gazla 400 km yol gidiyorum.. Keyfi bambaşka  :D
100 tl benzinle 200 km yapıorum abi bu nasıl :)

ne diyorsun :D binme kardeşim sen o arabaya bırak yatsın kapıda :))

abi zaten hafta içi binmiorum binemiorum çalıştırmıyorum bile hafta sonu biniyorum oda 100 tl :)


(full depo) $72 Vpower ile sehir ici 400km nasil? gerci normal alirsam $50 hahaha :)

33ozn88

  • Ozan SAHIN
  • İleti: 181
    • Facebook Adresim
Ynt: Karşınızda 98 1.6i ES
« Yanıtla #56 : Aralık 24, 2013, 11:23:47 ÖÖ »

Ayrıca Mehmetin (tarantino) araba turbo teg ve lovato tüplü nası yürüyo görsen çatara patara  >%6rol >%6rol
Tup ve Turbo :) Yeni bir cag TupTURRR :) inanilir gibi degil, harbimisiniz? kac hp fark var benzin ile gaz arasinda?

Carismatiq

  • Mustafa
  • İleti: 2887
Ynt: Karşınızda 98 1.6i ES
« Yanıtla #57 : Aralık 24, 2013, 11:36:33 ÖÖ »

Aynen kardeşim 100 TL gazla 400 km yol gidiyorum.. Keyfi bambaşka  :D
100 tl benzinle 200 km yapıorum abi bu nasıl :)

ne diyorsun :D binme kardeşim sen o arabaya bırak yatsın kapıda :))

abi zaten hafta içi binmiorum binemiorum çalıştırmıyorum bile hafta sonu biniyorum oda 100 tl :)


(full depo) $72 Vpower ile sehir ici 400km nasil? gerci normal alirsam $50 hahaha :)

Sizin ordaki fiyatlarla burası tabiki kıyaslanmaz :D Senin civici getir buraya kapıda yatar nerde öle paralara depo doldurmak :) Burda tüple okadar gittiğime şükrediyorum :)

33ozn88

  • Ozan SAHIN
  • İleti: 181
    • Facebook Adresim
Ynt: Karşınızda 98 1.6i ES
« Yanıtla #58 : Aralık 24, 2013, 11:44:03 ÖÖ »
e tabi canim... Turkiyede bir depo 250-300 tl ye doluyor biliyorum... Orumcek adam binerdi vallaha bizim arabaya... :D

Carismatiq

  • Mustafa
  • İleti: 2887
Ynt: Karşınızda 98 1.6i ES
« Yanıtla #59 : Aralık 24, 2013, 11:52:01 ÖÖ »

Ayrıca Mehmetin (tarantino) araba turbo teg ve lovato tüplü nası yürüyo görsen çatara patara  >%6rol >%6rol
Tup ve Turbo :) Yeni bir cag TupTURRR :) inanilir gibi degil, harbimisiniz? kac hp fark var benzin ile gaz arasinda?

Valla kendisine sormak lazım 200+ sı var benim bildiğim sanayide toplarken sanayi içinde yıkıyodu ortalığı araba ateş ediyodu resmen :D

Carismatiq

  • Mustafa
  • İleti: 2887
Ynt: Karşınızda 98 1.6i ES
« Yanıtla #60 : Ocak 03, 2014, 10:30:20 ÖÖ »

Selamlar arkadaşlar,

Geçen hafta sonu aracın egsoz sistemine el attım. Komple orjinal sistem duruyor idi. Son susturucu bitik durumda içi dolmuştu.Kat ve orta susturucu iptali yaparak  tnrdnzekr nickli Taner arkadaşımdan aldığım 51 lik düz boru ve elimde bulunan VTI susturucusu ile aracımda çok tatlı bir zırıltı sesi ile araçda biraz rahatlama sağlattım. Hafta sonu ufak video ekleyeceğim. Tavsiye ederim  >=ok

SU-vic

  • Süleyman
  • İleti: 783
    • Benimkisi :)
Ynt: Karşınızda 98 1.6i ES
« Yanıtla #61 : Ocak 03, 2014, 01:28:50 ÖS »
Oh ne qüzel benim de nefesim açıldı sanki :) Bekliyoruz videoyu da, elinize saqlık...

Carismatiq

  • Mustafa
  • İleti: 2887
Ynt: Karşınızda 98 1.6i ES
« Yanıtla #62 : Ocak 03, 2014, 04:21:17 ÖS »

 >=ok

Ozzi16

  • İleti: 37
Ynt: Karşınızda 98 1.6i ES
« Yanıtla #63 : Ocak 03, 2014, 07:20:06 ÖS »

Selamlar arkadaþlar,

Geçen hafta sonu aracýn egsoz sistemine el attým. Komple orjinal sistem duruyor idi. Son susturucu bitik durumda içi dolmuþtu.Kat ve orta susturucu iptali yaparak  tnrdnzekr nickli Taner arkadaþýmdan aldýðým 51 lik düz boru ve elimde bulunan VTI susturucusu ile aracýmda çok tatlý bir zýrýltý sesi ile araçda biraz rahatlama saðlattým. Hafta sonu ufak video ekleyeceðim. Tavsiye ederim  >=ok

kardesim kat iptal ettim demissin benimde yeni aldigim aracta yok agustos 2014 te muayene var gecermi katsiz

Carismatiq

  • Mustafa
  • İleti: 2887
Ynt: Karşınızda 98 1.6i ES
« Yanıtla #64 : Ocak 03, 2014, 08:15:47 ÖS »

Selamlar arkadaþlar,

Geçen hafta sonu aracýn egsoz sistemine el attým. Komple orjinal sistem duruyor idi. Son susturucu bitik durumda içi dolmuþtu.Kat ve orta susturucu iptali yaparak  tnrdnzekr nickli Taner arkadaþýmdan aldýðým 51 lik düz boru ve elimde bulunan VTI susturucusu ile aracýmda çok tatlý bir zýrýltý sesi ile araçda biraz rahatlama saðlattým. Hafta sonu ufak video ekleyeceðim. Tavsiye ederim  >=ok

kardesim kat iptal ettim demissin benimde yeni aldigim aracta yok agustos 2014 te muayene var gecermi katsiz

Muayeneden katalizörsüz geçemezsin. Ağustosa var zamanın birinden emanet alırsın yada piyasada 100 TL den başlayan fiyatlarla kat mevcut tercih senin.. Benim 2 yıla yakın muayene derdi yok.

tnrdnzekr

  • TNR
  • İleti: 1148
Ynt: Karşınızda 98 1.6i ES
« Yanıtla #65 : Ocak 07, 2014, 08:20:47 ÖÖ »
Abi bide bu katalizörün yerine ona benzer içi boş kat takıolar mahsat görüntü o şekilde de geçiyormuş

Carismatiq

  • Mustafa
  • İleti: 2887
Ynt: Karşınızda 98 1.6i ES
« Yanıtla #66 : Ocak 07, 2014, 08:42:26 ÖÖ »
Abi bide bu katalizörün yerine ona benzer içi boş kat takıolar mahsat görüntü o şekilde de geçiyormuş

Aynen Tanerim o şekildede geçebiliyor..

Carismatiq

  • Mustafa
  • İleti: 2887
Ynt: Karşınızda 98 1.6i ES
« Yanıtla #67 : Mayıs 26, 2014, 02:37:57 ÖS »

Güncel diyelim. Aracın son hali.. Resimler F1 pisti yanı yancıların :D yanladığı yerde izlemeye gittiğimde çektim. Sadeliği seviyorum  :)





angaramos

  • İleti: 1086
Ynt: Karşınızda 98 1.6i ES
« Yanıtla #68 : Mayıs 26, 2014, 04:52:55 ÖS »
Ben senin arabayı profildeki araç sanıyordum.Allah kaza bela vermesin hala sade yokmu kafanda birşeyler

erzincalı_24

  • İleti: 131
Ynt: Karşınızda 98 1.6i ES
« Yanıtla #69 : Mayıs 27, 2014, 01:02:28 ÖÖ »
Aynı benim arabanın ilk hali gibi.Sadeliğin güzelliği ayrıdır.Ufak tefek aşırıya kaçmadan yapabilirsin bişiler tabi biz daha yeniyiz sen bilirsin işini :D

hondatürk

  • ホンダトルコ
  • İleti: 853
Ynt: Karşınızda 98 1.6i ES
« Yanıtla #70 : Mayıs 27, 2014, 01:12:31 ÖÖ »
bu sadelikde benim minikden gelsin  >=ok


Carismatiq

  • Mustafa
  • İleti: 2887
Ynt: Karşınızda 98 1.6i ES
« Yanıtla #71 : Mayıs 27, 2014, 12:31:57 ÖS »
Ben senin arabayı profildeki araç sanıyordum.Allah kaza bela vermesin hala sade yokmu kafanda birşeyler

Saolasın amin cümlemize kaza bela vermesin. Avatardaki eski aracım. Kafamda çok şey varda şuan bu şekilde durması lazım aracın :)

Carismatiq

  • Mustafa
  • İleti: 2887
Ynt: Karşınızda 98 1.6i ES
« Yanıtla #72 : Mayıs 27, 2014, 12:32:44 ÖS »
Aynı benim arabanın ilk hali gibi.Sadeliğin güzelliği ayrıdır.Ufak tefek aşırıya kaçmadan yapabilirsin bişiler tabi biz daha yeniyiz sen bilirsin işini :D

Saolasın kardeşim  >=ok

Carismatiq

  • Mustafa
  • İleti: 2887
Ynt: Karşınızda 98 1.6i ES
« Yanıtla #73 : Mayıs 27, 2014, 12:35:04 ÖS »
bu sadelikde benim minikden gelsin  >=ok



Maşallah kazasız belasız..
« Son Düzenleme: Mayıs 27, 2014, 12:35:17 ÖS Gönderen: Carismatiq »

MaJesteLeri

  • İleti: 253
    • FACEBOOK ADRESIM
Ynt:
« Yanıtla #74 : Mayıs 27, 2014, 01:46:59 ÖS »
Hayirli olsun kazasiz belasiz insallah

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi