Gönderen Konu: Dohc_si kardesimin aslan parcasi  (Okunma sayısı 2816 defa)

ThUnDeRbErK

  • Ziyaretçi
Dohc_si kardesimin aslan parcasi
« : Temmuz 01, 2007, 03:09:28 ÖS »
İste buda kaan kardesımın kız gıbı aracı kazasız belasız kardesım ;)

















Faruk

  • Ziyaretçi
Ynt: Dohc_si kardesimin aslan parcasi
« Yanıtla #1 : Temmuz 01, 2007, 03:12:16 ÖS »
valla on numara olmuş aracın ama spoyler lazım o zmn mermi gibi olur aracın..bide arka plaka iptal olursa daha sade olur..
bu arada kaan kardeş garaj numaran kaç..

DOHC_Sİ

  • Ziyaretçi
Ynt: Dohc_si kardesimin aslan parcasi
« Yanıtla #2 : Temmuz 01, 2007, 03:17:55 ÖS »

valla on numara olmuş aracın ama spoyler lazım o zmn mermi gibi olur aracın..bide arka plaka iptal olursa daha sade olur..
bu arada kaan kardeş garaj numaran kaç..


tesekkurler bukadarla polısle ugrasıyoz bıde plaka olursa ooo bıde garaj numarası ne onu bılmıyorum

AngelllA

  • Ziyaretçi
Ynt: Dohc_si kardesimin aslan parcasi
« Yanıtla #3 : Temmuz 01, 2007, 03:20:05 ÖS »
Maşallah kazasız belasız... Eg kasalara lacivert çok yakışıyor, araç gayet şık olmuş.

vtec-26

  • İleti: 812
Ynt: Dohc_si kardesimin aslan parcasi
« Yanıtla #4 : Temmuz 01, 2007, 03:20:17 ÖS »
kazasız belasız  >=ok

Faruk

  • Ziyaretçi
Ynt: Dohc_si kardesimin aslan parcasi
« Yanıtla #5 : Temmuz 01, 2007, 03:22:00 ÖS »


valla on numara olmuş aracın ama spoyler lazım o zmn mermi gibi olur aracın..bide arka plaka iptal olursa daha sade olur..
bu arada kaan kardeş garaj numaran kaç..


bu siteyle alakalı bişey değil ben sadece ön camdaki turuncu etiketi bır siteye bensettim ve o sitedeki garaj numaranı sordum.. >=ok
tesekkurler bukadarla polısle ugrasıyoz bıde plaka olursa ooo bıde garaj numarası ne onu bılmıyorum

Faruk

  • Ziyaretçi
Ynt: Dohc_si kardesimin aslan parcasi
« Yanıtla #6 : Temmuz 01, 2007, 03:23:38 ÖS »


valla on numara olmuş aracın ama spoyler lazım o zmn mermi gibi olur aracın..bide arka plaka iptal olursa daha sade olur..
bu arada kaan kardeş garaj numaran kaç..


tesekkurler bukadarla polısle ugrasıyoz bıde plaka olursa ooo bıde garaj numarası ne onu bılmıyorum


bu siteyle alakalı bişey değil ben sadece ön camdaki turuncu etiketi bır siteye bensettim ve o sitedeki garaj numaranı sordum.. >=ok

DOHC_Sİ

  • Ziyaretçi
Ynt: Dohc_si kardesimin aslan parcasi
« Yanıtla #7 : Temmuz 01, 2007, 03:33:23 ÖS »
sagolun arkadslar faruk o suteye uyelıgım yok sadece japon harflerı var

Faruk

  • Ziyaretçi
Ynt: Dohc_si kardesimin aslan parcasi
« Yanıtla #8 : Temmuz 01, 2007, 03:35:31 ÖS »

sagolun arkadslar faruk o suteye uyelıgım yok sadece japon harflerı var


tmm abim .. >=ok

DOHC_Sİ

  • Ziyaretçi
Ynt: Dohc_si kardesimin aslan parcasi
« Yanıtla #9 : Temmuz 02, 2007, 10:47:24 ÖÖ »
eyvallah faruk

ALG

  • İleti: 6376
    • THT
Ynt: Dohc_si kardesimin aslan parcasi
« Yanıtla #10 : Temmuz 02, 2007, 05:29:37 ÖS »
kazasız belasız  

DOHC_Sİ

  • Ziyaretçi
Ynt: Dohc_si kardesimin aslan parcasi
« Yanıtla #11 : Temmuz 02, 2007, 06:31:56 ÖS »

mutunch

  • İleti: 900
Ynt: Dohc_si kardesimin aslan parcasi
« Yanıtla #12 : Temmuz 05, 2007, 10:46:49 ÖÖ »
kazasız belasız. sanırım o dtm tarzı spoyler takınca daha güzel oluyordur ama bildiğim kadarıyla onu takmak yasak. ama çok şık ve güzel araban. nazar değmesin ;)

DOHC_Sİ

  • Ziyaretçi
Ynt: Dohc_si kardesimin aslan parcasi
« Yanıtla #13 : Temmuz 05, 2007, 03:43:15 ÖS »
TESEKKURLER SAGOL EVET DEDIGIN GIBI DTM LE DAHA TATLI OLUYODU AMA 600MILYON CEZA ODEYINCE SOKMEK ZORUNDA KALDIM

Serdar-efe

  • Ziyaretçi
Ynt: Dohc_si kardesimin aslan parcasi
« Yanıtla #14 : Temmuz 08, 2007, 01:24:01 ÖS »
Kaan Kazasız Belasız ;)
aracı bilenler biliyor :) >=ok

DOHC_Sİ

  • Ziyaretçi
Ynt: Dohc_si kardesimin aslan parcasi
« Yanıtla #15 : Temmuz 08, 2007, 10:39:25 ÖS »

Kaan Kazasız Belasız ;)
aracı bilenler biliyor :) >=ok



EYVALLAH SERDAR KARDESIM EVET ARACI BILENLER BILIYON YOLDA NELER YAPABILECEGINI SEN GORDUN