Gönderen Konu: HJP 46 VTEC2  (Okunma sayısı 12254 defa)

erkutşen

  • İleti: 29
HJP 46 VTEC2
« : Ocak 10, 2013, 01:09:55 ÖS »

15.10.2012 tarihinde aldım vtec2 mi ilk günden başlayarak ufak tefek değişiklikler yaptım umarım beğenirsiniz görüş ve önerilerinizi bekliyorum..


Alıntı
Alıntı
önce muayneyi aradan çıkarayım dedim..
Alıntı
hemen peşinden yaylarımızı taktık
Alıntı
önceden aldıgım evde duran maskeyi taktıK ve plaklayı söktük:) APP lerde evde tabiki onlarda hazır.
Alıntı
Alıntı
Alıntı
tamponlar boyanması için boyacıya bırakıldı..
Alıntı
Alıntı
tamponlar marşbiyeller ve panjur boyandı..amerikan park ve far sis zenonlarımız takıldı
Alıntı
Alıntı
arka spoiler ve mugen cam rüzgarlıklarınıda taktık
Alıntı
sıra lipe geldi..
Alıntı
Alıntı
m5 aynada takalım dedik..
Alıntı
Alıntı
Alıntı

şimdilik bukadar arkadaşlar maşallah demeyi unutmayalım :))



okn84

  • İleti: 8224
Ynt: HJP 46 VTEC2
« Yanıtla #1 : Ocak 10, 2013, 01:16:25 ÖS »
masallah kazasız belasız

enginturan

  • Engin
  • İleti: 1268
Ynt: HJP 46 VTEC2
« Yanıtla #2 : Ocak 10, 2013, 01:37:49 ÖS »
maşallah gayet şık ve başarılı olmuş
Allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin

enginturan

  • Engin
  • İleti: 1268
Ynt: HJP 46 VTEC2
« Yanıtla #3 : Ocak 10, 2013, 01:39:19 ÖS »
yaylar ne marka ve kaçlık öğrenebilir miyim ?

erkutşen

  • İleti: 29
Ynt: HJP 46 VTEC2
« Yanıtla #4 : Ocak 10, 2013, 01:42:43 ÖS »

5 cm fk var önde bi bakla kesik..biraz bunlarla idare edeyimde yaza doğru coil yapıcam..

erkutşen

  • İleti: 29
Ynt: HJP 46 VTEC2
« Yanıtla #5 : Ocak 10, 2013, 01:43:11 ÖS »
masallah kazasız belasız

eyvallah sağolasın..

YUNUS MERİÇ

  • İleti: 1495
Ynt: HJP 46 VTEC2
« Yanıtla #6 : Ocak 10, 2013, 01:43:20 ÖS »
maşallah kazasız belasız kullanman dileğiyle..ama inceden bir cam filmi istiyo düşünmüyorsan bile en ön cama kesin yapmalısın...

erkutşen

  • İleti: 29
Ynt: HJP 46 VTEC2
« Yanıtla #7 : Ocak 10, 2013, 01:45:19 ÖS »
maşallah gayet şık ve başarılı olmuş
Allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin

amin cümlemize..çok sağolasın

erkutşen

  • İleti: 29
Ynt: HJP 46 VTEC2
« Yanıtla #8 : Ocak 10, 2013, 01:46:32 ÖS »
maşallah kazasız belasız kullanman dileğiyle..ama inceden bir cam filmi istiyo düşünmüyorsan bile en ön cama kesin yapmalısın...

şuan düşünmüyorum ama yaza doğru 1 numara ön camda dahil olabilir.

enginturan

  • Engin
  • İleti: 1268
Ynt: HJP 46 VTEC2
« Yanıtla #9 : Ocak 10, 2013, 02:33:31 ÖS »
bende daha önce ki araçlarımda fk 3,5 eibach 3,5 kullandım ama ön bu kadar güzel düşmemişti konforu nasıl aile kulanımında sorun olur mu sekme filan yapıyor mu ?

erkutşen

  • İleti: 29
Ynt: HJP 46 VTEC2
« Yanıtla #10 : Ocak 10, 2013, 02:37:05 ÖS »
bende daha önce ki araçlarımda fk 3,5 eibach 3,5 kullandım ama ön bu kadar güzel düşmemişti konforu nasıl aile kulanımında sorun olur mu sekme filan yapıyor mu ?

fk oldugu için biraz sert ama çok rahatsız etmiyor

erkutşen

  • İleti: 29
Ynt: HJP 46 VTEC2
« Yanıtla #11 : Ocak 10, 2013, 02:44:06 ÖS »

enes61

  • İleti: 22
Ynt: HJP 46 VTEC2
« Yanıtla #12 : Ocak 10, 2013, 03:15:18 ÖS »
Maşallah kazasız belasız kullanın. farları yeni mi aldınız yoksa kendiniz mi karartma yaptınız ?

oktayoo

  • Oktay
  • İleti: 4106
Ynt: HJP 46 VTEC2
« Yanıtla #13 : Ocak 10, 2013, 03:21:12 ÖS »
maşallah gayet güzel olmuş,kazasız belasız kullanın inşallah.

Vtec314

  • İleti: 6
Ynt: HJP 46 VTEC2
« Yanıtla #14 : Ocak 10, 2013, 03:36:45 ÖS »
maşallah kazasız belasız güzel olmus  >=ok

erkutşen

  • İleti: 29
Ynt: HJP 46 VTEC2
« Yanıtla #15 : Ocak 10, 2013, 03:45:32 ÖS »
Maşallah kazasız belasız kullanın. farları yeni mi aldınız yoksa kendiniz mi karartma yaptınız ?

sağolasın..farları açtırım karartma yaptırdım ve turuncu folyo yaptık içten

erkutşen

  • İleti: 29
Ynt: HJP 46 VTEC2
« Yanıtla #16 : Ocak 10, 2013, 03:47:16 ÖS »
maşallah gayet güzel olmuş,kazasız belasız kullanın inşallah.

çok sağolun..

erkutşen

  • İleti: 29
Ynt: HJP 46 VTEC2
« Yanıtla #17 : Ocak 10, 2013, 03:48:07 ÖS »
maşallah kazasız belasız güzel olmus  >=ok

eyvallah sağolasın

BraTo

  • İleti: 1311
Ynt: HJP 46 VTEC2
« Yanıtla #18 : Ocak 10, 2013, 03:48:17 ÖS »
Maşallah..

qvzd

  • İleti: 213
Ynt: HJP 46 VTEC2
« Yanıtla #19 : Ocak 10, 2013, 04:47:01 ÖS »
Güzel olmuş Maşaallah Kazasız belasız Yanız eksoz kötü olmuş tampona yerleştirseydin iyi olurmuş
« Son Düzenleme: Ocak 10, 2013, 04:49:37 ÖS Gönderen: qvzd »

enes61

  • İleti: 22
Ynt: HJP 46 VTEC2
« Yanıtla #20 : Ocak 10, 2013, 07:34:25 ÖS »
Maşallah kazasız belasız kullanın. farları yeni mi aldınız yoksa kendiniz mi karartma yaptınız ?

sağolasın..farları açtırım karartma yaptırdım ve turuncu folyo yaptık içten
çok güzel olmuş. nerde yaptırdın ve buhar falan yapar diyorlar bi sorun olurmu ?

erkutşen

  • İleti: 29
Ynt: HJP 46 VTEC2
« Yanıtla #21 : Ocak 10, 2013, 09:53:33 ÖS »
Maşallah kazasız belasız kullanın. farları yeni mi aldınız yoksa kendiniz mi karartma yaptınız ?

sağolasın..farları açtırım karartma yaptırdım ve turuncu folyo yaptık içten
çok güzel olmuş. nerde yaptırdın ve buhar falan yapar diyorlar bi sorun olurmu ?


Sefaköyde mr garagede yaptirdim suan hic bi sorun yok istersen yaptirirz senin aracada
« Son Düzenleme: Ocak 10, 2013, 09:56:16 ÖS Gönderen: erkutşen »

emre cvc

  • İleti: 510
Ynt: HJP 46 VTEC2
« Yanıtla #22 : Ocak 10, 2013, 10:40:54 ÖS »
Maşallah güzel olmuş, kazasız belasız sürüşler

davyjones24

  • İleti: 987
Ynt: HJP 46 VTEC2
« Yanıtla #23 : Ocak 10, 2013, 11:05:49 ÖS »
maşallah 4x4 olmuş...farlar ek ön panjur yakışmış..tamamen benim fikrim egzoz farklı düz bir model camlara film ve 17 ınc jant arabanı uçak yapar..birde ledli stop...

enes61

  • İleti: 22
Ynt: HJP 46 VTEC2
« Yanıtla #24 : Ocak 11, 2013, 07:37:24 ÖÖ »
Maşallah kazasız belasız kullanın. farları yeni mi aldınız yoksa kendiniz mi karartma yaptınız ?
sağolasın..farları açtırım karartma yaptırdım ve turuncu folyo yaptık içten
çok güzel olmuş. nerde yaptırdın ve buhar falan yapar diyorlar bi sorun olurmu ?
Sefaköyde mr garagede yaptirdim suan hic bi sorun yok istersen yaptirirz senin aracada
fena olmaz aslında. fiyat nedir acaba ?
« Son Düzenleme: Ocak 11, 2013, 07:38:18 ÖÖ Gönderen: enes61 »