Gönderen Konu: 34 GNR 38  (Okunma sayısı 18524 defa)

YLDRYSNMZ7

  • İleti: 204
34 GNR 38
« : Mart 29, 2013, 04:19:54 ÖS »
ufak ufak yapmaya başladım.










oktayoo

  • Oktay
  • İleti: 4106
Ynt: 34 GNR 38
« Yanıtla #1 : Mart 29, 2013, 05:42:56 ÖS »
maşallah maşalllah,kazasız belasız inşallah.

Refik_Yavaş

  • İleti: 703
Ynt: 34 GNR 38
« Yanıtla #2 : Mart 29, 2013, 05:48:52 ÖS »
Maşallah,Allah kaza bela vermesin :) Kısmetse yarın akşam görcez canavarı :)

bugra1945

  • Buğra ÖNAL
  • İleti: 194
Ynt: 34 GNR 38
« Yanıtla #3 : Mart 29, 2013, 06:18:34 ÖS »
maşallah kazasız belasız cezasız binin inş.
bunu bi eleştri olarak algılamayın ben sadece fikrimi beyan etmek istiyorum o arka spoiler'ları sevmiyorum ben pek ya.

can3520

  • İleti: 1588
Ynt: 34 GNR 38
« Yanıtla #4 : Mart 29, 2013, 09:04:53 ÖS »
jant dışında güzel bence jant küçük kalmış. kazasız belasız kullanın :)

hakiko

  • HAKAN
  • İleti: 449
Ynt: 34 GNR 38
« Yanıtla #5 : Mart 29, 2013, 10:20:47 ÖS »
jant dısında gayt güzel :)

YLDRYSNMZ7

  • İleti: 204
Ynt: 34 GNR 38
« Yanıtla #6 : Mart 29, 2013, 10:56:43 ÖS »
maşallah maşalllah,kazasız belasız inşallah.

teşekkürler hep beraber kazasız belasız sürüşler inşallah

YLDRYSNMZ7

  • İleti: 204
Ynt: 34 GNR 38
« Yanıtla #7 : Mart 29, 2013, 10:57:25 ÖS »
Maşallah,Allah kaza bela vermesin :) Kısmetse yarın akşam görcez canavarı :)
Refik seni bu akşam ben Kartal idonun orda görüm gibi sanki :)

YLDRYSNMZ7

  • İleti: 204
Ynt: 34 GNR 38
« Yanıtla #8 : Mart 29, 2013, 10:58:44 ÖS »
maşallah kazasız belasız cezasız binin inş.
bunu bi eleştri olarak algılamayın ben sadece fikrimi beyan etmek istiyorum o arka spoiler'ları sevmiyorum ben pek ya.

problem değil tabiki görmemişin spoyler i işte adamın gözüne sokuyo diyolar biliyorum :D

YLDRYSNMZ7

  • İleti: 204
Ynt: 34 GNR 38
« Yanıtla #9 : Mart 29, 2013, 10:59:32 ÖS »
jant dışında güzel bence jant küçük kalmış. kazasız belasız kullanın :)

sormayın yaaa şu jant konusunda geldiğim takla kimsenin başına gelmesin :(

YLDRYSNMZ7

  • İleti: 204
Ynt: 34 GNR 38
« Yanıtla #10 : Mart 29, 2013, 11:02:18 ÖS »
jant dısında gayt güzel :)

farkındayım çaktırma en kısa zamanda telafi edicem :D

bugra1945

  • Buğra ÖNAL
  • İleti: 194
Ynt: 34 GNR 38
« Yanıtla #11 : Mart 29, 2013, 11:48:30 ÖS »
maşallah kazasız belasız cezasız binin inş.
bunu bi eleştri olarak algılamayın ben sadece fikrimi beyan etmek istiyorum o arka spoiler'ları sevmiyorum ben pek ya.

problem değil tabiki görmemişin spoyler i işte adamın gözüne sokuyo diyolar biliyorum :D

ya yok öyle değil de biraz fazla büyük sanki :D

YLDRYSNMZ7

  • İleti: 204
Ynt: 34 GNR 38
« Yanıtla #12 : Mart 30, 2013, 12:06:35 ÖÖ »
maşallah kazasız belasız cezasız binin inş.
bunu bi eleştri olarak algılamayın ben sadece fikrimi beyan etmek istiyorum o arka spoiler'ları sevmiyorum ben pek ya.

problem değil tabiki görmemişin spoyler i işte adamın gözüne sokuyo diyolar biliyorum :D

ya yok öyle değil de biraz fazla büyük sanki :D

:D aynen dediğin gibi dikiz aynasından baktığında görüş açını azaltıyo bide

bbhnda

  • İleti: 4095
Ynt: 34 GNR 38
« Yanıtla #13 : Mart 30, 2013, 12:19:13 ÖÖ »
usta bu arabaya bu cantı nası taktın vala medeni cesaretine hayran kaldım :D benim elim bollaşsın mugen +sline cant geliyo.acaip yakışıyo s line.

YLDRYSNMZ7

  • İleti: 204
Ynt: 34 GNR 38
« Yanıtla #14 : Mart 30, 2013, 02:22:08 ÖÖ »
usta bu arabaya bu cantı nası taktın vala medeni cesaretine hayran kaldım :D benim elim bollaşsın mugen +sline cant geliyo.acaip yakışıyo s line.

Deli cesareti işte en kısa zamanda yine sarı oz ultraleggera takıcam ;)

HONDAHAN

  • İleti: 2100
Ynt: 34 GNR 38
« Yanıtla #15 : Nisan 01, 2013, 01:02:53 ÖS »
Hayırlı olsun semtdaşım ;) Allah kaza bela vermesin. Body yi nerede yaptırdın ? Yakından görünüşü nasıl, memnunmusun ?

YLDRYSNMZ7

  • İleti: 204
Ynt: 34 GNR 38
« Yanıtla #16 : Nisan 01, 2013, 01:08:58 ÖS »
Hayırlı olsun semtdaşım ;) Allah kaza bela vermesin. Body yi nerede yaptırdın ? Yakından görünüşü nasıl, memnunmusun ?

Abi Allah razı olsun. Body Kit' i bostancı sanayide yaptırdım. Uzaktan bakınca çok güzel gözüküyor bakıp bakıp doyamıyorum :D ama yakından bakınca çok falso var :( ben çok acele ettim bu konuda. En kısa zamanda seninle tanışmak istiyorum buluştuğumuzda sende bi incelersen nasıl düzelteceğimiz konusunda bi beyin fırtınası yaparız ;)

HONDAHAN

  • İleti: 2100
Ynt: 34 GNR 38
« Yanıtla #17 : Nisan 01, 2013, 01:23:34 ÖS »
Abi Allah razı olsun. Body Kit' i bostancı sanayide yaptırdım. Uzaktan bakınca çok güzel gözüküyor bakıp bakıp doyamıyorum :D ama yakından bakınca çok falso var :( ben çok acele ettim bu konuda. En kısa zamanda seninle tanışmak istiyorum buluştuğumuzda sende bi incelersen nasıl düzelteceğimiz konusunda bi beyin fırtınası yaparız ;)

Amin senden de. Body hakkında iyi demedin ya, senin gibi aceleci olmamak için 1 seneye yakındır sabırla araştırıyorum ama heh budur diyecek biryer çıkmadı daha. Refik body işini çözmek üzere, olmadı sen de gelirsin abi hem tanışmış oluruz, hem montajını izler seninkiyle ilgili fırtınaları yerinde yaparız.

YLDRYSNMZ7

  • İleti: 204
Ynt: 34 GNR 38
« Yanıtla #18 : Nisan 01, 2013, 01:31:24 ÖS »
Abi Allah razı olsun. Body Kit' i bostancı sanayide yaptırdım. Uzaktan bakınca çok güzel gözüküyor bakıp bakıp doyamıyorum :D ama yakından bakınca çok falso var :( ben çok acele ettim bu konuda. En kısa zamanda seninle tanışmak istiyorum buluştuğumuzda sende bi incelersen nasıl düzelteceğimiz konusunda bi beyin fırtınası yaparız ;)

Amin senden de. Body hakkında iyi demedin ya, senin gibi aceleci olmamak için 1 seneye yakındır sabırla araştırıyorum ama heh budur diyecek biryer çıkmadı daha. Refik body işini çözmek üzere, olmadı sen de gelirsin abi hem tanışmış oluruz, hem montajını izler seninkiyle ilgili fırtınaları yerinde yaparız.

kambersiz düğün olurmu abi :D takılcam peşinize

AhmetCvc

  • İleti: 643
Ynt: 34 GNR 38
« Yanıtla #19 : Nisan 02, 2013, 12:25:51 ÖS »
Maşallah,kazasız belasız günlere,güzel duruyor :)

YLDRYSNMZ7

  • İleti: 204
Ynt: 34 GNR 38
« Yanıtla #20 : Nisan 02, 2013, 12:43:42 ÖS »
Maşallah,kazasız belasız günlere,güzel duruyor :)

Abi Allah razı olsun hep beraber inşallah

piscocuk

  • İleti: 3205
Ynt: 34 GNR 38
« Yanıtla #21 : Nisan 02, 2013, 02:52:07 ÖS »
kazasız cezasız sürüşler dilerim.arkadaşlarda belirtmişler zaten.jant olayı bitirmiş :) füme ep3 jantı güzel duruyor

YLDRYSNMZ7

  • İleti: 204
Ynt: 34 GNR 38
« Yanıtla #22 : Nisan 08, 2013, 10:21:18 ÖÖ »
kazasız cezasız sürüşler dilerim.arkadaşlarda belirtmişler zaten.jant olayı bitirmiş :) füme ep3 jantı güzel duruyor

teşekkürler :)

Refik_Yavaş

  • İleti: 703
Ynt: 34 GNR 38
« Yanıtla #23 : Nisan 08, 2013, 10:41:02 ÖÖ »




oktayoo

  • Oktay
  • İleti: 4106
Ynt: 34 GNR 38
« Yanıtla #24 : Nisan 08, 2013, 10:57:38 ÖÖ »
maşallah...