evet arkadaslar bu aksam haber geliyor motor icin kismetse olucak insallah motoru alinca ilk isim performance chip + 4tirnak performance buji + eski motordaki headers ve california air intake kiti takmak olucak...
size tavsiyem orj ngk bujileri tırnak aralığı yani gap ayarı diyede geçer 0.9 mm yaptırıp takın 20 tl
buji size performans vermez stok motorda ateşleme sistemini komple bakımını yapın
ateşleme bobini ateşleme ünitesi tevzi makarası distributor kapağı bu eski parçaları deiştirin kablolar kolaykolay bozulmuyor hepsi orj olsun
başka hiçbişey gerekmez aşırı besleme vs olmadığısürece ki aşırı beslemede bile oem yani orjinal kulananlar war belli bi noktaya kadar sıkıntısız
çip olayınıda yapacağınız tüm modifikasyonlar bitince
p28 ecu alıp onun üzerine aracı kullanarak ayar yaptırmanızı öneririm böyleyce 2 kere iş yapmamış olursunuz
buarada piyasada seri üretimli olarak b16 motordan en çok verim alacağınız
filtre kiti aem v2
headers ise dc sports 4-1 seramik olacaktır
bağzı uçuk fiyatlı prof markalar da war tabi onları saymıyorum