Gönderen Konu: BraTo'nun Vtec2'si  (Okunma sayısı 46658 defa)

BraTo

  • İleti: 1311
Ynt: BraTo'nun Vtec2'si
« Yanıtla #125 : Şubat 28, 2013, 07:23:39 ÖÖ »

Güncel diyelim :)

keşke önü 2-3 parmak kaldırsan abi ya çok sürtmüyor mu ? :(

Güzelliği orda onun :) Biraz dikkat edince sürtmüyor.

Maşşalah corse :) hayırloı olsun şu tavanıda sök artık.

Sağolasın Ahmet, tavanı yaza sökeriz. Isınsın havalar.

Maşşalah corse :) hayırloı olsun şu tavanıda sök artık.

+
yan vtec yazılarını :)
Maşallah yakıştı jantlar güle güle kullan abi ;)

Teşekkür ederim İbo, seninkine yaklaşamayız ama :)



DENON

  • İleti: 2021
Ynt: BraTo'nun Vtec2'si
« Yanıtla #126 : Şubat 28, 2013, 08:23:16 ÖÖ »
güzel olmuş maşallah

okn84

  • İleti: 8223
Ynt: BraTo'nun Vtec2'si
« Yanıtla #127 : Şubat 28, 2013, 09:54:46 ÖÖ »


Güncel diyelim :)

olmus olmus guzel olmus jantlat yakısmıs demıstım yakısır dıye bıde far karartma olsa

BraTo

  • İleti: 1311
Ynt: BraTo'nun Vtec2'si
« Yanıtla #128 : Şubat 28, 2013, 10:40:06 ÖÖ »
güzel olmuş maşallah

Sağolasın Yusuf.


Güncel diyelim :)

olmus olmus guzel olmus jantlat yakısmıs demıstım yakısır dıye bıde far karartma olsa

Yok abi karartma filan yapmam :) Her şeyin sadesi güzel. Ben aldım hevesimi siyah fardan.

okn84

  • İleti: 8223
Ynt: BraTo'nun Vtec2'si
« Yanıtla #129 : Şubat 28, 2013, 10:41:01 ÖÖ »
güzel olmuş maşallah

Sağolasın Yusuf.


Güncel diyelim :)

olmus olmus guzel olmus jantlat yakısmıs demıstım yakısır dıye bıde far karartma olsa

Yok abi karartma filan yapmam :) Her şeyin sadesi güzel. Ben aldım hevesimi siyah fardan.
:D guzel olmus ama yakısmıs jantlar acık renk araba ıyıdır

BraTo

  • İleti: 1311
Ynt: BraTo'nun Vtec2'si
« Yanıtla #130 : Şubat 28, 2013, 10:44:46 ÖÖ »
Sağolasın. Allah herkese gönlünce versin. Koseilerde çok merağım vardı, kısmet değilmiş. Bunlar varmış kısmetimizde. Her şerde bir hayır vardır.

bay honda

  • İleti: 56
Ynt: BraTo'nun Vtec2'si
« Yanıtla #131 : Şubat 28, 2013, 11:51:52 ÖÖ »
maşallah güzel olmuş. sanırım 17 jantlar. bunların 16 sı varmıdır acaba ?

ekuzdere

  • İleti: 722
Ynt: BraTo'nun Vtec2'si
« Yanıtla #132 : Şubat 28, 2013, 12:25:33 ÖS »
Abi varya mükemmel iş çıkarmışsın. Coupe panjur, lip, çıta iptali, folyoların sökülmesi, plakanın yana çekilmesi şahane olmuş. Benim zamanında isteyip de yapamadığım görüntü olmuş, Nazar değmesin güzel abim :)

BraTo

  • İleti: 1311
Ynt: BraTo'nun Vtec2'si
« Yanıtla #133 : Şubat 28, 2013, 01:55:27 ÖS »
maşallah güzel olmuş. sanırım 17 jantlar. bunların 16 sı varmıdır acaba ?

Teşekkürler. Sitesinde var 16", araştırma yapılarak bulunur sanırım.

Abi varya mükemmel iş çıkarmışsın. Coupe panjur, lip, çıta iptali, folyoların sökülmesi, plakanın yana çekilmesi şahane olmuş. Benim zamanında isteyip de yapamadığım görüntü olmuş, Nazar değmesin güzel abim :)

O senin güzelliğin kardeşim. Çok sağol. Seninki de güzeldi, daha da iyileri olur inşallah. Allah gönlüne göre versin herkesin.

emre cvc

  • İleti: 510
Ynt: BraTo'nun Vtec2'si
« Yanıtla #134 : Şubat 28, 2013, 09:02:30 ÖS »
Maşallah, güzel olmuş

can3520

  • İleti: 1588
Ynt: BraTo'nun Vtec2'si
« Yanıtla #135 : Şubat 28, 2013, 09:39:44 ÖS »
Guzel olmus abi gule gule kullan =) Ben ep3 janti istiyorum aslinda ama flans isine girmek istemedigimden es jantlarla devam. O janta en benzeyen jant bu heralde. Satmayi dusunursen bilgim olsun :D

BraTo

  • İleti: 1311
Ynt: BraTo'nun Vtec2'si
« Yanıtla #136 : Mart 01, 2013, 07:20:54 ÖÖ »
Guzel olmus abi gule gule kullan =) Ben ep3 janti istiyorum aslinda ama flans isine girmek istemedigimden es jantlarla devam. O janta en benzeyen jant bu heralde. Satmayi dusunursen bilgim olsun :D

Es jantlarıyla takas edelim. :)

can3520

  • İleti: 1588
Ynt: BraTo'nun Vtec2'si
« Yanıtla #137 : Mart 01, 2013, 08:56:16 ÖÖ »
Guzel olmus abi gule gule kullan =) Ben ep3 janti istiyorum aslinda ama flans isine girmek istemedigimden es jantlarla devam. O janta en benzeyen jant bu heralde. Satmayi dusunursen bilgim olsun :D

Es jantlarıyla takas edelim. :)
yok abi ben orjinal parcalarimi sakliyorum =)

BraTo

  • İleti: 1311
Ynt: BraTo'nun Vtec2'si
« Yanıtla #138 : Mart 02, 2013, 07:15:18 ÖÖ »
Bravo. En güzelini yapıyorsun.

can3520

  • İleti: 1588
Ynt: BraTo'nun Vtec2'si
« Yanıtla #139 : Mart 07, 2013, 09:06:30 ÖS »
Abi coupe panjuru satmıyor musun ya =)

egemen41ea772

  • özcan
  • İleti: 299
Ynt: BraTo'nun Vtec2'si
« Yanıtla #140 : Mart 08, 2013, 12:42:50 ÖÖ »
masallah kazasız belasız kullanmayı nasıp emegine saglık

BraTo

  • İleti: 1311
Ynt: BraTo'nun Vtec2'si
« Yanıtla #141 : Mart 08, 2013, 07:30:37 ÖÖ »
masallah kazasız belasız kullanmayı nasıp emegine saglık

Cümlemize kaza bela göstermesin Allah. İyi dilekleriniz için teşekkürler.

hsncck26

  • İleti: 1705
Ynt: BraTo'nun Vtec2'si
« Yanıtla #142 : Mart 09, 2013, 10:42:03 ÖÖ »
Masallah Sevdın abim çok güzel olmuş.üzerinde voglant yay mi var basıklıgı tam kıvamında..daha çok foto isteriz.Allah kaza bela vermesin :)

BraTo

  • İleti: 1311
Ynt: BraTo'nun Vtec2'si
« Yanıtla #143 : Mart 09, 2013, 03:55:39 ÖS »
Masallah Sevdın abim çok güzel olmuş.üzerinde voglant yay mi var basıklıgı tam kıvamında..daha çok foto isteriz.Allah kaza bela vermesin :)

Sağolasın Hasan. Evet Vogtland var 3,5'luk. Önlerden 1 bakla kesik.
Cümlemize Allah kaza bela vermesin.

okn84

  • İleti: 8223
Ynt: BraTo'nun Vtec2'si
« Yanıtla #144 : Mart 09, 2013, 07:56:11 ÖS »
15 de gelıyorum haberın olsun haberleselım

BraTo

  • İleti: 1311
Ynt: BraTo'nun Vtec2'si
« Yanıtla #145 : Mart 11, 2013, 07:31:11 ÖÖ »
15 de gelıyorum haberın olsun haberleselım

Tamam. Beklerim.

BraTo

  • İleti: 1311
Ynt: BraTo'nun Vtec2'si
« Yanıtla #146 : Mayıs 05, 2013, 09:23:42 ÖÖ »
Güncel diyelim...





HondaRR

  • İleti: 97
Ynt: BraTo'nun Vtec2'si
« Yanıtla #147 : Mayıs 05, 2013, 09:27:17 ÖÖ »
MAŞALLAH diyelim :)

BraTo

  • İleti: 1311
Ynt: BraTo'nun Vtec2'si
« Yanıtla #148 : Mayıs 05, 2013, 09:31:42 ÖÖ »

esser

  • İleti: 239
Ynt: BraTo'nun Vtec2'si
« Yanıtla #149 : Mayıs 05, 2013, 02:26:48 ÖS »
bende ne jant olur diye düşünüyordum maşallah parlıyo...