Gönderen Konu: İes Full  (Okunma sayısı 5040 defa)

ErroRPacK

  • İleti: 107
İes Full
« : Nisan 16, 2011, 09:27:30 ÖS »
Arkadaşlar aracımı yeni aldım. 98 model 1.6 ies full otm. Yorum ve önerilerinizi bekliyorum  <nohapy








jericho

  • İleti: 45
Ynt: İes Full
« Yanıtla #1 : Nisan 16, 2011, 09:32:36 ÖS »
Allah kaza bela vermesin.. Güzel araba..

ÇaVuŞ

  • İleti: 452
Ynt: İes Full
« Yanıtla #2 : Nisan 16, 2011, 09:34:41 ÖS »
Allah Kaza Bela Vermesin Değişime Hazır Araç Önler Karartma Sis Felan İnşallah Zamanla Olur ...

crazy_hafir

  • İleti: 24
Ynt: İes Full
« Yanıtla #3 : Nisan 16, 2011, 09:55:48 ÖS »
hayırlı olsun kardesım kaca aldın aracı baya bı para gıdecek haa makyajına cok sade bı arac

bydmrblk

  • İleti: 295
Ynt: İes Full
« Yanıtla #4 : Nisan 16, 2011, 10:01:30 ÖS »
dik duruyor maşallah allah kaza bela vermesin kardeşim.hayırlı uğurlu olsun kaça aldın makinayı :)

okn84

  • İleti: 8224
Ynt: İes Full
« Yanıtla #5 : Nisan 16, 2011, 10:02:01 ÖS »
kazasız belasız

Esinti

  • İleti: 1283
Ynt: İes Full
« Yanıtla #6 : Nisan 17, 2011, 12:06:20 ÖÖ »
hayırlı olsun, biraz sag solunla oynaman lazım...

Mustafa3602

  • İleti: 1456
Ynt: İes Full
« Yanıtla #7 : Nisan 17, 2011, 12:12:21 ÖÖ »
maşallah kazasız belasız.

pashatorunu

  • İleti: 1234
Ynt: İes Full
« Yanıtla #8 : Nisan 17, 2011, 04:46:25 ÖS »
maşallah kazasız belasız inşallah

ErroRPacK

  • İleti: 107
Ynt: İes Full
« Yanıtla #9 : Nisan 17, 2011, 09:08:25 ÖS »
15 bin e aldım. Arkadaşlımın arabası son 6 aydır gördüğüm kullandığım bir araç. Yorumlar için saolun  <nohapy Sizce eksikler neler ?

emre cvc

  • İleti: 510
Ynt: İes Full
« Yanıtla #10 : Nisan 17, 2011, 11:22:19 ÖS »
sis farları panjur ve stoplar degiştimi daha güzel olucak inş....

poseidon999

  • İleti: 2855
Ynt: İes Full
« Yanıtla #11 : Nisan 18, 2011, 08:12:51 ÖÖ »
Dostum madem öneri istiyorsun orjinal tamponu daha şık duruyor makyajsızlarda
bir de panjuru orjinalden boyalı değil de type r panjur alırsan kafa görünüşü çok değişecek.

Onun dışında araba güzel duruyor. Kaçlık yay var? ? ve lastik yanak ölçüleri nedir ? ?

hakangunister

  • İleti: 6837
    • www.osgun.com.tr
Ynt: İes Full
« Yanıtla #12 : Nisan 19, 2011, 01:23:01 ÖÖ »
Kazasız belasız. Maşallah.

tugi

  • İleti: 19
Ynt: İes Full
« Yanıtla #13 : Nisan 21, 2011, 12:11:13 ÖÖ »
kazasız belasız kullan üstad bence orjinal marşpiyelleriyle daha güzel olur gibime geliyo şahsi fikrim yay ve lastik ölçülerin nedir?

ErroRPacK

  • İleti: 107
Ynt: İes Full
« Yanıtla #14 : Nisan 23, 2011, 06:53:15 ÖS »
Arkadaşlar bu arabanın ederi nedir herkes çok pahalı almışsın deyip duruyor ?

aliylmz

  • İleti: 543
    • http://www.facebook.com//bestelenmis.satirlar
Ynt: İes Full
« Yanıtla #15 : Nisan 23, 2011, 09:47:06 ÖS »
poseidon999 dediği gibi tampon ve panjuru değiştir bence de...
yan marşbiyel emanet gibi duruyor..

Gördüklerim bunlar, motorunu ve içini bilemem..
En çok hoşuma giden de vtı jant....orjinal mi

aRas

  • Furkan Aras Alağaç
  • İleti: 3334
Ynt: İes Full
« Yanıtla #16 : Nisan 23, 2011, 10:43:30 ÖS »
Maşallah kazasız belasız.Hayırlı olsun.Güzel görünüyor.Buluşmalara da bekleriz.

poseidon999 dediği gibi tampon ve panjuru değiştir bence de...
yan marşbiyel emanet gibi duruyor..

Gördüklerim bunlar, motorunu ve içini bilemem..
En çok hoşuma giden de vtı jant....orjinal mi

Hayır,Replika.

ErroRPacK

  • İleti: 107
Ynt: İes Full
« Yanıtla #17 : Nisan 24, 2011, 08:20:06 ÖÖ »
jantlar replika. Yaylar 3.5 luk. Ön tamponun orjınalı ne kadardır ?

poseidon999

  • İleti: 2855
Ynt: İes Full
« Yanıtla #18 : Nisan 24, 2011, 09:30:39 ÖÖ »
jantlar replika. Yaylar 3.5 luk. Ön tamponun orjınalı ne kadardır ?

Tamponu çıkmacılarda 90-100 internette 60-70 civarı.

BURAX

  • İleti: 12
Ynt: İes Full
« Yanıtla #19 : Nisan 26, 2011, 04:28:02 ÖS »
Çok Güzel ALLAH kaza bela vermesin

ErroRPacK

  • İleti: 107
Ynt: İes Full
« Yanıtla #20 : Nisan 27, 2011, 09:25:39 ÖS »
İşe marşbiyelleri değiştirerek başlıcam. Daha sonra far karartma ve sarı sis farı eklicem.

lnc59

  • İleti: 38
Ynt: İes Full
« Yanıtla #21 : Nisan 28, 2011, 08:15:05 ÖS »
aracınız hayırlı olsun allah kaza bela vermesin.abicim öncelikle o plakalıklardan kurtulun plakayı direk yapıştırın tabi tampon değişicekse daha sonra yaparsınız :)

ErroRPacK

  • İleti: 107
Ynt: İes Full
« Yanıtla #22 : Eylül 18, 2011, 10:28:06 ÖS »
Arkadaşlar aracın yeni halini paylaşmak fikir almak istedim...









Aracı biraz daha bassammı die düşünüorum :D
Yorum ve tavsiyelerinizi bekliyorum :)


logıcthıs

  • İleti: 761
Ynt: İes Full
« Yanıtla #23 : Eylül 18, 2011, 10:35:42 ÖS »
bagaj kapağındaki değişiklik dışında araç güzel... imkan varsa çıkmacılardan bagaj kapağı temin edebilirsin kare plakayıda öne alırsan aracın jilet gibi olur...

ErroRPacK

  • İleti: 107
Ynt: İes Full
« Yanıtla #24 : Eylül 18, 2011, 10:56:34 ÖS »
Malesef bagaj kapağına şu an durumum el vermiyor :( ama öne kare plaka olayını halledicem :)