Gönderen Konu: İnci Siyahı 1998 - 1.4 is  (Okunma sayısı 14295 defa)

34 FVC 96

  • İleti: 761
İnci Siyahı 1998 - 1.4 is
« : Ocak 20, 2010, 08:54:39 ÖÖ »
Öncelikle selamlar yeni üyelerin araçlarını tanıtması gerekitiği bildirildi... benimde elimden gelen buydu...
aracımı 2,5 sene önce standart şekilde aldım... standart derken motor olarak hala standart görüntü olarak üzerinde birşeyler yapmaya çalıştım...
***Ön tampon ve arka tamponda orijinal tampon ekleri mevcut yerden 9cm yükseklikte... 99 makyajlı kasa tamponlarını orijinal tamponlarımın altına ekledim, ön tampondaki hava girişi ve sis girişleri çift kat alüminyum telle perdelendi... öndeki tel siyah boyalı arkadaki tel kırmızı boyalı... ***Önlerde Junyan marka Angel far mevcut ***8000k xenon takılı... ***15inc jantlar  ***195X55X15 TOYO YÜKSEK PERFORMANS (V) KANALLI HIZ LASTİKLERİ max.240km/s



34 FVC 96

  • İleti: 761
Ynt: İnci Siyahı 1998 - 1.4 is
« Yanıtla #1 : Ocak 20, 2010, 08:57:19 ÖÖ »
Arka görüntüde de tampon tek parçadır***arka çamurluklarda daha sağlam bir duruş için 3cm kadar şişirme var... ***Typer Spoiler takıldı... ***3numara Amerikan film mevcut sunroof dahil... ***tampon yapısına uygun çapraz kesimli eksozu var... ***katalizatör iptali...


34 FVC 96

  • İleti: 761
Ynt: İnci Siyahı 1998 - 1.4 is
« Yanıtla #2 : Ocak 20, 2010, 09:01:30 ÖÖ »
***hava filtresi kitini kendim yaptım 700mm'lik alimünyum borudan... ve ısı geçirmeyen elyaf sargılı... *** ***5cm yay mecut... ***araç yapılan işlemlerden dolayı komple 2009 sedefli honda siyahı boyanmıştır(fırın boya) ***ön cam fitili çok kaba durduğunda değiştirildi boya esnasında ince 2009 kasa cam fitili takıldı... cam orijinal yanlış anlama olmasın... ***yine boya esnasında üst direkteki radyo anteni çirkin görüntüsünden dolayı iptaldir...


34 FVC 96

  • İleti: 761
Ynt: İnci Siyahı 1998 - 1.4 is
« Yanıtla #3 : Ocak 20, 2010, 09:06:05 ÖÖ »
aracın içine gelince ön arka kırmızı ve siyah deri parçalı koltuk döşemesi mevcut... ***Monza tip direksiyon, vites ve vites çerçevesi... ***Led aydınlatma (ışık şiddeti ve rengi değişebilir)... ***Ön konsola özenle monte edilen Auto Gauge marka Yağ basınç ve Yağ hararet göstergeleri... ***konsol boyama(mat gri)

34 FVC 96

  • İleti: 761
Ynt: İnci Siyahı 1998 - 1.4 is
« Yanıtla #4 : Ocak 20, 2010, 09:11:29 ÖÖ »
müzik sistemi...
**PIONEER DEH-6850MP...
**BLAUPUNKT     Vw 380 – 2X2ohm - max.3000w– RMS1000w...
**BLAUPUNKT    VA 1400 - MONO AMFİ – A*CLASS – 2ohm...
**BLAUPUNKT   GTA 4 Special Mk ll (4ohms , 4x120watts)…
**BLAUPUNKT    16cm arka pandizot mid bass…
**JBL GTO 6507 16cm ön kapı mid bass…
**Özel yapım arka pandizot(amfi ve dereceli mid yuvalı)...
**Özel yapım net 100Litrelik çift portlu profesyonel bass kabini...



34 FVC 96

  • İleti: 761
Ynt: İnci Siyahı 1998 - 1.4 is
« Yanıtla #5 : Ocak 20, 2010, 09:14:04 ÖÖ »
benimde aracıma yaptıklarım bundan ibaret...


herkeze kazasız belasız...

bashcantlee

  • İleti: 1234
Ynt: İnci Siyahı 1998 - 1.4 is
« Yanıtla #6 : Ocak 20, 2010, 09:17:13 ÖÖ »
çok güzel maaaşallah.. Allah kazadan beladan korusun.. güle güle kullanın...

34 FVC 96

  • İleti: 761
Ynt: İnci Siyahı 1998 - 1.4 is
« Yanıtla #7 : Ocak 20, 2010, 09:27:29 ÖÖ »
çok teşekkür ederim...

mcanx

  • İleti: 473
Ynt: İnci Siyahı 1998 - 1.4 is
« Yanıtla #8 : Ocak 20, 2010, 09:34:02 ÖÖ »
stajdan eve giderken kozyatağında görmüştüm.. gayet temiz dikkatimi çekmişti baya, burdada tanışmak güzel oldu. Maşallah..

34 FVC 96

  • İleti: 761
Ynt: İnci Siyahı 1998 - 1.4 is
« Yanıtla #9 : Ocak 20, 2010, 01:26:46 ÖS »
evet Kozyatağı Zitaş sitesinde şirketim... çok teşekkür ederim...

caner2

  • İleti: 622
Ynt: İnci Siyahı 1998 - 1.4 is
« Yanıtla #10 : Ocak 20, 2010, 01:31:17 ÖS »
maşşallahh emeğinize sağlık çok güzel olmuş kazasız belasız sürüşlerr

34 FVC 96

  • İleti: 761
Ynt: İnci Siyahı 1998 - 1.4 is
« Yanıtla #11 : Ocak 20, 2010, 04:40:24 ÖS »
teşekkür ederim...

zedrix

  • İleti: 1502
Ynt: İnci Siyahı 1998 - 1.4 is
« Yanıtla #12 : Ocak 20, 2010, 05:14:16 ÖS »
massallah ta plakanı gızleme sebebın nedır calmasınlar falan dıye mı anlam veremedım?

demokena

  • İleti: 89
Ynt: İnci Siyahı 1998 - 1.4 is
« Yanıtla #13 : Ocak 20, 2010, 05:25:07 ÖS »
maşallahhh  ..

34 FVC 96

  • İleti: 761
Ynt: İnci Siyahı 1998 - 1.4 is
« Yanıtla #14 : Ocak 20, 2010, 05:29:27 ÖS »
massallah ta plakanı gızleme sebebın nedır calmasınlar falan dıye mı anlam veremedım?

:) aslını sorarsan bende bilmiyorum... üye olurken yanımda tavsiye eden arkadaşım vardı resimlerde plakaları sil dedi neden dedim siteye öyle koyuluyor genelde dedi... iyi dedim... bir mantığı yok sanıyorum ama biraz vıdı vıdıdır kendisi uğraşmak istemedim sildim... kullanıcı adım zaten plakam... :)

34 FVC 96

  • İleti: 761
Ynt: İnci Siyahı 1998 - 1.4 is
« Yanıtla #15 : Ocak 20, 2010, 05:30:42 ÖS »
sao
maşallahhh  ..
teşekkür ederim...

nzm_civic

  • İleti: 113
Ynt: İnci Siyahı 1998 - 1.4 is
« Yanıtla #16 : Ocak 20, 2010, 05:44:17 ÖS »
baya ilgili ve uğraş sonucu güzel bir araç olmuş :) emeğinize sağlık.kazasız belasız inş..

34 FVC 96

  • İleti: 761
Ynt: İnci Siyahı 1998 - 1.4 is
« Yanıtla #17 : Ocak 20, 2010, 05:49:00 ÖS »
baya ilgili ve uğraş sonucu güzel bir araç olmuş :) emeğinize sağlık.kazasız belasız inş..
teşekkür ederim yanlış hatırlamıyorsan sende yeni yeni kalkıştın değilmi...

pcvirus

  • İleti: 4289
Ynt: İnci Siyahı 1998 - 1.4 is
« Yanıtla #18 : Ocak 20, 2010, 05:55:25 ÖS »
valla araç süper
kardeş bi ricam olacak allah rızası için paspasları değiş
:D

34 FVC 96

  • İleti: 761
Ynt: İnci Siyahı 1998 - 1.4 is
« Yanıtla #19 : Ocak 20, 2010, 06:05:17 ÖS »
valla araç süper
kardeş bi ricam olacak allah rızası için paspasları değiş
:D
siyah halı paspas almam lazım yeminle 2 senedir her dışarı çıktığımda halı paspas alıcam diyorum... :)

typermelih

  • İleti: 370
Ynt: İnci Siyahı 1998 - 1.4 is
« Yanıtla #20 : Ocak 20, 2010, 06:21:32 ÖS »
yanı bayaa bır masraf etmisin güzel olmuş jantların harıç

onuriskenderun

  • İleti: 280
Ynt: İnci Siyahı 1998 - 1.4 is
« Yanıtla #21 : Ocak 20, 2010, 06:52:37 ÖS »
çok şık olmuş kardeş. sade ve güzel

aRas

  • Furkan Aras Alağaç
  • İleti: 3334
Ynt: İnci Siyahı 1998 - 1.4 is
« Yanıtla #22 : Ocak 20, 2010, 07:01:40 ÖS »
Araç gayet güzel.İç görünüm gayet güzel.Dış görünüme gelirsek jantlar çok iyi baya yakışmış,stoplar gayet iyi.Arka çamurlukların şişirilmesi araca daha güzel bi hava katmış.Ön farlar da gayet güzeL.Diğer sayamadıklarımla beraber de araç uyum içersinde gayet güzel.Fakat sanki biraz daha basık olsa araç daha iyi olur :) Ama İstanbuL yolları malum :)

Aracını özenerek detaylı bi biçimde tanıttıqın için teşekkür ederim. :) Eline emeğine sağlık.
Maşallah kazasız belasız.
Buluşmalara da bekleriz.

Melih-Ö

  • İleti: 389
Ynt: İnci Siyahı 1998 - 1.4 is
« Yanıtla #23 : Ocak 20, 2010, 07:03:34 ÖS »
arka tampon dışında çok hoşuma gitti benimde maşallah kazasız belasız...

Esinti

  • İleti: 1283
Ynt: İnci Siyahı 1998 - 1.4 is
« Yanıtla #24 : Ocak 20, 2010, 07:04:15 ÖS »
araban gayet güzel olmuş arkadasım maşallah